Pink Ladies (Part II)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Tina85, 8 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stampertje89

stampertje89 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.035
    0
    0
    Pfff.. Sexen om t op te wekken klinkt vrij makkelijk maar met zo'n dikke pens is dat niet echt n pretje meer! Althans dat vind ik.. Ik vind dat verre van ideaal of prettig.. Is echt lastig!

2. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    stampertje... hier vorige week een poging gedaan.. (geen kids thuis en mannetje middagje vrij, dus dacht stressloos), ,maar was geen s6.... ga niet eens meer een poging doen... levert alleen maar ergenis op dat het niet wil zoals ik wil...

3. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    @ jannie, je mag wel wat druk hebben hoor. Het gekke is dat ik er totaal geen last van heb. Houd alleen maar ontzettend veel vocht vast.

@ juultje, nee ik had niet thuis willen bevallen. Wil in het ziekenhuis bevallen maar dan met een verloskundige. Soort kraamhotel in het ziekenhuis. Dat gaat het nu niet worden. Heb me er al helemaal bij neergelegd. Nu ben ik in het ziekenhuis. Als er dan iets niet goed is met de bloeddruk hoef ik niet als overkop naar het ziekenhuis.

4. juultje

juultje Bekend lid

2 jan 2011
    983
    0
    16
    Ben iets minder ver als jullie maar het lukt nog wel. En niet alleen omdat het de bevalling kan opwekken :)

5. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    Bij de jongens tot het eind genoten, maar met een,zere harde buik wil het gewoon niet meer..... Baal er best van... Is niets voor ons....

6. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    hahahah seksen deden wij tot aan de bevalling (2 avonden ervoor) hahaha...Geen problemen mee, gewoon lepeltje lepeltje of doggystyle :p

Net heerlijk een uurtje gezumba'd en nu...verzuurde spieren!!AUAUAUAUAU Maar wat was het weer lekker zeg :D

Ik voel me wel heel raar... Last van mn buik(darmen),keelpijn, ontzettend zweten en ruikt als was die te lang in de wasmachine heeft gelegen...en soms duizelig.
    Misschien ben ik wel gewoon ziek aant worden..

7. me83

me83 Niet meer actief

@mams.. spannend.. miss ziek miss ook niet.. wanneer wil je gaan testen?

@minim.. jammer dat er niet gestript kon worden.. miss toch lepeltje lepeltje proberen;)

hier wil ik ook voor een gastouder gaan.. vriendin van me doet het.. dus die ken ik ook al! scheelt weer een hoop zorgen..

@skaya. ohhh verven!!! dan word eht echt al iets! zilver lijkt me ook vervelend te doen. maar met sjabloon bijv kan je wel een mooie tekst oid ergens int zilver doen.. das ook heel mooi!

hier nog niks aan kamertje gedaan.. eerst me berging aanpakken,verven en vloer.. babykamer is al gedaan.. alleen 1 wandje moet nog behang.. maar dat is zo gebeurt! dus gaan we denk pas echt doen als we een bedje en commode gaan kopen.nualvast rustig rondkijken wat we willlen en natuurlijk afwachten wat het geslacht word.. dan zien we wel.. vloeren liggen er al in.. alleen plintjes doen.. maar die hebben we al in huis:)

8. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    mogge... denk meld me alvast.. zo sjoerd weer naar school brengen en om 12.00 weer richting school om hem op te halen.. dan hebben we lekker weekend...

sinds 5 uur weer voorweeën, maar niets dat een kind ter wereld brengt, dus we zien wel weer... hopelijk gaat het nu eindelijk eens doorzetten..

9. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    oja, vandaag 39 weken...

10. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Meld me ook ff... Hier niks....

11. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Meiden jullie maken het wel echt heel spannend.

Ik heb nu die zwanger&kids dipsticks en die kun je vanaf 6 dagen van tevoren gebruiken (morgen).
    Ik wil dan zondag een poging wagen omdat manlief maandag om 5uur alweer weg moet.
    Anders had ik het liefst gewacht tot dinsdag ofzo.

12. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    @ jannie, morgen word je toch gestript als het dan nog niet aan de gang is?

@ mams, ga hard duimen draaien voor je.

@ hier, zo even in de douche en daarna tas in pakken voor het weekend. Gaan weekendje weg. Mogen met mijn oom mee. Die is afgelopen woensdag 65 geworden. Dus als mijn mannetje thuis komt gaan we lekker weg.

13. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Ooo mams., ik ga duimen voor je.,! Spannend hoor..,

Ook de rest maakt t erg spannend ja.., Het wordt volgende week in de nachten wel rond het vriespunt, misschien willen ze dat even afwachten, het is natuurlijk niks om bibberend ter wereld te moeten komen. hahaha

Lekker Dees.., geniet ervan.,
    Wij hebben de 21e 6jaar een relatie en willen graag een weekendje weg, maar niet al te duur., maar we weten echt niet welke stad we moeten pakken, dus nog niks besloten hahaha., Misschien gaan we wel gewoon ergens aan de kust uit eten ofzo, ook leuk! haha

Ooo dames., ik ben zo fantastisch opgestaan vanmorgen! Heerlijk geslapen, mijn rugpijn is een heel stuk minder en mijn buikpijn ook., heb het gevoel dat ik de hele wereld aan kan en dat het allemaal helemaal goed komt,:D ga zo ff lekker opruimen, soppen en wassen, met mijn vriendinnetje bijkletsen en vanmiddag lekker koken voor mijn ventje en mij,
    Wat kan een mens zich dan ineens gelukkig en goed voelen na een goede nacht zeg.,! We gaan maar weer van het positieve uit.,!:)

14. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Popper-de-popper-de-pop :D:D:D Wat houden jullie het spannend zeg!
    Al heb ik het idee dat sommigen een beetje teleurgesteld zijn dat ze nog steeds met hun buikjes rondwandelen. Kom op hè meiden! Probeer nog even te genieten van de rust die je nu hebt. Eén van de komende dagen staat je wereldje op z'n kop...en dan is het (vrees ik) gedaan met de rust... ;)

Hoge bloeddruk: Hier ook last van hoor! Maar had ik al voor mn zwangerschap...heb wel eens een bloeddruk gehad van 140/107 :) De verpleegster vroeg toen of ik me nog wel goed voelde...ja hoor! Kiplekker! Had ik helemaal geen last van :) En ik was totaal rustig toen!
    Toen ik vorig jaar begonnen ben met afvallen, "zakte" hij naar 130/95. Vandaar dat ik ook onder begeleiding van de gyn blijf. Sinds dat ik medicatie krijg voor die bloeddruk heb ik een droom-bloeddruk :) 120/75 - 120/80. Het gekke is dat ik eigenlijk niets van het verschil voel. Maarja, hoge bloeddruk kan best gevaarlijk zijn. Zit bij ons ook in de familie. Dus voorlopig maar netjes mijn pilletjes slikken.

Gastouder: He-le-maal voor! Heb ook al een kandidaat gevonden waar we een keertje op bezoek moeten gaan. Nu komen alleen de schoonouders met het voorstel om op te passen...ben ik persoonlijk iets minder fan van. Niet omwille van hun hoor! Ze zijn superaardig en zullen ook harstikke goed voor de kleine zorgen, maar heb altijd gewild dat mn kinderen samen met andere kinderen moeten opgroeien. Langs de andere kant...momenteel 2 hypotheken, ik wil na de bevalling graag wat minder werken...tja, is er dan nog wel geld voor een gastouder? Het is op zich (netto) niet zo heel duur, maar je moet wel eerst bruto betalen. En we weten nog niet of dat in de beginperiode haalbaar gaat zijn. Dus we houden het nog even in het midden. Wil ook niet ondankbaar zijn naar mn schoonouders, dus als ze oppassen geven we wel een kleine bijdrage/symbolisch centje. Zij moeten hun leven er ook naar inrichten, dus dat vind ik niet meer als logisch. Wil niet van ze profiteren.

Euhm...ben eigenlijk druk aan het werk op kantoor nu...dus ga niet reageren op de rest. Vanmiddag misschien nog even :)
    Maar lees wel met jullie mee hoor! :D (zo tussen de dossiertjes en telefoontjes door;))

15. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Nog steeds niksss???

We hebben wel weer een nieuw niveau bereikt zo tussen de nod's en de uitgerekende datums.

Hier gaat mijn schoonmoeder 2 dagen oppassen en mijn moeder 1 dag. Als de kleine wat groter wordt dat hij echt kan spelen met andere kinderen en gaat kruipen enz dan wil ik hem 1 dag naar het kdv brengen. Maar daar werk ik zelf dus dat voelt al heel anders dan een onbekend kdv. Zijn juffies zijn dan mijn collega's.

Ik heb lekker uitgeslapen en ga even de hond uitlaten en dan even naar de markt voor wat vers fruit.

16. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    @ tina, mijn bloeddruk is tijdens de zwangerschap eerst gewoon netjes rond de 120/75 geweest. Ik heb er verder ook eigenlijk geen last van. Heb wel eiwit in mijn urine. De grens in het ziekenhuis is 0.30 en ik had 0.29.
    Maar gelukkig dat jou bloeddruk nu prima is.

@ oppassen, mijn moeder en schoonmoeder gaan hier oppassen. Ik werk onregelmatig. Heb soms maar een uurtje oppas nodig.

17. stampertje89

stampertje89 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.035
    0
    0
    Oppassen: mn moeder gaat een vaste dag oppassen, en de rest wordt opgevangen door gastouderopvang.. Maar als ik t weekend werk (1 van de 2 weekenden) is mijn vriend gewoon thuis voor de kids! Dus dat scheelt dan ook weer 2 dagen opvang.. We zullen per maand ongeveer 8 dagen gastouderopvang nodig hebben.

18. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Oppassen: hier ook gekozen voor een gastouder. Woont bij ons een paar huizen verder. Ideaal dus. Hier 3 dagen per week. Man gaat een papadag nemen en als zijn ouderschapsverlof afloopt doe ik dat.

Gaat hier weer prut. Ben het beu ondertussen. Alles doet zeer. Moeder en oma zijn ondertussen druk bezig in huis en ik hang op de bank.

19. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    Hier nog niets... Rommelen is over...
    Vanochtend een zwanger dinnetje op bezoek..

Aftoppen: * als ze tijd heeft
    * als het mogelijk is.

Helaas Geeft ze geen garanties....

Nu ff lekker slapen

20. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Jannie, aftoppen?? Wat is dat, misschien stomme vraag hoor maar geen idee!

Deesje, net helemaal vergeten, maar geniet van je weekendje weg!!

Vaddie, snap dat je het beu bent!! Doe rustig aan! Verwen jezelf met iets leuks?!

Hier net wat dingetjes voor de kleine besteld bij H&M. Ze hebben best wel wat kortingen. Heb wat joggingbroekjes en shirtjes voor 3 eur per stuk.

Deel Deze Pagina