Pink Ladies (Part II)

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by Tina85, Sep 8, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

Dec 15, 2010
    3,773
    1
    38
    NULL
    NULL
    Zit op phone. Bedoel strippen

2. Skaya

Skaya Fanatiek lid

Jan 19, 2011
    4,337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Jannie, jaaa dat het al wel, maar voor ik van andere dingen uitga.
    Maar of ze tijd heeft?? Uiteindelijk moet ze daar maar tijd voor maken toch?!

3. Nino

Nino Bekend lid

Feb 1, 2011
    863
    0
    16
    Pedagogisch medewerker
    Hey meiden,

Hoe is het allemaal met jullie?
    Ik had hier iets meer dan een week niet gelezen en wat zie ik... Wen bevallen! Heb dr net meteen een berichtje gestuurd. Wat een prachtig meisje met een prachtige naam! Floor, ook helemaal mijn smaak. :)

Heb wat terug proberen te lezen maar t was zo veel! ;)
    Verder nog rustig bij de andere ploppers? :D

Hier kan ik mn banner al wel weer weg doen. Heb follikelmetingen gehad, maar helaas geen groeiend eitje. Vanmorgen afspraak bij mijn gyn gehad. Hij wil toch nu proberen weer met de pilletjes. Eerst weer een menstruatie opwekken en dan clomid voor de ei rijping. Blehh rottige troep. Hopelijk gaat dat nun wel werken. Heb zo weinig vertrouwe in die zooi, maar ja... De enige andere optie is injecties. Eerst nog 2 rondes pillen proberen.

Mams voor jou komt de spannende testtijd eraan! Ga voor je duimen!

Mira hoe is het met jou meis? En met jou DutchDiva?

Kirsten: Bij jou ook spannende tijd lees ik! Ga gewoon heel hard met jou mee hopen. Moet gewoon goed komen! Wanneer had je nu precies de volgende echo?

x

4. vaddie

vaddie Fanatiek lid

Nov 30, 2010
    4,016
    1
    38
    Female
    In de buurt van Utrecht
    @Nino: getver, balen dat je nog geen ei had. Sterkte meid en duim echt voor een beeb voor jullie.

Hier 1 kastje gepoetst en meteen keiharde buik. Dus door moeder op de bank geparkeerd. Zo eerst maar eens naar het ziekenhuis voor controle.

5. Skaya

Skaya Fanatiek lid

Jan 19, 2011
    4,337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Nino, wat ontzettend balen!!! Hoop dat de pilletjes hun werk zullen doen en je niet hoeft te gaan spuiten!!!

Net even boodschappen wezen doen en op de markt fruit gehaald. Voel tijdens het lopen constant de neiging tot plassen...wordt er gek van!

6. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

Dec 19, 2010
    1,927
    0
    36
    Nederland
    Jeetje Nino., wat balen zeg.,!! Hoop voor je dat het werkt meis..,
    Ja ondertussen Wen bevallen., gaaf he?

Ja hier thuis is het heel spannend., Donderdag om 9uur smorgens weer een echo.., oooo ben zo benieuwd.,!! We zullen zien...,

Lekker wezen lunchen met een vriendin en lekker t dorp door gestruind., ondertussen dus vanaf half 12 tot net weggeweest.,! En ja in een dorp is dat heeel lang., hahaha., maar het was heerlijk!
    Voel me goed dames., wil dit gevoel vasthouden en me donderdag nog beter voelen..,

7. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

Feb 11, 2011
    2,291
    0
    0
    Ha lieve meiden,

Ben jullie echt niet vergeten hoor, en lees savond af en toe even bij op me telefoon.
    Het is heel zwaar geweest de eerste dagen, maar nu gaat het weer wat beter. Dus dan langzaam ook weer wat meer energie om hier te reageren.

Korte versie. Ze was teveel afgevallen, en de temp was steeds te laag. Op punt gestaan dat we naar het zkh met haar moesten. Ik zwaar oververmoeid, door de bevalling en 4 nachten en dagen niet geslapen. Heb toen inslapers gekregen om dat te doorbreken.
    Bv was drama, en brak me helemaal op. Helemaal toen het niet goed met haar ging. Gelijk gestopt toen, en op fv. Ze is toen in dag tijd 140 gram aangekomen, en haar temp was gelijk goed!!
    Ik vond het echt vreselijk bv geven, wat een rust nu met de fles.

Dus doet ze het super goed, drink als een gek. Moet flesje geven in etappes doen, ze drink anders de 90 cc binnen 5 min leeg. En ze begint nu soms al om meer te vragen.
    Vanmorgen was de 3500 gram, bijna haar geboortegewicht weer terug.

Met mij gaat het iedere dag een beetje beter, maar ben er nog niet. Gelukkig is mijn vriend nu nog 1,5 week vrij. Dus kan nog lekker even bijtanken.

Sorry dat ik even niet op iedereen reageer, maar dat komt echt weer!

Hier nog even 2 foto's van de kleine meid. 1tje hoe ze mega schattig met lekkere krassen op d;r koppie ligt te slapen. En die andere is van vanmorgen, ze was boos hahahahahaha...

Heel veel liefs voor iedereen!!!

8. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

Nov 16, 2010
    1,501
    0
    36
    Nino: Jeetje, het wil niet echt vlotten met jouw eitjes hè. Hebben ze daar een verklaring voor? Of is dit puur pech?
    Ik hoop dat je snel wel een eitje mag hebben. Blijven proberen meid! De aanhouder wint!

Skaya: Vervelend hè, dat gevoel! Ik moet me op het toilet soms heeeeel erg haasten om mn broek uit te trekken :D Lijkt wel dat als ik het wc zie ik ook gelijk begin te druppelen :D Nu moet ik zeggen dat als ik regelmatig opsta (heb zittend werk) ik sneller voel dat ik moet plassen. Als ik de hele dag blijf zitten, voel ik niet dat ik moet plassen. En ja...dan krijg je van die 'aan-de-kant!!!-situaties' op weg naar het toilet :D:D:D

Vaddie: Hoe was je controle? Oh, en dikke duim voor je supermoeder! Mooi dat zij je naar je plekje op de bank stuurt! Hoe haal je het ook in je hoofd! ;) Je bent hoogzwanger! Dan moet je geen kastjes gaan uitwassen! :x Foei toch! :D Neem maar een voorbeeld aan ons Jannie. Die gaat netjes op bed liggen tussendoor. Moet jij nu ook gaan doen hoor.

Jannie: is het rommelen weer over...hè, schiet niet op zo...maar kan jij ook niet veel aan doen.

Maarre wat ik mij nu afvroeg hè...der word hier met de tip 'sex om de bevalling op te wekken' gegooid. Nu heb ik dat wel vaker gehoord... maar het is toch ook zo dat je geen sex meer mag hebben als je ontsluiting hebt? Is toch voor het infectiegevaar? Maar hoe weet je nu of je ontsluiting hebt? Dat voel je toch niet? Is dat dan wel een goed idee? Of mis ik iets?;)

Kirsten: Ik heb volgende week donderdag ook rond 9u een echo! :) Hoewel ik denk dat jouw echo veeeeeeeel spannender en meer beladen is dan de mijne... Maar ik ga aan je denken meid!

Hier lekker alles aan het opruimen. Heb over een klein kwartiertje weekend :) Aaaaaaaah! Zaaaaaalig! Eerst met de hond wandelen en dan eten. En vanavond met vriendinnetje op stap. Heb ik helemaal zin in! Morgen waarschijnlijk even rondstruinen in het winkelcentrum in de stad, en zondag uit eten met de schoonfamilie. Even kijken of ik ergens nog een leuk jurkje kan scoren ;):)

Maar ben er nu vandoor. Even spulletjes opruimen en dan ben ik ribbedebie! :D

9. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

Mar 30, 2011
    4,664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Nino: Meid wat balen dat er geen eitje is gegroeid... Hopelijk lukt het met de Clomid wel en mag je lekker zwanger worden zodat de injecties niet nodig zijn!
    Hier gisteren afspraak bij de GYN gehad en heeft gezegd dat hij me ook al wil helpen als ik bijna 7 kilo afgevallen ben, waarschijnlijk ook met Clomid. Dus ik ga 5 weken mijn stinkende best doen om er 16 februari 7 kilo (of net iets minder, maar liever natuurlijk 7 kilo of meer ;)) af te hebben.
    Verder was de GYN ook te spreken over mijn laatste ongi en heeft er vertrouwen in dat het mss vanzelf al iets meer richting normaal zal gaan (aangezien ik na pil eerst altijd min. 11 dagen licht ongi was en de laatste keer het voor mij weer een ongi als voor pilgebruik was :D). Dus hier eigenlijk wel positief!!!
    Ga voor je duimen meid!!! Hopelijk weinig last van de Clomid deze keer voor jou en een mooi ei dat jullie kunnen bevruchten. Wanneer zal je ongeveer je eerste FM hebben?

Vandaag al lekker bezig geweest :D Net al 30 min op de Wii Fit Plus/Balanceboard gestaan en mezelf in het zweet gewerkt ;) Mss zo nog een keertje, vond het leuk om weer te doen!!! Vooral zo'n combinatieprogramma voor (bijvoorbeeld) je dijen en billen of balans. Zo eerst even de was ophangen en dan maar eens aan de slag (even iets anders aantrekken, dat 'sport' makkelijker ;))!

10. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

Dec 15, 2010
    3,773
    1
    38
    NULL
    NULL
    wen, rustig aan meis! lekker genieten van die knappe dochter van je.. (trouwens, jou verhaal qua bv lijkt op het mijne bij sjoerd...)

nino, he meis, balen dat je geen ei hebt gehad...

rest.. sorry alweer kwijt... en qua sex... tja, volgens mij mag dat niet meer als je vliezen zijn gebroken.. want bij ontsluiting is zit je vlies er nog voor ter bescherming...

11. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

Dec 19, 2010
    1,927
    0
    36
    Nederland
    Jeetje wen.., dat is niet allemaal even voorspoedig gegaan.., nou gelukkig krijg je langzaam weer meer energie en is je meisje lekker aan t aansterken..,
    Hahaha die foto van vanmorgen! dat koppie! heerlijk zeg.., Wat leuk dat ze al zo snel van die duidelijke uitdrukkingen hebben he.,
    Geniet er maar lekker van, zo'n mooi droppie.,
    En wat fijn dat je man nog 1,5 week thuis is dat geeft jou ook wat rust in deze tijd.

Tina wat leuk! Samen voor de echo., alleen bij weer inwendig., niet heel prettig maar wel het beste beeld.., en hopelijk een mooi hartje.,!!

12. stampertje89

stampertje89 Fanatiek lid

Feb 7, 2011
    1,035
    0
    0
    @ Tina: Nee je mag wel sex hebben als je ontsluiting hebt! Tenzij je vliezen gebroken zijn.. Dan pas heb je dat infectiegevaar ;)

@ Wen: Aaaaah die foto's wat lief :D * Wij willen ook!!!! * :p Blij om te lezen dat t nu allemaal weer wat beter gaat, en jammer dat bv niet is gelukt maar het belangrijkste is dat het goed is voor floor, en als fv dan beter is, is t goed toch :) xx

13. stampertje89

stampertje89 Fanatiek lid

Feb 7, 2011
    1,035
    0
    0
    MiniM maar even na-geaapt ;) Had ff nix te doen...

14. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

Dec 19, 2010
    1,927
    0
    36
    Nederland
    Wauwieee., nageaapt op niet.., superrr!!! Mooi buikje hoor..,

15. miniM

miniM Fanatiek lid

Jan 4, 2011
    2,592
    0
    0
    Mooi!

16. Skaya

Skaya Fanatiek lid

Jan 19, 2011
    4,337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Wen, wat fijn te horen dat het nu een stuk beter met jullie gaat. Dan maar geen bv hoor als de fles zoveeeeeel beter is en gaat voor jullie kleintje! Het is wel echt een droppie zeg!!!
    Gelukkig is je man nog 1,5 week vrij dan kunnen jullie nog een beetje bijkomen en genieten.
    Hoe is de kraamhulp?

Stampertje, leuk zo die foto's naast elkaar ook van jou! Echt een mooie buik!! Laatste foto die van 39 weken mag ik hopen! Wil er geen achteraan zien met 41 weken hoor!

Kirsten, jaaa minder prettig inwendig, maar even door die zure appel heenbijten! Duim nog steeds voor je!!

17. vaddie

vaddie Fanatiek lid

Nov 30, 2010
    4,016
    1
    38
    Female
    In de buurt van Utrecht
    Hier helemaal goedgekeurd. Beeb is ingedaald en ligt helemaal vast. Ligt zelfs al zo laag dat de gyn haar hoofd niet eens meer kon voelen. Krampen van afgelopen week zijn dus niet voor niks geweest.
    Vanaf zondag mag de beeb dus komen!

18. Skaya

Skaya Fanatiek lid

Jan 19, 2011
    4,337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Vaddie, dat is goed nieuws! En die krampen toch niet voor niks geweest idd!

19. Mams136

Mams136 VIP lid

Jun 26, 2007
    22,837
    0
    0
    achterhoek
    Wen, wat heb je toch een mooi meisje!
    En wat fijn dat jullie allemaal weer aan het opkrabbelen zijn.

Vaddie, goed nieuws!!!Ben benieuwd! Dalijk ben jij de andere dames nog voor:p

Ik begin steeds zenuwachtiger te worden voor het testen... stom he.
    Ik wil nog niet testen, eigelijk wil ik het helemaal niet, maar toch wil ik het wel weten hahahhaha

20. Mams136

Mams136 VIP lid

Jun 26, 2007
    22,837
    0
    0
    achterhoek
    Stampertje, mooie buikfoto's meid!!!!

Share This Page