Ff ego. Hier gaat het met vlagen..ups&downs. We hebben geaccepteerd dat het is zoals het is. af en toe komt de woede nog boven en het verdriet verdwijnt voorlopig nog niet. Maar ik kan de foto's van ons mannetje zien zonder dat ik steeds weer moet huilen. Als ik alleen ben heb ik het wat moeilijker dan samen. Manlief is nu naar voetbal, hij moet zich afreageren. Dus is mn moeder nu bij mij en Tygho. Lichamelijk gaat het ook wisselvallig. Mn buik en onderkant zijn nog erg beurs en gevoelig van de curetage, dat was een flinke aanslag. Ik hou me zo rustig mogelijk zodat ik wel elke dag een half uurtje iets kan doen met mn kleine boefje. Vanmiddag wil ik heel graag nog met hem een half uur naar de kermis( we hebben een hele kleine kermis) dat heb ik hem weken terug al beloofd en dat wil ik ook zo graag. Dus nu nog lekker in bed en straks op de bank. En vanavond weer.
Stampertje wat vervelend meid. Maar zoals minim ook zegt als je eenmaal de stap hebt genomen, dan is dat heel fijn. Skaya is het niet een idee om Turkse les te nemen? Een kennis van mij heeft dat wel gedaan en dat helpt wel. Dan kan je ze in ieder geval een beetje volgen. Het is alleen niet zo heel makkelijk om te leren. Zo ik ben weer lekker bij geslapen. Ik voelde me gister zo vervelend van die moeheid. Daarom 's middags maar wat leuks gedaan. We zijn naar babypark geweest, maar ik kon me niet echt heel blij voelen. Ik wilde naar huis. Erg hè?
hier eindelijk weer bericht vanuit hier.. ff kort op een paar dingen reageren. mams, wat ben je een kanjer.. zoals jij omgaat met het verlies.. het een plekje geeft.. ik heb enorm veel respect voor jou! dikke knuf meis.. me, fijn van je te horen... hopelijk komen jullie er nu samen uit! ook een dikke knuf voor jou! de rest.. sorry, ben het meeste alweer kwijt... vrijdag de bruiloft gehad en nu nog gesloopt.. hadden gistermiddag nog de verjaardag van mijn schoonzusje... vandaag maar lekker thuisblijven... tjeerd is nu naar de kerk en vanmiddag moet hij ook nog weg.. maar ik ga niet mee.. ff opladen voor komende vrijdag.. hebben we weer een trouwerij... wil jullie de foto van mijn kleine bruidsjonker niet onthouden... Bekijk bijlage 183833
@Mams: ook je blog gelezen op hyves. Respect hoor. @Skaya: misschien idd een idee om turkse les te nemen? (en misschien ze dat niet te vertellen, hahahaha) @Jannie: ook bij jou al op hyves gereageerd. Knappe man hoor. @Stampertje: ik ken het probleem. Vond/ vind het ook erg moeilijk om te accepteren dat ik echt mijn gewone dingen niet meer kan doen in mijn gewone tempo. Maar wat wen al zegt: deel het met je omgeving. Waarschijnlijk zullen ze veel meer begrip hebben dan je denkt. (wat het ook weer makkelijker maakt te accepteren. Hier: nog altijd aan het bijkomen van gisteren. Gisterenmiddag zelfs nog een uurtje op bed gelegen. Net 11 uur geslapen en ben nog niet uitgerust. Vandaag dus rustig aan.
Me ik ben blij voor je dat jullie de draad weer op proberen te pakken. Zoals iemand anders ook al zei, blijven praten. Dat is de sleutel. Mams knap van je dat je naar de kermis gaat. Maar misschien is het even een afleiding en kan je lekker van je zoontje genieten. Jannie wat een schatje zo helemaal in zijn pakje. Haha lief hoor! En ik weet het bruiloften zijn slopend.
Kwiebje, ik moet zeggen dat ik er ook nog niet aan moet denken om een kinderkamer te moeten gaan uitzoeken. Vorige maand zou ik nog staan te springen, maar ik weet het niet...ben eerst nog heel erg naar de eerste vk afspraak aan het toeleven. Jannie, wat een kanjer zeg!!! Stampertje, toch maar aan de bel trekken. Dalijk stort je in en zijn ze je helemaal voor een lange tijd kwijt. Vaddie, heerlijk een rustig dagje, geniet ervan! Mams, heel veel sterkte nog!! Heb al wel vaak gekeken voor Turkse les en zou het zo graag spreken. Maar is in Rotterdam laat in de avonduren en trek dat denk ik niet. Misschien dat ik het ooit wel ga doen, zeker als mijn kleine gup dalijk beter Turks praat dan ik, daar moet ik niet aan denken. Ben ook wel eigenwijs, vind dat hun maar NL tegen mij moeten praten ghaha. Hier nog steeds of weer volop verkouden, wordt er helemaal gek van!!! Mn borsten doen ook ZEER!!! 's avonds staan de randen van mn beugels helemaal in mn lichaam...pfff
Ik ga ook beginnen met spammen van mijn buik. Nu is tie nog plat met 5w2d. Ben benieuwd wanneer ik voor het eerst wat van een bolling ga zien...darmen of beeb, maakt niet uit.
Wowwwww skaya! Mooi lijntje zo was ik ook haha. Meiden bedankt voor jullie steun.. Morgen ben ik vrij dan ga ik verplicht rusten.. En dinsdag moet ik weer en ga dan n gesprek aan met m'n manager! Xx
Wow! Mooie foto.,! Zo wil ik ook wel eens zijn., poeh dat lukt mij waarschijnlijk niet daar heb ik de bouw niet voor. Maar zoals ik zie draag je geen hoofddoek, dat is niet verplicht? Turkse les.., tsjah het is misschien wel leuk/makkelijk maar ik vind ook dat ze maar nl tegen jouw moeten praten ze wonen tenslotte hier, jij woont niet in Turkije., tsjah zo denk ik erover hoor.., Heb niks tegen buitenlanders en medelanders maar vind gewoon dat ze nl moeten praten. Wouw! Jannie., wat een mooie mannetje zeg!!! Ik ben verliefd!! Hahaha.., Mams: Nog heel veel sterkte en je verdriet mag je tonen he.., graag zelfs., dat opkroppen is niet goed meid, laat het er maar uitkomen en probeer het te verwerken.
@Skaya: ben het met je eens dat ze in nl zijn dus eigenlijk gewoon nl tegen je moeten praten. Praktijk is helaas anders. Misschien een turkse vriendin ofzo die je wat kan leren. Of een loi curscus ofzo? (bij ons kan je een cursus turks in de bieb leren) En mooi lijntje hoor. Weet het verder even niet meer. Hier: ondanks dat ik echt niks bijzonders heb gedaan vanmorgen. Helemaal gesloopt. De rest van de middag dus maar op de bank liggen.
Kirsten ik krop het niet op hoor... Er stromen genoeg traantjes en we praten erg veel dus dat komt wel goed meid
:x piep!! :x :x wat is dat toch hier, hele tekst getypt, ja hoor weg!! Oohhh wat kan ik daar slecht tegen... Uuhhh ja... Ff iets korter dan. @skaya, meid wat een figuurtje. Laatste keer dat ik dat had was ik denk ik 12 of 13 hahahahaha! Mooi hoor, en dan ook nog eens een bos krullen, puffff... Bofkont.. @kwiebje, niet druk om maken hoor meid. Toen ik net zwanger was, was ik echt met vlagen niet de pruimen. Zo zure kop had ik erop staan. Nergens zin in, alleen maar moe en niet te genieten. Geloof me, gaat over! Lang leve de hormonen! Hier op zoek naar stof voor de babykamer. Kan niks naar me smaak vinden. Of er staan halve kinderboerderijen op afgedrukt met maantjes of ballonen. Is niks voor ons. Heb zelf een hekel aan woezel en pip, en al dat soort dingen. Dus zolang ze daar zelf nog geen besef van kan hebben komt dat er bij mij niet in.
Owkeej...moet even iets vragen aan de zwangere meiden hier... hebben jullie ook wel eens last gehad van een beetje bloedverlies na het drukken? Kijk de ene keer ben ik zo aan de race, en dan is er verder niets aan de hand. Maar als ik een beetje druk moet zetten, heb ik altijd wel een paar stippels bloedverlies. En dan langs voren he...niet langs achteren (muts...wat schrijf ik dat weer lekker he ) Dinsdagavond had ik het een beetje (denk van de inwendige echo), afgelopen vrijdag en vandaag na het drukken. En het is helemaal niet veel hoor, gewoon een paar stippels/sliertjes, en het de keer erna ook weer weg. Maar ik vind het zoooo eng Vraag me eigenlijk ook af hoe lang dat kan duren... Me: wat een leuk nieuws meid! Fijn dat jullie elkaar weer gevonden hebben Mams: wat ben jij sterk zeg! Echt petje af! Hoop dat je een beetje van je mannetje kan genieten op de kermis. Rustig aan hoor! Skaya: WOW! Wat heb jij een mooi figuurtje! Maar wen der maar vast aan...over een paar maanden ben je ook een big momma! Jannie: Oooh wat een schatje! Echt om op te vreten! Mannen in pak zijn zoooooooooooo HOT! En dan zo een mini-mannetje...Ik weet zeker dat alle dames op die bruiloft gesmolten zijn voor je kleine man! Vaddie: lekker he...zo bankhangen! Heb ik net ook al gedaan. Ga nu even kijken of ik mn berg strijk kan wegwerken...en dan duik ik weer de bank op Lekker luierikken Wen: Whaahaa! Die sleutels! Nou, ben blij dat ik niet de enige ben met zulke momenten Euhm...heb ik iedereen ongeveer gehad? Weet het even niet meer. Maar ga nu mn strijkberg aanvallen. Wish me luck!
@Tina, volgens mij heeft stampertje dat ook gehad in het begin. Maar weet het niet zeker. Anders morgen gewoon even de vk bellen, daar zijn ze voor. @Jannie, door dat me bericht weg was, vergeet ik die knappe man helemaal van jou. Om op te vreten, wat een knapperd!
Bleeeeeeeh, strijken! Pfew, het zweet staat me op mn hoofd! Gelukkig gaat het vrij goed vooruit Wen: Mja, manlief wou ook al dat ik het zh belde... (zit niet bij een vk) maar wil ook niet overkomen als zo'n miep die bij elke scheet gaat bellen Ik moet vrijdag zowiezo weer voor een echo, als het in tussentijd niet erger word vraag ik het dan wel...
Nou daar zou ik echt schijt aan hebben. Gewoon bellen daar zijn ze voor. En worden ze dik voor betaald. Je man heeft gelijk. Ben ik zo duidelijk genoeg.. Mand staat klaar, mag je hier ook komen strijken. Neem ik je als beloning mee naar de Mac..
Jannie, wat een knappe zoon! Skaya, zo was ik ook... Toen ik 15 was hahaha Wen, we lopen in alles gelijk. Ben ook niet van de balonnen, beertjes enz. Niet op kleertjes en niet op lakentjes, gordijnen enz. Woezel en Pip is leuk als puzzeltje ofzo maar niet als kamer. Om over Winnie de Poeh maar te zwijgen... Maar ja, ieder zn smaak he! Tina, afkloppen, ik heb gelukkig geen bloedverlies gehad tot nu toe. Hier is mn rug killing... Morgen vk bellen.