Ow jaaaah Dat was het...geen sex meer na het breken van de vliezen Ik vond het al zo raar Wen: ik had je berichtje net gemist zie ik. Mijn god wat een scheetje zeg! Heerlijk, dat norse, kwaaie koppie! Zo leuk! Ze is om op te vreten! Ze heb ook al best veel haar he. Maar tis echt een schatje Vaddie: goed zo! Jij staat ook in de startblokken dan Kirsten: Ja, die inwendige echo's...heb der ook tientallen gehad. In het begin vond ik het ook beetje vervelend. Maar na een paar keer raakte ik er zo aan gewend dat ik (bij wijze van spreken) mn broek al op mn knieën had hangen voordat de gyn zich had voorgesteld Ach ja, ik probeer zulke dingen dan toch een beetje met een lach te bekijken en te ondergaan. Die mensen doen ook maar hun werk. En zo speciaal ben ik 'daarvanonder' niet denk ik Meiden, ik ben ervan door...mn dinnetje staat hier dadelijk voor de deur See you girls tomorrow!
vaddie, fijn meis.. maarre... wij eerst he kirsten, inwendig is minder prettig maar zooooveel duidelijker... mijn eerste 2 waren ook inwendig.. 2e x wel uitwendig geprobeerd, maar beeld bleef onduidelijk (ruim 9 weken) stampertje, mooie buik meis.. leuk om zo de verschillen te zien wen, zo te zien een lekker eigenwijze dame en wat een bosje haar ben helemaal verliefd hier mannetje ff de weekboodschappen aan het doen... de jongens mogen opblijven, kunnen wij hopelijk ff uitslapen morgen... ondertussen ga ik maar gewoon ff wat doen in huis.. dan maar een zere buik.. misschien zet het het eea in gang... zal vanaaf nog wel meelezen, maar reageren op de foon blijft lastig.. is niet mijn ding
Nee nee nee.. Vaddie gaat ons niet voor!! dat zou niet eerlijk zijn haha. Wij wachten al langer, miniM helemaal
Dames: rustig aan. Buik is verder erg rustig dus ik verwacht zelf voorlopig nog niks. Ik hoop/ denk zelf rond de 23......
Wen, spreek je dagelijks maa leuk om hier ook ff wat te lezen! Juist Stampertje, ieder op zn beurt wachten
moet je wel ff haast maken miniM, het wachten is nl op jouw stampertje en ik hadden al de deal dat we wel samen zouden...
0h ben zo benieuwd of er iemand van het weekend gaat bevallen!!! @mams.. je hebt wel op langere cyclus gedaan dan je had? dus mocht je je niet inhouden heb je wel kans op een streepje.. ik duim voor je meis!!! echt heeel hard!!! @stamp. mooie foto's!!! hopelijk is de after foto weer als de eerste.. daar hopen we allemaal op hahahah @nino.. meis wat fijn weer iets van je te horen.. maar wat balen van je ei zeg!!! pfff.. hopelijk komt er snel schot in de zaak.. kan me voorstellen dat je ff klaar ermee bent.. net die ingreep gehad en nog geen echte vooruitgang... ik ga hard voor je duimen dat je snel een mooi rijp eitje hebt!! @wen.. mooie foto's van je kleine meid!!! wees er maar trots op! @kirst.. ja moest eerste keer ook gelijk inwendig.. was er eigelijk al een beetje vanuit gegaan.. kan het ook niet zo hard tegenvallen.. maar viel me best mee.. ja tis een drempel.. maar toen ze zei inwendig.. trok ik gelijk me broek tot me enkels.. zooo... die drempel is geweest.. lets get it over with!'hoe minder je er over nadenkt de minder erg het is denk ik zo.. je krijgt bij de vk of gyn nog genoeg inwendige onderzoekjes enzo.. dus kan er maar beter aan wennen hihihiih hier alweer aftellen naar weekje 16! gaat hard zeg!!voel steeds meer bubbeltjes en kiebeltjes . hopelijk kan ik snel een plopje voelen.. en lief ook.. zou wel leuk zijn!
@ me83: ja dat hoop ik ook dat ik weer zo slank wordt zal alleen wat striaie hebben maar ja, daar doe je helemaal niks aan!! Ga slapen.. Wie weet wat de nacht zal brengen
@Me: inwendige onderzoeken gebeurt weinig hoor. Hier tot nu toe alleen na de bloeding en inwendige echo en verder helemaal niks. Truste.
@vaddie.. ohh bij mijn vk staat int boekje dat ze wel kunnen voelen aan de bm mond bijv.. maar heb de eerste inwendige echo al lang gehad dus mij boeit het niet meer zo.. tis voor hun ook dagelijkse kost en ze zien je doos meer als potten en pannen dan als een liefdesgrot ahahahah
mogge... meld me hier maar weer... alles rustig hier, dus zo ff douchen en dan bellen of de vk tijd heeft om de stand van zake te bekijken....
Ladies!!! Hoe gaat het hier???? Kben al wakker en kon niet meer slapen vanaf uur of 8. Inwendige echo heb ik niet gehad. Eerste echo was met 9w5d en die was heel duidelijk van buitenaf. Als het inwendig gemoeten had was het minder fijn geweest, maarja wat moet dat moet. Heb al wel vaker in de beugels gelegen bij de gyn. Jannie, ben benieuwd of ze tijd heeft en wat ze zal zeggen!
heb gebelt.. word wssl pas eind van de dag, want ze is erg druk... ze was nog in het ziekenhuis en moest nog 8 visites rijden... dus moet wachten , maar dat doen we al ff, dus maakt ook niet uit... gelukkig vanacht redelijk geslapen.. mocht het door het inwendig onderzoek gaan rommelen vanacht, dan heb ik iig een klein beetje basis
Goedemorgen. Hier best goed geslapen. Geen al te drukke planning vandaag. Zo met Lief naar de markt om groente te halen en vanmiddag komen vrienden langs. Vriendin gaat laten zien hoe het werkt met de maxicosi in de auto enzo. Kindjes gaan de konijnenkooi verschonen. (zijn 4 en 8 en vinden ze erg leuk)
Hihi., iedereen zenuwachtig voor elkaar geloof ik! haha., Ja opzich trek ik nu ook wel gewoon mijn broek naar beneden hoor., inderdaad: Wat moet dat moet., maar het blijft niet fijn.., Vandaag weer heerlijk uitgeslapen., mannetje ligt nog steeds., maar ik ga zo toch echt de kamer op., douchen en aan de dag beginnen., langs oude werk, wat collega's gedag zeggen (baas is vrij)., langs nieuwe werk, kleren ophalen en vragen of ze mijn contract al hebben., En boodschapjes enzo. Jannie., ik hoop dat ze vandaag nog tijd voor je heeft en dat ze wat voor je kan betekenen.