Pink Ladies (Part II)

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by Tina85, Sep 8, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

Dec 19, 2010
    1,927
    0
    36
    Nederland
    Trouwens iemand een idee voor een weekendje weg.,?
    We zitten te denken aan Scheveningen, en dan op luxe: Kurhaus hotel., hihihi., maar het is wel erg duur., weet niet zo goed of daar nog meer echt goede hotels zijn, Heeft iemand ervaring? Of weet iemand een andere mooie stad., ga het liefst naar de kust, dat hebben we nog nooit gedaan met een weekendje weg.

2. miniM

miniM Fanatiek lid

Jan 4, 2011
    2,592
    0
    0
    Ik zou dan eerder naar Den Haag gaan. Zaterdags dagje stad, hapje eten enz en zondags naar Scheveningen?

3. Skaya

Skaya Fanatiek lid

Jan 19, 2011
    4,337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Kirsten, voor aan de kust denk ik idd DenHaag en Scheveningen.
    Anders zou ik echt gaan voor limburg/Maastricht of Valkenburg.

Jannie, poehhh drukke vk heb je! Hopelijk schiet ze een beetje op.

Stampertje, ook weer geen actie!

Jullie bevallen dalijk nog met zn alle tegelijk!!!

Ik ga zo eerst naar vriendinnetje een hele grote me2you beer int wasmachine gooien, want hier past tie niet. Heb m gekregen van collega, maar ze hebben er flink bij zitten roken en dat vink ni lekker.
    Daarna kom me andere vriendin me verlossen van het logeerbed en dan kom me pa helpen met verven :D
    Vanavond uit eten met mn vent zn collega's en stappen in Scheveningen...hoop dat ik het een beetje volhou en anders zijn we weer vroeg thuis.

4. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

Dec 19, 2010
    1,927
    0
    36
    Nederland
    Thnx.., Zal eens kijken wat er te krijgen is.., heb al best wel wat gezocht., maar we hebben nog wel ff., 1 weekje! hahaha.,

5. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

Dec 15, 2010
    3,773
    1
    38
    NULL
    NULL
    VK is alweer weg... lag op de route, dus ze heeft me ertussen geplant...

helaas kon ze nog niet strippen... buitenkant was verweekt, maar de binnenkant zit echt nog een tuutje...
    was ook moeilijk voelen, want ze ligt nog steeds boven mijn bekken..
    kan dus nog wel ff duren en die voorweeën hebben dus niet heel veel gedaan :(
    ff een dipje..

net wel een tas vol kleertjes van een dinnetje gehad... manlief zei al.. zo, die dame heeft nu al een kast vol en mama heeft maar 2 pakjes gekocht ;)

6. vaddie

vaddie Fanatiek lid

Nov 30, 2010
    4,016
    1
    38
    Female
    In de buurt van Utrecht
    @Kirsten: Zou idd kiezen voor scheveningen. En anders idd voor Maastricht. Zo'n leuke stad!

@Jannie: balen dat ze nog niks voor je kan doen.

Hier zeer drukke baby vandaag. Markt hebben we weer gedaan. Stomme is dat ik nu al weer moe ben. Dus mezelf maar even op de bank geparkeerd. Gelukkig niet veel bijzonders op de planner.

7. me83

me83 Niet meer actief

haahah zo leuk hoe iedereen hier in de ochtend komt checken en melden of er al wat is!

@kirst.. scheveningen is superleuk! maar hotel in den haag is beter en goedkoper!!! je zit zo in scheveningen hoor.. paar haltes met de tram... dus je kan elk uur van de dag zo erheen!

ik ga zo lekker me badje ophalen:D en dan nog beetje struinen.. moet nog verf hebben. en ff rondkijken overal wat leuk is..

succes ploppertjes!!hopelijk gaat iemand snel beginnen!!

8. stampertje89

stampertje89 Fanatiek lid

Feb 7, 2011
    1,035
    0
    0
    @ kirsten: noordwijk aan zee is ook leuk :)

@ jannie: he, balen meid :( maar veel wordfeuden met mij dan gaat de tijd misschien wat sneller! :p

9. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

Dec 15, 2010
    3,773
    1
    38
    NULL
    NULL
    whaha, mijn foon ligt boven en ik ben beneden.. een reden om weer ff trap te lopen...

vanavond toch maar weer proberen tre vrijen... 't moet toch eerst verweken voor ze kunnen strippen.. grrrrrrrr kan dus nog wel ff duren..
    net ff ter afleiding maar cupcakes gebakken met de oudste.. en de strap met een vaartje genomen... misschien dat ze dan gaat zakken... (kreeg wel op mijn donder van manlief...)

10. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

Dec 15, 2010
    3,773
    1
    38
    NULL
    NULL
    over een weekendje weg.. je zou ook naar belgië kunnen kijken... schijnen erg leuke hotelletjes te zitten aan de kust...

en ja, zelf gaan wij altijd naar terschelling.... daar vinden wij onze rust en ontspanning...

11. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

Dec 19, 2010
    1,927
    0
    36
    Nederland
    O jannie., wat super vervelend.,! Nou hopen dat t allemaal wel een beetje wil vlotten.,

Dankjulliewel voor jullie ideetjes.,
    Belgie zijn we inderdaad al vaak geweest., In Mei gaan we weer naar Belgie., erg mooi land.
    Het wordt denk ik Scheveningen of Den Haag., Helemaal zin in!

12. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

Feb 11, 2011
    2,291
    0
    0
    Hier weer een beetje beter vandaag. Floor doet het super, ze is zo heerlijk tevreden meissie nu. Ben helemaal tot over me oren verliefd op dr..:D wat een heerlijk, mooi kind..

Bevalling ben ik echt alweer zo goed als vergeten, zei zelfs tegen me vriend gister toen ik naar Floor keek, ik zou het zo weer doen. En dat meen ik echt. Het was wel heftig, maar het is het niks vergeleken bij het geluk wat je er voor terug krijgt.

Korte samenavatting. Om 8.30 pil ingebracht gekregen om baarmoedermond te laten verstrijken. Toen al 2 cm ontsluiting. Dit was in 4 uur gepiept, en zat toen ook al gelijk op een kleine 4 cm. Kijk dacht ik dat gaat lekker. Toen naar verloskamer gereden, daar zijn mijn vliezen gebroken, en kreeg bijna gelijk weeën. Deze gingen na een half uur over in bijna nonostop, had zo goed als geen pauze, en dit heeft 6 uur geduurd. Was wat minder..:)
    Ik had geluk dat de gyn die dienst had die avond toevallig de vader van een vriend van ons is. Die die begon aan zijn avond dienst, zag ons op de lijst staan en kwam gelijk kijken. Die had door dat dit hem niet ging worden, ik had in die 6 uur iets meer dan 1 cm ontsluiting erbij gekregen. Die heeft me toen gelijk doorgestuurd voor een ruggenprik, maar deze werd helaas verkeerd gezet, en heeft een uurtje alleen aan 1 kant gewerkt. Om daarna helemaal niks meer te doen.
    Dus tanden op elkaar en doorbijten. Het was nogal druk op alle verloskamers, dus het duurde allemaal wat langer. Gelukkig kwam de beste man na zijn dienst om half 2 nog eens even bij mij kijken, en zei toen. Meid je mag allang persen. Ik roep ik &)/:(€-;)!&,€!&€&:x ook al een uur lang dat ik moet persen..:x tenmisnste dat wilde ik gillen maar had daar geen puf voor...

Ik persen, wat is dat fijn zeg..:) toen kwam die erachter dat Floor verkeerd om lag. Sterrekijkertje, en ze kon de bocht door me bekken daardoor niet maken. Dus zat er niks anders op, dan de vacuümpomp erbij. Ik een knip, en 2 perweeen later was ze er...:D

Ze heeft wel wat last van haar hoofdje gehad, maar zo goed als geen tuut. Ik maar 9 hechtingen. En maar 500ml bloed verloren, placenta liet keurig na 15 min los.

Hechtingen zijn er nu al weer uit, het is nog wat beurs. Maar het stelt echt niks voor inknippen.

Ik vloei ook al bijna niet meer, de stuwing is al weer voorbij en me buik is alleen nog beetje flubber. Maar echt al een heel eind weg.

Ok, het was echt wel heftig. Maar nu achteraf is het me echt meegevallen. En je krijgt er het mooiste ooit voor terug..

@Kirsten, volgens mij zijn er al een hoop tips gegeven. Ik vind Brugge ook een hele leuke stad voor een weekendje weg.

13. vaddie

vaddie Fanatiek lid

Nov 30, 2010
    4,016
    1
    38
    Female
    In de buurt van Utrecht
    @Wen: zo te horen gaat het je lekker.

Hier weer gesloopt op de bank. Kindjes hebben goed geholpen met de konijnenkooi dus die is weer goed gedaan. Lief en vriendin gooien nu de kinderen even onder douche en gaan daarna naar oma. Dus vanavond gezellig een avondje met alleen vriendin + man.

14. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

Dec 19, 2010
    1,927
    0
    36
    Nederland
    Wat een verhaal wen., maar kan me voorstellen dat je het over het algemeen snel vergeet met zo'n mooi poppetje! En het gaat allemaal al helemaal goed zo te horen.,

Het weekendje weg wordt lekker chique het Kurhaus hotel in Scheveningen., we hadden zin om eens lekker decadent te doen! hihihi..,

Vandaag zijn we lekker druk geweest., dus ik ga ff een tukkie op de bank doen en straks met mijn vent pizza's maken.., jummmm

15. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

Dec 15, 2010
    3,773
    1
    38
    NULL
    NULL
    wen, wat heerlijk dat je nu zo kan genieten... en ja, dat je het ergste van de bevalling weer vergeet is een foefje van moeder natuur, anders zouden vrouwen na 1 kindje afhaken!

kirsten, jummie, pizza!!!

hier net ff lekker op bed gelegen (helaas niet kunnen slapen) en daarna lekker gedouched... ben weer fit en fruitig ;) dus na het eten ff de was opvouwen en denk ook maar ff strijken... en veel traplopen, misschien wil de kleine dan een beetje zakken...

16. me83

me83 Niet meer actief

zoo idd niet ideaal je bevalling wen... maar je hebt er zeker iets heel moois voor terug!! dat scheelt een hoop!!

badje gekocht.. en luieremmer erbij..en tummytub..ben helemaal blij!

nu nog een hele week wachten .. dan pretecho!!!:D

kirst voel je je nog steeds heerlijk? ik hoop het zo!! en lekker kak hoor in dat kurhaus;) doe maar duur:p ahaahah nee hoor geniet maar lekker ervan!! hopelijk met heel goed nieuws erbij!

@jannie... succes met seksen vanavond!! hopelijk lees ik morgen dat het flink rommelt hoor!

17. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

Dec 19, 2010
    1,927
    0
    36
    Nederland
    Hahaha., ja wij vinden dat soort dingen echt heerlijk! kunnen we heel wat lol uit halen., want wij zijn geen luxe gewend., hihi..,

En ja., Nog vol positiviteit! Lekker is dat., hoop dat t beloond wordt., maar er is nauwelijks twijfel meer., haha., Niets zo veranderlijk als een mens!

18. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

@Zussie: Je moet eigenlijk weer scheetspray halen.. Weet je nog?
    @Wendy: Kan me voorstellen dat je het bijna vergeet als je naar Floor kijkt. Wat fijn dat je zo snel hersteld
    @Me: Heb je een set gekocht? Ik heb zo'n nijntje badset van mijn schoonzusje gehad. Standaard met bad en tummytub, en een luieremmer.
    @Jannie: Misschien op en neer springen?

19. me83

me83 Niet meer actief

@kylie.. jaa heb ik via marktplaats overgenomen.. echt supermooi! ben er erg blij mee:D

@kirst.. jaa meeste mensen denken dat het hier ook erg kak is.. (wassenaar)maar alleen maar 1 deel van hier is kak.. int dorp zie je ze soms ook lopen.. parfumwolk van hier tot ginder,echt air overzich heen.. en met tas van dure winkel de zeeman in gaan.. want stel je voordat iemand ziet dat je met een tasje van de zeeman loopt ahahahhah... kan er altijd erg hard om lachen!

meeste wonen wel in een villa.. maar dan heb je ook alles wel gezegd(rijke vent die naar de ho*ren gaat,auto die ze niet eens meer kunnen betalen,of niet normaal in kunnen rijden hahahha)

20. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

@Me: Leuk is die hé! Heb je ook de zwitsal pompjes die erin passen?

Share This Page