@Zussie: Leuk he! Je weet dat mijn moeder ook alles dubbel aan het aanschaffen is? D'r staat nog een NappyWrapper klaar voor je daar
Oo wat heerlijk Skaya., ik kan ook niet wachten om te beginnen., maar dit NA de 12 weken echo.., eerst maar weten of alles echt goed zit. O kwiebje! Ja dat is ook zo vervelend ja., Wij hebben ook niet altijd een vetpot gehad, maar de laatste tijd gaat het heerlijk met onze financien en wij willen ook t liefste alles nieuw kopen als t ff kan., Daar nog niet heeeel veel commentaar op gehad maar meer om t eten en dat soort dingen. Wel is mijn vriend aan t rondkijken voor eventueel een andere auto en toen zei mijn vader wel: Nou je hebt straks nog genoeg kosten hoor.., doe je een beetje voorzichtig., JAaahaaaaa! Wij weten wel wat wel en niet kan pap!! Hahaha., ach misschien bedoelen ze het allemaal wel heel erg goed, maar op dit moment zijn we allemaal op een roze wolk en hebben we absoluut geen zin in gezeik., hehehe
Moest eerst ff googlen wat t is! hahahaha Maar oke., Nou eerst de echo's maar is afwachten., wil voor de 12 weken niks meer aannemen of aanschaffen, hoe lief t ook bedoeld is door iedereen het is ook niet ondankbaar, maar wil gewoon weten of ik t echt nodig heb of niet, snappie,.? Ja ik moet zo lachen als ik daar thuis kom., babybedjes, schommelstoeltjes, de hele muziekkamer (wat echt wel lust en leven van mijn schoonvader is) wordt omgetoverd tot babykamer voor onze kindjes! hahahaha
Oke meis wat fijn! Nou lekker veel wii sporten... Gaat je lukken!!! Hopelijk is dan zelfs al die rommel niet meer nodig. Hij zei dat ik over een weekje maar moest starten met de primolut. Denk dat ik woensdag of donderdag begin. Dus dan over 2,5 week weer FM... De clomid valt nog wel mee qua bijwerken alleen die primolut is echt troep. Het is natuurlijk een soort pil en die moet je 3 x per dag innemen, tja daar word je wel misselijk van!
Nino, oohhhwww gatver wat naar die bijwerkingen!!!! Hoop dat het van korte duur is Meiden, heb net het laatste geposte bericht van Vaddie opgezocht en ze heeft vannacht om 2uur nog een bericht geplaatst in de februari-mamas-topic. Daar schrijft ze over hoe het begon.
Oehh spannend hier! Succes Vaddie! Denk aan je! Hopelijk begint t bij de andere plopper ook snel! Ga voor jullie duimen!
Dames, heb super leuk nieuws van Vaddie Vaddie smste mij het volgende: Om 14.33 uur is Kira geboren. Ze weegt 2870 gram en is 34 cm. Vaddie: Meid, ik heb je al een sms gestuurd, maar ook hier nog een keertje: Super gefeliciteerd meid!!! Lekker genieten met manlief samen. Super leuke naam en rust lekker uit nu. Wel een kleintje, 34 cm? Wauw! Hopelijk binnenkort (als je weer aangesterkt bent natuurlijk) een foto en je eigen verhaal. Dikke knuffel!!!
Vaddie, gefeliciteerd met Kira! en idd een kleintje hoor!(ff ter vergelijking... sjoerd was 4240 en 55 cm
Nino: Oow, ik dacht dat de Clomid ook bijwerkingen gaf voor je humeur, maar dat zal ik verkeerd begrepen hebben... Moet je eigenlijk altijd aan de Primolut voor je aan de Clomid mag of is een eigen ongi ook goed (niet dat ik nu tot 77 dagen, ofzo, wil gaan wachten tot ik ongi wordt als het met de Primolut ook eerder kan )? Ik kom straks weer in een heel andere wereld terecht. De echte MMM, nu is het alleen nog wat kletsen bij de GYN Straks echt onder behandeling!!! Spannend hoor!
Vaddie, van harte gefeliciteerd meid. Ik ga er eigelijk een beetje van uit dat het een typfoutje is die 34cm...
Dames: Ik had dat idee ook. Als Vaddie hier zelf weer kan zijn zal ze vast vertellen hoe alles verlopen is. Maar 43 cm is ook nog klein, vind ik dan En lekker klein, maar fijn poppetje
Jaaaaaaa en daar is baby 2!!! Vaddie congratz met je dochter!!! Hoop dat jullie het beide goed maken!! Lengte denk idd een typfoutje..die kleine van mij zou nu al bijna aan die lengte moeten zitten als ik de theorie moet geloven.
Wat is er weer een hoop gekletst zeg toen ik het weekend weg was. Vaddie gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter. Hoe gaat het verder met je?
Vaddie van harte met je dochter!! Wat een leuke naam., ook hier op het lijstje staan! Hahaha,. maar dan Kyra., Haha Toevallig., Van harte meid., geniet van de kraamtijd., En ik hoop dat alles goed is gegaan en nu ook nog goed gaat..,
Vaddie gefeliciteerd met jullie meisje!! Ik ga ff het februari topic lezen. Ben benieuwd hoe het begon.