hmmm net een beetje bruinig gespot...Nouja, bruin is natuurlijk geen rood. Dalijk lekker met manlief een filmpje kijken in bed. Fijne avond allemaal.
Mams meis ik hoop dat het loos alarm is voor je!! Mijn duimen draaien! Nino ik hoop dat de primolut zijn werk doet deze keer! Dat zou na je operatie toch moeten kunnen? Deesje hoe was je weekendje weg? Waar was je ook alweer heen?
Vaddie: Gefeliciteerd met jullie dochter. Leuke naam! En ben ook benieuwd naar de lengte 34 cm lijkt me heel erg klein... Maar ik kijk uit naar je bevallingsverhaal. Meiden, ik ben verder kapot! Vanmiddag toch maar in bed gekropen en nog lekker met manlief een uiltje geknapt. Daarna gedouched en uit gaan eten met de familie. Was supergezellig en heb gevreten voor 2 Nu sta ik op knappen en ben ik doodop. Dadelijk maar lekker bedje in. Gelukkig kan ik morgen wat later beginnen. Moet wel tot 18u werken, maarja het is niet anders. Hoop dat ik vannacht beetje goed kan slapen Tot morgen meiden! Ik duik mn nestje in
vaddie !!! gefeliciteerd met jullie dochter Kira... wat een klein popje(uitgegaan van 43 ) hopelijk is alles vlotjes verlopen.. nu lekker rusten en genieten!! @mams.. ik had ook bruinverlies! dus zegt echt niks hier al de hele dag hoofdpijn.. nog op bed gelegen int donker.. goed gegeten en gedronken.. maar hielp niks.. net een paracetamolletje genomen.. dus niet meer zon last..(word er zelfs misselijk van)vorige week met migraine kotste ik alles eruit.. dus nu hopelijk niet.. het zakt al goed.
Vaddie gefeliciteerd meis! Lekker genieten samen! En mooie naam hoor! Mira en Kwieb: ja zou nu na de operatie wel kunnen werken de clomid. En idd mira je humeur word er niet beter op met clomid maar word daar gelukkig lichamelijk niet beroerd van. Van de primolut wel. En idd mira jij krijgt zeer waarschijnlijk ook dat om een ongi op te wekken. Dan weten ze ook srker.dat je niet zwanger bent. Clomid is nl niet goed tijdens een zwangerschap.
Hier alles nog steeds rustig! Wel serieuze weeen gehad gisteravond maar die hielden na het warme bad (helaas) weer op!! Ga nu ff m'n vriend z'n dochtertje uitzwaaien en dan terug m'n bedje in.. Zo slecht geslapen!!
@ kwiebje, weekendje weg was heerlijk. Heb wel bijna niks uitgevoerd. Was wel erg vermoeiend. Was gisteren helemaal gesloopt. Hadden slechte bedden, dus 's nachts slecht geslapen. Wij zijn naar de schatberg van landal geweest. Ligt in sevenem. @ nino, ga hard voor je duimen dat clomid nu wel gaat helpen na de operatie. Hopelijk ben je snel zwanger. @ mams, hopelijk blijft het bij wat bruin verlies en heb je een positieve test. @ stampertje, Hopelijk zet het nu snel door. Slaap lekker nog.
Stampertje, hopelijk de volgende keer het echte werk!!! Geen bruin meer gespot sinds gisteravond. Heb geen testen meer...haal er vanmiddag 1, die wil ik dan morgen doen als ik vandaag niet ongesteld ben geworden. Vandaag 10DPO...Vorige maand op 11DPO ongesteld geworden maar dat is niet mijn standaard LF. Grrrrrrr gister het weerbericht bekeken voor vanacht... 1 graadje vorst en droog. Had gister de was buiten gehangen en die was nog niet helemaal droog dus ik dacht, laat em wel hangen vanacht. Kom ik vanmorgen buiten, alles wit van de vorst. Auto helemaal dichtgevroren, en de was helemaal stijf hahahaah. Nu hopen dat de zon snel doorbreekt zodat het weer kan ontdooien en drogen.
10 dagen... MAar ik snap iets niet... Als ik in de kalender reken vanaf 13dec zit ik nu op dag 36 en mijn banner geeft aan 35... Ff checken.
Nino: He prut...! Dus ik zal waarschijnlijk dan ook aan de Primolut moeten? Gadver! Maar ik begrijp de reden van de GYN dan wel. Welke bijwerkingen heb jij dan allemaal gehad daarvan (geen idee waar ik aan moet denken namelijk)? Hopelijk zal het meevallen voor je en blijven de bijwerkingen (van zowel de Primolut als de Clomid) beperkt!
zo vanaf vandaag officieel met verlof. Werkte al niet meer. Toch wel een raar idee dat je pas weer over een maand of 3 aan het werk moet.
@Vaddie: gefeliciteerd!! @Stampertje: hoop dat het door zet voor je! @Mams: Hopen dat het bruin weg blijft en van vanmiddag/vanavond/morgenochtend een posi test in handen hebt! Hier: 17 weken wave!
stampertje, hadden we toch moeten wordfeuten... ook hier vanacht serieuze wee:en gehad... om de 4 minuten... maar zakte vanochtend weer af al emt al 3 uurtjes kunnen doezelen... dus ga ook mijn bedje in.. jelle zit op de psz...
Mams, wat spannenddd!!! Ik had wat roze/bruin verlies 2/3 dagen voor mn nod. Jannie, sjongejonge!! DOORZETTEN MOETEN DIE WEEEN! Stampertje, bij jou ook!! Ik wacht weer vol spanning af. Ga zo werken tot 18u. En ff schuurpapier halen om de kozijnen in de babykamer te schuren en van de week te verven
Goedemorgen, Hier nog niks..... Pffffffff..... Vandaag komt de nieuwe schutting. De oude wasomgewaaid met de storm... Altijd gedacht dat ons manneke er eerder zou zijn dan de schutting...