Pink Ladies (Part II)

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by Tina85, Sep 8, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. juultje

juultje Bekend lid

Jan 2, 2011
    983
    0
    16
    Het is een dooddoener Minim maar het kan nu echt niet meer lang duren. Tot hoe lang laten ze je doorlopen?

2. Skaya

Skaya Fanatiek lid

Jan 19, 2011
    4,337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Minim, jaaaa dat zou ik ook denken idd!! Je bent al bijna een week overtijd.

3. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

Mar 30, 2011
    4,664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Minim: Jammer dat hij er nog niet is... Ben wel benieuwd naar julllie kleine :D Hopelijk duurt het niet al te lang meer... Kan me voorstellen dat het nu wel lang genoeg duurt voor je.

Ik ga zo mijn autoruiten eens schoonkrabben en richting supermarkt, de boodschappen lopen niet vanzelf het huis in (jammer eigenlijk...) ;)

4. vaddie

vaddie Fanatiek lid

Nov 30, 2010
    4,016
    1
    38
    Female
    In de buurt van Utrecht
    Typ fout in sms bericht. Kira is 48 cm. Echt een klein poppetje. Gezien gebrekkige internetverbinding hier in het ziekenhuis volgen fotos later.
    Kira heeft/ had wat problemen met haar suiker en zitten nu te wachten op nieuws of ze nog een dag op kinderafdeling moet blijven, of nog een nacht op de kraamafdeling of naar huis mag. Ik voel me prima, wel wat gescheurd. Een stuk of 5 hectingen en flinke spierpijn.

Bedankt voor alle reacties, heb het forum even snel doorgekeken.

@ploppers. Sorry :)

5. Mams136

Mams136 VIP lid

Jun 26, 2007
    22,837
    0
    0
    achterhoek
    Vaddie leuk van je te horen!!
    48 cm is een mooie lengte :D
    Hopelijk mag ze vandaag lekker mee naar huis

6. Skaya

Skaya Fanatiek lid

Jan 19, 2011
    4,337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Vaddie, hahahaha ik moet toch wel even lachen om je 'sorry' naar de andere ploppers.
    We dachten idd al wel dat het een foutje was van haar lengte.
    Ik hoop dat de uitslagen van haar onderzoekjes goed zijn en jullie snel naar huis mogen!!! Doe lekker rustig aan en geniet van je dochtertje!!!

7. juultje

juultje Bekend lid

Jan 2, 2011
    983
    0
    16
    Vaddie hopelijk gaat het snel goed met haar suiker en mogen jullie snel naar huis. Geniet ervan!

8. miniM

miniM Fanatiek lid

Jan 4, 2011
    2,592
    0
    0
    Geen idee. Ik moet donderdag weer naar de vk en dan hoor ik weer meer...

9. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

Nov 10, 2010
    1,647
    0
    0
    Vaddie mooie lengte hoor. Dacht al wel dat het een typefoutje was. Hopelijk mag ze vandaag mee naar huis. Nu lekker gaan genieten van jullie meid.

Nou ploppers ben zo benieuwd wie er nu gaat volgen.

10. Mams136

Mams136 VIP lid

Jun 26, 2007
    22,837
    0
    0
    achterhoek
    Ik denk dan toch MiniM....Al gun ik het alle ploppers natuurlijk... Vooral degenen die het erg zwaar hebben nu.

Kleine man weer thuis van de peuterzaal, ff snel langs de trekpleister gesjeesd voor een setje testen.

Ik had net met het plassen pijn in mn onderbuik...bij het proberen helemaal uit te plassen( de laatste beetjes eruit drukken zeg maar)
    Komt dat iemand bekend voor?

11. juultje

juultje Bekend lid

Jan 2, 2011
    983
    0
    16
    Mams blaasontsteking? Iets anders kan ik niet bedenken. Wanneer ga je testen?

12. Mams136

Mams136 VIP lid

Jun 26, 2007
    22,837
    0
    0
    achterhoek
    Nee geen blaasontsteking...dat herken ik wel... Tzit een beetje onderin mn buik...in dezelfde regione als waar ik meestal mn eisprong voel haahahahaha

Ik krijg de neiging om al te testen, maar 10 dagen na mn ei smiddags testen lijkt me sowieso een hopeloze missie...Vooral omdat ik al best veel gedronken heb.

Morgenochtend dus, als de duivels er nog niet zijn

13. me83

me83 Niet meer actief

@mams... ja dat plassen heb ik ook zo... dat ik wel eens beetje volle blaas gevoel heb..en je bruinverlies is weer gestopt! had ik ook.. een halve dag. en 2 dagen later weer.. en toen niks meer.. ik had bruinverlies 1 dag voor nod als ik van cyclus 30 uitging.. me langste dus..

3 dagen erna knaltest..

ik heb echt het gvoel dat het raak is! ook weer dat snotteren erbij! ik zou verbaasd zijn als het niet raak was mams echt!

14. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

Mar 30, 2011
    4,664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Vaddie: Meid, leuk dat je hier ook even langs wil en kan komen. Had al verwacht dat het een foutje was, maar heb het maar zo overgenomen. Wilde het blije moment van een geboorte niet verstoren door maar te blijven sms-en en vragen naar of de lengte een typfoutje was ;)
    Nogmaals super gefeliciteerd, hopelijk snel samen gezond en fit naar huis en genieten in je eigen fijne omgeving. Dikke knuffel!

15. Mams136

Mams136 VIP lid

Jun 26, 2007
    22,837
    0
    0
    achterhoek
    Me, ik hoop zo dat je gelijk hebt!!!!

16. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

Mar 30, 2011
    4,664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Mams: We hopen allemaal dat Me gelijk heeft!!! Niet alleen jij hoor ;) Zou het super voor je vinden :D

Oow, hier serieuze problemen op scouting... Leiding wil stoppen, nu een hoop gedoe tussen de leiding van onze groep omdat er schijnbaar iets verkeerd is overgebracht in een vergadering en daar nu mensen over vallen. Pfff, miscommunicatie met grote gevolgen vermoed ik... Argh!!!

17. Mams136

Mams136 VIP lid

Jun 26, 2007
    22,837
    0
    0
    achterhoek
    Hihihihi Mira, dank je!!!

Ik begin wel steeds dingetjes te merken...maar vraag me dan af of ik ze echt voel/merk of dat ik het zo graag wil dat ik het me inbeeld.

Momenteel ook een beetje zuurbrand...

Vervelend is dat miscommunicatie...zou wel k*t zijn als het echt zulke grote gevolgen zou hebben

18. Mams136

Mams136 VIP lid

Jun 26, 2007
    22,837
    0
    0
    achterhoek
    Dames wat zijn jullie stil?????

Nog geen duivels te bekennen....

19. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

Aug 1, 2010
    1,304
    0
    0
    Jaaaa, Vaddie, van harte gefeliciteerd!!!!

@Kirsten: veel succes meid, afwachten is zo vreselijk! Ik duim voor je!

Kom op meiden, we willen meer baby's deze week! :D

20. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

Nov 10, 2010
    1,647
    0
    0
    Misschien zijn er bevalling bezig omdat het zo stil is?????

Share This Page