Ladies bedankt voor de lieve woorden haha! Van die platte buik moet ik echt afscheid gaan nemen...mijn probleemzones zijn echt mn benen en kont. Heb blijkbaar aanleg voor cellulites en striae, hoe hard ik ook sport, krijg het NIET weg! Ohhh en die krullen heb ik duurbetaald bij de kapper ga de kapper rond december denk ik maar weer pesten met een nieuwe permanent, want het zakt en groeit uit. Duurt al 3 uur om de rollers erin te draaien. Wat een hell, elke keer zeg ik dat ik het nooooit mee doe... Tina, ohhh gets meid, kzou toch maar even de vk bellen voor de zekerheid. Het klinkt niet heel ernstig, maar niet fijn als je het elke keer dalijk hebt met de grote boodschap zeg maar!! MiniM, ben benieuwd wat de vk zal zeggen over je rug... Wen, wat lastig. Maar weet zeker dat er binnekort iets voorbij komt wat helemaal in de smaak valt. Voor mij hoeft zo een echte thema-kamer ook niet. Heb zelf een aantal jaar terug veel geschildert en heb 2 zelfgemaakte schilderijtjes met gekke katten erop, die wil ik misschien wel ophangen in de kinderkamer. Kirsten, neee ik draag geen hoofddoek en ben gewoon Nederlandse in hart en nieren. Zowel met een Christelijke achtergrond als een Islamitische, maar meer als invloed vanuit familie. Kindje zal ook van beide kanten dingen meekrijgen. Enige wat ik praktiseer is dat ik geen varkensvlees eet en verder geloof ik erin om een goed mens te zijn, met respect voor mens en dier enz Is het belangrijkste vind ik. Ben heel de middag al een beetje misselijk en heb al drie dagen lichtjes hoofdpijn. Wordt er niet zo gezellig van moet ik zeggen.
Dat is belangrijk mams.., laat maar stromen.., Hier: Giga emo en zit nu op dag 39., denk dat ik morgen maar eens een testje ga doen.., hormonen gieren iig wel flink door mijn lichaam, nog steeds witte vloeing, dikke ontlasting en vaker, mega puisten! en tsjah hopelijk goede tekenen, maar ben bang dat het weer een lange cyclus is met wederom een teleurstelling,
Was ook al jaloers op je krullen ja, maar die zijn ingezet, maar niet minder mooi hoor! Goed gedaan en ziet er natuurlijk uit., Wil ik ook graag krullen zetten maar het wordt me afgeraden, schijnt mijn haar niet te kunnen handelen., helaas..,
Kirsten meidd ik begrijp je frustratie zo goed!!! Hoop dat er heel gauw een roze test voor je komt!!! Ik wilde al een paar jaar zo graag een permanent en elke keer weigerde de kapper om het te doen, omdat het je haar verziekt enz. Ben ook bij vrschillende geweest die het allemaal gewoon niet wilden doen... Het bleef in mn hoofd, dus heb het toen maar gewoon gedaan. Het wordt wel droog, maar met goede verzorging is het goed te doen en zeker de moeite waard.
Ja inderdaad dat zeggen ze tegen mij ook! Maar ja ik durf het daarom ook niet.., vroeger hoefde ik maar een beetje schuim te pakken en in mijn haar te kneden en had ik slag/krul in mijn haar, maar dat is helaas sinds een jaar of 2 over.., Zal er nog eens over nadenken., kost wel veel of niet?
Jaaaa de eerste keer was ik 90 eur kwijt en de tweede keer hebben ze kleinere plukjes en dus meer rollers en vloeistof gebruik waardoor het veel beter pakte en toen was het 115 euro. En dan kan je het beste bij de kapper nog een masker en spul voor na het wassen halen...maar dar doe je heel lang mee! Ik wil niet meer anders... gewoon een keer doen! Las dat het gewoon mocht ook tijdens zwangerschap, dus misschien tegen die tijd jezelf lekker verwennen met een permi
Hihi.., nou misschien wel.., Vind het wel een hele hoop geld, maar heb nu van dat sluike haar, dat als het iets te lang is dat het aan mijn gezicht zit geplakt zonder enig vorm van folume! hahaha klinkt wel heel erg, hihi gelukkig ben ik zelf een beetje handig met opleuken hihi.., Ach eerst onze centjes maar in ons mooie huisje steken.., nog 6 weken! Gaat zooo hard!!
Ga nu afsluiten.., lekker Dirty dancing kijken! Mijn lievelingsfilm!!! Heb hem opgenomen zodat ik iets later kon instarten en door kan spoelen in de reclames hihihi
Dames, even en kort berichtje van mij voor ik de douche, en daarna mijn bed (ben moeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!), in ga duiken. Scoutingkamp was super leuk en gezellig geweest. Veel leuke dingen meegemaakt, ook helaas wat vervelende dingen op het einde (geen doden of gewonden gevallen, alleen veel frustraties ), maar echt super genoten van deze dagen. Zit nu thuis, voor de laptop, mat een rood hoofd van de slaap, en niet genoeg energie om alles terug te lezen. Dat zal ik morgen doen, en daarna weer reageren. Dus sorry als er iets ergs gebeurd is en ik er nu niet op reageer, maar heb er even de puf niet meer voor! Ik ben nog niet ongi geworden, dus morgen weer testen (tenzij ik vanavond/vannacht ongi wordt ) Ben benieuwd!!! Welterusten en tot morgen!
Spannend Mira., Ik ga morgen ook testen denk ik.., ff kijken hoe ik me vannacht/morgenochtend voel..,
@Kirsten: spannend hoor. Tekenen zouden er op kunnen wijzen dat...... Hier ook helemaal gesloopt. Ondanks dat ik niks heb gedaan. Buik voelt erg beurs, frummel is veel aan het schoppen geweest. (goed teken natuurlijk maar beetje pijnlijk) Heb me voor de komende dagen nog ziek gemeld.
Mira en Kirsten spannend meiden. Ik duim dat jullie op roze mogen!! Jullie hebben het beide verdient!!
@ wen, dat klopt dat ik geen slaapdiensten meer hoeft te draaien nu ik zwanger ben. Maar het probleem is dat de andere diensten van 14:00 tot 20:30 zijn. Dat betekend dat ik die 5 keer moet werken in 1 week tijd om aan mijn 32 uur te komen. Dat ga ik niet trekken. Moet nu al 2 dagen bijkomen van 1 slaapdienst. @ kirsten, spannend hoor. Ben benieuwd naar je test.
Kirsten en Mira ik kwam al even spieken of jullie al getest hebben. Maar helaas. Hier sinds gisteren 8 weken. Nu vind ik het toch echt serieus worden! De broeken die ik aan kan worden schaarser en sinds gisteren er ook weer een kwaal bij. Ik heb last van hartkloppingen. Heel eng, maar ik las dat dit kan.
Sorry!!! Hier kom ik dan.,!! Ben heeeel blij dat jullie allemaal zo hoopvol zijn, maar wéééér voor niks.., gr*%#$adgiok (heel lelijke woorden!) Ik denk dat ik maar eens onderzoekjes aanvraag., krijg een erg laag zelfbeeld en heb gewoon het idee dat er iets mis is ofzo, al kan het natuurlijk nog wel een jaar duren maar ik wil gewoon uitsluitsel als ik WEL gezond ben.., pffff bah grmbl shitzooi, Ga me klaarmaken voor mijn werk..,
Thnx., lief dat je het gunt, maar begin weer langzaam mijn dal in te vallen.., Al moet ik natuurlijk een voorbeeld nemen aan zo'n sterke vrouw als jij!