Dankje Jannie!!! Denk dat vandaag ook echt het verschil heeft gemaakt...Ik ben me toch een potje misselijk!!!hahahaha
oooo mams!!! GEFELICITEERD.,! Wat fijn zeg.., moest er gewoon van huilen! hahaha., (emo-trutje @ the moment., hihi) Ik zou (gezien door mijn ervaring) zeker niet de echo vroeg plannen., ik heb me al voorgenomen dat als het ooit weer mag gebeuren dat ik pas bij 8 weken een echo wil., ben ik dan 2 weken te vroeg door wat voor berekening dan ook dan zit ik alsnog op 6. deze situatie gun ik niemand., dus tip van flip., ga nooit met 6 weken voor een echo., al zou t nog zo mooi zijn als je het dan al ziet. Hier gedroomd over mijn nieuwe werk, blijkbaar zat mijn hoofd nog zooo vol! Hahaha., vandaag weer achter de computer op t werk, daar leer ik met een bepaald programma hoe het systeem werkt., (best ingewikkeld nog)., verder een beetje de vloer op en 's middags de balie waar ik hoor.., Ploppers, ik hoop dat t vandaag gebeurd hoor! Nu is t wachten lang genoeg geweest toch??
Dankje voor de tip kirsten... Ik denk dat ik me eerst gewoon suf ga testen Ik ga wel weer meedoen met MvM denkik...Maar niet de volle 10 weken.Ik wil eerst een goeie echo hebben gehad.
Ik ben al sinds vorige week dinsdag gestopt met MvM., de flessen staan hier nog wel, maar wil eerst zekerheid., en eigenlijk vind ik t giga lastig., heb er niet zoveel schik van. Maar omdat het wel voor een goed doel is wil ik ALS de echo goed is donderdag wel nog een paar weekjes gaan meedoen. Maar inderdaad niet de volle weken. Het is behoorlijk lang. Groot gelijk met je Suf-testen., heeerlijk toch!! Wat superrr., Hoe donker zijn ze eigenlijk?? Oooo wat leuk zeg.,!
Test is niet knal...maar een goeie duidelijke brede en roze streep. Geen tuurtest. Mn camera wil em er niet opzetten nog. Zal straks in daglicht proberen(zodattie niet flitst) Had ik mn mobiel nog maar!!! hahahaha Die kan tenminste goeie foto's maken
MvM ik heb ook meegedaan. Maar ik gaf zoveel over en die flessen stonken zo erg dat het maar minimale beetjes waren die ik heb afgeleverd. Ach ja alle kleine beetjes helpen.
Hahaha ja daar sta je versteld van he.., hoe goed een mobiel foto's kan maken! Kan je de kamera niet in het negatief zetten? Dan zie je het vaak wel heel goed., maar daglicht kan ook wonderen doen inderdaad., Ik ga me klaarmaken voor vertrek., moet vast weer krabben! Brrrrrr
De camera flitst..en dan zie de hele test niet meer hahahahahahahah Juultje, idd alle beetjes helpen he!!!
Ohhhhhhhh mams wat geweldig zeg!!!! Gefeliciteerd. Geniet ervan, zelfs van de misselijkheid. Ik was bij 22 weken zes kilo aangekomen. Ze zei idd dat het door mijn postuur weleens zwaar kon worden als ik zo bleef aankomen. Ik probeer op mijn eten te letten, maar ik ben niet zo gewend om taartjes of zo af te slaan, hihi. Ik sleep me nu toch maar uit bed. Ik heb nog heel even geslapen. Pfff laat de dag beginnen.
Ik heb vorige week ook n keer gehad dat ik mijn darmen leegde en dacht nu is t vast zover!! Maar loop nog steeds rond.. Dus zal soms wel iets zeggen, soms niet! Juultje moet nog maar wel even op d'r beurt wachten hoor haha ze staat op 4 van t lijstje bevallers : p
Hahaahah ja tzou wel zo eerlijk zijn he als de andere 3 eerst mogen... Te beginnen met MiniM aangezien die al overtijd is..
Dan was Vaddie nog lang niet aan de beurt . Zelfs mijn vriend roept dat het nu niet handig is als het komt ivm met zijn werk. Mijn moeder heeft griep dus die heeft ook liever dat het nog even blijft zitten en nu jullie ook nog!!! Hahaha...
hahahahaha nee joh Juul De wondertjes komen als ze er klaar voor zijn! Niet eerder en niet later, en zeker niet omdat anderen dat vinden
Vaddie was zeker nog niet aan de beurt haha. Tja, mother nature decides he En miniM moet zeeeker eerst!! Daarna jannie en ik, en dan mag jij juul
Goedemorgen, Zo, wat is er al veel geschreven... Ff terug lezen... Oei Kwiebje, jij was er vroeg bij... Logisch dat je moe bent. Hoop dt je snel beter/ langer slaapt... Mams, gefeliciteerd!!!! Wat een goed nieuws!!! En gewoon bellen! Jannie en Skaya, succes bij de verloskundige! Juultje, ik wil je niet ontmoedigen maar mijn darmen rommelen al een week. Wel diarree, geen diarree... Dus pin je er niet op vast... Hier wederom niks.... Zo nog ff slapen denk ik. En ga toch ff de vk bellen met wat vragen. Want wat als donderdag blijkt dat ze niet kunnen strippen, hoe dan verder? Of als ze t juist wel kunnen, wanneer? Of wanneer inleiden? Enz... Slaap slechter, loop slechter, harde buiken, last onderrug. Dus nog een week zie ik niet zo zitten eerlijk gezegd.
Kan me voorstellen. Je wilt ook zo fit mogelijk de bevalling in gaan. Hopelijk kunnen ze iets voor je betekenen.
Mams: Yeah!!!! Gefeliciteerd meid Vind het super voor je!!! Lekker gaan genieten en ik zou nog even wachten met bellen (zoals je zelf af zei) en dan een afspraak voor rond de 7 weken maken Minim: Hopelijk kan de VK iets voor je betekenen. Kan me voorstellen dat je redelijk uitgerust een bevalling in wil gaan en je prettig wil voelen!