@ Kylie.., vreemd hoor die 50% ! Maar is die andere 50% geen aanvulling vanuit gedeeltelijk arbeidsongeschikt zijn?? Een aanvulling op je loon zeg maar.., En zei je nou dat je je aanmeldde voor Buddy?? Wat bedoel je precies? Wij zijn elkaars buddy toch? Of bedoel je wat anders., @ Mams!! Vind het zo tof voor je! En bizar he., hoe beroerd je je voelt op de dag van je test.., ik was ook in 1 klap, misselijk, moe, humeurig., ik dacht echt: Ligt dit nou aan mij? Zit dit tussen mijn oren? Maar t is echt meteen raak! hahaha @ Hier: Nou ik heb me toch wat gehoord vandaag.,!!! Op mijn oude werk (waar ik weg moest vanwege bezuinigingen) gaan ze een vacature in de krant zetten voor mijn functie! Snap er helemaaal niks van! En ben ook echt behoorlijk pist., en mijn oud-collega's van daar ook.., die vinden het echt niet leuk, slaat toch nergens op? Verder wel heel leuk op mijn nieuwe werk. Verder veel wit slijm verlies.., heeeel veel! En net ook een dikke sliert in mijn onderbroek. Is dit normaal??
Noujaaaaaaaaaaa zeg! Wat is dat nou voor onzin? Idd echt bizar, komt nog bij dat ik me ook zo al beroerd voel
Ja snap er ook niks van., achterbakse actie toch?? Ja snap dat je je zo beroerd voelt., had het ook heel erg., nu een stuk minder, maar moet wat minder tegelijk eten, daarin tegen wel iets vaker., Ach we nemen t allemaal voor lief he dames., Alleen die witte sliert (hard slijm leek t wel) weet ik niet of dat wel goed is.
Kirsten ik bedoel echt beroerd...ik ben zwaar verkouden en blaf als een zeehond Tja dat slijm is idd vreemd...dat van het eten herken ik wel van mn vorige zwangerschappen.
@ kirsten, wat belachelijk zeg van je vorige werk. Dat slijm heb ik ook gehad. In het begin van de zwangerschap had ik heel veel wit slijm. @ mams, appart hoor dat je nu misselijk bent. Wel een goed teken toch?
kirsten, belachelijk meis... wat voor contract had je?? want bij een vast contract zou ik er een zaak van maken... bij een tijdelijk contract kun je er niets aan doen volgens mij..
Het was inderdaad een tijdelijk contract., deze zou 20febr verlopen en ik mocht dus mijn contract uitzitten maar in OKTOBER is mij al verteld dat er bezuinigingen zijn dus dat ik niet mag blijven.., nou vind het echt erg., Krijg net een sms van mijn moeder., ze heeft de plaatselijke krant al gekregen en het staat er inderdaad in! BELACHELIJK!
Hahaha., ja zou t haast doen.,! Met dikke sarcasme erin., nee denk dat ik t maar naast me neer leg., Heb wel andere, veel belangrijkere dingen waar ik nu mee bezig ben.
Sorry meiden, even geen tijd en energie om bij te lezen. In ieder geval bedankt voor alle berichtjes. @Mira: bedankt dat je speciaal voor mij je bed er voor uit ging. Hopelijk mag ik snel zorgen dat ik voor jou ook zo'n goede buddy ben! En voor degene die het willen weten, ga zo mijn bevallingsverhaal plaatsen in het doorvoor bestemde topic.
Dat kan ik begrijpen hoor Vaddie., Zet je je bevallingsverhaal ook hier neer? Moet wel lachen om je banner: Heb je jouw ziekenhuistas al gepakt? Als je het nog niet hebt gedaan kan je er beter even voor gaan zitten en het vandaag doen., Nou in jouw geval was het mooi te laat geweest.,! Hihihi Hier: Dames., ik droom over mijn nieuwe werk, alles wat ik die dag gedaan hebt maalt mar door mijn hoofd, cijfertjes, hoe ik dingen moet opzoeken hoe ik mensen moet bellen, klanten helpen., pffff had ik gisternacht ook al en vannacht weer., wordt er ook steeds wakker van, maar goed, aankomende nacht beter, vanavond verjaardag dus ben ik nog wat meer afgeleid voordat ik in bed ga(hoop ik)
Vaddie ik heb je verhaal gelezen. Het is toch fijn dat Ruggeprikken bestaan! Kirsten wat een rare gang van zaken bij je vorige werkgever. Wees blij dat je weg bent! Nu nog even ophouden met dromen, haha. Hoe druk kan je met iets zijn! Hier net wakker en voel me weer prima, gelukkig. Goed geslapen dus. Is er nog iemand geplopt of staat op het punt van ploppen?