Pink Ladies (Part II)

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by Tina85, Sep 8, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. juultje

juultje Bekend lid

Jan 2, 2011
    983
    0
    16
    Balen minim. Morgen kijken voor strippen of inleiden toch?

2. miniM

miniM Fanatiek lid

Jan 4, 2011
    2,592
    0
    0
    Ja klopt. Jammer dt t zo moet maar ben t nu echt beu en wil gewoon ons manneke vasthouden!

Hoe is t met jou?

3. stampertje89

stampertje89 Fanatiek lid

Feb 7, 2011
    1,035
    0
    0
    Ik weet dat miniM eerst aan de beurt is, dus wij wachten nog even ;) Maar toch hier n verslag van die rare hectische nacht!

Hier is vannacht de verloskundige langsgekomen.. Ik had vanaf gisteravond 23.00 duidelijke weeen.. Die bleven een uur lang volhouden om de 5 minuten, dus rond 00.15 de verlosk. gebeld.. Die zei dat ze eerst wilde dat ze om de 4 minuten zouden komen en dat ik dan maar terug moest bellen. Toen om 04.00 nog steeds die weeen, en dus nog geen minuut geslapen! Toen kwamen ze al wel rond de 4 minuten.. Dus toch weer naar haar gebeld, ze kwam toen om 04.45 langs. Ze heeft het hartje beluisterd, dit was goed, en een inwendig onderzoek gedaan. Hiermee voelde ze nog geen ontsluiting, maar ze kon wel voelen dat de baarmoedermond rijp is. Nu heb ik straks om 09.15 weer n afspraak bij de verloskundige, weer een andere, dus dan horen we wel weer wat die te zeggen heeft ;) Het is rond 7 uur vanochtend wel wat verminderd, dus mag niet klagen, maar hoop toch maar dat het door gaat zetten!!!!

4. juultje

juultje Bekend lid

Jan 2, 2011
    983
    0
    16
    Stampertje spannend! Hopelijk zet het door ben heel erg benieuwd!

Minim kleintje heeft het gewoon te goed bij jou. Kom op he. Ze gaan nu snel wat doen.

Hier alles rustig en oke. Slaap alleen slecht.

5. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

Dec 15, 2010
    3,773
    1
    38
    NULL
    NULL
    dat hadden we gister niet afgesproken meis... ik zei: s6 met bevallen... niet slaap lekker!!!!
    en die kinderen van ons wachten netjes op hun beurt hoor...

*hele dikke knuf*

6. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

Dec 15, 2010
    3,773
    1
    38
    NULL
    NULL
    ahhh, nu snap ik hem... was net wakker en vatte hem ff niet.. na een douche ben ik weer helder ;)

meis, het begin is er.. de voorweeën hebben hun werk gedaan!
    hoe lang hielden de weeën aan??

7. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

Dec 15, 2010
    3,773
    1
    38
    NULL
    NULL
    vaddie, had je verhaal gelezen... nette bevalling hoor!

kirsten, mij hielp het altijd om ff alles van me af te schrijven.. dus alle belangrijke dingen ff op papier zetten.. dan ben je het kwijt!

kwiebje, lekker een goede nachtrust... kan je de dag weer aan :D

8. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

Dec 15, 2010
    3,773
    1
    38
    NULL
    NULL
    hier een rustige nacht gehad.. wel harde buiken, maar geen voorweeën oid...
    zo ff de vk sms'en of ze een plekkie voor me heeft... hopelijk is het een redelijk rustige dag geweest..

zo komt ook mijn schoonzusje nog ff om de jongens te knippen en vanaaf gaat tjeerd ff naar haar toe... zijn de mannen ook weer netjes... zag het zelf niet meer zitten om te knippen!

9. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

Dec 15, 2010
    3,773
    1
    38
    NULL
    NULL
  10. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

Mar 30, 2011
    4,664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Vaddie: Graag gedaan meid! Ik vond jou verhaal posten belangrijker (en leuker ;)) dan in mijn bed blijven liggen. Moet zeggen dat ik het super bijzonder vond om alles als eerste van dit topic te weten en de rest te mogen inlichten. Ik hoop ook voor jou dat je snel voor mij mededelingen hier mag doen. Geniet maar lekker van je kleine meid en rust lekker uit! Dikke knuffel!!!

Minim: Jeetje, wat vervelend dat het vannacht ook niet begonnen is. Hopelijk kunnen ze snel strippen en zet dat alles in gang! Knuffel!!!

Vanavond komt er iemand kijken naar de wasmachine. Die maakt een abnormaal hard geluid tijdens centrifugeren. Mijn moeder zei al dat ze dit zelf ook gehad heeft en het een of andere stabilisatorstang was die los zat en voor het geluid zorgt. Ding eruit en dan kun je weer wassen (nou ja centrifugeren ;)) zonder het geluid van een opstijgende F16 ;) Hopelijk is dat ook zo, anders moeten we een nieuwe kopen :(

11. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

Nov 10, 2010
    1,647
    0
    0
    @minim, wat balen zeg. Hopelijk komt het vandaag nog op gang.

@ stampertje, spannend hoor. Hopelijk start snel de bevalling. Ben benieuwd wat de verloskundige zeg.

@ hier, prima geslapen vanacht. Maar paar keer wakker geweest. Nu wel misselijk. pfff. Dat heb ik de hele zwangerschap nog niet gehad. Hoef gelukkig nog niet over te geven.

12. Skaya

Skaya Fanatiek lid

Jan 19, 2011
    4,337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    MiniM, pffff wat balen meid dat er nog niks gebeurd!!!

Stampertje, duim dat het doorzet, klinkt wel als een goed begin vannacht!

Jannie, succes vandaag!!

Deesje, hoort dat bij de zwangerschap de misselijkheid of ben je gewoon niet zo lekker? Hoop dat je je snel beter voelt.

Vaddie, ga zo je bevallingsverhaal eens even zoeken.

Gisteren naar de vk geweest. Alles was goed. Ze heeft nog even in mn vinger geprikt om mn ijzer te checken, omdat ik af en toe wel wat hoofdpijn heb en die druk achter mn ogen. Maar was ook prima. Wel vergeten op de weegschaal te gaan staan, dus nog niks wijzer.
    Ben sinds vanmorgen toen ik uit bed kwam best duizelig, hoop dat het snel over is. Moet de hond uit gaan laten en dan moet ik toch wel stevig op mn benen staan.

13. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

Dec 15, 2010
    3,773
    1
    38
    NULL
    NULL
    ik hoop voor stampertje dat het idd door gaat zetten... helaas had ik zondag op maandag ook de hele nacht om de 4 minuten weeën, maar hielden ze te kort aan om echt door te zetten....
    dus hoop dat dat bij stampertje niet zo is....

14. Mams136

Mams136 VIP lid

Jun 26, 2007
    22,837
    0
    0
    achterhoek
    Nog een test gedaan... de onderste ;)

15. Mams136

Mams136 VIP lid

Jun 26, 2007
    22,837
    0
    0
    achterhoek
    Verder niks gelezen...moet zo ff deur uit.

16. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

Dec 15, 2010
    3,773
    1
    38
    NULL
    NULL
    duidelijk mams.... lekker genieten nu!

kapster is er.. ga ff bakkie met haar doen en wachten op de sms of belletje van de vk...

17. juultje

juultje Bekend lid

Jan 2, 2011
    983
    0
    16
    Hij is al donkerder! Fijn mams.

Dus Skaya een goede controle toch! Beetje rustig opstaan.

18. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

Nov 16, 2010
    1,501
    0
    36
    hoihoi!

Vaddie: mooi bevallingsverhaal!

Stampertje: spannend!

Sorry dames, ben heel kort momenteel met reageren. Ben zooooo moe! Weer de hele nacht liggen dromen, en dat breekt me precies echt op...
    Heb wel alles gelezen, maar een beetje met een half oog...
    Ben nu aan het werk...al geeuwend en gapend:)
    Moet nog tot 18u. Man man, dat gaat me een lange dag worden!
    Ow, en ook nog eens volop last van maagzuur. Gaat niet me daggie worden... :( Blèèèèèh!

19. juultje

juultje Bekend lid

Jan 2, 2011
    983
    0
    16
    Tina rennies werken super!

20. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

Nov 16, 2010
    1,501
    0
    36
    Juultje: Jah, iedereen raad mij Rennies aan, en in het ziekenhuis zeggen ze dat ik die beter niet neem...ik weet het ook niet meer hoor! :)
    Van de gyn krijg ik nu Antagel voorgeschreven. Is een vloeibaar drankje dat ik 6x per dag mag nemen. En dat helpt ook wel. Toevallig heb ik net vanmorgen mijn voorraadje opgehaald bij de apotheek. Heb net maar een flesje aangebroken ;):D

Share This Page