Ik vraag me af waar ons lijstje is gebleven.., zal is kijken of ik m kan vinden voor ik naar het werk moet.,
Komop meid, tuurlijk gun ik het je! Ik voel geen afgunst naar andere zwangere vrouwen ofzo. Ik gun iedere vrouw een heerlijke zwangerschap en een wolk van een baby. Het doet alleen pijn dat het ons dit keer niet gegund was. En ik kan me heeeeeel goed voorstellen dat je een x klaar bent met steeds weer teleurgesteld worden. dat je begint te twijfelen aan je eigen lichaam en of alles wel werkt. Heel begrijpelijk hoor.
Oowjee, iedereen zit al op me te wachten *krijgt een rood hoofd...* Sorry dames, was ook zo'n druk weekend dat ik ff ben blijven liggen... Net testje gedaan, maar nog steeds geen streep te bekennen... Pffff, begin dit echt niet leuk meer te vinden, al 3 weken achter elkaar een negatieve test
he balen kirsten en mira.... had zo gehoopt op positief nieuws... geen bloed geeft moed, maar elke keer die negatieve testjes maakt je ook wel moedeloos... zal zo ff de lijst aanpassen... die klopt niet meer...
NOD lijst: 8 september - Mira85 (een weekje erbij gegokt, 3e ronde, 1e kindje, 26 jaar) 12 september - Uiltje (gegokt op 30 dagen, 6e ronde, 1ste kindje, 29 jaar) 23 september - DutchDiva (gegokt op 33 dagen, 10e ronde, 1e kindje, 28 jaar) ZWANGERLIJST: - Zoetje: ... uitgerekend, 1e kindje, 2e ronde - miniM: 11 januari 2012 uitgerekend, 1e kindje, 5e ronde - Wen29: 12-01-2012 uitgerekend, 1e kindje, 3e ronde - Jannie1980: 21-01-2012 uitgerekend, 3e kindje, 2e ronde na 2eMK, 30 jaar 20 weken echo: zwanger van een meisje. 20 sep. VK - Juultje: 29-01-2012 uitgerekend, 1e kindje, 4e ronde - Stampertje89: 20-01-2012 uitgerekend, 1e kindje, 5e ronde. - Vaddie: 05-02-2012 uitgerekend, 1e kindje, 4e ronde - deesjedees; 28-02-2012 uitgerekend, 1e kindje, 1e ronde na 2de mk - Kwiebje: 29-04-2012 uitgerekend(volgens de calculator), 1e kindje, 7e ronde. - Tina85: 11-05-2012 uitgerekend (volgens calculator) 1ste kindje,5e ronde na BBZ - Skaya: 16-05-2012 uitgerekend, 1e kindje, ronde 6! Vlindertjes - Tina85: BBZ 30-01 7wkn - Jannie1980 22-2 vmk 4w3d 23-3 vmk 4w3d - Kylie1986, 11-5 MA 12 wkn, vmk 4wk - Deesjedees, apr '11, mei ,11 -Me83, juli '11 (x2) - Mams136, 16 sept 2011 Mylan, geboren met 17 weken mira, heb jou in groen gezet.. (nega test) kirsten, jij stond er nog niet bij... als je wilt mag je dat zelf doen. mams, heb mylan bij de vlindertjes gezet. mocht je het liever anders verwoorden of willen neerzetten, voel je uiteraard vrij om dit te doen!
Jammer kirsten en mira Mams: heb echt respect voor jullie! Echt knap hoe je er mee om gaat.. Hier: vandaag n dagje helemaal nix doen!! Verplicht ben nu begonnen met n film kijken forrest gump, had m nog nooit gezien :s
heerlijk stampertje! hier vandaag ook niet veel.. moet zo naar de HA voor mijn injectie... er tegen over zit de supermarkt, dus ff gelijk boodschappen doen.. verder ff de vaatwasser leegruimen en de wasmachine aanzetten... das dan ook echt alles voor vandaag...
Ohhwww Kirsten en Mira wat balen meiden!!! Vrije dames, geniet van jullie vrije dag en ga lekker onderuit!! Ik ga zo werken tot 18uur...loop nog steeds te snotteren en te hoesten. Maakt me langzaam gek hor!! Nu al 3 weken...
NOD lijst: 8 september - Mira85 (een weekje erbij gegokt, 3e ronde, 1e kindje, 26 jaar) 12 september - Uiltje (gegokt op 30 dagen, 6e ronde, 1ste kindje, 29 jaar) 23 september - DutchDiva (gegokt op 33 dagen, 10e ronde, 1e kindje, 28 jaar) ZWANGERLIJST: - Zoetje: ... uitgerekend, 1e kindje, 2e ronde - miniM: 11 januari 2012 uitgerekend, 1e kindje, 5e ronde - Wen29: 12-01-2012 uitgerekend, 1e kindje, 3e ronde - Jannie1980: 21-01-2012 uitgerekend, 3e kindje, 2e ronde na 2eMK, 30 jaar 20 weken echo: zwanger van een meisje. 20 sep. VK - Juultje: 29-01-2012 uitgerekend, 1e kindje, 4e ronde - Stampertje89: 20-01-2012 uitgerekend, 1e kindje, 5e ronde. - Vaddie: 05-02-2012 uitgerekend, 1e kindje, 4e ronde - deesjedees; 28-02-2012 uitgerekend, 1e kindje, 1e ronde na 2de mk - Kwiebje: 29-04-2012 uitgerekend(volgens de calculator), 1e kindje, 7e ronde. - Tina85: +/- 11-05-2012 uitgerekend, 1e kindje, 23/09 2de vroege echo - Skaya: 16-05-2012 uitgerekend, 1e kindje, ronde 6! Vlindertjes - Tina85: BBZ 30-01 7wkn - Jannie1980 22-2 vmk 4w3d 23-3 vmk 4w3d - Kylie1986, 11-5 MA 12 wkn, vmk 4wk - Deesjedees, apr '11, mei ,11 - Me83, juli '11 (x2) - Mams136, 16 sept 2011 Mylan, geboren met 17 weken Zow, heb mijn 2de echo er ook even bijgezet Heb daarnet mn collega's trouwens ook op de hoogte gebracht. Verder voel ik me beroerd...ben doodmoe en voel me nogal misselijk. Wordt een helse dag vandaag blèèèèèèh
@Kirsten en Mira: %$%^&%$ Balen zeg. @Stampertje: geniet van de film Hier: ook weer een rustige dag. Besloten om nog zeker t/m woensdag thuis te blijven. (heb dan de guo) Gisteren hele onrustige buik gehad. Veel beweging van frummel. Op zich goed natuurlijk maar sommige stukken van mijn buik voelen helemaal beurs aan. Waarschijnlijk van het schoppen. (even gebeld met het ziekenhuis) Frummel beweegt veel maar zwemt weinig. Lang leven de kersenpitzak.
Vaddie: Lekker rustig aan doen dan Nu mag je, zonder je schuldig te voelen, lekker bijtanken Zooo, ben me toch een partij duf!!! Moet boodschappen doen, wassen, schoonmaken en nog veel meer, maar heb er echt geen zin en puf voor... Hakt er behoorlijk in, zo'n scoutingkamp! Heb al wel 1 wasje aan weten te zetten *geeft zichzelf een schouderklopje* Manlief sms gestuurd over de test "3x is NIET scheepsrecht " stuurt hij terug "Jammer, weer niet. Komt wel goed schatje xxxjes Mira-man". Zo lief, maar helpt mijn k*t-gevoel niet weg te nemen... BAH, zal wel weer een duffe baaldag worden vandaag
Stampertje: tja...het zijn en blijven mannen hè Ze zijn wel blij voor me. Weten wat ik afgelopen jaar heb doorgemaakt. Maar na 5 minuten gaat het alweer over het dagelijkse werk Er werd wel gevraagd naar gebak... jaja... Mira en Kirsten: :x Hmmm das balen zeg!:x Ben gewoon boos dat het testje wederom niet positief uitsloeg bij jullie. Niet op jullie hoor...maar op dat testje! Had zo graag weer een roze hoedje uitgedeeld! Nou...nu maar hopen dat jullie trage hcg-aanmakers zijn ofzo...zolang die ongi niet doorbreekt kan het nog steeds. Al weet ik dat dat zinnetje niet altijd als oppepper aanvoelt... Vaddie: tja...die diva van jou word ofwel een voetballer, of een turnster, of een kickbokster Fijn dat ze zo beweeglijk is...maar balen dat je der zo van afziet! Is ze de hele dag door actief of is het met periodes? Ik hoor ook wel eens van zwangere vrouwen dat de baby net heel actief is als zij rustig zijn.
Dames... Aaargh, ik maak mezelf er alleen maar gek mee, ik keek net nog eens op het testje (ja, ik weet dat je eigenlijk na 5 minuten niet meer mag kijken), maar ik denk een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel licht streepje te zien. Zou ik dan toch nog voor NOD kunnen zitten? Krijg hem zeker weten niet op de foto dus hier showen gaat niet. Over een paar dagen maar weer testjes kopen en dan eentje doen of over een paar dagen testjes kopen, die laten verstoppen door manlief, en dan volgende week maandag testen? Ik weet het ff niet meer hoor!!!