We zijn weer terug van de verloskundige. Ons manneke heeft het nog erg goed bij me... Ze kunnen niet strippen, bmm lag te ver naaar achter. Dit kwam niet heel vaak voor met 41 weken, dus heb weer een heerlijke uitzonderingspositie. Ze zei; als jij in Afrika zou wonen zou je wel tot 43 weken kunnen doorlopen Morgen om 09 uur bellen naar het ziekenhuis vooor een extra controle met hartfilmpje en echo. Dat doen ze sowieso morgen en dan wordt er meteen een afspraak gemaakt om in te leiden. Dat wordt dus tussen zaterdag en woensdag. Woensdag ben ik 42 weken en ze laten niemand meer langer dan 42 weken lopen in Nederland. Ik baal natuurlijk wel dat hij er nog niet is maar ben opgelucht met de duidelijke uitleg en antwoorden. Dus morgen weten we weer meer. Althans de datum van inleiden. Of hij moet dus nog spontaan komen. Dat kan nog steeds altijd.
MiniM...die kleine boef vind het nog veeeeeel te prettig bij je! Meid troost je....over een week ben jij hoe dan ook mama!!!
miniM, balen meis.. maar je hebt iig duidelijkheid.. ben benieuwd wat ze morgen zeggen... juultje, nog ff en je gaat ons zomaar voor hier vandaag lekker alleen thuis geweest.. mijn schoonmoeder heeft jelle om 12.15 van de psz gehaald en vervolgens om 15.15 sjoerd van school.. tjeerd is er nu om sjoerd naar en van zwemmen te halen en komt dan met de kids naar huis... heb de hele dag op bed gelegen.. de buikpijn die ik had kwam van mijn banden en spieren en moest rust nemen... begin van de middag ook mijn slijmprop verloren, maar dat zegt helaas niets.. kan nog 2 weken duren verder, sorry, ben het echt allemaal kwijt... m'n kop is een zooitje, terwijl ie juist leeg moet zijn...
Jannie, lekker hoor een dagje voor jezelf. Jammer dat het ook bij jou nog niet wil beginnen... Hier ff lekker aant eten. Kip met mozarella en tomaat uit de oven. Jumjum!!! Daarna lekker met de kleine man onder de douche en dan wachten tot manlief thuis komt. Hij is gewoon een hele dag eerder thuis Joeppieeee!! Kan ik hem lekker hard knuffelen en de testen laten zien. Kunnen we eindelijk samen blij zijn!!
Ahhh mijn schoonvader kwam ff een kaartje brengen net.,! Wat super lief.., Ben zo blij met mijn schoonfamilie., hoor t ook wel eens anders., maar ik heb een top-schoonfamilie! Mijn ouders zijn ook toppers natuurlijk., maar dat spreekt voor zich hihi.., Voel me behoorlijk goed., al moet ik nog niet teveel denken aan morgenavond als ik die pillen ga inbrengen! pffff
Jannie jullie mogen eerst. Ik ben enorm verkouden dus liever niet nu... Mams fijn dat je dan samen kan vieren. Is een emotioneel moment na alles wat jullie hebben meegemaakt. Geniet ervan! Kirsten fijn zo'n familie!
Kirsten, meid wat ontzettend klote dat dit moet gebeuren!!! Wens je heeel veel kracht en sterkte toe en hoop dat het snel achter de rug is. MiniM, fijn hoor dat jij precies weer een speciaal geval bent Klein hoopje dat je maandag al terecht kunt natuurlijk. Je kleine wordt dus of de 23 of de 24 of de 25e geboren! Ben benieuwd!! Getver moet niet denken aan dat Afrika verhaal... Mams, wil je die mcChicken niet meer noemen alsjeblieft Ik krijg er echt steeeds zooooo'n trek in Juultje, nee lijkt me ook geen pretje om te bevallen met een verkoudheid! Hopelijk ben je er snel vanaf! Jannie, ik zie het verliezen van je prop toch weer als een 'opening'. Het kan nu wel ineens snel op gang komen...dat het nog 2 weken kan duren is wel de andere kant. Tina, gefeliciteerd met je 24 weken!!! Begint al ergens op te lijken heh Hier belde de babydump net of ze de spullen 3 weken eerder mogen komen brengen PRIMAAAAA!! Mag mn mannetje nog iets harder zn best gaan doen de komende weken Hier wel flink rugpijn...denk gisteren toch iets te enthousiast aan het schuren/poetsen/verven geweest.
Sorry Skaya...zal ik dan ook maar niet vertellen dat manlief er als het goed is 1 meeneemt zodadelijk??? Hahahahaha dat is nog eens snelle levering, 3 weken eerder!!
Ja erg fijn dat hij straks thuis is en dat we de 14DPO dus officieel 4 weken zwanger test morgenochtend dan samen kunnen doen
MAMS, NEEEEE zeg dat maar NIET!!! Zo jammer dat de mac geen bezorgservice heeft zou echt het gouden idee zijn Hoewel dan wordt het misschien wel te makkelijk om aan een mcchicken te komen.
Whahahahah dat zou niet best zijn... Net als de ikea..Dan zou ik elke maand mn inrichting veranderen hahahaha
Komt goed zussie.,! Ben alleen een beetje bang voor morgen., ben heel benieuwd hoe snel t werkt., voor t eten inbrengen of erna? Dat soort dingen.., bah! Was t maar achter de rug.,
Wat voor tabletten heb je gekregen meid??? Ik heb zelf cytotec gehad en begon binnen een uur te bloeden.
Hey meiden. Kirsten: sterkte morgen! Hier: alles licht aan t rommelen en vanmiddag ook de slijmprop verloren! Ja ja, jannie en ik gaan aardig gelijk op haha. Ga nu slapen. Goodnight iedereen!