Pink Ladies (Part II)

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by Tina85, Sep 8, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. vaddie

vaddie Fanatiek lid

Nov 30, 2010
    4,016
    1
    38
    Female
    In de buurt van Utrecht
    @Kirsten. Sterkte morgen.

Hier komt de bv eindelijk een beetje op gang. Kira doet het super en was vandaag nog maar 30 gram afgevallen. Hopelijk morgen aangekomen. Ikzelf ben gesloopt maar gelukkig. Hechtingen genezen goed en ik vloei bijna niet meer.

2. Mams136

Mams136 VIP lid

Jun 26, 2007
    22,837
    0
    0
    achterhoek
    Spannend meiden, ben benieuwd of er morgen nieuws is.

3. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

Dec 19, 2010
    1,927
    0
    36
    Nederland
    thmx meiden..,
    Ja cytotec., neem m wel vlak voor t eten., Kylie zei net dat ze dat zou doen., en had t inderdaad ook over een uurtje., nou we zullen zien.,

Vannacht dat ik dat t spontaan begon, erge diarree, flinke krampen en super misselijk! Maar goed het is hierbij gebleven en weer geen drupje bloed., denk inderdaad dat t een duwtje in de "goede" richting nodig heeft.,
    We gaan der maar voor vanavond., Eerst ff een daggie werken, dag nr 4 na een dag vrij, ben heel benieuwd wat ik allemaal nog weet., zal mijn regenpak ff opzoeken want moet door de regen fietsen :(

4. stampertje89

stampertje89 Fanatiek lid

Feb 7, 2011
    1,035
    0
    0
    Nogmaals sterkte kirsten!.. En werkse.

Hier: tja.. Wat zullen we er eens van zeggen, zucht! Gisteravond en vannacht weer weeen gehad, en besloten om nog even niet te bellen en te wachten tot ze wat heftiger werden.. Helaas werd ik op den duur wakker en waren ze weer gestopt! En ze waren weer zo mooi regelmatig, en ook nog eens om die 4 minuten! Maar ja.. We zullen maar denken dat het hard bezig is vanbinnen. We wachten weer af!!

MiniM: veel succes, ga voor je duimen en aan je denken :D

5. juultje

juultje Bekend lid

Jan 2, 2011
    983
    0
    16
    Kirsten werk ze. En succes vanavond.

Balen stampertje.

Minim succes in het zk.

Jannie joe is het bij jou?

Vanmiddag moet ik ook weer naar de gyn. Ben benieuwd.

6. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

Dec 15, 2010
    3,773
    1
    38
    NULL
    NULL
    kirsten, dikke knuf meis.... zal aan je denken!
    stampertje, balen meis... hoopte zo voor je dat het door zou zetten...
    miniM, heel veel s6 in het ziekenhuis...(of ben is de kleine een beetje geschokken en ben je gewoon aan het bevallen ;), hoop het zo meis!)
    mams, hoop dta je je inmiddels iets beter voelt.. fijn dat je mannetje er weer is..
    vaddie, fijn dat de bv op gang komt...

hier alles rustig.. gister geregeld dat ik sjoerd vandaag niet hoef te halen en te brengen.. ff een beetje rust inbouwen...
    hier zit iedereen er doorheen.. tjeerd heeft maar heel weinig slaap nodig maar ligt er de hele week al vroeg in... en nog is ie gebroken... en de jongens lopen ook op hun endje.... alleen maar zeuren en ruzie... en daardoor kan ik op het moment alleen maar janken.. omdat ik zo nodig nog een kindje wilde, loopt iedereen hier op zijn tenen...

7. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

Dec 15, 2010
    3,773
    1
    38
    NULL
    NULL
    juultje, s6 bij de gyn!

8. Mams136

Mams136 VIP lid

Jun 26, 2007
    22,837
    0
    0
    achterhoek
    Kirsten, sterkte vanavond meid. Ik denk aan je.

Bijna ploppers...Stamper, altijd goed, flink voorwerk!zeker als het je bespaard op het echt werk.
    Jannie, zullen we het houden op stilte voor de storm????

9. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

Dec 15, 2010
    3,773
    1
    38
    NULL
    NULL
    ik hoop het mams!

10. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

Nov 16, 2010
    1,501
    0
    36
    Ik heb trek in
    beschuit met muisjes!!!!
    :D:D:D:D:D:D

Wie helpt mij hier hier vanaf???? :D

Blauw of roze...het maakt niet uit! ;)
    Zet 'em op dames!
    :D

11. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

Dec 15, 2010
    3,773
    1
    38
    NULL
    NULL
    zullen we gewoon in 1x doen... en de roze worden dan petit foutjes met roze muisjes :D

12. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

Dec 15, 2010
    3,773
    1
    38
    NULL
    NULL
    petit fourtjes (of hoe je het ook schrrijft... de vriezer staat er vol mee....

13. kwiebje

kwiebje Bekend lid

Feb 17, 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    Kirsten sterkte vandaag en vanavond!

Stampertje jammer dat het weer niet heeft doorgezet. Net wat mams zegt hopelijk scheelt het bij de uiteindelijk bevalling. Zou je al ontsluiting kunnen hebben?

Minim succes vandaag.

Juultje succes bij de gyn.

Jannie je hoeft jezelf niets te verwijten meis. Jullie hebben er allebei voor gekozen. En als je er al twee kleintjes bij hebt lopen ontkom je er niet aan dat het zwaar is. Dat ligt niet aan jou. Jank maar lekker, dat lucht op! Probeer zoveel mogelijk te ontspannen vandaag en de boel de boel te laten. Succes!

Hier gisteren naar yoga geweest. Het was heerlijk. Lekker relaxed. Ze legt wat dingen uit, we doen oefeningen en daarna lekker ontspannen. Ik heb geslapen als een roosje!!!

14. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

Nov 16, 2010
    1,501
    0
    36
    Ik zag dat het einde van het topic ook stilletjes in zicht komt...
    Ik denk dat als jullie met z'n allen tegelijk gaan ploppen, ons topic zo weer vol staat... :D Krijg je hè, met al die zenuwachtige en nieuwsgierige meiden ;) (waaronder ik hoor!:D)

Nou... Wie plopt nog in "Pink Ladies (Part II)"??? En wie houdt het op tot "Pink Ladies (Part III)"???

15. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

Dec 15, 2010
    3,773
    1
    38
    NULL
    NULL
    lekker kwiebje.. dus yoga is echt iets wat bij jou past :D

ga zo weer lekker op bed relaxen.. heb een berg kussens er neer gedropt en een klaptafeltje om mijn laptop erop te zetten en drinken staat boven... en de jongste vermaakt zich prima op zijn slaapkamer en als ie het zat is mag ie tv kijken (dat word straks voor de jongens nog afkicken ;) )
    lekker boekjes lezen en tussendoor een wasje vouwen en de wasmachine aanzetten... mannetje hoopt vandaag vroeg thuis te zijn, dus ook het boodschappenbriefje moet klaar liggen.. kan ie dat vanmiddag ook doen...hij wil er vanavond vroeg in.. wil zelfs de voice niet kijken... en dat kijken we altijd!!!

16. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

Dec 15, 2010
    3,773
    1
    38
    NULL
    NULL
    zie ineens ,mijn banner... vandaag is de grote dag! hoop dat de banner gelijk heeft...

17. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

Nov 16, 2010
    1,501
    0
    36
    Haha! Manlief wil vroeg op stok dus... ga je zien dat het vanavond begint! ;)

18. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

Dec 15, 2010
    3,773
    1
    38
    NULL
    NULL
    gister lag ie er ook al vroeg in... 21.30 ipv 23.30
    heb al dagen een ongi gevoel, maar ja.... hopelijk zijn dat idd de eerste cm'ters... zat woensdag op ruim 1.. en das al verder als met jelle... daar bleef ik op 0 zitten tot iik echt de hevige ontsluitingsweeën kreeg..
    zal eens kijken of ik de bevallingsverhalen nog op het andere forum heb staan... kan ik ze wel in een weblog zetten.. leuk om ze straks van alle 3 te vergelijken.. want de eerste 2 waren al zo verschillend...

19. juultje

juultje Bekend lid

Jan 2, 2011
    983
    0
    16
    Goed geregeld Jannie! En inderdaad jullie hebben er samen voor gekozen. Als ze er eenmaal is is alles goed!

Kwiebje fijn dat de yoga zo goed bevalt!

Tina ik hoop in part II te bevallen maar realistisch gezien zal het part III wel worden...

De 25ste is wel een mooie datum. Dan is mijn oma ook jarig.

20. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

Dec 15, 2010
    3,773
    1
    38
    NULL
    NULL
    de bevalling van sjoerd staat in mijn weblog... stond nog op het andere forum...

nu die van jelle ff opzoeken daar..

Share This Page