Pink Ladies (Part II)

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by Tina85, Sep 8, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

Nov 16, 2010
    1,501
    0
    36
    Zow! Die Dees! Succes meid! :)

2. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

Mar 30, 2011
    4,664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Deesje: Spannend meid! Hopelijk blijft de kleine nog even zitten... Ik denk aan je!!!

Hier wat administratie voor scouting gedaan (ledengegevens bijwerken ;)) en zo nog wat wasjes ophangen en nog eentje in de badkuip doen ;) Maar eerst even iets eten, want het is al laat!

3. Mams136

Mams136 VIP lid

Jun 26, 2007
    22,837
    0
    0
    achterhoek
    Ik had gehoopt op een eerdere afspraak.
    Kwam ze met volgende week aan...dan zou ik al wel op 6,5 week zitten...
    Euhm mevrouw ik ben er net 4 weken...Late eisprong, korte LF??
    Ooooh dan ga ik richting februari, nee dan is ze er niet, nee dan ook niet, nee dan zit vol... Pffffff Nouja...Tis niet anders

4. Skaya

Skaya Fanatiek lid

Jan 19, 2011
    4,337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Wow, even vergeten dat deesje nog helemaal niet zover was...dacht dat ze ookal rond de 38 weken zat. Dan is het nog maar beter als de kleine nog ff blijft zitten!!! Foutjeee...oeps oeps.

Mams, pffffff fijn hooorrr!!! Wanneer moet je nou dan?

Hier net een lading kleertje voor de kleine binnen gekregen van de H&M! Zo leuk :D was sale, dus bijna alles voor 3 eur per stuk :D

5. Mams136

Mams136 VIP lid

Jun 26, 2007
    22,837
    0
    0
    achterhoek
    21 februari om 9:35

6. Skaya

Skaya Fanatiek lid

Jan 19, 2011
    4,337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Mams, pooehhhh jaaa dat duurt nog wel ffies.

7. miniM

miniM Fanatiek lid

Jan 4, 2011
    2,592
    0
    0
    Jeetje Dees, succes en ik duim voor je!

8. miniM

miniM Fanatiek lid

Jan 4, 2011
    2,592
    0
    0
    Eindelijk nieuws!
    Ik heb vanmorgen een hartfilmpje gehad en een echo. Alles was nog goed met de kleine, ook voldoende vruchtwater enz.
    Inleiden; dinsdag?
    Nou daar was ik het niet zo mee eens.... Dus zij in overleg met de gynaecoloog... En nu word ik MORGEN ingeleid!

Oehhhh.... vind t nu ineens kei spannend natuurlijk!
    Ziekenhuistasje staat klaar, maxicosi, en een tas met tijdschriften en wat te eten voor mn vriend. Ik zal zelf niet echt honger hebben, maar de dextro energy zit er ook in.

9. Skaya

Skaya Fanatiek lid

Jan 19, 2011
    4,337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    MiniM!!! AAAAAAHHHH dat gaat toch nog heeeel snel ineens :D Zo te horen ben je al flink aan het voorbereiden dus laat maar komen dan :D Super spannenddd!!! Wil je alvast even heeeeel veel succes wensen!! Komt Wen verslag uitbrengen? Mocht je je erg vervelen in het begin, dan kom je ons maar van elke milimeter op de hoogte houden!

10. kwiebje

kwiebje Bekend lid

Feb 17, 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    Wow wat een nieuws weer hier.

Deesje succes meid. Hopelijk verloopt het allemaal vlotjes verder.

Minim MORGEN!! Whaah haha dat is dan opeens wel heel dichtbij he? Spannend hoor. Vergeet je lippenbalsem niet! Mijn schoonzusje had hele droge lippen na de bevalling.

Jannie voel je je weer een beetje beter nu je wat hebt kunnen relaxen? Ik hoop het voor je.

Mams nog even geduld voor de eerste afspraak. Dan kan je wel gelijk meer zien!! Weer een stapje verder.

Skaya wat leuk een hele stapel voor bijna noppes!!

Mira haal het wasbord maar tevoorschijn. Kan je wel gebruiken als je in bad moet wassen:p

Hier vandaag de baby-dump gebeld. Ze zouden deze week de meubeltjes brengen, maar we hadden nog niks gehoord. Waren ze ons vergeten in te plannen! Nou ja zeg.. Nu komen ze woensdag!!! Ohhh spannend.

11. Skaya

Skaya Fanatiek lid

Jan 19, 2011
    4,337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Kwiebje, dat is toch wel de omgekeerde wereld, dat ze mij dan gisteren bellen of ze het eerder mogen komen bezorgen ivm weet ik het wat ze daar aan de hand hadden. ;)

12. Mams136

Mams136 VIP lid

Jun 26, 2007
    22,837
    0
    0
    achterhoek
    Minim, Jaaaaaaaaaaaaaa je bent er bijna meid!!!:D Spannend hoor!

13. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

Nov 16, 2010
    1,501
    0
    36
    WHOEP! WHOEP! EINDELIJK!!!! BESCHUIT MET MUISJES!!!!:D:D:D:D
    Succes minim! Jeetje, ik vind het al spannend...laat staan hoe spannend jij het moet vinden!
    Hoe voelt het idee om morgen met z'n 3tjes te zijn? Lijkt me wel een beetje eng...hoewel ik er ook erg naar uitkijk.

Krijgt manlief trouwens geen eten van het ziekenhuis? Bij mij werd gisteren tijdens de rondleiding gezegd dat, zolang de bevalling gaande was, manlief 'verzorgt' zou worden door het ziekenhuis. En dat hij daar niet voor moest bijbetalen... Hoewel ik denk dat hij op dat moment niet veel door zn strot zal krijgen :D

Goed trouwens dat je op je strepen bent gaan staan! Pfff, je nog opschuiven naar dinsdag... daar wil je toch niet aan denken!

14. kwiebje

kwiebje Bekend lid

Feb 17, 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    Skaya ja vreemd is dat. Ze hebben mij ook al een keer in december gebeld over het eerder kunnen komen ophalen, blabla. Bleek dat dit helemaal niet voor ons bestemd was! Ik denk dat ze iets te veel bestellingen hebben daar. Wel fijn dat de spulletjes eerder komen. Komt het wel uit? Bij ons is het nu perfecte timing.

15. kwiebje

kwiebje Bekend lid

Feb 17, 2011
    856
    1
    18
    Gelderland

16. Skaya

Skaya Fanatiek lid

Jan 19, 2011
    4,337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Kwiebje, jaa volgens mij loopt het niet helemaal gesmeerd daar. Dat gevoel had ik in de winkel al...hoop dat de levering gewoon goed gaat. Las al dat het in elkaar bouwen ook een drama is.
    Voor ons maakt het niet zo uit!! Vind het wel leuk! Kan ik nog meer gaan keutelen met mn spulletjes :D
    Hier ook niet zo dol op beschuit met muisjes! Die chocolaatjes met muisjes zijn echter wel eeeerrruggg lekker :p

17. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

Mar 30, 2011
    4,664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Minim: Oow, spannend zeg! Heel goed dat je even je mening gegeven hebt! Je bent al zover over tijd, dat morgen heel redelijk is!!! Ik wens je bij deze alvast succes, je mag de kleine bijna vasthouden :D

Kwiebje: Idd, wasbordje is hier wel nodig... Laat ik nu net meer zwembandjes hebben dan een wasbordje ;):p

18. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

Dec 15, 2010
    3,773
    1
    38
    NULL
    NULL
    deesje s6 meis... hopelijk blijft de kleine nog heel ff zitten... heb je spuiten gehad voor longrijping, of hoefde dat niet meer??

miniM, fijn dat je morgen al aan de beurt bent meis.. hopelijk wil het inleiden vlotten..

manlief vanochtend aan de telefoon en die zei al, kun je maandag niet overleggen of ze je dinsdag kunnen inleiden..maar goed... ik wil het liever niet.. wil liever thuis bevallen nl...

19. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

Aug 1, 2010
    1,304
    0
    0
    Hallo meiden,

even snel screenend gelezen...

@Mams: gefeliciteerd!!!!

@MiniM: jeetje wat spannend!!! Morgen heb je gewoon je zoontje in je armen, heerlijk! Succes morgen, ik kom zeker even spieken!

@Kirsten: meid, wat kl*te! Heel veel sterkte en ik kan alleen maar hopen dat het lichamelijke een beetje meevalt vandaag! Dikke digi knuffel!

20. miniM

miniM Fanatiek lid

Jan 4, 2011
    2,592
    0
    0
    Kiebje, lipbalsem it al in mn tas.

Wen en/ of Hellie zal verslag uitbrengen.

Eten krijgen we wel in het zkh maar wat sultana mee, marsje, peperkoek, colaatje enz. Hij moet ook maar uren fit blijven en mij ondersteunen he

Share This Page