Ik lust eerlijk gezegd ook geen muisjes...zit anijs in...en dat lust ik niet Maar 't gaat om het idee hè
Ah, op die manier...beetje krachtvoer dus Die moet ik onthouden. Daar had ik helemaal nog niet aan gedacht
Minim spannend hoor. Hopelijk slaap je een beetje vannacht... Ik ben net weer terug uit het ziekenhuis. Onderdruk was niet goed dus weer aan de ctg. Deze was gelukkig gewoon goed. Maandag weer terug. Zit nu wel ff in een dipje. Ben snot-verkouden de hele tijd aan het sjezen naar het ziekenhuis, slaap slecht en constant die poespas aan me lijf van bloedprikken urine laten controleren etc. Ik weet het mag niet klagen maar heb het gewoon even niet breed. Kwiebje balen van babydump. Wij hebben een slechte ervaring met babaydump. Twee keer kapotte meubeltjes geleverd en bepaald niet klantvriendelijk behandeld aan de service lijn. Geen aanrader wat mij betreft.
Trouwens in het ziekenhuis waar ik loop gaan ze vanaf 41 weken inleiden op eigen verzoek. Dus in principe hoef ik niet tot 42 weken te lopen.
hier geen problemen met babydump gehad.. maandag afspraak bij de vk (40.3) ben benieuwd wat hier standaard is..
Mams, dat onthou ik Zit de mac bij jullie om de hoek ofzo. Zit ik dan aan me zoveelste salade met feta, tomaat en een halve komkommer. Ga zo denk maar lekker een frikandel in de over gooien als toetje (heb geen frituurpan). En dinsdag of woensdag reserveer ik voor een McChicken!!
@mams... ohhh mc chicken lekker !!!! fijn dat je test nog donkerder is!! en spannend hoor 21 feb!! @minim..jaaaa morgen!! hopelijk beval je dan ook nog morgen ipv zondag..alvast veel succes beiden .. ja voor mannen is het ook moeilijk allemaal haahaha.. geniet en hopelijk gaat het vlotjes meis!lekker knuffelen met je beebje @dees.. meis veel succes.. hopelijk blijft ie nog eventjes lekker warm zitten en zoniet.. dan veel succes met je bevalling!geniet ervan! @jannie.. ohh spannende dag vandaag!!! 40 weekies! (al bevalt gemid 4 op de 100 op de uitgerekende dag) en leuk verhaal trouwens op FB ahahaha geniaal! @ploppers,,veel succes!!! al denk ik dat het een weekend vol beschuitjes word @morgen me geslachtsecho!!!! te spannend!! zometeen me muffins bakken... en morgen botercreme maken voor erop met leuke versiering en de creme word dan in roze of blauw.. leuk voor bij de koffie zondag als me s.moeder en fam komen.. die weten dan nog van niks hhahaha
Me, oohhwww dat is zooo leuk en bijzonder!!!! Wat zegt je gevoel???? Mijn gevoel zei een jongen, hoewel ik toch wel bleef twijfelen. Ook nacht ervoor een droom gehad dat ze zeiden dat het een meisje was en ik riep: Echt niet, het is een jongen dat weet ik zeker. En ik had toch gelijk
ik dacht eerst steeds een meisje.. maar ik twijfel nog steeds.. voor de rest zegt bijna iedereen een jongen.. mij maakt het ook echt niet uit. vind het al heel wat dat er een baby in zit hwhahahahah
Me, jaaa het is allebei echt geweldigggg!! Ben benieuwd!!! Gelijk even komen spammen hier hor je foto's!!
hahahaha nou niet om de hoek...10 km van hier, maar mn dinnetje woont er vlakbij hahahahahaha Oeh spannend, geslachtsecho! Ben benieuwd!
Oooh! Ik ben superjaloers op die geslachtsecho! Ik hoop met de volgende echo ook eens duidelijkheid te krijgen
Kreeg net via het september2012 topic een idee. Ik ga maandag de VK ook gewoon bellen. Ik wou heel graag bij de gyn die er tijdens mijn bevalling van mylan* ook was en mijn curretage heeft gedaan. Bij haar heb ik ook de nacontroles gehad. Maar zij heeft pas 21 februari tijd voor me. Misschien kan ik via de VK een echo krijgen met een week of 6???
Volgens mij is het spannend hier als ik t zo lees.,!! Ik ben heel benieuwd., Vandaag flink last gehad van van alles., (nog steeds trouwens), last van lucht, last van mijn blaas, maag, boeren, weinig gegeten, rugpijn, buikkrampen. Mijn ventje gaat zo ff naar de supermarkt om kotex te halen van dat dikke maandverband., Kylie wees me erop dat dat wel handig zou zijn.., niet bij nagedacht, ga zo de pillen inbrengen., is me verder niks verteld hoe en wat dus ik ga maar op mijn gevoel af hoe diep ze moeten., Ben best bang.,!! En ben zo moe., heb er zo geen zin in, maarja het MOET! We zullen zien..,
@ kirsten: kan het me heel goed voorstellen dat je er tegen op ziet meid.. @ mac: bij ons zit de mac hemelsbreed 200 meter hier vandaan rij er dus dagelijks langs.. En toch kan ik bijna altijd de verleiding weerstaan!! @ hier: heel de dag al harde buiken.. Voorteken?? Ik hoop t!