Kirsten gewoon net zover als dat je ze met je vingers kunt aandrukken. Daarna lekker gaan liggen...Dan zakken ze vanzelf tegen je baarmoedermond aan. De bedoeling is dat ze oplossen en dan verdeeld het spul zich vanzelf wel meid. En die kotex is idd een erg goed plan. Heel veel sterkte voor straks meid, want het moment dat je die tabletten inbrengt is het moment dat jij besluit je zwangerschap te beeindigen. Doet er niet toe of er nou een vruchtje zat of niet.
Ja dat besefte ik me wel heel erg ja.,! Maar zou blij zijn als het eruit is., dan kan ik het afsluiten., nu ben ik nog steeds zwanger met ALLE kwaaltjes van dien., Vriendjelief kon geen kotex vinden., Tena lady is t geworden maar ziet eruit als een luier., haha., lig nu een kwartier op de bank., straks toch weer ff lopen om die tena in te doen., heb wel t idee dat die pillen oplossen., maarja we zullen zien.,
Ik snap heel goed dat je het eruit wou hebben hoor meid. Ik had het met Mylan* ook heel sterk...Als mijn kindje niet meer leefde, waarom dan nog zwanger zijn???Maar het moment dat die tabletten erin moesten heb ik gehuild als een klein kind. Achjaaaa Tena's zijn ook goed toch wel 6x zo duur hahahaha. Gewoon lekker kalm aan doen.. en als je erge buikpijn krijg gewoon wat ibuprofennetjes slikken hoor meid!
@Mams: Hier zitten een aantal dames, jannie zit er ook http://www.zwangerschapspagina.nl/groups/zwanger-worden-na-miskraam.html
Juultje, ik begreep van de vk dat ze niemand langer dan 42 weken laten lopen in NL. Dat de dag dat je 42 weken echt het maximum is. Me, ben ook benieuwd wat t wordt bij juliie! Skaya, ik heb dat ook gedroomd. Ik kreeg een echo, ze zeiden een meisje. Ik zo; dat kan niet, t moet ee jongen zijn. En was dus ook Kirsten, sterkte! Stampertje, hoop dat t inderdaad een voorteken is!
miniM, als ik de papieren van ons ziekenhuis moet geloven ga je pas met 42 weken naar de gyn voor controle.. kirsten, sterkte meis!
stampertje, ik hoop het meis.. hier rommelt het ook... het ene moment meer als het andere.. dus we wachten maar weer af.. mogen iig mijn schoonouders uit bed bellen, dan komen ze de jongens halen... er staan 2 bedjes klaar voor ze...
@Kirsten: Nogmaals succes en sterkte meid!!!! @Me: wat een leuk idee van die cupcakes, ga ik onthouden voor ooit haha
Sterkte Kirsten! Minim is meer dat ik mag kiezen voor inleiden vanaf 41 weken. Kun je slapen vannacht?
Wat lief dat je ernaar vraagt., Het komt wat meer op gang en heb een uur geleden t eerste bloed gespot., toen stortte ik wel ff in., dat kwam harder aan dan ik dacht. Krampen worden wat heviger en ben zo emo als de pest.,! Niet normaal., maar t is nog te doen allemaal..,
Hoe gaat t eigenlijk met de ploppers?? Ben ik nog steeds in geïnteresseerd hoor ookal reageer ik er niet veel op.,
@dutch.. ja vond ik ook! leuke verrassing voor bij de koffie.. en hopelijk kan jij ook snel zoiets maken hoe gaat het verder met je? @kirst.. trek je het nog meis? tis nu echt in gang aan het komen als je je eerste bloed hebt gevonden..ben je erg bang om een propje of iets te vinden?zou ik wel bang voor zijn namelijk. het is nu gewoon geen deel meer van wat bij jou hoorde die weken. en zeker met nog al die kwalen extra hard! sterkte meid!! knuf!!
Eerlijk gezegd wacht ik een beetje op dat propje al is het totaal geen pretje., maar t is nu steeds wat drupjes en dat is ook niet alles., Ben een beetje aan t voorbereiden op een nacht doorhalen., want zo kan ik niet slapen maar t zet ook nog niet heeel erg door., ach we zullen zien, t is ff totaal uit mijn handen en aan mijn lichaam om dit op te pakken., T is tot nu toe nog wel te doen en ik heb de beste vent die je je maar kan wensen!! Wat is ie toch lief.., En...., de beste schoonzus die je je maar kan wensen!! Wat is kylie lief., we smsen continue en dat is erg fijn., Zolang t nog te doen is en k niet in slaap ben gevallen reageer ik nog op jullie hoor.., maar snap t ook wel als jullie geen zin hebben in dit gezeur hoor., leuk is anders.
Kirsten sterkte meid! Hopelijk ben je er snel doorheen. Ploppers jullie ook sterkte vannacht. Hoe zou het met deesje zijn?
Kirsten stuur net een berichtje dat het erger wordt en het forum even laat voor wat het is.. Het lieft zou ik naar dr toe gaan en de hele nacht bij dr blijven.
Kirsten: Succes meid... Weet eigenlijk niet goed wat te zeggen... Nog steeds niet! Kylie: Zorg goed voor Kirsten! Ze zal je steun vast nodig hebben de komende tijd. Dikke knuffel voor jullie allebei!!!