Goedemorgen dames!! Pfff.. lang leve de (voor???-)weeen! Heb nu echt al weer een tijdje last Hoop alleen zo dat het doorzet! Heb net gedouched en dat maakte het duidelijk erger, dus dat zou een goed teken moeten zijn! Ga nu maar n film kijken, want ja, wat moet je anders op een zaterdagochtend om HALF 6 :S Ik hou jullie op de hoogte xx @ MiniM: Meid, heeeeeel veel succes! Er gaat weer een kaarsje voor je aan, en hoop dat ie weer zo goed z'n werk gaat doen als van de week hihi. Denk aan je !
Goedemorgen, Hier ook al wakker. Wel wat geslapen, maar wakker geworden van lopend iets... Was slijmerig bloed... (sorry voor de details) Schrok wel en meteen de vk gebeld en zijn denkt de slijmprop. Maar vond t zelf meer bloed dan slijm. Moet t nu aankijken tot 7 uur, dan sowieso zkh bellen en haar. Heb net ff zitten 'porren' want volgens mij sliep de kleine maar in ieder geval reactie. Wat een onzekerheid heb je dan zeg. Stampertje, ik hoop dat t doorzet bij jou! Ik gaook douchen en tv kijken.
Hier nu om de minuut een wee!! Spannend.. De verlosk komt zo kijken. Heb elke keer een wee van 1 minuut en dan een minuut rust.. Zo'n minuut duurt dan heel kort, ff snel n glas water pakken of naar t toilet gaan red ik maar net! Ik hoop echt zo dat dit een teken is dat het doorzet..! Ik denk het wel, wacht heb nu last vanaf n uur of 4..
Lieve meiden Wat goed dat t nu wat meer doorzet., hoop voor jullie dat jullie kindje er vandaag toch echt aankomt. Hier toch nog wel wat uren geslapen vannacht ondanks steeds wakker v d pijn., Zonet op de wc is t eindelijk gaan vloeien met een heel klein propje, schrok ervan maar t is goed.., t moet eruit. Pijn gaat op en af., blijf nog ff lekker in bed tot mn ventje ook wakker is!
Buddy nieuws! Deesjedees is gister rond 17.50 bevallen van Lars. Lars ligt op de couveuse afdeling maar met beide deesjedees als lars gaat het goed. Hij weegt 2626 gram. Als deesje thuis is zal ze een update geven. Deesje meis ook vanuit hier van harte gefeliciteerd met jullie zoon!
DeesjeDees, van harte gefeliciteerd met Lars! En wat een mooi gewicht voor 35 weken. Hopelijk kunnen jullie snel naar huis, genieten van elkaar.
Lieverd...Het is goed zo meid. Je bent sterk. Lekker in bed blijven vandaag en laat goed voor je zorgen!
Stampertje, wat spannend meid!!!! Ik hoop dat het niet al te lang duurt voordat je jullie kleintje in de armen hebt. Succes meid!
Minim, ook voor jou word het spannend. Goed dat je gebeld hebt, en fijn dat je kleintje reageerde op je gepor. Ook voor jou succes meid!
Kirsten, Dikke knuf meis... Deesjedees gefeliciteerd met lars MiniM en stampertje zet hem op meiden! Hier hoofdpijn en rugpijn maar verder niets meer. Zo de Vk bellen om te strippen... Ff een dipje....
Buddy nieuws!!!! Stampertje heeft inmiddels 3/4 cm ontsluiting. Het zet dus door. Ik moest nog wel zeggen dat we het niet op Fb of Hyves mogen zetten!!! Minim succes meid! Doe je best. Deesje gefeliciteerd met Lars!!!! Wat een mooi gewicht nog. Heel fijn. Geniet ervan en inkijk uit naar je verhaal. Jannie trek die vk maar effe aan dr jasje dat ze je flink moet helpen!! Het is nu genoeg vind ik. Ik hoop dat het strippen effect heeft. Kirsten meid heel veel sterkte. Hou je mannetje maar lekker vast. Dikke knuffel van mij.