Pink Ladies (Part II)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Tina85, 8 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Dees: van harte gefeliciteerd met lars!!

Stamper: heeel veel succes!

Hier: ja t is goed zo maar heb geen ideeee hoe lang dit gaat duren
    We hadden t er net over dat ik benieuwd was wanneer t klaar is en hoe lang ik er nog rekening mee moest houden maar ik weet t echt niet. Volgens mij is dat ook moeilijk te zeggen en afwachten.., krampjes komen wel weer opzetten dus denk dat ik nog wel ff zoet ben.

2. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Dees, van harte gefeliciteerd met Lars! Iets eerder dan gepland maar fijn dat alles goed gaat.

Hier om 9 uur de gel ingebracht. Het bloedverlies was waarschijnlijk de slijmprop. Nu wachten... Rond 13 uur komen ze Weer kijken.

3. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Hetgeen wat je verloren bent, kan ook een stolseltje geweest zijn :(
    Als ik iets voor je kan doen, hoor ik het hé..

4. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    @Deesjedees: gefeliciteerd met de geboorte van LARS (erg leuke naam trouwens!) !!! Heerlijk dat jullie mannetje er nu is! Ook gefeliciteerd voor DeesjedeesMan natuurlijk!

@Kirsten: jeetje wat ben jij sterk dat je hier nog gewoon updates blijft geven! Ik heb een kaarsje voor je branden dat het allemaal snel mag gaan! Sterkte meid!

@MiniM: vandaag de grote dag, spannend! Zet m op meid!!!

@Stampertje: bij jou dus ook echt begonnen :D Toi toi toi!!! Hopelijk heb je straks lekker jullie wonder in je armen!

@Jannie: je dipje is volkomen begrijpelijk, maar zet m op, jullie kleine meid gaat snel komen!

@Me: hier gaat het op en af, er zijn dagen dat het heel goed gaat en er zijn dagen dat ik zeker weet dat het hier nooit mag gaan gebeuren. Ik weet dat ik mezelf dat ook moet toestaan dat ik me zo voel, maar leuk is anders, want het blijft wel mijn grootste wens. Bovendien ben ik erg bezig met de intake van het andere ziekenhuis, dus iedere dag als ik thuiskom van mijn werk kijk ik al eerste of er post is. Op die manier ben ik er dus altijd wel even mee bezig en ontstaat er tot nu toe iedere dag wel een moment van 'nee he al weer niet'...
    Maar we gaan door met wachten en kijken hier af en toe naar het babygeluk!

5. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    DutchDiva...natuurlijk mag je verdrietig zijn.
    Maar jullie tijd komt nog meid! Echt waar, ik weet het zeker!!

Minim, spannend!

Kirsten, het bloedverlies zal net zo lang aanhouden totdat je helemaal schoon bent.

Pfff begin een beetje kwaaltjes te krijgen hoor.
    Heb echt een kort lontje en ben ontzettend moe.
    Verder nog niks...geen maagzuur, niet misselijk, geen gevoelige borsten...Noppes!

6. juultje

juultje Bekend lid

2 jan 2011
    983
    0
    16
    Dutchdiva heftig hoor. Maar idd wat mams zegt jullie tijd komt!

Minim spannend! Succes daar.

7. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Tsjah het is niet zo dat ik continue dubbel lig van de pijn dus in bed lig ik lekker met mijn tel met internet te spelen en nu zit/lig ik op de bank met de laptop erbij., en als het erger wordt leg ik m weer aan de kant.,
    Dus kan gewoon vaak gewoon blijven meelezen., behalve gisteravond, denk dat de boel toen echt loskwam ofzo, vannacht ook nog veel last van gehad, nu is de pijn weer iets afgenomen en is het veel bloeden,
    Hoop inderdaad dat het me helemaal schoon maakt mams, dan is het hierna klaar en kunnen we weer verder.

Ben zo benieuwd naar de baby's vandaag.,!! En arme jannie loopt er maar tussendoor te schuiven.., of begint t bij jou ook al??

Dutch: Vind t voor jou ook zoooo shit.,!! Hoop echt dat er gauw iets gaat werken voor je..,

8. Kylie1986

Het is weer even stil hier.. wat spannend!

Jannie, hoe is ie bij jou?

9. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    Wacht op de Vk... Zit film te kijken... Ff afleiding zoeken...

10. hellie

hellie Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.178
    1
    0
    Noord-Brabant
    *inbraak*

Zet 'm op zus!

En Stampertje natuurlijk ook veel succes.

*breekt uit*

11. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Ben benieuwd jannie.,!! Lekker film kijken tot ze er is.., heerlijk.
    Ik ga mario partyen op de wii, haha moet toch wat., Vriendjelief is boodschapjes aan t doen en gaat onze nieuwe kamerdeur erin zetten straks.,!
    Had ons 6-jarig jubileum toch wat anders voorgesteld., maar dit halen we nog wel in! Komt helemaal goed.,

Hellie wat leuk dat je ff inbreekt., We wachten met smart op de goede berichten.,!!

12. Kylie1986

13. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Ahhhh mijn vriendin komt net een bloemetje langsbrengen.,!! Wat lief.,!

Wat stom kylie., die reacties zijn inderdaad een beetje raar.., Doe gewoon wat je zelf denkt dat het beste is en waar jij mee kan leven.,

14. Kylie1986

15. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    Hier de Vk weer weg.. ze ligt nog steeds hoog. Wel 2cm ontsluiting en gestript.. nu buikpijn van het gewroet... Lig lekker op bed... Daarna maar weer filmpje kijken ...

16. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Ja zo zie je maar...loop ik al dagen te zeuren voor een beschuit met muisjes...krijg ik er vandaag misschien wel 3! :D:D:D
    Is trouwens ook niet goed voor de lijn hor! ;)

Deesjedees: Gefeliciteerd met Lars! Geniet ervan meisie! Leuke naam trouwens! Ik ben benieuwd naar je verhaal.

Stampertje en Minim: Zet em op he meiden! Wie gaat er eerst?

17. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
  18. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Ik denk Sampertje. Hier net 2e keer gel maar er is nog niks veranderd. Af en toe een krampje maar dat was t...

Jannie, hoop dat t nu doorzet bij je.

19. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    ha lieve meiden,

sorry dat ik jullie zo verwaarloos. maar ik heb gewoon simpelweg steeds geen tijd. nog steeds volop in het kraambezoek, meestal 3 per dag. En dat in combi met de zorg voor Floor, het huishouden en het slaapgebrek.. blijft er niet veel tijd over.

woensdag gaat mijn vriend weer werken, en komt er ook een stuk minder bezoek. Dus dan ook weer meer tijd om lekker hier te reageren.

Heb heel eerlijk ook nog niet terug gelezen, over 20 min staat volgende bezoek weer op de stoep. Maar wilde even teken van leven geven en natuurlijk dan ook maar gelijk mijn mooie, lieve en te grappige kleine meid spammen..:D

Tot heel snel, liefs van mij en Floor

20. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    tijdens een poepluier tot aan dr nek, en lekker op weg naar opa en oma..

Deel Deze Pagina