wow, mooi wen~! echt een plaatje! hier is de extreme buikpijn gelukkig weg.. nu alleen nog ongi-gevoel... lig nog wel op bed... heb laptop van mannetje gepakt, die van mij wilde niet meer...
Wen, aaahww wat een mooi kindje heb je toch!!!! Moest wel lachen mom dr gezichtje op de 'ingepakte' foto :d Succes met al dat bezoek!! Je hoef toch niet helemaal de gastvrouw uit te hangen heh... Deesje, Gefeliciteerd met Lars!!! Deze babyboy kon dus echt niet langer wachten om buiten te komen kijken!! Hoop dat alles goed met jullie gaat en ben benieuwd naar je verhaal!! Stamper en MiniM, hoe staat het ervoor met de centimeters Hier net rolgordijntje opgehangen in de babykamer en de andere muur gewit. Alleen nog ff een poging het stopcontact te vernieuwen (lukt niet) en dan binnekort een vloertje uitzoeken en zijn we klaar voor de meubeltjes! Klussen zorgt hier wel altijd voor flink wat frustratie/irritatie/ruzie...pffff!!
haha., hier hebben we dat ook hoor Skaya., Heel veel frustratie tijdens t klussen., ik ben vrij geduldig maar mijn vriend totaal niet.., Vanmorgen zou die onze nieuwe deur erin plaatsen., nou alle scheldwoorden zijn weer langs gekomen.., pfff maar hij hangt!! En t is heel mooi
mar ben wel benieuwd naar foto's hier klus ik zelf niet mee.. geef alleen de opdracht.. ik bedenk en manlief voert uit... gelukkig is hij het er meestal wel mee eens, al moppert tie soms wel dat ik weer iets onmogelijks heb bedacht... of een behangetje wat een geklooi is met opplakken...
Jannie, is van Uiltje op facebook. Fijn heh al die namen en nicknames. Ik krijg ook steeds weerr naar mn hoofd dat IK weer wat onmogelijks wil en het maar lekker zelf moet doen als ik het zo hard nodig vind. Kirsten, jaaa en die scheldwoorden zijn hier vandaag ook weer door de kamer gevlogen. Vaak scheld tie dan lekker tegen mij! Hijs nu weer naar de gamma voor een ander stopcontact, hopelijk de laatste keer en past deze gewoon! Hoe gaat met jou nu?
ik soms echt ff spieken bij onze eigen hyves wie nou wie is.. bij sommige weet ik het wel (spel met sommige ook wordfeud en dat onthou ik dan makkelijker ) maar sommige andere haal ik echt door elkaar!
Wen, wat een mooie foto's! Skaya, wij kunnen ook niet zo goed samen klussen hoor... Wij waren ook bezg in de kinderkamer en zijn gestopt met de kast in elkaar zetten omdat t anders mis ging... Achteraf kunnen we er wel om lachen. Wij zijn dan alleei niet zo geduldig en weten t allebei beter! Jannie, hoe s t bij jou? Hier; 2e keer gel. Heb krampen in mn onderbuik en rug. Hoop dat t doorzet... BEn zelf wel aan t timen maar t varieert heel erg. We zijn maar in het restaurant van het zekenhuis gaan zitten want op die kamer/ bed word ik niet blij. Hier zijn de stoelen een stuk beter!
MiniM, hahaha ohwww wat is dat toch met dat klussen!! Jij zit nog lekker in het restaurant, had een klein hoopje dat je al een stuk verder op weg was eigenlijk. Hopelijk gaat het nu lekker doorzetten en kan je vandaag nog bevallen. Zal wel opschieten worden. Succes in ieder geval nog een keer!!! Kylie, ik heb kort gereageerd op je kattentopic, maar ik word er te boos van!! Wil niet het risico lopen van het forum gekicked te worden. Ik ben een gigantische dierenvriend en heb soms meer respect voor dieren dan voor mensen, dus de opmerkingen daar vind ik echt schandalig! Stampertje????? Ik ga ff researchen!!
balen dat het nog niet echt vlot meis... was er al een beetje bang voor.. een vriendin was ook niet inleidbaar en heeft ook lang geduurt voor ze echt met inleiden konden beginnen.. het wachten breekt je dan op he... hier alleen ongi-gevoel en verder niets.. maar zat er wel ff doorheen.. de oudste is eerder terug gekomen van een feestje... zat er doorheen.. zei in de auto tegen mijn man: papa, van mij mag de baby nu wel komen... moet nu elke keer dingen voor mama doen, omdat mama het niet kan doen... nou, kan je vertellen, dan breekt je hart.. mocht ze er maandag nog niet zijn ga ik wel vragen of ik ingeleid kan worden.. dit trek ik gewoon niet meer...