Jannie: Dat is idd wel heel erg vervelend! Waarom moet je daarvoor eerst weer langs gaan bij haar? Echt stom! Lekker de tranen even laten lopen (zeker met een slechte nachtrust kun je zoiets even niet hebben) en dan met frisse moed weer door. Knuffel meid!
Jannie: Wel fijn dat alles goed met jullie kleine meid.., dat is altijd fijn om te weten.., Hopelijk wilt je huisarts na t volgende bezoek wel meewerken. Kylie: You go girl!! Hup hup aan de klus., Als moeder worden er nog niet in zit dan graag tante!! Hahaha Ennuhh ja het weekend maar ff kijken hoe en wat., heb geen auto he.., ze gaan met onze auto ze laten me gewoon achter zonder auto..., het is toch wat. @ Mira: Ja ik heb momenten dat ik me er gewoon bij neerleg., en ik heb momenten zoals nu dat ik er gewoon ff flink doorheen zit en overal de balen van heb., maarja het is ff niet anders.,
Kirsten: Begrijp je gevoelens helemaal, zo zijn mijn dagen ook. Ene dag een up , volgende dag een totale down Had liever zelf ook wat meer duidelijkheid gehad, maar het is nu eenmaal niet zo bij mij... Hopelijk snel meer duidelijkheid voor ons allebei
Dames: Wat is het hier stil... *Hoort een echo met haar stem door het topic galmen* Is iedereen druk aan het werk, rusten, huishouden aan het doen...? Nou, dan ga ik de was maar afhalen...
Ja stil is het zeker., ben zelf ook lekker het dorp in geweest., had vanmorgen al heerlijk uitgeslapen en de boodschapjes zijn nu binnen. De hypotheker heeft nu ECHT ALLES dus nu een week wachten op het definitieve antwoord. En nu achter de auto verzekering aanbellen., krijgen net een brief met een belachelijk hoge premie terwijl net twee weken terug onze premie hadden laten aanpassen met een leuk bedrag..., snap het dus ff niet meer..,
Kirsten: Daar zou ik idd even achteraan gaan bellen... Dat kan vast niet kloppen! Net de was afgehaald en een deel is nog wat nat (spijkerbroeken) dus die laat ik nog ff hangen en de rest is eraf Mijn taak voor vandaag weer gedaan
Nou het is opgelost., het was een brief die verstuurd had moeten zijn vóór wij gebeld hadden maar die hebben ze veeeel te laat de deur uitgedaan., het heeft bijna een maand daar gelegen voor ze het de deur uit deden dus de juiste brief wordt binnenkort gepost. Het is toch wat he.., en overal maar weer een belletje achteraan doen.,
Kirsten: Dat komt helemaal goed dus, wat een opluchting. Moest laatste ook al weer achter die afspraak met de psycholoog aan gaan mailen (bellen had ik de vorige keer al gedaan en toen moest ik mailen, dus heb dat nu maar meteen gedaan ).
Heeey ladies. Sommigen van jullie hebben t al op hyves gelezen maar nog ff hier vermelden.. Heb vanochtend een heel fijn gesprek met mijn manager gehad.. Ze heeft nu voor mij geregeld dat ik 25% ziekgemeldt ben en dus ipv 32 maar 24 uur werk. Ook worden mijn werkzaamheden wat lichter, medicijnen delen, ontbijtjes regelen, beetje poetsen, de was opvouwen enz.. Ipv mensen wassen/douchen, uit bed begeleiden.. Xx
@Jannie: balen meis. Stomme ha. Misschien op zoek naar een andere? @Stampertje:idd al gelezen (en gereageerd) op hyves. Lekker hoor. Wat minder werken en wat minder zwaar. Zal een hoop verschil maken. Hier: weer te druk geweest dus weer een zeer onrustige buik. Nu dus maar met een bakje thee en een kersenpitzak op de bank. (zucht) Ging gisteren zo lekker dat ik mezelf weer voorbij ben gelopen.
Stampertje: Wat fijn voor je meid Lekker wat rustiger aan gaan doen! Vaddie: Is niet goed he meid! Nu dus lekker rusten, voetjes omhoog en tv kijken ofzo Hier nog even tv kijken en dan aan het eten beginnen (geen zin in, maar zal toch iets op tafel moeten komen ). Met vlagen last van mijn maag en buik, voel me niet echt lekker, dus zal wel aan het kamp van afgelopen weekend liggen
NOD lijst: 8 september - Mira85 (een weekje erbij gegokt, 3e ronde, 1e kindje, 26 jaar) 12 september - Uiltje (gegokt op 30 dagen, 6e ronde, 1ste kindje, 29 jaar) 23 september - DutchDiva (gegokt op 33 dagen, 10e ronde, 1e kindje, 28 jaar) ZWANGERLIJST: - Zoetje: ... uitgerekend, 1e kindje, 2e ronde - miniM: 11 januari 2012 uitgerekend, 1e kindje, 5e ronde - Wen29: 12-01-2012 uitgerekend, 1e kindje, 3e ronde - Jannie1980: 21-01-2012 uitgerekend, 3e kindje, 2e ronde na 2eMK, 30 jaar 20 weken echo: zwanger van een meisje. 20 sep. VK - Juultje: 29-01-2012 uitgerekend, 1e kindje, 4e ronde - Stampertje89: 20-01-2012 uitgerekend, 1e kindje, 5e ronde. - Vaddie: 05-02-2012 uitgerekend, 1e kindje, 4e ronde - deesjedees; 28-02-2012 uitgerekend, 1e kindje, 1e ronde na 2de mk - Kwiebje: 29-04-2012 uitgerekend(volgens de calculator), 1e kindje, 7e ronde. - Tina85: +/- 11-05-2012 uitgerekend, 1e kindje, 23/09 2de vroege echo - Skaya: 16-05-2012 uitgerekend, 1e kindje, ronde 6! Vlindertjes - Tina85: BBZ 30-01 7wkn - Jannie1980 22-2 vmk 4w3d 23-3 vmk 4w3d - Kylie1986, 11-5 MA 12 wkn, vmk 4wk - Deesjedees, apr '11, mei ,11 - Me83, juli '11 (x2) Engeltjes: -Mams136- Mylan, geboren op 16-09-2011 na 17 weken zwangerschap. Het-even-niet-meer-weten-lijstje: -Kirsten87 Ik heb even een appart onderdeel gemaakt in de lijst, omdat ik het toch iets anders vind dat een miskraam. Ons kindje is geboren en heeft een naam gekregen. Ik hoop dat jullie dat ok vinden.
Mams dat snap ik volledig hoor.., Stampertje: wat super fijn!! Hopelijk is dit goed vol te houden voor je..,
@mams, helemaal mee eeens meid. En wat heb je een prachtige foto's in je album staan van mylan. Ben er helemaal stil van..
Dankjewel Ik kan zelf gelukkig met een fijn gevoel naar de foto's kijken. Uiteraard wel met veel verdriet en pijn maar toch, voelt het wel ok. Misschien een beetje raar maarja...
Jannie, hoe is het nu met je? Stampertje, fijn van je werk! Hier weer weg, moet weer naar t werk, overleg tot 22 uur.... pffff. MOrgen rustig aan!
Nee dat is helemaal niet raar. Het is dan wel een vreselijke situatie, maar Mylan is iets heel erg moois. Je bent gewoon trots, en terecht. Dit is jullie zoon!