Wen, deed jij het ook op je werk, dat plassen in de kan? Ik ga dat niet doen, dus zal niet alle 8 bekers volpiesen in een week. Snap dat je er uiteindelijk klaar mee bent, vind het ook niet echt leuk, maar het is idd voor zo'n goed doel! Kvoel me een beetje verplicht ofzo. Je zou het medicijn zelf maar nodig hebben... Duurde het bij jou 6 weken maar? Ik moet er 10 tot 2 december om precies te zijn haha! MiniM jaaa lastig is dat. Je bent idd niet ziek, maar zwanger. Als daar op je werk begrip voor is, scheelt het al een berg denk ik. Ben ook reuze benieuwd hoe ze er bij mij tegenover staan. Mira, ben jij nog steeds zo regelmatig aan het klussen om je ei niet te missen? Hoop dat er snel weer wat staat te gebeuren meid en het liefst natuurlijk die knaltest!
@skaya, ja foutje ik bedoel ook 10 wkn. Heb ze wel eens naar me werk meegenomen. Op het eind met name. Toen was ik het zo zat, ik drink heel veel overdag. Dus had dan binnen no time die kannen vol..Dan was ik er een dag of 2 a 3 helemaal vanaf. Maar ik werk hier wel met me ouders, en bijna alleen maar familie. Dus dan is het ook wat minder raar. Echt nooit ruiken aan die potten, je gaat over je nek. hahaha. Voor de liefhebbers, er staat een nieuwe foto van de buik in mijn album..
Deesjedees, je bent geaccepteerd als vriendje hoor! Meiden, fijn dat ik bij jullie zo mn ei kwijt kan.
Wen hallelujaaa wat een mooie buik al zeg!!! Niet aan de potten ruiken? Als ze vol zitten of anders ook niet ? Zal het onthouden!! Ben al 2 dagen licht misselijk en moet er niet aan denken dat het erger wordt, dus zal er zeker niet aan ruiken Mams, tuurlijk meidd!!! Daar zijn we toch voor!!! Fijn dat jij je ei een beetje kwijt kunt bij ons! Lekker veel van je af schrijven!
Skaya: We hebben vorige week amper geklust, gewoon totaal geen zin in en dan is het zo'n 'moetje' als je het wel doet, het plezier is er dan wel vanaf. Na het weekend hebben we het weer opgepakt, dus we zijn weer begonnen Hoop ook op een mooie test maandag, maar weet het nog ff niet. Mams: We zijn er gewoon voor je, is ook niet niks! Vind je zo sterkt overkomen, respect meid!!! Je bent hier altijd welkom met je verhalen, gevoelens enz (geldt voor iedereen eigenlijk!) Wen: Waaaaaaaaaaaauuuuuuuuuuw! Wat een mooie buik al *spontaan jaloers * Van genieten meid, bent al over de helft!!! Hier net was opgevouwen en heb nu last van mijn rug, niet normaal... Zou ik verkeerd getild hebben ofzo? Ook last van mijn buik tijdens het vouwen, dacht meteen 'Ja, daar heb je de ongi!!!', maar durf nog ff niet naar de wc om te gaan kijken...
Oh meiden ik ben wel zo jaloers op jullie mooie buiken!! Ik weet nog goed hoe trots ik was op mn dikke toeter bij Tygho Hoe vrouwelijk ik me voelde...Ik hoop zo dat ik dat nog een x mag gaan meemaken als mijn lichaam er weer klaar voor is.
Minim: Mooi hoor meid. Lekker van genieten Door die zooi kijken we wel heen hoor. Ik weet hoe het eruit kan zien als je bijna gaat verhuizen
Vaddie heelveel succes vandaag. Minim mooie buik hoor. Hier even wat minder goed nieuws. Had een beetje bloedverlies en veel buikpijn dus ben naar de vk geweest. Hartje van de baby was oke. Ook baarmoedermond gesloten. Dus nu even testen op blaasontsteking en kijken of er te veel stress is. Heb me poosje verzet maar denk dat ik toch iets minder moet gaan werken.
oohh dat is schrikken, fijn dat alles goed was met de baby. Het zit je ook niet mee he, je heb het al aardig voor je kiezen gehad deze zwangershap, en je klaag nooit. Vind ik echt heel knap, respect hoor meid! Wij zijn ook allemaal minder gaan werken, doen hoor! Dit wil je niet nog een keer meemaken. @mams, weet zeker dat het voor jullie nog een keertje gaat lukken, echt!! Wanneer zou je de uitslagen van het ziekenhuis krijgen?
Hey girls! Zag dat er een buikparade bezig was Ik sluit mij graag aan Tis wel een blote-buik-foto want de blouse die aan heb accentueerd zo weinig xx
Juultje, ik schrok ff van je bericht maar wat fijn dat het goed gaat met jullie kindje. Doe het ajb rustig aan meid. Je moet goed voor jezelf en de baby zorgen. Wen, Ik hoop mijn bloeduitslagen over een week te krijgen als we naar de gyn terug moeten. De uitslagen van Mylan* zullen nog wel wat langer duren. Wij hopen ook dat het ons gegeven is nog een kindje te mogen krijgen. We hebben iig al wel besloten dat ik niet weer aan de pil ga. We gebruiken condooms tot mn eerste natuurlijke menstruatie en vanaf dan zien we het wel.. Niet dat we nu al...jeweetwellen, ik bloed nog van de bevalling. Maar...de wens voor een kindje is hiermee niet vervuld.
Juultje: Wat een schrik! Een tandje terug hoor meid... Denk aan de gezondheid! Mams: Wat Wen ook al zegt, jullie gaat het ook weer lukken! Ik duim voor een voorspoedig herstel en hoop dat je weer snel zwanger mag zijn Stampertje: Ziet er goed uit meid Mooie buik!!! Lekker van genieten
Jeetje Juul, dat is schrikken! het zit jou ook niet mee he... vervelend allemaal... Hoop dat het snel beter gaat! Mams, echt dikke respect hoe jij met de hele situatie omgaat!!!!! Stampertje, mooi buikje. Leuk he als het zo groeit!
Juultje getver dat is schrikken!!! Ga maar even op de rem staan en meer rustig aan doen...hoop dat het je vanaf nu beter afgaat. Is je misselijkheid inmiddels weg of minder? Stampertje, zo zooo ookal zo een flinke toeter!!! Het gaat zo hardddd meiden!!!
@ mams, heb naar mylan gekeken. Wat een mooie ventje zeg. @ juultje, wat schrikken zeg. Gelukkig alles goed met de baby. Nu rustiger aan gaan doen dan. @ hier, Vandaag de bedrijfarts gesproken. Ga 25 tot 50 procent minder werken. Ga geen slaapdiensten meer werken. Alleen nog maar overdag en 's avonds. Hoor volgende week meer. Mijn leiding gevende moest even met de roosteraar kijken.