Dat is fijn. Hopelijk worden je klachten dan ook wat minder. Wanneer gaan we jou eerste mooie buikfoto zien!
Meiden dank voor jullie steun. Komt goed. Moet alleen even omschakelen. Wel wat traantjes gelaten hoor. Maar vind dat ik blij moet zijn met wat ik heb en niet te veel moet klagen. Vaddie meldplicht! Hoe was het in het ziekenhuis?? Wen ook even jouw buik bekeken en vind dat je er erg trots op mag zijn. Stampertje volgens mij nog helemaal geen tijgervelletje zie ik. Jaloers!
@Juul, tanks! Ben ook heel trots op me buik! Het is nu echt heel fijn, hij zit nog niet in de weg. Alles past nog maar iedereen ziet wel dat je zwanger bent. Niet zo mooi huidje meer als stampertje hier hoor, de eerste rode lijntjes zijn hier al gespot. En je mag af en toe zeuren hoor, daar is niks mis mee, en geheel terecht met jou klachten. Hoop dat het je goed zal doen als je minder gaat werken. hoe is het met jou buik, groeit die ook al goed?
@Juultje: pas goed op jezelf hoor. Zoals al eerder gezegd. Iedereen is al minder gaan werken. Hier: ging goed in het ziekenhuis. Navelstreng bevat inderdaad maar 2 vaten in plaats van de gebruikelijke drie. Gelukkig ziet het er naar huis dat frummel een goed werkende blaas heeft. Ook heeft de gyn twee nieren gezien. Is dus gewoon een geval van pech. Toen ik thuis kwam meteen een mail gestuurd naar mijn werkgever. Dat de guo goed ging, uitslag ook goed maar dat het er op lijkt dat de vermoeidheid niet minder gaat worden. Dat ik daarom maandag weer ga werken, maar dan maar 4 uur per dag. Kreeg vrijwel meteen een mail terug dat ik een oproep van de bedrijfsarts kan verwachten. Zag al een paar mooie buikfoto's verbij komen.
Minim, ga je nou onderhand eens wat rustiger aan doen en minder werken, ander zal je grote zus eens optreden. Je bent idd niet ziek, maar wel zwanger en dat vreet energie. Dus rustig aan, dat is ook goed voor onze frits...
Dees, fijn van je werk! Wen, streepjes ja.... Balen! Ik moet t nog afkloppen! Hier nog niks gespot,alleen een donkere streep over mn buik van onder mn navel tot ruim daarboven. Hoop echt zo hard dat t daar bij blijft
Dat doe ik! Daarom ben ik vandaag ook niet op visite geweest. Ik heb lekker in mn joggingbroek thuis gewerkt en lekker tv gekeken. Ook 2 doosjes ingepakt voor de verhuizing; eentje met kinderboeken en de kleertjes enz voor onze Frits en een doos met wat servies, dan kun je gewoon uit een glas drinken tijdens het klussen daar.... Ff wat anders, ga je dinsdag mee naar de echo bij de Fontys? Tis wel om 17.30 uur...
Zo daar ben ik weer heel even. Ik ben me toch zo moe, dat ik alleen maar meelees af en toe. Ik heb de puf niet om hele verhalen te typen. Daarom laat ik jullie weten dat ik met jullie allemaal meeleef. De mooie, spannend en vervelende momenten. Ook al noem ik iedereen niet apart. Ik hoop dat jullie het me niet kwalijk nemen. Mams ik heb je nog wel een vriendschap verzoek gedaan. Ik nu lekker slapen. Knuffel
Jeetje juul je laat me schrikken!! Doe alsjeblieft rustig aan!! Je moet voor 2 mensen zorgen he.., Wat een mooie buikfoto's dames! Stampertje je lijkt al aardig op je banner-vrouwtje, hihi Hier: Giga-mega-super verkouden!! echt niet normaal., pijn aan mijn bij-holtes en af en toe het idee dat ik stik zo weinig lucht krijg ik., maar goed niks aan te doen., hopelijk is het gauw over! Verder het idee dat ik midden in mijn ei zit.., gisteravond flink geklust (toen voelde ik me nog prima) en vanmiddag flinke ei-steken dus.., wie weet toch een heel laat ei zit op dag 43 ofzo.., pffff maar goed beter een laat ei dan geen ei., dan heb ik in dezelfde week als kylie mijn NOD maar goed ik zal moeten afwachten heb geen idee, maar het is een gevoel., Trusten ik ga mijn mandje in., proberen te slapen met een vol hoofd:S
Als mijn buik mooi gaat worden zal ik er eens een foto van maken. nu hoeft het van mij allemaal niet zo. Buik begint al wel beetje te groeien, maar ik had al een buik voordat ik zwanger werd. Ben er tot nu toe dus nog niet zo trots op.
@ vaddie, wat fijn dat de echo verder goed is. Nu die kleine van jullie maar goed laten groeien. Komt je vermoeidheid dus door de navelstreng?
@Deesjedees: ze weten niet waar de vermoeidheid vandaag komt. Kan iets te maken hebben met de navelstreng. Moet goed naar mezelf blijven luisteren. (en dat is niet echt mijn sterkste punt) En de buik: die komt eraan hoor. Hier ook al een buik voor de zwangerschap. Nu loop ik in strakke shirts met een buikband. Na jaren verstoppen van mijn buik ben ik er nu erg trots op. pfff: hier verplicht vroeg opgestaan. Ze gaan vandaag het asbestdak saneren bij de buren dus zolang ze daar mee bezig zijn mag ik het huis niet uit. (of in) Aangezien ik 7 konijnen in de tuin heb zitten moeten ze die helemaal afplakken. (en in mijn achtertuin zijn)
Goedemorgen dames! *Voelt zich om de een of andere reden extreem vrolijk bij het opstaan* Hoe is het met jullie? Ik spring zo de douche in zodat ik als een schone dame (als in de betekenis dat ik niet vies ben ) weg ga. Moeder en zussie zullen rond een uur of 10 toch zeker wel hier zijn en wil een aantal dingen nog opruimen (er slingert hier nog het een en ander rond wat ze nog niet moeten zien ). Vandaag verder nog een opruim/schoonmaakdag denk ik en dan vanavond met manlief samen voor de buis Eigenlijk heb ik verder weinig te vertellen, dus ik wilde eigenlijk jullie even mijn super positieve ochtend (kan iemand me uitleggen waarom ik deze ontzettende blijheid voel) met jullie delen Prettige dag dames!!! *Dartelt vrolijk door het huis op zoek naar dingen die ze mee moet nemen om te douchen*
Kylie: Huuuuuh?! Hoe kan dat nu? Dat is echt heel erg raar en super vervelend zeg... Hopelijk kan de GYN snel uitleg geven. Op naar een volgende ronde meid! Deesje: Ik zag dat je bij de week-win-topic gewonnen had, gefeliciteerd meid. Zag het staan en dacht, even feliciteren met de gewonnen kaartjes. Super leuk *Oow, ik ben echt in een super goede bui vandaag... Heeft iemand iets in mijn drinken gedaan ofzo???*