Pink Ladies (Part II)

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by Tina85, Sep 8, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

Nov 16, 2010
    1,501
    0
    36
    Oeh! You made my day! Er gaat een hele nieuwe wereld voor me open :D ben gelijk gaan zoeken op internet! Mommie's gonna buy a new bra! :D and a sexy one! :p Die moet toch echt in mijn pret-pakket!

Oh my Oh my! Blij blij! :D:D:D

Had ze bij de v&d al vaker gezien, maar nooit in mijn maat. Vond ik altijd zo jammer, want zijn best leuke modelletjes, zo met die extra koordjes en bandjes en dingetjes.

Pfff, zo raakt mijn werk natuurlijk niet af hè! Meiden, wat doen jullie mij aan! Ik ga zometeen internet gewoon afzetten...veel te afleidend jullie! Foei toch! :D

2. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

Mar 30, 2011
    4,664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Tina: Voel me soms hetzelfde als jou (bijvoorbeeld bij een van de filmpjes op hyves enorm zitten huilen, gewoon ineens...). Heeft zoveel indruk op me gemaakt. Zondag bij thuiskomst van kamp weer even zitten huilen na het lezen van het verslag van Mams op hyves (staat hier ook op de weblog), moest echt getroost worden door manlief...

Mams: Ik ben het helemaal eens met Tina. Naar wat ik hier lees, kom je over als een sterke vrouw. Respect meid!

3. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

Mar 30, 2011
    4,664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Tina: Veel plezier met snuffelen dan maar ;) Zijn idd leuke modellen en die bandjes vind ik ook zo leuk (en manlief vind het sexy :D), dus hij past zeker in je pretpakket hoor :D Verders (lijk wel een verkoopster) past hij ook goed, zit comfortabel en is een goede kwaliteit (heb deze BH nu ruim 9 maanden en veel aan en zijn nog niet kapot :D).
    Ik zag net bij de Wehkamp dat ze behoorlijk grote maten verkopen, zelfs 100F dus ik kan nog 2 cupmaten groeien ;) dus ik zie zwangerschapsboobies met een goed gevoel tegemoed :D (waar je al niet blij van kan worden ;)).

4. miniM

miniM Fanatiek lid

Jan 4, 2011
    2,592
    0
    0
    Mams, alle uitleggen heb je al gehoord over t onrustig slapen, maar nogmaals echt petje af hoe je hiermee omgaat!

Wen, fysio heeft aalerlei 'onderzoekjes' gedaan. Gelukkig geen bekkeninstabiliteit! Ik heb 2 jr geleden erge rugklachten gehad en leef daar nu naar, bijv recht zitten op een stoel, bank, auto enz. Maar doordat mn buik groeit is daardoor mn rugspier overbelast. Moet wat meer 'liggen' ipv 90 graden zitten. Kussentje in de rug en wat oefenngen doen. Als dat niet werkt, weer terug komen. Dus overal op pad met mn kussentje in de aanslag!

Tina, spannend morgen weer een echo. En natuurlijk ook erg leuk om je frummel weer te zien.

Bad, in t niet huis een ligbad en badje op standaard. Ds als hij nog klein is in het kleine badje en daarna in het grote bad! Heerlijk!

Vaddie, ik sluit me aan bij Wen. Wordt tijd om nu echt te luisteren naar je lijf! En naar ons;)

Poeh... 100E! Ik ben nu al trots op mn 80c...:)

Hier weekend! Morgen trouwt mn best vriendinnetje! Dus nu helemaal niks, vanavond lekker expedie robinson kijken, op tijd slapen en morgen feesten!

5. Mams136

Mams136 VIP lid

Jun 26, 2007
    22,837
    0
    0
    achterhoek
    Nou heb je mij in tranen... De dagen komen toch wel aan hun einde en ik wil heel graag proberen er iets van te maken, anders duren ze zooooo lang.
    Daar hoef je niet tegenop te kijken, ik weet zeker dat de meeste vrouwen er hetzelfde over denken.

Ik heb echt de beste HA van de wereld, echt waar. Die man is goud waard.

En wat betreft de stapjes ,je beschrijft het precies goed. Vandaag begon ik met 2 vooruit en nu moet ik er weer 1tje terugdoen omdat het teveel van het goede was.
    Manlief is lekker aan het koken en ik lig op de bank.
    vanavond word ik tegelijk met tygho het bed in gebonjourd en gaat meneer ff voetballen.

Ik probeer me echt sterk te houden ,maar af en toe lukt dat even niet en dan kruipen H en ik even kort bij elkaar om te huilen/praten. En dat voelt zo fijn.
    We zijn altijd al een goede match geweest maar nu voelt het echt als een eenheid... Met een onbeschrijfelijke niet lichamelijke intimiteit...
    we staan samen zoveel sterker dan 3 weken geleden, dat is een heel appart gevoel.

Maar meiden, ik ben echt heel blij met jullie!

6. Mams136

Mams136 VIP lid

Jun 26, 2007
    22,837
    0
    0
    achterhoek
    Meiden wat zijn jullie toch schatten. Zoveel medeleven, dat doet me echt goed.
    Niet dat ik jullie graag aan het huilen maak maar ik denk dat jullie wel snappen wat ik bedoel...

7. miniM

miniM Fanatiek lid

Jan 4, 2011
    2,592
    0
    0
    Ik wil even mn vreugde delen; Eindelijk is vriendliefs appartement verhuurd! Stond in de verkoop, werd niet verkocht... Al 2 jaar niet... en nu vanaf donderdag een huurder voor minimaal een jaar! En dus geen dubbele lasten voorlopig!

8. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

Feb 11, 2011
    2,291
    0
    0
    Oohh dat is fijn!! Wat goed! Ben blij voor je! En heel veel plezier morgen!

@mams, heb het al vaker gezegd. Je bent een topper! Er komen in zware en moeilijke situatie ook altijd mooie dingen extra naar boven. Je was al super blij met je man, maar dit maakt je ook weer zo sterk samen. Mooi om te lezen. Knuffel meid!

9. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

Nov 10, 2010
    1,647
    0
    0
    even gauw een berichtje.
    Ik heb 2 kaartjes gewonnen voor de zwanger beurs voor volgende weekend.
    Nu kan ik daar niet naar toe. Zie het met mijn bekken niet zo zitten om daar overheen te lopen. Nu mag ik iemand anders opgeven.
    Dus wie wil? De eerste die reageerd zal ik door geven.

10. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

Nov 10, 2010
    1,647
    0
    0
    bij het win forum kun je meer lezen over de kaartjes

11. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

Nov 10, 2010
    1,647
    0
    0
    @ tina, Ik weet niet waar je precies woont, maar in breda zit een speciaal zaak waar ze bh's verkopen met grote cubmaat.

Ik kruip zo lekker mijn bedje in. Als er iemand op de kaartjes gereageerd heeft stuur ik dat morgen meteen door.

12. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

Mar 30, 2011
    4,664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Deesje: Ik wil de kaartjes wel, maar wil de zwangere dames voor laten gaan (aangezien die al echt zwanger zijn en mss meer aan hebben dan ik ;)). Maar als niemand anders wil, wil ik ze wel!

13. kwiebje

kwiebje Bekend lid

Feb 17, 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    Dees gefeliciteerd!! Ik laat de kaartjes voorbij gaan. Denk dat je er iemand anders veel blijer mee maakt dan mij.

Mams meid wat fijn dat jullie zoveel steun bij elkaar kunnen vinden. Ik vind dat heel mooi.

Minim fijn dat het app verhuurd is. Dat scheelt weer een hoop iedere maand.

Wen ze zeggen tegen mij ook dat het over gaat. Maar ja daar heb je nu zo weinig aan. Ik ga gewoon iedere avond vroeg naar bed. Saai!! Mijn eczeem is er nog. Gaat ook niet echt weg. Heel mooi op mijn ooglid en rond mijn mond!! Op mijn hand jeukt het nu af en toe als een malle! Ik tot nu toe allen lanette vaseline. Maaruh ik ga weer slapen, want ik ben aan de late kant, haha!

14. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

Feb 11, 2011
    2,291
    0
    0
    @Dees, lief van je. Maar mij maak je hier niet heel erg blij mee. Er is vast iemand anders hier die je er meer plezier mee gaat doen!

15. vaddie

vaddie Fanatiek lid

Nov 30, 2010
    4,016
    1
    38
    Female
    In de buurt van Utrecht
    @Wen: dat is hier nou net het probleem. Ik ben altijd moe! Als ik daar dus continu aan toe geef kom ik mijn bed niet meer uit. (oke, gisteren echt te druk geweest, vandaag geen planning gemaakt en kijk wel wat ik kan doen) Dat is nou net het probleem. Iedere keer denk ik een balans te hebben gevonden, doe ik de volgende dag ietsje meer en ben ik weer gesloopt.

@Deesjedees: lief dat je aan ons denkt. Ook mij maak je er niet blij mee. (hou niet van winkelen en ben te moe)

@MimiM: fijn dat het verhuurd is.

De kraan staat al weer voor de deur. Even snel met de hondjes naar buiten en mijn konijnen onder een zijl stoppen. Daarna douchen, beetje poetsen, lunchen met een dutje.

16. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

Mar 30, 2011
    4,664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Vaddie: Veel succes vandaag met je tweede dagje binnen! Nu je toch binnen moet blijven, lekker wat doen, maar ook gewoon je rust nemen meid. Ik begrijp dat je jezelf altijd moe voelt en als je daaraan toe geeft de hele tijd in bed ligt, maar probeer toch goed af te wegen of iets te zwaar is of niet! Wissel werken en rusten gewoon af, hoe zwaarder een activiteit was, hoe langer je gaat rusten tussendoor, is dat mss iets? We zijn gewoon bezorgd meid!!!

Minim: Wat fijn dat de dubbele lasten in ieder geval weg zijn. Nu hopen dat het niet lang meer duurt voordat het verkocht raakt!

Gisteren weer nieuwe testjes gekocht. Manlief zou ze verstoppen en, als ik er van hem een mocht doen, eentje uit laten. Nu kom ik net beneden, zie niks liggen, dus gewoon naar de wc. Kom ik terug, zie ik, onder een foldertje, 1 enkel testje liggen... Ja, zonder bril, in het half donker, onder een foldertje zie ik ze niet liggen hoor!!! Nu twijfel ik dus, straks toch testen met 2e urine van de dag, of toch maar laten liggen voor een andere dag met 1e urine... Blijkbaar wil manlief het toch wel graag weten ;) Ben alleen zo bang dat ik teleurgesteld raak als er weer geen streepje te zien is. Ik ben gewoon bang voor die test... Is dat normaal?

17. kwiebje

kwiebje Bekend lid

Feb 17, 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    Mira dat begrijp ik wel. Je hebt een haat-liefde verhouding met die Rwanda. Ze kunnen je geluk brengen, maar ook slecht nieuws. Dat laatste overheerst nu, dus wordt je bang. Wanneer heb je voor het laatst een rest gedaan?

18. miniM

miniM Fanatiek lid

Jan 4, 2011
    2,592
    0
    0
    Ik kom me ff afmelden voor vandaag, heb de bruiloft van mn vriendinetje!

19. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

Mar 30, 2011
    4,664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Kwiebje: Idd, je begrijpt me helemaal... Wil hem eigenlijk wel doen, voel me soms zo beroerd op de dag, maar ook ben ik bang voor de teleurstellingen die ik al zo vaak heb gehad. Manlief en ik hadden eigenlijk besproken dat we iedere maandag zouden testen, maar nu heb ik hem de touwtjes in handen gegeven en gezegd dat hij mocht neerleggen als hij het wilde weten...
    Maandag heb ik voor het laatst getest, daarop zag ik (pas later, dus niet na 5 minuten) een schimmerstreepje. Zelfs manlief dacht iets te zien, hij kon hem zelf aanwijzen zonder dat ik zei waar ik hem zag. Maar goed, na de 5 minuten mag je eigenlijk niet meer kijken, dus ik beschouw die als negatief!

20. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

Mar 30, 2011
    4,664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Minim: Veel plezier vandaag! Lekker genieten van een vrije dag ;)

Share This Page