Pink Ladies (Part II)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Tina85, 8 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Mams, wat raar, ik zou even bellen voor advies. Want voor een ongesteldheid zou je in theorie dus ookal een eisprong fgehad moeten hebben...maar dat kan niet...weet niet of dit een ongesteldheid is??

Vaddie, ik kan me er niet zo veel bij voorstellen wat je bedoelt. Gevoelig als in echt pijnlijk bij alleen een handoplegging?

Tina! Meidddd wat mooooooiiii dat het hartje klopt!!! :D:D En je banner klopt!! Ook goed nieuwsss!! Geniet er lekker vannn!!!

Ik heb net ff op bed gelegen, maar barts nog steeds van de hoofdpijn en de misselijkheid is er ook nog steeds...GRRR!

2. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Tina: Gefeliciteerd meid :D Nu lekker van genieten hoor!

Hier nog steeds een pesthumeur. En nu moet manlief ook nog overwerken omdat een bepaald ding perse af moet :$:$:$

3. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    @Tina, wat is ze mooi!! :D ja ik gok gelijk op een meid voor jullie!!

4. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Wauw Tina mooi!!

De rest heb ik eerlijk gezegd niet echt onthouden., hoofd zit nog steeds vol snot., (lekker info he!? Hahaha)
    Vriendjelief een weekend weg voor softbaltoernooi, gister nog goed geklust en denk mijn ei te hebben maarja ik weet het ook allemaal niet meer.., ga straks ff lekker kletsen bij mijn ouders (helaas op de fiets en dat is 20minuten! vriendjelief heeft de auto mee)., en morgen vroeg weer op, 8u weer werken tot 16u daarna komt kylie hier en gaan we het helemaal gezellig maken!!

Fijn weekend dames!!

5. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Kirsten, have fun met kylie!!

6. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @tina: yes! Mooie echo.

@Wen: 'gevoelige baarmoeder' volgens gyn. Daarom heb ik ook snel last van een harde buik. Mijn man drukt ook niet maar na verloop van tijd wordt zijn hand zwaar. En dat voelt niet prettig.

@Kirsten: beterschap en veel plezier

Nu lekker The voice kijken.

7. stampertje89

stampertje89 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.035
    0
    0
    @ wen: ben morgen weer bij jou in de buurt :D zal ik weer rond me heen zwaaien?? :p

Ga ff 2 afleveringen kijken van gtst.. Xx

8. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    @ mams, Dat lijkt me wel vroeg om nou al ongi te worden. Ik zou anders even naar de gynecoloog/ verloskundige bellen. Die moeten je denk ik wel wat meer info kunnen geven.
    Hoe gaat het naar omstandigheden met je?

@ wen, Bedankt voor de info. Ik zal er 's avonds eens op gaan letten. Misschien dat ik onze kleine man wel voel maar niet bewust bij na denk. en anders voel ik straks vast wel als hij een trap geeft.

@ skaya, nou das niet zo lekker dat je misselijk bent. Kan je geen advies geven. Hier geen last van gehad.

@ hier, Vandaag word de baby kamer behangen. We hebben behang van lief, maar dan staat er stoer op. Ben zo benieuwd hoe het er uit gaat zien.

9. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Hier vanmorgen met een crackertje en een kop thee wakker geworden in bed. Voel me gelijk een stuk beter dan de afgelopen dagen. Hoofdpijn houdt echter wel aan, maar vind de misselijkheid veel vervelender. Voel me nu goed genoeg om me weer is naar de sportschool te gaan.

10. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    Ik zal opletten! En terug zwaaien...:D:D

11. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    Echt doen hoor. Hielp bij mij ook goed. Zorg dat je vriend wat te eten en drinken maakt, dat je zelf het bed niet uit hoeft. Op je gemak eten en dan pas eruit. Ik had op een gegeven moment zelfs wat op me nachtkastje liggen, zodat ik snachts ook wat kon eten en drinken. En probeer echt om de 2 uur iets te eten, ook heb je geen honger. Het helpt.
    Gewoon goed naar je lijf luister met sporten, ben je echt te moe. Niet doen dan.

Nu niet meer, was er echt na die eerste goede 3 maanden vanaf.

12. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    Hier me vanmorgen ziek gemeld. Gister niks aan de hand, en ik wordt wakker alsof er een vrachtwagen over me heen is gereden.
    Dus ik ga in de relaxmodus vandaag. En zo het bad eens vol laten lopen.

13. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Deesjedees ,eigelijk gaat het nu best goed met me.
    Ik voel me weer fitter, slaap niet meer de halve dag en kan ook weer dingen ondernemen. De dagen gaan zo sneller en hoe beter ik me lichamelijk voel, hoe beter ik met het verdriet om kan gaan.

14. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    Hoe is het nu met het bloedverlies? Heb je nog steeds het idee dat het een ongi kan zijn. Ze geven heerlijk weer op de komende week, dus heerlijk als je je goed voelt om naar buiten te gaan. Is toch net wat lekkerder als dat het buiten van dat trieste weer is.

15. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Hoi allemaal,

Ik ben weer enigzins boven water na een mooie en gezellige bruiloft! Was erg leuk geweest! Nu lekker 2 dagen niks! Hakt er nlwel in zo'n dag!

Even terug lezen en reageren...

Mira, je reageert op Wen dat je jezelf niet tot t sporten kan zetten, omdat je geen doel hebt. Maar een kindje is toch je doel! Dus kom op meid!

Wen, Dees, hier voel ik de kleine ook goed en ookvan de buitenkant! Heerlijk! Moet zeggen dat ik er (nog) niet wakker van wordt. Moet meestal wel ff plassen s nachts maar slaap dan weer verder. Droom wel raar en veel!
    En ook aan t zwemmen. Dat verlicht echt dus dat is ook fijn!

Skaya, ik had ook die draaimolen- misselijkheid en bij mij scheelde het om gewoon steeds kleine beetjes te eten.
    Ik was ook heel moe, lekker aan toe geven! En hoofdpijn niet echt maar dat kan komen doordat je nu meer vocht nodig hebt. Probeer eens wat extra water te drinken ofzo?

mams, wat vervelend! Hoe is het nu?

Tina, wat geweldig he die echo! Geniet op je wolk!!!

Wen, dat vrachtwagen gevoel heb ik vandaag ook. Vriendlief is ontbijt aan t maken , lekker op tijd he;), en dan lekker op de bank gtst en the voice kijken! Dus jij ook rustig aan!

16. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Wen, gisteravond werd het alweer minder en nu is het meer oud bloed/bruinverlies. Wel nog een onderbuik gevoel maar wacht wel ff tot maandag.
    Moet sowieso de gyn nog bellen want heb nog geen brief ontvangen voor de nacontrole.

17. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    Nou ben benieuwd meid. Misschien dan toch eerder nog wat nabloeden. Goed dat je maandag even belt. Is je man nog wel steeds thuis?

@minim, leuk dat je dag gister zo leuk was. Wij gaan indd lekker in de relaxmodus vandaag. Lekker eten, en The Voice kijken. :) Het is weer leuk hoor zat te genieten gister... :)

18. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Tina ,wat een schitterende echo! Geniet er lekker van meid!

Vaddie, moet ik boos op je worden???ga eens goed voor jezelf en je kindje zorgen. Je hebt nu al meerdere waarschuwingen gehad van je lichaam, luister daar nou ajb een keer naar! Ik kan hier heel verdrietig van worden..je wilt toch een fijne zwangerschap en een gezond kindje???

19. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Mams zal wel nog van het nabloeden zijn dan denk ik..?

MiniM, fijn dat het zo een leuke dag was gisteren. Kan me voorstellen dat je nu gesloopt ben. Goed om vandaag maar even een balansdag te nemen en lekker onderuit te gaan. Wat leuk dat jij je kindje ookal zo goed kan voelen en prettig dat het je niet uit je slaap houdt ;)
    Goed idee, om meer te drinken. Ga het eens proberen :p Zijn die blauwe kannen ook weer eerder vol hahah.

Wen, goed dat je je ziek gemeld hebt. Hoop dat je je met wat rust snel weer beter voelt.

Net even boodschappen gedaan en heb me even laten gaan. Heb nu net een kaasbroodje naar binnen zitten werken en er liggen Tommies:D:D in de koelkast. Voel me duidelijk iets beter dan de afgelopen dagen haha! Zo even aan de dweil!

20. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Wat zijn Tommies???

Deel Deze Pagina