Pink Ladies (Part II)

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by Tina85, Sep 8, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. vaddie

vaddie Fanatiek lid

Nov 30, 2010
    4,016
    1
    38
    Female
    In de buurt van Utrecht
    Hier vanmorgen maar niet gaan sporten. Ben bang dat het niet gaat en dan heb ik helemaal geen motivatie meer. Afgesproken met Lief dat ik a.s. vrijdag probeer (dan samen met een vriendin die me kan afremmen) Gaat het niet lekker dat ga ik kijken of ik mijn abbo tijdelijk stop kan zetten tot na de bevalling.

Vanmorgen eerst beetje uitgeslapen, naar de markt geweest. Even tijdschriften gelezen, geluncht en nu ramen aan het wassen. Even lekker buiten bezig zijn.
    Baby is echt super actief. Voel frummel steeds meer overdag, ook als ik bezig (rustig) bezig ben.

@Wen: beterschap

@Skaya: smakelijk eten. Wat zijn tommies? (klinkt als iets met veel chocola?)

2. miniM

miniM Fanatiek lid

Jan 4, 2011
    2,592
    0
    0
    Tommies? Kennen jullie die niet? Das een gemis in jullie ontwikkeling:D:D:D

Tommies zijn mini tompoucjes! Maar Tommies zijn ook mini tomaatjes, van die snack tomaatjes. BEn benieuwd welke Skaya heeft?

3. vaddie

vaddie Fanatiek lid

Nov 30, 2010
    4,016
    1
    38
    Female
    In de buurt van Utrecht
    Nee ken ik niet. Sorry hoor. Zal meteen zeggen tegen mijn vader dat er een stukje ontwikkeling mist. :)

4. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

Feb 11, 2011
    2,291
    0
    0
    Ik zet me geld in dit geval bij Skaya op de mini tomaatjes. Die is altijd zo gezond en aan het sporten.
    Ikzelf dacht ook gelijk aan de mini tompoucjes..:p

5. Skaya

Skaya Fanatiek lid

Jan 19, 2011
    4,337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Hahahahhahaha de tomaatjes staan standaard wel in de koelkast, maar in dit geval heb ik het toch echt over de HEEEERLIJK MINI TOMPOUCEJES :D:D:D heb er al 3 op...de rest vanavond, want mn ventje en broertje vinden ze ook lekker.

Vaddie, jaaa je kan je abbo tijdelijk stop zetten hor! Ga ik ook doen als het niet meer gaat tot aan wanneer het wel weer gaat :p

6. vaddie

vaddie Fanatiek lid

Nov 30, 2010
    4,016
    1
    38
    Female
    In de buurt van Utrecht
    @Skaya: klopt, maar dan moet ik wel een verklaring van een vk of gyn hebben. Komende week eerst weer eens proberen.

Fijna dag gehad, lang niet zo veel gedaan als ik had gewild maar goed daar ben ik bijna aan gewend. Gaan op tijd naar bed. Drukke week gehad dus Lief is ook gesloopt. Morgen gezellig samen naar het Dolfinarium.

7. stampertje89

stampertje89 Fanatiek lid

Feb 7, 2011
    1,035
    0
    0
    @ vaddie: wat dacht je? Ik reageer gewoon niet op mams? ;) (misschien omdat ze wel gelijk heeft..) Hihi.. Bedoel t niet onaardig hoor!

@ wen: t was lekker weer vandaag, het was in d buiten heerlijk warm! Zonde dat je ziek bent :( ik was in de azobe.. Toevallig in jouw buurt?

@ de rest: hier aan t helpen backstage, bij n musical! Erg leuk..

8. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

Dec 19, 2010
    1,927
    0
    36
    Nederland
    Hahaha eigenwijze vaddie! Ja ik lach wel maar eigenlijk is het bittere ernst!! Zorg goed voor jezelf en je kindje vaddie!! Kom op..,!

Hier even een berichtje van K2 hihihi
    Hebben een gezellig avondje zonder de mannen, maar ik moet zeggen dat ik blij ben als mijn vent morgenavond weer thuis is! Ik kan gewoon niet zonder m, ik mis hem.., haha, ach is maar beter ook van wel toch!
    Morgen ga ik een testje doen, zit op dag 46 en nog steeds vloei ik wat wit. en kylie denkt dat ik zw ben, maar ik probeer mezelf niet te gek te maken., t zal wel weer niet!

Nou dames, wij gaan nog ff verder kletsen.., trusten en oant moarn!

9. miniM

miniM Fanatiek lid

Jan 4, 2011
    2,592
    0
    0
    Goedemorgen,
    Gister een dagje niks gedaan na de bruiloft en dat doe ik vandaag nog een keer:D. Ga wel vast een doosje inpakken denk ik, op mn gemakje, want morgen de sleutel:D:D:D

Kirsten, getest?

10. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

Dec 19, 2010
    1,927
    0
    36
    Nederland
    Ja, Kirsten getest: Negatief.., waarom ook niet? Had ook niet anders mogen verwachten natuurlijk..,
    Vandaag met Kylie en haar zusjes bij paardjes kijken en vanmiddag/vanavond manlief thuis die gister helemaal niet gebeld heeft :( dat mag hij wel eens even uitleggen! Kon hem ook niet bellen want hij had zijn telefoon uit, wat een *&#$* is het ook.., ach jah, als hij het maar gezellig heeft gehad strijk ik over mijn hart :D hihi..,

Spannend MiniM de sleutel!! Al veel ingepakt of nog niet? Bij mij de zolder al helemaal en krijgen pas over een maand de sleutel! hihihi

11. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

Feb 11, 2011
    2,291
    0
    0
    @stampertje, azobe. Nee echt bij ons in de buurt. Wij wonen net nog in het centrum/randje centrum. :)
    Welke musical was je?

@Kirsten, aahh jammer! Probeer er nog wel een leuke dag van te maken hoor!

@minim, suc6 met inpakken! Ik ben er heel slecht in, gooi alles gewoon erin.en zie het in het nieuwe huis dan wel weer.

Hier raar gedoe, sinds gister al. Een soort pijn/druk tussen me schouderbladen/rug die doorstraalt over me ribben en onder me borsten lijkt het wel. En diezelfde druk zit ook met vlagen op me oren wat dan weer doorstraalt soms over me kaak.. :(
    Manlief moet vandaag werken, dus we doen wederom rustig aan.

Moet wel even me kast uitzoeken, breng altijd 2 x per jaar mijn kleding weg naar een 2 e handskledingbeurs. Hun verkopen het voor me, en ik hou er altijd een leuk zakcentje aan over..

12. miniM

miniM Fanatiek lid

Jan 4, 2011
    2,592
    0
    0
    Jammer kirstem...

Ik heb nog niet veel ingepakt, 1 doosje met wat servies en een krat mt schoonmaak/ klusspullen. Ik ga vandaag voor alle fotolijstjes, kaarsen en andere assecoires. Dan hoef ik die de komende 2 weken ook al niet meer af te stoffen;)

Wen, bijzondere kwaaltjes heb je;) ik had ook erge lqst tussen mn schouderbladen maar een andere bh heeft wonderen gedaan. Verder een kussentje in mn onderrug om de rugspieren te verlichten.
    Heb wel af en toe een brandend gevel rechts onder mn rib... Ook geen idee wat dat is.
    Maar als ik onze 'Frits' dan weer voel bewegen is die pijn zo vergeten!

13. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

Nov 10, 2010
    1,647
    0
    0
    @ mams, Das fijn dat het al wat beter gaat. Van het weekend lekker naar buiten gaan. Het is heerlijk weer.

@ wen, rare klachten hoor. Vandaag ook maar in de relax modus.

@kirsten, Shit zeg.

14. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

Nov 16, 2010
    1,501
    0
    36
    Bleeeeeeeeh! Need i say more?
    En mannetje is hele dag werken :(
    ik kruip weer in mn bed.

Zucht...ben een kneusje vandaag :(

15. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

Aug 1, 2010
    1,304
    0
    0
    Zo dames, ik ben terug van het kamp (met 180 leerlingen, pfffff, behoorlijk kapot geweest vrijdag toen we terug waren en gisteren ook nog wel) en liep 20 (!) pagina's achter. Sorry als ik iemand tekort doe als ik het niet teruglees, maar dat red ik echt niet hoor! Ben op het kamp trouwens ongie geworden, dus alweer een ronde verder... Bleek toen in terug kwam trouwens wel een brief van het ziekenhuis gekregen te hebben met een datum voor het eerste onderzoek, spannend!!!

Nu mijn banner maar eens aan gaan passen!

16. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

Dec 19, 2010
    1,927
    0
    36
    Nederland
    @ Dutch: Ga je je laten onderzoeken omdat je nog niet zw ben? Ik zit daar aan te denken..,
    Ik verlies nog steeds veel wit, ik weet niet zo goed wat ik er mee aan moet.,

Vriendjelief komt met 3 kwartier thuis!!! Jeeeeej!!! Zijn tel is stuk., vandaar dat ie me nog niet eerder gebeld had en nu ff iemand anders tel geleend.
    Gister trouwens een superleuke meisjesnaam tegengekomen!! Reva.., wat vinden jullie??

17. vaddie

vaddie Fanatiek lid

Nov 30, 2010
    4,016
    1
    38
    Female
    In de buurt van Utrecht
    @Stampertje: idd. Daar reageer ik bewust niet (meer) op. Van niemand niet. Zoals ik al eerder heb gezegd; als ik alles moet laten waarvan ik moe wordt, kom ik mijn bed niet meer uit. (afgelopen week vrijwel geen harde buiken gehad)

@Dutchdiva: Balen van je ongi. Moet je nog lang wachten op je eerste onderzoek?

@Tina: he getver, vandaag een baaldag. En het is nog wel van de mooie weer.

Hier: vandaag met Lief naar het dolfinarium geweest. Stuitje doet nu wel een beetje zeer van de harde banken. Wel een hele leuke dag gehad. Nu even een uurtje plat en vanavond uit eten.

18. Skaya

Skaya Fanatiek lid

Jan 19, 2011
    4,337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Wen, kan geen wijs uit je klachten! Zit er wat in de verdrukking of zijn het je spieren die geirriteerd zijn.. Misschien dat de tips van MiniM je kwaaltjes wat kunnen verlichten. Hoop igg dat ht snel weer wegtrekt!

Dutchdiva, spannenndddd, wanneer moet je voor het onderzoek?

Kirsten, vind het een leuke krachtige naam!

MiniM, big day tomorrowww!!! Lekker op je gemakje alles gaan pakken!! Zal moeilijk worden rust te nemen komende periode.

Hier vanmorgen flink misselijk, ondanks de thee en crackers in bed. Merk dat afleiding goed helpt. Met vlagen is het erg aanwezig, maar ook momenten dat ik het zo goed als vergeet.
    Volgende week maandag eerste x naar de vk!

19. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

Dec 19, 2010
    1,927
    0
    36
    Nederland
    Helaas., vriendjelief vind de naam helemaal niks! zo jammer., ik heb 2 namen (1 jongens en 1 meisjesnaam) die ik echt GE-WEL-DIG vindt en hij helemaal niks!! Nouja., we hebben nog tijd zat want ben nog niet zwanger dus tsjah.., minimaal 9 maanden nog., hahaha
    Mijn vent is gesloopt van zijn weekend weg en heeft de afstandsbediening ingepikt :( dus geen so you think you can dance voor mij :(:( heb m ff gauw op opnemen gezet om 8u dus kan m terugkijken maar had me er echt op verheugd., ach dan een andere avond., ik ga maar eens surfen op het net naar badkamertegeltjes enzo..,

20. miniM

miniM Fanatiek lid

Jan 4, 2011
    2,592
    0
    0
    Ik heb een goed idee; jij 'klaagt' niet meer over te veel gedaan, dan krijg je ook onze reacties niet. Is voor iedereen gezelliger? Of zie ik t verkeerd?

Skaya, idd drukke weken, maar ga echt mn rust nemen! Mag ook van vriendlief niet te veel doen en krijgen veel hulp! Dus komt wel goed!

Share This Page