Minim fijn dat je veel hulp hebt! Zal je zeker nodig hebben met al dat geklus,verhuis, gesjouw, gepoets en al het gedoe eromheen. Wel weer superleuk natuurlijk! meiden ik ga lekker slapen. Afgelopen nacht door de feestende buren heen geslapen, terwijl mn mannetje met oordoppen in slaap probeerde te komen. normaal lig ik ook lang wakker met herrie makende bure...zegt toch wel wat over hoe moe k ben. slaap lekker pink ladies!!!
Hi hier ikke weer effe. Vandaag lekker op pad geweest. Wat was het toch heerlijk. Nu weer lekker slapen, pffff.
zo,.......leef nog de trouwerijen zijn voorbij... eindelijk een beetje rust.. zo eerst ff sjoerd naar school brengen en daarna na de HA voor de verwijsbrief van de internist en vervolgens bloedprikken...(voor HA en VK) daarna ff lekker bijlezen...(en wat in huis doen) ff spammen... mijn broertje met onze oudste zoon.. voor de deur om de bruid op te halen... zal straks een paar foto's op mijn hyves zetten.. Bekijk bijlage 185623
Schitterende foto Jannie!! Heel mooi Vaddie, je hoeft er ook niet op te reageren. Als je maar wel begrijpt dat het goed bedoelt is. Dat we voor jou een fijne zwangerschap wensen en een wolk van een baby. Zoiets is niet vanzelfsprekend en daarvoor moet je toch echt goed voor jezelf zorgen.Maar meid als jij je er goed bij voelt...Wie zijn wij dan om er wat van/over te zeggen. Vandaag is manlief weer aan het werk gegaan(nog wel in de buurt dus savonds gewoon thuis). En ga ik eens kijken of ik de boel een beetje normaal op kan pakken. De kleine man moet zo naar de peuterzaal en daarna staat mn huishouden weer te wachten. Morgen ga ik weer werken(gastouder, met grotere kids dus niet echt zwaar) en donderdag weer. Het enige waar ik nog last van heb is het bloedverlies. Maar de VK was gister hier en die zei dat het tegen donderdag toch echt minder zou moeten zijn. Dus daar gaan we maar van uit. Zaterdag heb ik de brief van het ziekenhuis ontvangen, 6 okt en 27 okt moet ik terug naar de gyn voor nacontrole en uitslagen van de onderzoeken. Onwijs spannend. Gelukkig gaan we in de herfstvakantie nog lekker een midweekje weg...Ff ontspannen.
@ jannie, mooie foto hoor. De heren zien er mooi uit zo. @ mams, Wat fijn dat je man 's avonds nog gewoon thuis is. Ook fijn om te horen dat het weer beter gaat. Heb echt respect voor je. Lijkt me echt verschrikkelijk om het mee te maken. Straks lekker van je midweekje weg gaan genieten. Nog een week of 4 toch? @ wen, nog bedankt voor de tips voor de kleding. Ben nu geslaagd voor kleding. Heb toch een strakker shirt en daar dan een lang vest overheen. Als buik dan straks goed gaat groeien durf ik dat wel aan. @ hier, Vanmiddag weer werken. Ga zo eens op internet zoeken voor ander ondergoed. Buik is nog niet super gegroeit maar mijn ondergoed zit niet lekker meer. Even kijken waar ze dat verkopen. Kan namelijk niet meer de hele stad door lopen. dus wel makkelijk als ik weet waar ik moet zijn.
Jannie wat een prachtige foto!!! Succes met bloedprikken vandaag en waarom moet je naar de internist? Misschien een domme vraag, omdat je het al 6 keer hebt verteld, maar ben het ff kwijt? Mams, het werken gaat dus weer beginnen. Gelukkig kunnen jullie het rustig opbouwen en is je mannetje gewoon savonds thuis. Hoop dat je vk gelijk heeft en het bloeden deze week echt minder zal worden. 6 oktober schiet al op! Is volgende week. Lekker nog ff een midweekje weg! Kunnen jullie wel gebruiken nog ff! Hier vanmorgen nog niet misselijk. Heb weer crackers en thee op bed genomen, net een fruitsmoothie gemaakt en manlief heeft met de hond gewandelt dus heb t lekker rustig aan kunnen doen. Straks werken van 11:30 tot 18uur.
ben ik weer... na veel gezeur de brief voor de internist gekregen... ze vond het maar onzin.. heb haar ff op haar plek gezet door de fouten die ze gemaakt heeft op te noemen en toen was ze snel overstag... op naar 5 oktober.. waarom naar de internist? heb een b12 tekort.. normaal kan de HA dat best regelen, maar deze HA vind het maar onzin.. moet overal om zeuren.. en die energie steek ik liever ergens anders in.. heb via de assistente van de intenist een spoedplek gekregen. moest alleen de verwijsbrief nog krijgen.. krijg woensdag ook de uitslag van de bloedonderzoeken.. ben benieuwd...
Jannie, ok het is dus echt voor dat tekort aan b12! Nou mooi, misschien dat deze het gelijk goed gaan aanpakken en je je dan de rest van de zw een stuk beter voelt. Heb je wel je shotje nog gehad vanmorgen ?
nee, kreeg niet meer van haar. ze wil eerst de bloedonderzoeken afwachten... de muts... maar maakt niet uit... kunnen ze 5 oktober weer prikken en dan het verschil zien in waardes... de feesten zijn nu voorbij, dus in het weekend kan tjeerd nu hard aan de slag in huis.. ik doe nu nog alleen het soppen.. zuigen en dweilen en de badkamer doet hij.. helaas sinds 2 weken last van het bekken, hoop dat dat niet doorzet.. dan kan ik straks ook weer lekker aan de gang.. in mijn kop heb ik al nesteldrang(net als de vorige 2 x wil ik rond de 20 weken mijn hele huis door en alles uitzoeken.. veel weggooien en lekker soppen), hopelijk kan mijn lijf snel volgen... ga nu ff wat doen, anders gebeurt er niets vandaag...
@Mimi: doe mijn best. (stoppen met 'zeuren' over moe zijn) @Mams: weet dat het goed bedoeld is, maar kan even niet zoveel hebben nu. Ik weet dat een gezond kindje niet vanzelfsprekend is. Probeer ook echt op te passen en de balans te vinden en houden. @Dees: hema! Heb daar ook allemaal nieuw ondergoed gehaald. (van die lage, die onder je buik zitten) vond dat positie ondergoed verschrikkelijk. @Jannie: fijn dat je eindelijk die brief hebt. Stomme ha zeg. Hier: weer aan het werk, voor halve dagen. Geen motivatie. Meteen al weer gezeur vanwege roosterproblemen, of ik die even wil oplossen en op vreemde tijden wil gaan werken. (nee dus)
@ jannie, Das dan ook lekker dat je er zo om moet zeuren. @ vaddie, ik weet niet of ik die lage lekker vind zitten. Voordat ik zwanger was wilde ik ook niet van die lage. Ik ga morgen even kijken bij de hema. Die zit hier toch in het dorp.
Vaddie, dat is lekker hun probleem hor!! Leuk hoe ze dat altijd op jou willen afschuiven. Doen ze bij mij op het werk ook.
@Dees, wat leuk dat je bent geslaagd! Staat vast heel mooi! Ik heb de strings van noppies. Zijn lekker hoog, over me buik heen en naadloos. Noppies - zwangerschapsstring Seamless? Bestel nu bij wehkamp.nl @Jannie, zo meid weer een beetje rust in de tent bij jullie. Ziet er allemaal mooi uit! Nou je waardes nog even afwachten. @mams, topwijf!!! lekker even weg straks. Wat heerlijk!! Hier vanmorgen bij de vk geweest. Ze vond me klachten toch wel wat raar. Kan evt hyperventilatie zijn zonder dat je het zelf door hebt. Alles was gelukkig goed, bloeddruk was goed en me suikers ook. Ook heeft ze voor de zekerheid de eiwitten in me urine gecontroleerd, die waren ook goed. Dus ze zei, geen zorgen maken. Zal wel niks zijn. Ok, dan doen we dat! @minim, GEFELICITEERD MET JE NIEUWE HUIS!!! en suc6 met alles!
@ vaddie, van je werk snap ik echt niet. Ze moeten blij zijn dat je weer komt. Ze hebben het vorige week toch ook weten te redden. @ wen, Ik zal eens kijken. noppies lijkt me ook wel lekker zitten. Ga gewoon even op jacht. Nog geen haast.
pffff net weer ff een potje zitten janken. Een vroegere vriendin is vanmorgen bevallen van een dochter... En het meisje heeft de naam die wij ook hadden gekozen als we een dochter hadden gekregen...
@Deesjedees: succes met je zoektocht. @Mams: lekker even janken! Sterkte. Werk: ze zoeken naar de simpelste oplossing. Maar ze kunnen lekker blijven zoeken. Het enigste wat ik lullig vind is dat ik mijn andere collega's benadeel. (is dat een woord?)
Vaddie, je bedoelt dat ze iets harder moeten lopen door/voor jou? Dan moet de hogere hand maar vervanging voor je regelen. Ik snap je wel hor, want zo voel ik me ook als ik ziek ben, maar je kan er echt niks aan doen. En je collega's snappen dat toch ook wel. Volgende keer loop jij weer een keer iets harder als 1 van hen ziek is...na je zw Mams, ohhhh jeeetje, dat ze precies ook die naam hebben gekozen! Hoe is het mogelijk echt! Snap dat dat er weer even flink inhakt..laat die tranen maar de vrije loop! *knuffel* Wen, een string die je HELEMAAL over je buik heen trekt?? Zit de bovenkant dan niet onderhand aaneen met je bh band?? Hier vandaag een goeie dag Zie wel ontzettend op tegen morgen! Moeet 7:30 beginnen tot 21uur savonds!!!! Wel 2 uur tussendoor even vrij, maar het is ZOOO lang en ik ben nu al zo moe!!! En dan mag ik ook nog eens op werk niet klagen
Skaya dat wordt een laaange dag!! Heel veel succes. Vaddie dat ze het durven te vragen zeg! Ze proberen het natuurlijk, maar dat is toch niet de manier. Heel goed van je dat je nee hebt gezegd. Je leert het al, haha! Mams dat komt vast hard aan! Lekker brullen hoor. Dat helpt vast! String tot aan je bh!! Hahahaha ik lig hier dubbel. Dat lijkt meer op zo'n corset van die oude dames. Ik denk alleen niet dat die een veter willen hihi. Jannie wat een mooie mannen! Je zult wel trots zijn. Van je ha snap ik niks hoor. Maar daar zit zo'n groot verschil tussen! Hier gisteren naar babydump gereden in Roosendaal. We hebben leuke dingen gezien. Maar wat zijn er veel soorten kinderwagens zeg. Hoe moeten we daar ooit uit kiezen! Iemand tips? Verder vandaag de nieuwe vloer opgehaald. We gaan het hele huis doen. Ook de babykamer en de onze. Daar ligt nu oude vloerbedekking en zeil nog van de vorige bewoners. Het wordt erg mooi!!
ff snel.. tips voor kinderwagen.. bedenk waar je hem vooral voor gaat gebruiken (winkelen, bus, wandelen in bos end.) want qua wielen en grootte zit daar een groot verschil in. vraag of je hem een keer zelf mag in en uitklappen en probeer of ie in jullie kofferbak past. loop er een stukje mee door de winkel en laat je partner er ook achter lopen.. qua hoogte verschillen ze nl ook. kijk naar de stof wat je handig vind.. word het snel vies, kun je het er makkelijk af halen om te wassen? en welke vind je mooi wij hebben een quinny speedy.. (3 wieler, vond ik fijner als een 4 wieler) google maar eens op : Quinny speedi Topline Papillon kinderwagen Kinderwagen Quinny speedi papillon, 3 in 1 - Kinderwagens en buggy's
Jannie, mooie foto van je broer en zoontje! Mams, fijn dat de nacontroles gepland zijn, en lekker een weekje weg. Fijn vooruitzicht! Skaya, fijn dat je niet misselijk bent geweest vanmorgen. Wen, thanx voor de felicitaties Hier, hard gewerkt vandaag aan het huis! Nu lekker op de bank en op tijd slapen. Morgen ff werken en dan weer op mn gemak mee helpen klussen. We hebben veel hulp dus heel fijn! En aardige buren!