Pink Ladies (Part II)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Tina85, 8 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Jaaaaaa hooooor!!!! Is er een aardbeving...denken jullie gelijk aan mij! :):):) Ik ben gevleid :D Maar dames, deze keer was ik het niet...echt niet! :D Als ik me niet vergis lag het episch centrum in het oosten...en laat ik nu net in het westen van het land zitten... Dus ziet ernaar uit dat iemand van jullie nog een pretpakketje heeft :D Wie-o-wie???

Ow, om even terug te komen op de reeds uitgerekende dames. Fleurop is bijna aan de beurt, maar Madeliefje (weet niet of iemand haar nog herinnert) is afgelopen weekend of week bevallen van een mooie dochter. En verder weet ik het niet meer eigenlijk...

Mira: have fun met de kids!

Kirsten: Goed bezig met de meubeltjes lees ik! En aan het keuken-shoppen! Leuk hè! Bij Ikea hebben ze inderdaad een paar hele mooie exemplaren staan :)
    Heb er laatst een grijze hoogglanskeuken gezien...vond ik zoooo mooi! Maar aangezien we al een grijze vloer krijgen in ons nieuwe huisje, gaat het geen donkergrijze keuken worden. Wordt anders zo'n zwart gat...

Ow, gisteren trouwens even gebeld met de bouwheer van het project...normaal zouden ze in oktober beginnen met onze bouw, maar dat gaat 'em niet worden. Het blok dat net voor het onze gebouwd moet worden is niet genoeg van verkocht, dus dan wachten ze even met de bouw. Waardoor wij ook moeten wachten omdat onze huizen op de bouwweg liggen... Ach ja, hebben we wat extra tijd om ons eigen appartement te verkopen...maar betekent ook wel dat frummel eerst nog in een ander kamertje moet slapen... dus dat we zowiezo pas na de bevalling gaan verhuizen... Of ze moeten opeens suuuuuupersnel gaan bouwen... Normaal zou het huis net na de bevalling opgeleverd worden, maar dat gaat nu nog wat later zijn... Denk dat ik voor de beginperiode dan alleen maar een wiegje aanschaf, en de kinderkamer pas laat leveren als we echt omgehuisd zijn naar het nieuwe huis. Heb geen zin om ook nog eens een babykamer op te bouwen, om die dan na een tijdje weer af te breken en dan weer op te bouwen in het nieuwe huis... dan maar even roeien met de riemen die we hebben...

Maar ik ga aan het werk. Laatste loodjes voor het weekend :)

2. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Nou tina, daar weet je jezelf mooi uit te lullen! Ben benieuwd wie t dan was hahaha
    Wat vervelend van t huis zeg., wij hadden toen ook 3,5maand uitstel, echt zo vervelend!
    Ik wilde eerst ook een grijze keuken maar omdat ik ook grijze muren wilde kreeg je ook dat zwarte gat verhaal, nu gaan we voor een witte hoogglans keuken met een mooi grijs bovenblad en de tegeltjea weten we nog niet., misschien ook een idee voor jullie?

Borstvoeding: altijd geroepen dat nooit te willen, maar begin nu te twijfelen sins een maandje haha

3. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Kirsten: Ik heb nu een witte keuken (geen hoogglans), en dat wil ik dus niet meer. Kan heel mooi zijn, maar is ook heel smettelijk! Ik denk dat onze volgende keuken meer naar het gebroken wit / ecru gaat. Hoewel ik zo een knalrode keuken ook wel mooi vind...maar dat is zo een modekleur... Ben zelf ook een granietfan! Zo een superdik granieten blad waarin de spoelbak verwerkt is...hmmmzzz dat vind ik dus prachtig! Maar eerst kijken of onze portemonee dat een goed idee vind ;):D

4. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    hmmm, madelief zegt me niets.. fleurop wel... jammer dat die meiden niet zijn blijven kletsen...
    ben hier een stuk activer als in jan. mama's... oeps...
    maar misschien dat het ook wel scheelt dat het al de 3e is...

hier zit sjoerd weer op school... maar sinds dit jaar is de vrijdag maar een halve dag... dus moet ook weer optijd richting school om hem op te halen...
    wel lekker vroeg weekend.. jammer dat tjeerd weer laat is vandaag...

pretpakket.. it wasn't me.... wij sliepen vroeg :D
    en wonen in het midden van het land... (ja, denk dat flevoland wel redelijk het midden kan worden genoemd)

zo maar weer verder met de strijk.. kom er maar niet doorheen :(

5. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Goeiemorgen meiden!!!
    IEdereen vanacht nog kunnen slapen ondanks de MEEEEEGA aardbeving??:p
    Hier net de kleine man weer naar school gebracht, voel me gelukkig al een stuk beter dan gister en eergister.
    Heb ik er toch goed aan gedaan nog een dagje thuis te blijven.
    Wel ben ik nog onwijs moe :(
    Maar manlief komt vanavond weer thuis(wel laat, maar hij komt thuis, dat is het belangrijkste)

Vandaag komen ze voor de laatste keer mn flessen van MvM ophalen :D
    Weer een hele mijlpaal, 16 weken :D

Kirsten, leuk je weer te lezen meid.
    En meid die babyboom is er altijd wel, maar als je er zelf mee bezig bent, valt het alleen maar harder op!

Tina, hmmm als jij het niet was? Wie dan wel:O

Wen, dankjewel meid. Ik weet soms ook niet hoe ik het allemaal doe. Gister ben ik compleet ingestort. Gelukkig was mn mama er om me even weer rechtop te zetten;) Ik trek het allemaal erg moeilijk de laatste weken. Niet topfit, steeds aant kwakkelen met griepjes, slecht slapen, Tygho is heel erg moeilijk op het moment en manlief steeds van huis...
    Ik hoop dat manlief na volgende week eventjes een weekje in de buurt kan blijven en savonds thuis kan zijn. Heb ik echt even nodig.

Verder ben ik het even kwijt dames...soooorrry!

6. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    @ uiltje, Die hoge temp komt waarschijnlijk omdat je een oorthermometer gebruikt. Deze zijn niet precies genoeg.

@ jannie, Mooie buik hoor.

@ tina, Wanneer had jij je echo ook al weer? Ga heel hard voor je duimen.

@ vraagje, Waar kopen jullie je zwangerschapskleding. Ik had voordat ik zwanger werd al een grote maat. Ben gisteren naar de miss etam geweest. maar ik vind het daar niet zo geweldig. Veel jurkjes. En daar houd ik helemaal niet van. Dan zie je al die rollen zitten.

7. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    Wen
    Jongen:
    Wen, mams136, Mira85,me83, DutchDiva, MiniM, jannie1980, Kwiebje, Skaya
    Meisje: Nino, Juultje, Vaddie, Uiltje, kirsten

Juultje
    Jongen: Juultje, Wen, vaddie,me83
    Meisje: Nino, mams136, Mira85, Uiltje, DutchDiva, MiniM, kirsten, jannie1980, Kwiebje, Skaya, Deesjedees

Mams136
    jongen: Nino, Mira85, Wen,me83, Uiltje, MiniM, kirsten, Skaya, Deesjedees
    meisje: mams136, Juultje, vaddie, DutchDiva, jannie1980, Kwiebje

vaddie
    jongen: Wen, Uiltje, DutchDiva, MiniM, kirsten, Skaya
    meisje: vaddie, Juultje, Mira85, Nino,me83, Mams136, jannie1980, Kwiebje, Deesjedees

MiniM
    jongen: MiniM, Mira85, me83, Juultje, Mams136, DutchDiva, jannie1980, Kwiebje, Skaya
    meisje:kirsten, vaddie, Wen, Deesjedees

Stampertje (blijft een verrassing ;))
    jongen: Stampertje, Mira85, kirsten, vaddie, Juultje, jannie1980, Kwiebje, Skaya, Deesjedees
    meisje: Mams136, MiniM, DutchDiva, me83 , Wen

Jannie1980
    jongen: vaddie, MiniM, Deesjedees, Nino
    meisje: jannie1980,me83, Kwiebje,Juultje, Mira85, DutchDiva, Skaya

Kwiebje
    Jongen: Juultje, Deesjedees, jannie1980, Nino, vaddie, Skaya, Kwiebje
    Meisje: Mira85, MiniM, DutchDiva,Me83,mams136

Deesjedees
    Jongen: Mira85, MiniM, vaddie, DutchDiva, Kwiebje,mams136
    Meisje: Juultje, jannie1980, Nino, Skaya,Me83

zo, bij mij is het ook bekent :D dus ff dikgedrukt :D

stand:
    2 meisjes
    3 jongens
    1 verrassing

Bij mij even het lijstje aan gepast. Wij krijgen idd een jongen. Gisteren er al voor geshopt. Een rompertje met i love papa erop. en een pyjama waar boefje op staat. Zo lief.

8. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Hallo Meiden van Part II alweer!!!!

Ik kom even 1,5 dag niet en moet gelijk zoveeeeeel bijlezen! Even kijken hoever ik ga komen!

Jannie, ten eerste wat een mooie buik zeg!!! Leuk die foto's!! Jij had ook de echo gehad toch met een volop bewegende frummel? Wat bedoelde je precies met dat jullie de bovenlip niet konden zien? Hoe gaat eht verder met je b12 spuiten enz?

Vaddie, als het niet gaat, meld je dan lekker ziek meid!

Tina hahahahah was jij het niet joh van die aardbevingg :p Hoe is je dagboek, begreep dat je hem inmiddels wel hebt? Ik willum denk ik ook wel! Hoe voel je je verder? Ik kom wel naar de mei 2012 mama's, is in de bevallingslijst forum toch? Zag wel dat zich er al 40 mensen hadden gemeld, ik kan dat niet bijhouden met kletsen!!

Deesje, kzie altijd in de HM ook wel leuke zwangerschapskleding voorbij komen. Ze hebben niet een heel groot assortiment, maar wel leuk!

Mams, hoop dat je je snel beter voelt en dat je mannetje idd een paar nachtjes thuis kan slapen! Lijkt me erg zwaar!

Borstvoeding, wil het wel gaan proberen! Aan de ene kant lijkt het me ideaal, omdat je niet steeds die flesse hoef uit te koken en de voeding hoef klaar te maken/opwarmen enz. Snachts gewoon in bed ff aanleggen, lijkt ideaaal! Maar dan alleen tijdens mn verlof, daarna dus gauw overstappen op flessenvoeding, want wil niet op mn werk gaan kolven!

Hier is het nog steeds wennen hoor hahah! Vind nog zo gek. Die test kan het wel leuk zeggen en ik ben idd nog niet ongi, maar loop ik over een paar maanden met een bolle toeter? Kzie het nog niet voor me hor hahaha!
    Heb wel aan de ha doorgegeven dak positief getest heb en hoefde niet langs te komen, tenzij ik zelf dingen wil weten of kwijt wil. Heb wel steunzolen omdat mn enkels naar binnen hangen en zo mijn knieen en rug belasten doordat mijn banden in mn benen zijn uitgerekt. Zou ik daar meer last van kunnen krijgen naarmate de zw vordert?
    Misschien vanmiddag ff de vk-praktijk hier maar bellen en opa/oma boekje halen , want wil heel graag met mn moeder praten over dingetjes!
    Heb gisterennacht slecht geslapen, moest heel veel denken :p en vannacht wel lekker geslapen, maar MAFFFF gedroomd! Droomde dat ik dus zwanger was en per boob, 3 tepels kreeg hahahaha! Jaaa echt gestoord, ik weet het!

9. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Meiden, ben ik blond, want ik zie ff niet wie de derde jongen is in de voorspellingslijst? Kzie er maar 2??

10. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    @ skaya, daar heb je idd gelijk in. Ik zie er ook maar 2 en heb toen ik de lijst gekopierd heb de 2 in een 3 veranderd. Lekker blonde actie niet geteld dus

11. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    hahaha ik denk dat Wen dr jongen nog niet is omgezet naar een meisje:p

Skaya, dat zou wat zijn, 6 tepels hahahahahahaha

12. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Whaahaa Skaya :D Het zal toch geen 6-ling worden zeker??? Stel je voor :D

Hier net sms gekregen van mn mannetje. Hij heeft het dagboek opgehaald bij het winkeltje :) Jippie! Zag er leuk uit volgens hem :D Ik ben benieuwd!

Hier gaat de tijd niet vooruit...blèèèèèh wil naar huis!
    Vanavond weg met mn vriendinnetje. Is alweer een tijdje geleden...
    Ga vanavond mn tong moeten afbijten...want ik wil nog niet zeggen dat ik zwanger ben :) Eerst een echo. En dan volgende week vertellen.

Echo staat trouwens gepland voor komende dinsdag!Oooooh nog 4 keer slapen!

Gisteren ook nog lekker midweekje weg geboekt. Gaan weer vip'en bij Center Parcs ;) Kreeg 50% korting en heb ook nog tegoedbonnen voor 50 euries. Nog een paar weekjes wachten :)

13. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Goodmorning ladies,
    Lig nog lekker te luieren in bed met de ipad! Heerlijk! Onze voetballer trapt er op los dus ik lig lekker te genieten.

Aardbeving, niks van gevoeld gister.

Mira, veel plezier vandaag.

Tina, ik heb ookdie rode hoogglans keuken, inmiddels 6 jaar, maar ben er nog steeds niet op uitgekeken. Maar ja, over 2 weken de sleutel van ons nieuwe huis... Keuken is mooi en netjes, deurtjes lichtgeel, dus wie weet nog ndere deurtjes kopen.

Mams, fijn he die laatste keer MvM. Ik zou volgende keer zo weer mee doen, voor een mega goed doel, maar was week 16 blij dat t klaar was!

Dees, had ik al op jou gereageert? Wat leuk een jongen!

Tina, spannend bijna de echo!

14. kwiebje

kwiebje Bekend lid

17 feb 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    Hi Ladies. Ik ben ook weer present. Net even laatste stuk bijgelezen. Gisteren vanaf dat ik thuis kwam van werk tot tien uur bezoek gehad. Gezellig, maar erg vermoeiend. Daarna gelijk gaan slapen. Ik heb trouwens niks van de aardbeving gemerkt. Manlief wel. Wij wonen redelijk dichtbij het oosten. Ik had het dus best kunnen voelen, jammer! Ik was waarschijnlijk te druk met mijn visite. We waren oude foto's aan het opzoeken voor de bruiloft van een vriendin van mij. Die ken ik al vanaf de kleuterschool, dus ik heb foto's genoeg.

Effe kijken of ik nog weet wat er allemaal is voorbij gekomen. uhmmm

Uiltje volgens mij klopt de dag van je ei die ff aangeeft wel. Die hoge temperaturen zouden inderdaad kunnen komen door je oorthermometer. Op ongelijke tijden tempen geeft inderdaad een vertekend beeld, maar als je het altijd doet als je niet wakker wordt en dan zit er per daag een uurtje tussen dan hoeft dat niet enorme schommelingen te betekenen. Had ik namelijk ook en mij kaartje was nog aardig te volgen vond ik. Het klopte in ieder geval wel allemaal.

Mira wat vervelend dat je het zo moeilijk hebt meis. Ik snap het gevoel wel een beetje. Die roze lijst wordt maar langer en de blauwe korter en jij blijft maar blauw! Dat is best confronterend. Gelukkig heb je Tina die je heeeel goed kan bijstaan.

Mams wat k*** dat je er zo doorheen zit zeg. Pff! Ik hoop dat je mannetje even een tijdje thuis kan blijven. Dan kan jij lekker rusten als je dat nodig hebt.

Tina ik heb ook een dagboek. Die heb ik van mijn zus gekregen. Zij heeft hem bij haar zwangerschap niet gebruikt. Ik ben er gelijk in gaan schrijven. Er staat ook per dag in wat er allemaal gebeurt en zo. Je kan er opmerkingen en zo in zetten. Super leuk!!

Jannie wat lief van je schoonmoeder dat ze je zo helpt!! Dat scheelt jou enorm.

Wen eczeem is toch een lastig iets. Ik heb er ook last van. Ik heb nu een vlek boven mijn oog, onder mijn wenkbrauw. Ik kreeg al de vraag of ik met oogschaduw had zitten smeren. Ik heb het ook rond mijn mond, waardoor mijn lippen enorm vervellen af en toe. Ik gebruik lanette vaseline. Daar zitten geen stoffen in waardoor je een reactie kan krijgen. Het blijft nu aardig hetzelfde, maar wegkrijgen kan je eigenlijk alleen goed met cortisonen zalf. Maar dat gebruik ik nu niet. Heel irritant.

Skaya het is nog onwerkelijk allemaal he?

Ik denk wel dat ik borstvoeding wil geven, maar als ik weer ga werken dat bouw ik het wel af. Ik ben op het moment me er geestelijk op aan het voorbereiden dat ik er na de bevalling iedere paar uur uit moet 's nachts. Dat is nogal wat! Daarom begin ik er maar vroeg mee om aan het idee te wennen:D.

Zwangerschapskleding? Ik heb geen idee. Ik denk dat ik er over een paar weken ook aan moet. Ik een paar broeken al niet meer aan. Met name mijn skinnies. Gisteren heb ik er toch eentje aan gedaan. Nou ik heb de hele dag met de knoop en rits open gelopen! Das niet prettig. Haha ik moest de hele tijd opletten dat mijn shirt niet omhoog kroop. Mijn taille is tussen de 4 en 6 weken al 2 cm gegroeid!! En ik ben 0,7 kg aangekomen! Is dat normaal??

Verder begin ik al aardig last te krijgen van mijn hormonen! Ik wordt er een beetje bitchig van. Ik irriteer me snel en zeg er ook wat van. Op mijn werk viel het al op, o ohh! Thuis ook. Vooral als ik moe ben dan krijgt manlief de wind van voren. Best sneu voor hem, maar het gaat vanzelf.
    Ben nog niet echt misselijk geweest. Wel ben ik niet lekker als ik honger heb aan het einde van de dag. Dat is gewoon een kwestie van regelmatig iets tussendoor eten.
    Ik zou het bijna vergeten te vertellen. Vanmiddag om 14.00 uur hebben we onze eerste echo!!!!!! Ohhhh ik vind het zo spannend zeg. Ik hoop dat alles goed is. Duimen jullie ??

15. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Kwiebje, ik duim er op los!

16. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Oooooh kwiebje! Spannend! Ik duim hoor! Suuuuuperhard! :D

17. kwiebje

kwiebje Bekend lid

17 feb 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    Tina ik kan jou straks vertellen wat je te wachten staat volgende week! Spannend he? Voor jou extra natuurlijk.

18. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    @kwiebje, wat leuk vanmiddag de echo. Ik duim meid. En vooral van genieten, het is zo mooi voor het eerst je humpie zien.
    Probeer eens de creme of zalf van VSM. Die werkt van alle zalfjes nog het beste bij mij. Ik smeer de zalf alleen in de avond op rond mijn lippen, omdat die wat vetter is. En ik vind dat zelf overdag niet zo prettig.

@dees, Jij woont toch ook in de omgeving van Breda? Ga eens bij Kidsfactory kijken, daar hebben ze echt leuke dingen. Ik heb een paar zwangerschapsdingen, maar wees een beetje crea en je komt een eind met gewone dingen hoor. Ik heb wel een paar zwangerschapspanty's gekocht, en een paar hoge naadloze strings van Noppies. Maakt je buik mooier bol.
    Verder heb ik gewoon een hoop basis schirt, of jurkjes 1 of 2 maten groter genomen, daar red ik het voorlopig nog wel even mee. Ik draag hier veel openvallende vesten over. Zodat je buik mooi uitkomt, maar me rug en kont lekker beschermd blijven. :p
    Verder heb ik ook gewoon wat broeken van mezelf of hier bij ons uit de winkel laten verbouwen naar een zwangerschapsbroek. Kan prima. En hier ook echt een maat 44 voordat ik zwanger werd. Hoop dat je er wat mee kan.

Heb maar gelijk even een foto gemaakt van de toeter!! Niks hiervan is zwangerschapskleding Dees, alleen dus de panty en me string..:)

19. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    @kwiebje, herken dat heel goed hoor, hoe jij je nu voelt. Had ik toen ook. Moet eerlijk zeggen dat ik nog steeds een wat korter lontje heb als normaal. En vooral dat eigenlijk om de 2 uur iets moeten eten. Heb ik ook nog steeds. Zorg dat ik ook altijd wat in me tas heb zitten als we weg gaan, al is het maar een plak ontbijtkoek of een sultana ofzo. Heb ook van die hele kleine flesjes cola, werkt ook goed als je even flauw bent. En dextro natuurlijk!

20. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    @ wen, jij ziet er zo heel leuk uit zeg. Ik had voordat ik zwanger werd maat 44 of 46. Ik had van shirten soms 48 omdat ik brede schouders heb. Ik durf niet goed strakke kleding aan. En dat kan je dus alleen maar krijgen. Ik denk dat het gewoon wennen is. Maar ik ga eens bij kids factory kijken.
    Ik heb het nog niet direkt nodig, maar ik dacht nu het wat kouder werd moet eens gaan kijken voor lange mouwen. Maar dat vest is heel leuk zeg.

Deel Deze Pagina