Wen....hoezo niet te stuiten...Ik hoef normaal best niet elke dag(kan ook niet met een man die zoveel weg is) Maar 3 weken niks en het vloeien is nog niet over dus de eerstkomende dagen zit het er ook nog niet in...En ik wil zooooo graag(A) Vaddie...oh dat is balen zeg, dat lage libido van je man. Wen, oh wat en een shitzooi zeg! Iphone wel goed verzekerd???? Skaya, heb je goed dat je dan nog ff niks zegt op je werk hoor. Jannie, na Tygho's geboorte hebben we het ongeveer 5 weken volgehouden hahahaha maar toen was het anders...Ik had hechtingen en best veel pijn daarvan dus ik was net een wandelend blijf van mn lijf huis Ben weer aangekomen op mn werk..wat een weertje he meiden. Deuren lekker opengezet en de kleine man kan hier lekker op de megatrampoline(scheelt weer in onze eigen achtertuin hahaha) Voel me best wel weer ok vandaag. Nu alleen nog verzinnen wat ik vanavond ga koken. Op de dagen dat ik werk kook ik altijd 2x...1x voor mn opvanggezin en 1x voor onszelf.
Vaddie, helemaal over je bericht heen gelezen.. fijn dat je leidinggevende het iig heeft opgelost.. lekker niets van aantrekken.. afspraak is afspraak! mams, hier met anticonceptie nooit zin, maar zodra die hormonen weg zijn ben ik niet te stuiten.. elke dag hoeft niet van mij maar 1x in de week is dan echt minimaal!!!! zag net dat ik nog een bericht overheen gelezen had, zo ff teruglezen(ben het alweer kwijt) en reageren... ondrtussen ff eten
ik heb het beide keren snel verteld, omdat ik het nooit lang kon verbergen.. hadden strakke werkshirts, dus kon het ook niet verbergen... gewoon vertellen wanneer jij je er goed bij voelt, of... en dat hoop ik niet... je je werk niet meer naar behoren kunt doen en er dus aanpassingen moeten worden gemaakt... deze keer geen baas, maar hier wist iedereen het met 9 weken, had toen 2 echo's gehad.. na de eerste echo hebben we het broers en zussen verteld volgens mij....(dus met 7 weken)
Skaya, ik zou idd proberen te wachten tot na de 1e echo. Dan weet je iig zeker dat alles goed zit. BEn je eigelijk al bij de VK geweest? KAn best zijn dat je al eerder een echo krijgt dan met 12 weken hoor. Wij lagen ook met 9 weken al op de tafel
Veel vk's doen met 8 a 9 weken al een echo. Om te kijken of je beeb op de goede plek zit en om te kijken of er een hartje klopt. Libido: volgens mij begint mijn man mijn buik ook een beetje eng te vinden. Vooral omdat we frummel nu regelmatig een muziekje laten horen. Hij is bang dat frummel andere dingen ook hoort....... (tuurlijk wel, maar weet toch niet wat het betekend ) Mijn libido is echt torenhoog nu. Helaas zeer weinig energie dus komt er niet echt van.
Hahahaha dat hoge libido herken ik wel van de zwangerschap van Tygho.. Vanaf een week of 20...Mijn god! kon manlief wel opvreten hahaha en helemaal tot aan het eind... 2 dagen voor de bevalling nog(A) Maar ik kan me ook voorstellen dat het voor je man eng is hoor. Zeg maar dattie zich eroverheen moet zetten!
Snap hem... het is altijd lekker.. Maar kan me zo goed voorstellen dat je er nu zo behoefte aan hebt. Ik/wij hebben dat ook altijd heel strerk. Als er iets heftigs gebeurd om ons heen, of we hebben verdriet. Dan vind ik het zo heerlijk, het geeft ook zoveel troost aan elkaar.. Het kutte met die Iphone is, dat het kreng niet verzekerd is. Had eerst een iphone3, en nadat ik die tot 3x toe kapot had laten vallen, het glas dan. Ben echt een sloopkogel, ben in staat alles te slopen. Was manlief zo lief om een iphone4 voor me te kopen. Helemaal blij natuurlijk. Maar vergeten dat me verkezering aan me oude telefoon is gekoppeld en dus vergeten om te zetten naar me nieuwe. AAHHHH... kutzooi.. Hier gaat het steeds beter met me libido. Begin zwangerschap had ik weinig zin, vooral toen ik misselijk was. Maar merk ook dat het steeds meer wordt.
Ow dat is echt balen Wen Ja idd, het is echt onwijs fijn in periodes zoals deze. De intimiteit en het samenzijn.
Hoi allemaal, T verhuizen is inderdaad snel, komt dat de sleutel ook later kwam dus missen een week... Daarom extra aanpoten! Wen, heerlijke ochtend voor jou dus....Balen... Stampertje, hoe was t gister bij de vk? Vaddie, goed dat je je baas hebt gebeld en niet langer bent gebleven!
Ik moet over een week weer om de dag folikelmetingen doen. Ohoh soms herken ik mezelf niet meer. Wat een bitch kan ik zijn zeg. Vanmorgen stond ik met een super kwaaie kop bij de kassa, omdat het apparaat mn pasje niet pakte. Ik heb boos gekeken, gemoppert en vervolgens op hoge poten weg gegaan. Arme cassiere Kon ik eerst helemaal weer naar de bank fietsen. Daarna wel weer aardig gedaan hoor hihi. Verder ben ik vandaag wel weer wat kalmer. Waar zijn Mira en Tina toch? Ze kletsen normaal zo veel...
@Nino: balen dat je door de medicijnen zo in een bitch veranderd. Hopelijk deze ronde wel een mooi eitje.
Wen sloperd..... Minim dat gaat snel. Maar nu voor je zelf ook wel lekker dat het zo snel gaat. Is nu ff veel maar heb je nog ff de tijd om te settelen. Libido: hier gaat het prima tot nu toe. Niet meer of minder.... Inderdaad een beetje wat Wen zegt juist als er erge dingen gebeuren om ons heen dan is de intimiteit heel erg belangrijk voor ons. Een uitlaatklep maar ook een manier om te vieren dat het met ons goed gaat en dat we elkaar hebben. Vanochtend een oom van mij overleden. Heel plotseling en op een heel vervelende manier. Terwijl zijn vrouw en dus mijn tante zelf net een zware operatie ondergaan heeft (2 dagen geleden). Het hakt erin moet ik zeggen.
Jeetje meis wat klote zeg! En dan ook plotseling... afschuwelijk! Wat is er gebeurd? Als je het niet wil vertellen heb ik daar alle begrip voor hoor. Snap dat het erin hakt. Sterkte! Dikke knuffel
He juultje wat vervelend! Gecondoleerd en sterkte met dit verlies Ja Mams: Vond het echt heeeeel erg.,!!! had het ook ff niet meer., Benieuwd hoe het vnaaf verder gaat., @Hier: Nog steeds geen drupje bloed te ontdekken en nog steeds een raar gevoel., zaterdag dus maar ff testen., niet eerder als vrijdagavond tijd om ze te halen dus kan niet eerder testen..,
Gecondoleerd juul.. Ik was gister te moe om te reageren en nu de tijd nog niet gehad om alles bij te lezen..sorry meiden.. Ik ben supermoe! Denk aan jullie xx
Dank jullie wel meiden. Hij is gestorven aan een slagaderlijke bloeding in zijn buik. Heel plotseling.