Gaaaaaaaap. Voor het eerst weer een nacht alleen geslapen. en wat een ruk-nacht zeg! Ben er nu nog moe van.
Gisteravond geklust, maar niet zoals ik gewend ben., kreeg pijn in mijn buik en had daarna een branderig gevoel daar beneden en was nog helemaal niet klaar toen mijn ventje klaar was en dat hebben we normaal nooit eigenlijk.., bah ik begin steeds meer te denken dat ik zwanger ben!! Maar straks is het niet zo...., oooo wat spannend weer!!! Moest het ff kwijt hoor dames.., Vervelend mams., ik weet wat het is om niet goed te slapen maar fijn is anders.., succes vandaag.
Gelukkig ben ik wel fijn wakker geworden Hmm kirsten, klinkt me niet bekend in de oren maar wel balen zeg.
Goedemorgen Ik lig nog lekker ff wakker te worden. Vriendlief is al naar het huis om weer verder te klussen, maar ik las een rustdagje in. Ga straks wat dingen inpakken die al naar de zolder kunnen want die is al helemaal klaar!! Wat werken ze toch hard! Ook ff wat kleine boodschappen doen en lekker bij mn zus op visite. Afgelopen dagen veel gedaan op t werk en in t huis, dus nu verplicht rust. Opgelegd door iedereen eigenlijk Daar ga ik dan braaf naar luisteren en van genieten!
juultje, gecondoleerd en sterkte meis. kirsten spannend meis... blijf voor je duimen! mams, kan je een beetje rusitg aan doen vandaag? gelukkig maar 1 nachtje toch?? miniM, verstandig meis ! wel lekker dat het zo snel gaat. hier, de nachten worden er niet beter op en merk ook dat mijn spuiten zijn uitgewerkt.. ben weer futloos en veel moe.. woensdag naar de internist! sjoerd een half dagje vandaag, dus maar snel weer verder met de strijk, anders gebeurt er vandaag niets meer... vanmiddag ff lekker op bed en daarna de tuin in!
@Juultje: gecondoleerd meid, sterkte met dit verlies! @Kirsten: ik zal een kaarsje voor je branden! Ik kan me voorstellen dat je het ook allemaal niet meer weet...succes! @Jannie: vervelend zeg dat je merkt dat het is uitgewerkt...Doe rustig aan vandaag en inderdaad even lekker de tuin in! @MiniM: Goed dat je een dagje rustig aandoet! Ik snap dat je mee zou willen helpen in het huis, maar je moet ook goed op jezelf en je kleintje letten! Hier heb ik net mannetje uitgezwaaid want die is weg tot zondagavond. Hij gaat met zijn oude werk een weekend weg. Vanmiddag lekker op bezoek bij mijn vriendinnetje.
@juul, jeetje meid. Wat erg van je oom. Gecondoleerd en veel sterkte! liefs... @minim, lekker met de pootjes omhoog vandaag, beetje doosjes inpakken en beetje in de zon. En aftellen tot half 9. Lekker de voice kijken.. @jannie, jij ook. Vanmiddag lekker de pootjes omhoog en in het zonnetje..
@Juultje: gecondeleerd. @Jannie: balen dat die spuiten al weer zijn uitgewerkt. @Wen: hier nog een fan van the voice. @Kirsten: spannend, nu dus wachten tot zaterdag. Duim voor je. Hier: boodschappen zijn weer binnen. Nu even zitten en daarna beetje poetsen enzo. Einde van de middag weer naar het ziekenhuis voor controle. Daar vragen voor een medische verklaring, dan kan ik idd mijn abbo van de sportschool tijdelijk stop zetten. Hier gelukkig goed geslapen. Wel veel wakker geweest om te plassen maar dat schijnt een gewoonte te gaan worden.
@ juultje, gecondoleerd. @ kirsten, Zal hard voor je duimen. Als je nou niet zwanger bent wilde je toch naar de huisarts gaan? @ mams, Kun je vandaag nog met de voetjes omhoog om een beetje bij te rusten? @ jannie, wat balen zeg dat de spuiten al uitgewerkt zijn. Ben benieuwd wat de internist gaat zeggen en doen. @ hier, gisteren naar het efteling theater geweest. Was musical de droomvlucht. Op zich wel een mooie musical. Decoor was prachtig. Gisteren bekkenband gevraagd en mee gekregen bij de fysio. Gisteren natuurlijk meteen geprobeerd. Moest bed op dekken. en ging prima. Wat een uitvinding zo'n ding zeg. Vanavond ook maar eens proberen. Gaan we shoppen bij de prenatal.
Kirsten: Spannend hoor! Kom zaterdag uit mn dienst ff snel spieken hier... Duim voor je! Jannie: He balen zeg dat die spuiten zijn uitgewerkt. Weet niet meer precies hoe t zat, maar mag je dan binnenkort weer zo'n spuit? Vanmiddag iig lekker het zonnetje in. Vaddie: Succes vanmiddag. Mams: Balen. Doe maar lekker een middagtukkie.
Juul, gecondoleerd meid! Vind het wel een eng verhaal zeg, waardoor krijg je een slagaderlijke bloeding in je buik? Kirsten, ik had toen ik net wist dat ik zwanger was wel kramp in mn buik na het hoogtepunt. Maar dat was alleen die ene keer, daarna niks anders gevoeld. Libido, ik heb weinig zin!!! Voel me er niet lekker genoeg voor en ben ZOOOO MOEEE!! Maar als we het doen, vergeet ik wel al die kwaaltjes even Mn vriend wil het zijn ouders nog niet vertellen, omdat hij eerst wil afwachten hoe het gaat lopen. Zegt zelf dat als mn buik echt gaat groeien we het kunnen zeggen, maar eerder niet. Weet niet of het een cultuurkwestie of een mannenkwestie is, maar hij verteld maar weinig dingen thuis. Zijn ouders zijn ook best traditioneel en weet ook niet wat ze zullen zeggen over dat we nog niet voor de wet getrouwd zijn (alleen geloof), en dat willen we regelen een keer op een maandag ff snel A.s. maandag intake vk...ben benieuwd wanneer ik een afspraak mag maken voor een echo. Denk dat ik daarvoor naar het ziekenhuis moet.
Gelukkig meid !! Mijn vriend legt iedere avond zijn hoofd op mijn buik. Dan praat die een eind weg. hahaha.. maar ze reageert daar echt op. trapt dan gelijk tegen z'n neus en mond. Zo leuk!
tjeerd legt ook elke avond ff zijn hoofd op mijn buik en de kleine dame gaat hem dan meteen trappen zo leuk.. (deed hij bij de jongens trouwens ook altijd... blijft bijzonder)
zo, hier klaar voor vandaag... heb nu nog 1 mand strijk staan.. en die doe ik morgen.. zo ff sjoerd halen, eten en dan uurtje plat... vanmiddag lekker de tuin in met de jongens..
ja echt heerlijk, hij is dan zo trots als een pauw!! Zal het nog gaan missen straks, dat getrappel in me buik.
Hallo dames... Ben een tijdje minder hier geweest om wat rust te nemen, maar ben er weer Juultje: Wat vreselijk, gecondoleerd meid! Nino: Met mij gaat het wel goed. Nog steeds niet ongi, nu maar begonnen met menstruatiekalender.net in de hoop wat meer duidelijkheid te krijgen. Die zegt dat ik gisteren eisprong heb gehad, en dus over 12 a 13 dagen kan testen... We zijn benieuwd Hoe is het verder met jou meid? Jannie: Berichtje op hyves ontvangen (zoals je ziet ). Bewust wat afstand genomen, wel af en toe meegelezen, maar niet gereageerd. Net terug van de Psycholoog (gelukkig een aardige vrouw ). Voor de beweegcursus eerst bij de psy en diëtiste aan de slag en daarna pas naar de fysio (willen eerst problemen en eetpatroon op de rit hebben en daarna pas beweegpatroon erbij ). Over 3 weken weer, heb al dingen meegekregen om over na te denken en te veranderen mbt eten van tussendoortjes en extraatjes (doe ik niet zo veel gelukkig, maar kan wel helpen ) en moet een hele lange vragenlijst invullen zodat ze wat meer duidelijkheid over me krijgt (wordt psychisch helemaal binnenstebuiten gekeerd ). Mag ook de diëtiste al bellen voor een afspraak en het schijnt dat personen voor de beweegcursus voorrang krijgen Dus hopelijk snel een afspraak! Verder nog druk voor een open dag op scouting (is morgen en moet nog een deel van het programma voor onze speltak afmaken...) dus morgen een hele dag niet hier te vinden. Vanavond mosselen eten bij schoonouders als bedankje voor het rijden van en naar ziekenhuis met schoonmoeder en alle steun van de laatste tijd (ze heeft lichamelijk nogal wat tegenslagen gehad de afgelopen jaren ). Dus over een paar uur lekker een avondje bij schoonouders Ook nog mijn foto laten lezen (hier op het forum bij het pendelen) en daaruit kwam dat we 2 kids zullen krijgen. Eerst een meisje (zwanger in het tweede kwartaal van 2012) en daarna nog een jongen. Zou super leuk zijn als dat uit zou komen Maar we wachten natuurlijk met een nuchtere blik af
@ mira, wat fijn dat het een aardige vrouw is. Ben benieuwd of dit programma nu goed gaat lukken. Maar je hebt een goede reden he. Een kindje is echt wel een dikke vette boomstam achter de deur. Die krijg je niet zomaar op zei. Hier was aan het opvouwen. Met bekkenband gaat het prima. Dat is een uitvinding zeg.
Deesje: Als dat kindje mijn bouw heeft dan krijg je die zeker niet zomaar opzij Hahahah. Oowjee, heb een super melige bui, sorry hoor! Ik ga zo maar eens mijn halve cm (!!!) dikke vragenlijst bekijken. Volgens mij moet ik mijn hele levensverhaal gaan opschrijven... Wordt nog een hele klus!