Pink Ladies (Part II)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Tina85, 8 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    mira, fijn weer van je te horen..
    deesjedees, super he, die bekkenband.. kan hier ook echt niet zonder.. al doe ik vouwen en strijken zittend op bed.. dan hoef ik hem niet om, want de kleine dame vind het nl niet leuk....

hier sjoerd thuis, boodschapjes binnen en gegeten.. nu sjoerd ff plaatje van de baby laten zien hoe ze er ongeveer uitziet en dan bedje in voor een uurtje...

2. Nino

Nino Bekend lid

1 feb 2011
    863
    0
    16
    Pedagogisch medewerker
    Hey Mira fijn dat je er weer bent. Soms is het ook wel even goed om wat afstand te nemen en met andere dingen bezig te zijn. Doe ik soms ook bewust.
    Goed dat t allemaal in gang is gezet. Poehhh wat een papierwerk, succes!
    Met mij gaat t een beetje heen en weer. Ben soms heel opstandig, chagrijnig en snel geirriteerd door de medicijnen. Das niet zo leuk. Vooral niet voor mn omgeving denk ik. Ik was gister ook niet zo aardig tegen een collega. Nu vroeg ze wel naar de bekende weg en vroeg zij mij een beslissing te maken, waardoor ik de boeman ben bij een jongere... En dat nog wel in mn vrije tijd! Ga een 'leuke' dienst tegemoed! Ben blij als ik straks allemaal kan uitleggen waar mijn opstandige/kwaadaardige gedrag vandaan kwam. :):):)

3. juultje

juultje Bekend lid

2 jan 2011
    983
    0
    16
    Wanneer moet je weer voor een meting Nino?

Mira fijn dat je er weer bent. Is natuurlijk ook heftig wat je al niet moet doorstaan om zwanger te worden.

Deesjedees fijn dat de bekkenband een beetje werkt.

@ hier. Net terug met schoonmoeder van een rooftocht bij de prenatal. Heb echt voor veel gekocht ben dus nu ook een hoop geld lichter :).

4. kwiebje

kwiebje Bekend lid

17 feb 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    Kirsten ik had vlak voordat ik wist dat ik zwanger was ook een branderig gevoel. Ik wilde toen ook niet meer en wilde naar de dokter gaan. Een week daarna had ik een positieve test.

Mira wat een vragen! Jij komt hier helemaal geestelijk en lichamelijk gereinigd uit! Niet verkeerd natuurlijk.

Verder weet ik het ff niet. Ben net thuis en erg moe. We hebben gisteren teamuitje gehad en zijn de hele middag buiten in de weer geweest. Dat hakt er weer even in. Pfff

5. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Ik ben vandaag k weer op controle geweest. Ben ook weer goedgekeurd. BM lag hoger dan ik had verwacht. (ongeveer 4 vingers boven navel) Lief heeft van de week dus helemaal op de verkeerde plek gevoeld. Zij kon frummel namelijk wel aan de buitenkant voelen.
    Ze was wel een beetje bezorgt over de vermoeidheid. Moet echt goed op mezelf passen. Ze adviseerde om eventueel nog minder te gaan werken en anders te stoppen of thuis te werken. A.s woensdag dus ook mijn belastbaarheid bespreken.

6. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Vaddie denk goed om jezelf.., ff een paar weken rustig aan en dan heb je een gezond kindje in je armen!

@ Hier.., net wat zware boodschappen getild en nu een trekkerig/krampachtig gevoel.., ik ben benieuwd morgen! Als ik niet zw ben moet ik ernstig gaan afvallen want aan t einde van de dag wil ik echt graag mijn knoop los, mijn broeken zitten veelste strak.., hopen maar dat het van zw is en anders flink aan de bak om af te vallen..,

7. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Well girls getest..., en wat denken jullie?
    Gewoon weer negatief,!!! Ik wordt GEKKKKK En ja zodra ik ongi ben want die tekenen zijn er nog steeds niet.., ga ik naar de ha en wil ik onderzoeken., ik ben er klaar mee!! Nu ga ik ff lekker zitten balen tot mijn ventje wakker wordt die heeft tot half 4 vannacht storingen gehad, arm mannetje van me en dan heb ik ook geen goed nieuws voor hem..., G%#@$R*%

8. juultje

juultje Bekend lid

2 jan 2011
    983
    0
    16
    Kirsten balen! Al die onzekerheid. Blijf wel voor je duimen.

9. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Ja snap er niks van...,!! Baal echt behoorlijk!!!
    Verdorie dag 53!!! Dat is toch niet normaal..,?

10. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Kirsten, balen zeg!

11. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    Kirsten. Balen meis. Maar waarom wachten ? Zou gewoon de ha bellen hoor.

12. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Ja maarja ik heb nu nog geen duidelijkheid want ben nog niet ongi., Straks ben ik toch zwanger.., kan ik beter wachten tot ik ongi ben., en het is zaterdag, kan op zijn vroegst maandag bellen dus ff afwachten.,
    maar thnx., ik zal ook zeker naar de ha gaan wil echt nu weten waarom het nog niet is gelukt! Straks is er iets ofzo, voor niks een jaar in "spanning"..., blegh!

13. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Kirsten: he getsie. Balen van de nega test. Zou ook gewoon maandag de ha bellen.

14. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Kirsten, ik zou ook gewoon gaan bellen. Er is gewoon geen touw aan vast te knopen bij die cyclus van jou. Je ben nog erger dan ik ;)

Vaddie helemaal stoppen met werken zou denk ik heel goed zijn voor je vermoeidheid. Wel jammer als je nu al helemaal zou moeten stoppen, maar als het niet anders is...

Mira, goed bezig meidd!! Zag je idd af en toe wel online zonder dat je reageerde. Ben benieuwd of die fotolezer gelijk krijgt. Dan moet je nog wel even wachten tot tweede kwartaal van 2012.

Tina, het is wel erg stilletjes! Bijna een week geleden sinds je voor het laatst reageerde?

Hier vandaag weer misselijk. Merk dat het elke keer dat het in het weekend erger is dan doordeweeks. Het komt ook opzetten tijdens fitnessen en blijft dan de hele dag hangen...krijg echt de neiging niet meer te gaan sporten, maar dat kan ik niet maken.

15. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    @mira, fijn dat de molen nu goed begint te draaien. Hoop dat het resultaat snel aanslaat voor jullie!

@juul, hahahha hier ook, van de week flink geshopt bij de Prenatal. allemaal nuttige dingen die we nog nodig hadden. En daar ook gelijk de kinderstoel gekocht.

@kirsten, aahh shit meid. zou ma ook even de ha bellen.

@skaya, wel op jezelf letten hoor. Blijkbaar is het nu toch iets teveel het sporten. Ik heb het in het begin ook opgegeven. Om het na week 12 weer voorzichtig op te pakken. Is tijdje goed gegaan, maar nu ook weer mee gestopt. Zwemmen gaat nog wel.
    Maar had er ook teveel last van.
    Waarom zou je het niet kunnen maken meid?

Hier is het gewoon druk in de winkel. Hahahaha, snap er niks van. Er hangt toch echt alleen maar wintercollectie in de winkel.
    Ik zit beneden administratie te doen, saai. Maar wel lekker koel hier.
    Nog even, om 5 uur lekker naar huis.

Lieve meiden fijn weekend, zal niet veel reageren. Nog steeds gezeik met UPC thuis. Dus geen internet. Dus lees alleen ff mee op me telefoon dan.
    Die het trouwens weer doet...:D Na een nacht goed drogen (in een bak met rijst, hahahaha) , en een dag nog een beetje kuurtjes hebben. Doet die het tot nu toe weer goed!!

16. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Skaya: kan je zeker wel maken hoor. Je lichaam is een baby aan het maken, helemaal vanuit het niets. Dus dat kost energie. Dus ik zou echt even een stapje terug en in een lager tempo sporten. Moet ook zorgen dat je hartslag niet te hoog word, is niet goed voor de baby. (ongeveer 140 slagen p.m.)

17. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Kirsten wat balen zeg:( idd gewoon de ha bellen en erop staan dat er verder word gekeken.

Verder niet echt teruggelezen. Lig gesloopt op de loungebank in de tuin.
    Manlief gaat dalijk de bbq uit het stof halen hahaha nog ff genieten.

Fijn weekend meiden ,geniet van het mooie weer!

18. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @mams: klinkt verschrikkelijk. :) Geniet van de bbq

Hier net even een paar uurtjes geslapen. Nu echt super suffig. Zo even douchen in de hoop dat ik wakker word.

19. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    Ff ego geluksmomentje. Lig op de bank en mevrouw is mega actief. Zie steeds aan de buitenkant me buik bewegen of omhoog poppen.. :)
    Tranen in me ogen, beetje emo vandaag..:)

20. juultje

juultje Bekend lid

2 jan 2011
    983
    0
    16
    Mooi wen!

Deel Deze Pagina