Pink Ladies (Part II)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Tina85, 8 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Mams, hoe was de bbq?

Wen, aahhhhh geweldig tochh, mag best een traantje om gelaten worden! Wat voor kledingwinkel is het? Is er het 1 van een bekende keten?

Vaddie, wakker kunnen worden?

Ik ben zo bang dat als ik stop met sporten ik niet meer begin! Weet wel dat het onzin is, maar sport voelt heel erg als een must. Die vent van mij is personal trainer geweest (werkt nu wel bij de bank) maar sport nog steeds minimaal 6x per week. Maar morgen ga ik lekker niet, we gaan morgen naar Brussel. Een heerlijke Belgische wafel eten met kersen, ijs en chocoladesaus! Daarna gelijk door naar mn moeders verjaardag...pffff hoop dat ik tussendoor ff kan powernappen. Wordt nu al moe bij het idee!

2. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Goedemorgen
    Gister femiliedag gehad. Was gezellig geweest; eerst naar de Beekse Bergen en daarna lekker bbqen.

Over eenuurtje weer naar ons huis, aan de poets, en de rest aan t schilderen.

Skaya, hoeis het met je misselijkheid? En sporten is voor jou een must misschien maar niet voor je kindje. Als je dat in je achterhoofd houdt is het misschien makkelijker om wat minder te sporten?

Wen, leuk he die buik. Hier zie ik t ook!

Dames, fijne zondag!

3. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    he meiden.. ff snel... gaat hier steeds minder... voel me 24/7 beroerd, hoeveel ik ook slaap en kan de hele dag wel janken.. merk echt dat mijn spuiten zijn uitgewerkt.. en moet nog tot woensdag wachten voor ik meer hoor van de internist.. hopelijk dan ook gelijk een spuit.. voel ik me in het weekend weer een beetje beter.... grrrr, word gewoon moe van mezelf..

oja, bewegende buik... staat bij mij op de telefoon... is hier inmiddels regelmatig te zien.. zeker als ze gaat draaien....

4. kwiebje

kwiebje Bekend lid

17 feb 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    Minim klusze maar weer vandaag.

Hier gisteren laminaat gelegd in de woonkamer. Het is erg mooi geworden, maar ik was natuurlijk weer gesloopt daarna. De rest komt volgende week. Vandaag lekker relaxen!

Ik ben vandaag bij de dubbele cijfers aangekomen. Tien weken! Een buikje heb ik alleen 's avonds. Het bolletje bij mijn schaam streek gaat steeds verder omhoog! Het is volgens mij toch de baarmoeder. Ik kan niet wachten tot ik wat ga voelen. Lijkt me geweldig!

5. kwiebje

kwiebje Bekend lid

17 feb 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    Jannie ik had je bericht nog niet gezien. Wat ongelofelijk k! dat constant zo moe bent. Vooral als je ook nog twee kids hebt. En een hele vervelende ha. Ik hoop voor je dat de internist je gelijk een spuit geeft.

Ik was nog vergeten te vertellen dat ik dinsdagavond mijn tweede echo heb. Ik heb er helemaal zin in, want nu kunnen we het hartje horen en een echt mensje zien. Nog maar twee nachtjes slapen!!!! Skaya jij moet morgen toch! Ik hoo dat ze gelijk een echo doen.

6. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    MiniM, hoe was het in de Beekse Bergen, wil daar ook wel weer eens naartoe!! Klusze weer vandaag!!

Kwiebje, gefeliciteerd met je 10 weken!! Is alweer een mijlpaal vind ik! Dinsdag tweede echo al!!! Oneerlijk :p! Ik krijg er morgen geen, moet daarvoor waarschijnlijk een afspraak maken in het ziekenhuis.

Jannie, wat klote dat je je zo rot voelt! Dat is helemaal niks natuurlijk met je andere kids die ook nog verzorging en aandacht nodig hebben! Sterkte!!

Hier vandaag MOEEE!!, misselijkheid valt vandaag wel mee. Brussel gaat niet door. Manlief heeft morgen examen en wilde toch liever nog een dag leren. Hoop m over te halen zo ff uurtje met de hond naar het strand te gaan ofzo.

Morgen naar de vk!! Ben benieuwd!! Geen echo en niet naar het hartje luisteren, maar ga proberen er toch zoveel mogelijk uit te slaan.

7. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Skaya: niet naar het hardje luisteren? Bij mij doen ze dat iedere keer. (hoe willen anders controlen of het goed gaat met de baby?)

@MiniM: succes met klussen.

@Jannie: ##$%%$%% dat je je zo rot voelt. De vermoeidheid ken ik, de neiging tot huilen gelukkig niet.

Feestje van zusje was gisterenavond erg gezellig. Helaas was ik om 11 uur al helemaal gesloopt. Had zo gehoopt het langer vol te houden. Waren uiteindelijk rond half 2 thuis.

Vandaag lekker genieten van het heerlijke weer. Wat kleine klusjes doen en misschien nog even met de honden op stap.

8. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    He meiden! Hier nog een tekentje van leven :)

Heb de hele week ziek thuis gezeten. Misselijk en beroerd! 3 kg afgevallen...
    Donderdag gebeld naar de gyn met de vraag of hij medicatie wou voorschrijven. Dat deden ze niet omdat ik nog niet aan het uitdrogen was. Van ellende op internet gaan zoeken naar iets homeopatisch tegen de misselijkheid...en gevonden!...Okugest (of zoiets) van VSM.
    Meiden! Wat een verlichting! Donderdagmiddag ben ik zelfs even het huis uit geweest, en vrijdag voorzichtig en rustig aan met een stofdoekje door het huis. Gisteren openhuis gehad (dus huis moest wel netjes zijn;)) Trouwens maar 1 kijker gehad...maar maakt niet uit. Verder gisteravond afgesproken met vrienden.
    Heel vermoeiend en emotioneel...zij zijn net hun kindje verloren met 8-9 weken zwangerschap. Was wel heel moeilijk om te vertellen dat wij ongeveer net zo ver zijn...
    Vandaag een beetje rustig in huis rondhangen. Mannetje is aan het stoeien met de afvoer in de badkamer. Straks koffertje pakken. Morgen gaan we een midweekje naar centerparcs. Even ertussenuit.
    Dus komende week geen reacties van mij :) Dat jullie het effe weten ;):D

Ik heb niet alles gelezen wat jullie hebben geschreven. Word een beetje misselijk als ik het beeldscherm voorbij zie rollen :)
    Ga nu weer even op de bank liggen. En een kaakje eten :D

Meiden, bedankt voor jullie bezorgdheid. Vind ik heel erg lief. Ik zal proberen wat vaker te reageren als ik terug ben van onze mini-vakantie :)

9. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Hè jannie, wat vervelend zeg.., hoop echt dat ze wat voor je kunnen
    doen!

@ Hier., heerlijk rustig wakker geworden en laat ontbeten, gister flink uit geweest! Ff helemaal los, wat was dat heerlijk zeg, wat gelachen en genoten! Was even nodig denk ik want ik voel me zoveel beter!

Ik twijfel dames., zal ik me is laten doormeten door een klassiek homeopaat of naar de ha gaan? Dacht misschien is een homeopaat ook wel wat.,

10. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Zo dames wat is het stil hier!
    Ik heb vanmiddag 21,5km gefietst., lekker langs de dijk en door het boerenland! Ooo wat genieten.., ooit had ik daar zo'n passie voor en die was ik blijkbaar ergens verloren maar vanmiddag was hij er weer en ben ik er voor gegaan..,! Heeeerlijk genoten!

11. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Kirsten: 21 km fietsen. En ik was al gesloopt na 10 km. (met hond) Ik zou gewoon even naar ha gaan. Homeopaat kan je altijd ook nog doen.

Hier: genoten van het heerlijke weer. Gefietst met een van de hondjes. Voor ik het wist waren we 45 minuten onderweg. Toen ik weer thuis kwam was ik dus helemaal gesloopt. Gelukkig heeft LIef vandaag een hoop in huis gedaan en kon ik het verder erg rustig aan doen.

12. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Tina: he wat vervelend dat je je zo beroerd voelde. Veel plezier in ieder geval.

13. kwiebje

kwiebje Bekend lid

17 feb 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    21 km zo dat is een end. Wij hebben er net vijf gehad denk ik. Toen wilde ik wel weer terug.

Hier last van de spieren in mijn onderrug en mijn liezen. Ik hoop dat het weer over gaat. Herkent iemand dit?

14. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    vaddie, das een heel eind..
    (hoop hier na een goede b12 behandeling ook weer lekker tr kunnen gaan fietsen.. woon 5,6 kilometer van school af, dus das ook ruim 20 kilometer per dag.. goed voor de conditie en voor mijn lijntje... zit inmiddels 4 kilo aan :( )

kwiebje, je liezen klinkt als je banden..(ff kopietje van een verloskundige: )

Bandenpijn
    Bandenpijn is een stekende pijn is de onderbuik, liezen of onderrug. Bandenpijn is een soort groeipijn: de baarmoeder hangt aan banden in uw buik en deze banden worden opgerekt door het gewicht van de zwangerschap. Vaak wanneer je een dag erg druk geweest bent, heb je ’s avonds of de volgende dag last van bandenpijn. Soms helpt het om met een warme kruik tegen je buik te zitten of een warm bad te nemen.

bij mij hielpen warmtecompressen altijd... daarnaast draag ik ter verlichting van mijn bekken een bekkenband van anita M. en daardoor ook minder last van mijn banden!
    maar die draag ik alleen bij lopen en huishouden(voor zo ver ik dat nu doe) verder niet, anders word je bekken weer teveel ontlast...

hier een heerlijk druk dametje.. de jongens hebben het nu ook gevoelt en vooral sjoerd geniet er erg van en vraagt ook veel..(hoe groot is ze nu, beweegt zxe of slaapt ze.. ) zo leuk dat hij het nu bewust meemaakt....

ga ff tandjes poetsen en naar school.. daarna de laatste mand strijk en de was doen en de tuin in... laatste dagje dat het kan...

15. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    @ Kwiebje., Ik dacht ook gelijk aan bandenpijn, denk dat je je geen zorgen hoeft te maken maar het lijkt me niet fijn nee.,

@ Hier: Vanmorgen weer getest wordt er echt gek van.,!
    Nog steeds niet ongi, geen ongi krampen helemaal niks! Wel snel last van mijn darmen, (gister weer), vanmorgen misselijk en een trekkend gevoel bij mijn blaas., wil toch nog ff wachten tot ik ongi ben of niet met de HA want anders denk ik dat ik dat moet afwachten van hem anders weten hun ook niet in welke fase ik zit. Pfff maar wachten valt niet mee...,

16. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Goedemorgen,
    Afgelopen dagen weinig hier geweest ivm het huis, maar wel ff terug gelezen.

Jannie, hoe gaat t nu met je?

Kirsten, je kan niks anders doen dan afwachten denk ik op dit moment...

Hier, op zich gaat t goed, alleen mn rug nog steeds veel last van. Woensdag weer naar de vk en woensdagavond de 3d echo!

Vandaag de ochted thuis werken, daarna ff naar de locatie en dan naar t huis. De babykamer is op de plintjes na klaar! Over 2 weken komen de meubeltjes en danbegin ik met de verdere aankleding!

Fijne dag en geniet nog van het mooie weer!

17. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Skaya, spannend hoor, naar de vk.
    Vaddie, met de termijn van skaya kun je het hartje nog niet horen ,alleen met de echo.

Verder niets onthouden ,heb vanacht opgezeten met Tygho, die had weer pseudokroep aanvallen.
    Vanmiddag de medicijnen ophalen en dan hopen dat komende nacht beter gaat, manlief is voor het eerst weer 2nachten weg sinds de geboorte van Mylan. Dus de timing is weer lekker.

18. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    he mams, balen dat tygho last heeft van pseudokroep.. heeft tie het regelmatig?
    (had voor sjoerd altijd een puf in huis voor pseudokroep, toen ie wat ouder werd ook voor de reguliere benauwdheid, inmiddels is ie er overheen gegroeid)

hopelijk slaat het medicijn aan en kun je vanacht een beetje slapen..

miniM, al lekker ver met het kamertje... wij moeten nog beginnen.. heb nog geen idee wat ik wil, dus ga denk begin november naar de jonge gezinnenbeurs, ideeën opdoen en evt. dingen aanschaffen..

hoe het gaat? nog steeds $%^^^& maar komt goed... nog 2 dagen!!! hopelijk woesdag gelijk een spuit.. dan voel ik me donderdagmiddag alweer een stukje beter!

ff gauw wat dingen doen op de pc en dan maar weer strijken.. elke keer een beetje schiet niet op, maar we komen er wel... gelukkig heeft tjeerd dit weekend veel gedaan (oa. de badkamer een mega beurt met speciaal spul om het weer uit de badkamer te verbannen) dus dat scheelt mij weer...
    en klantjes doe ik nog maar per 2 personen.. dus wat meer avonden, maar wel op tijd klaar..

19. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Mams: met de doptone zal je het niet horen, maar met een apparaatje wel. (deden ze bij mij ook met 8 wkn) Beterschap met Tycho, hopelijk slaan de medicijnen aan en heeft hij er komende nacht geen last van.

@Jannie: strijk ze.

Hier: aangeland op mijn werk. Zo geen zin, ben zo suffig als ik weet niet wat.

20. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    wat voor apparaatje dan, want met het ding wat onze vk gebruikt kon ze het bij mij niet vinden met 8 weken hoor...

Deel Deze Pagina