Pink Ladies (Part II)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Tina85, 8 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Goedemorgen dames!

Wat vervelend dat ik hier weer klachten moet lezen over vermoeidheid, bandenpijn, misselijkheid enz... Hopelijk is dat snel voorbij en kan iedereen lekker van de zwangerschap genieten!

Gisteren naar de beurs geweest waarvoor ik de kaartjes van Deesje had gekregen (nog super bedankt meid :D). Was ontzettend lang rijden (2 uur en 15 minuten in de auto gezeten met dat warme weer...). Maar wel mooie dingen gezien en ook aan manlief kunnen laten zien wat ik mooi vind.
    Hij werd opeens helemaal enthousiast bij 1 stand :D Daar hadden ze allemaal meubels van steigerhout (zowel complete babykamers als normale tuin en binnenmeubelen). Dus daar hebben we wat langer bij staan kijken. Manlief werd pas helemaal wild toen hij een soort van boomhutbed zag staan (bed op 1,50m hoogte, soort bedstee, maar met strappetje, deurtjes, raampjes enz :D). Manlief zou die later heel graag zelf gaan maken (handig, zo'n meubelmaker ;)), dus heeft hij even goed gekeken hoe het gemaakt was (wat voor soort verbindingen, hoe hebben ze dat gedaan, beetje geschuurd zodat de splinters weg zijn...) ;)
    Verder overal boekjes en foldertjes meegenomen (alle info is welkom ;)), wel eigenlijk allemaal lokale aanbieders, maar de ideeën kunnen we natuurlijk wel gebruiken.
    Op de terugweg bleek manlief het eigenlijk wel leuk gevonden te hebben. Maar wel met de opmerking erbij "Als we echt zwanger zijn, denk ik dat ik het NOG leuker zou vinden :)". Wat een schatje is het ook *:D is weer super verliefd op manlief :D*

Verder zal ik op onze hyves even alle afspraken met artsen enz bijwerken, want ik ga het druk krijgen met die beweegcursus ;) Maar goed dat ik nog tot en met januari neem om mijn opleiding af te maken en dan kan ik daarbij lekker aan de slag met afvallen :D

Dikke knuffel voor iedereen die er een wil van mij (vandaag helemaal gratis :p hahaha) en als ik weer nieuws heb, horen jullie van mij :D Kus!

2. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Mams, idd een goeie timing dat je mannetje precies weg is, terwijl je zoontje zo last heeft van die pseudokroep! Zal je altijd zien!

Mams en Vaddie, in het infoboekje staat idd dat het te vroeg is om het hartje te horen. Maar Vaddie maakt me toch wel weer nieuwsgierig naar dat apparaatje waar het wel mee kan, maar dan moeten ze die wel hebben. Wil toch wel heel graag een berichtje dat het goed zit.

Tina, jeeetje meid wat klote dat je je zo beroerd voelt. Ben je echt aan het overgegeven geweest? Die okugest ga ik vanmiddag ook halen, las erover in het mei-topic en nu jij, dus ga het ook proberen!

MiniM, wat leuk dat jullie al zo een eind op weg zijn met de kinderkamer!! Je plaatst toch wel een foto heh als tie af is :p

Jannie, eerst was maandag toch je spuitdag? Naja ik hoop in ieder geval dat het snel woensdag is voor jou en je je snel wat beter voelt want dit is niks natuurlijk!

Bandenpijn. Ik heb al een paar weken als ik gestrekt op mn buik in bed lig en dan nies of hoest, stekende pijn onderin mn buik zowel links als rechts. Voelt echt een beetje alsof er dan teveel spanning op komt te staan. Voortaan dus even niesen of kuchen met opgetrokken benen.

Hier vanavond naar de vk! Ben benieuwd!! Moet pas om 20:15u dus zal pas morgen verslag uitbrengen! ;)
    Vanmorgen weer ontzettend beroerd, werd er 7u wakker van, en dat terwijl ik kon uitslapen. Nu gaat het weer een stukkie beter. Zo weer aan de bak!

3. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Mams: daar kom ik met mijn debiele beschrijving. hahaha Ben zo niet technisch. bij de vk hadden ze zo'n soort kastje met een dopje (zo iets) met snoer. Kwak gelei op mijn buik en zo kon het hartje horen. En zal idd niet bij iedereen lukken. Als de baby wat verder naar achter ligt hoor je niks. (hooguit je eigen hart)

@skaya: gewoon vragen. Lijkt me toch logisch dat je graag een bevestiging hebt. Nee heb je en ja kan je krijgen. :)

4. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    hahaha dat is gewoon een doptone hoor... Zo'n ding gebruiken ze hier ook.
    Normaal gesproken proberen ze het voor de 12 weken niet eens.

5. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    hihi, das idd een doptone.. en ook hier onder de 12 weken geen poging.. vaak ligt de kleine dan nog te laag....

ga gauw weer verder met de strijk... banaantje is weer op..

6. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Doptone: dacht dat het zo'n toeter was?

@Jannie: arme jij. Nog altijd bezig met de strijk.

Hier: mag weer lekker naar huis. Even slapen want ben weer gesloopt.

7. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    hahahahaha toeter????
    Schat, we leven niet meer in de middeleeuwen ;)

8. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    :cool:
    Strijk is klaar. Maar machine draait weer, dus meer strijk onderweg. Nu maar bijhouden..

9. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    zo meiden...ik ga er weer eens even voor zitten.

Hier ook al druk bezig geweest vandaag.
    Dus nu ff pauze.
    Wasmachientje is bijna klaar dus dan moet ik weer aan de slag.

Kleine man is nu gewoon lekker aan het spelen en zegt beterder te zijn ;)
    Nou weet deze mama wel beter, en is het vanacht gewoon weer bingo.
    Medicijnen kunnen we om 3uur ophalen(dit doet mn mams dan hoef ik niet met tygho de de deur uit.

Manlief is vertrokken naar Duitsland t/m woensdag.
    Donderdag moeten we weer naar de gyn, ben heel benieuwd of ze ons nog nieuws kan brengen.
    Het bloeden is inmiddels zo goed als gestopt.
    Ik verlies eigelijk alleen nog maar doorzichtig slijm..Nu hopen dat mn lichaam de draad snel oppakt.

10. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    @ mira, je word dus goed aan het werk gezet met de beweegcurus. Ik hoop heel erg voor je dat het gaat werken.
    Mooi dat het leuk was op de beurs.

@ mams, hoop dat je lijf het allemaal snel weer op pakt. Wat is dat precies wat thygo heeft?

@ hier, Eigenlijk niet zo veel te melden. Buik begint hier goed te groeien. Heb alleen echt zo'n band bij mijn maag. Daar baal ik wel van. Nooit zo opvallend geweest. Hopelijk word die nog kleiner.

11. juultje

juultje Bekend lid

2 jan 2011
    983
    0
    16
    Skaya hoe was het bij de verloskundige?

12. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Meiden ik krijg vanmiddag een smsje van mijn vriend:
    Hoelang ben je nu overdatum?
    Hahahaha ik moest zooo lachen!! Alsof ik bedorven ben.., hihihi wat een lekkerding ook he!? Ik zei t m maar hij vond dat er niks anders is aan overdatum of overtijd, hahaha
    Maar goed hij vind dat ik me moet laten doorsturen en is er helemaal klaar mee., hij wil gewoon weten of er wat mis is, vind het echt heel lief van hem., dus morgen ga ik toch maar ff bellen.,

Verder weinig bijgelezen., ben nogal kapot van mijn werk., fijne avond dames!

13. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    hahahahaah overdatum!!!
    Heerlijk, die mannen.

14. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Ja ik vond hem ook hilarisch! Hijzelf snapt niet waarom ik het zo grappig vind., hahaha

15. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Kirsten: hahahahaha. En je vriend heeft verder groot gelijk: door laten sturen.

Hier voor pampus op de bank.

16. kwiebje

kwiebje Bekend lid

17 feb 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    Skaya hoe was het bij de vk? Ik ben benieuwd wat ze nu gedaan hebben bij je.

Jannie als je klaar bent met strijken kom je dan ook hier nog langs?;) ik heb gisteren eventjes gestreken en toen werd ik al moe van het staan. Maar misschien moet ik ook op bed gaan zitten. Dat vind ik alleen zo ongezellig. Ik sta altijd in de woonkamer.

Kirsten haha overdadig. Wij noemen dat hier 'overstuur'. Dus je bent al aardig overstuur, haha.

Mannen. Het is zo schattig als ze ook enthousiast worden! Die van mij moet alleen af en toe afgeremd worden. Anders hebben we over een maandje alles al klaar! Lief, maar ik kan het niet bijbenen.

Mams wat vervelend dat T speudokroep heeft. Dat schijnt best heftig te zijn! Ik hoop dat het vannacht goed gaat.

Mira jij gaat nu dus echt van start. You go girl!!!

Dees wat leuk dat je buik begint te groeien! Jammer van die band, maar dat zal vast nog verdwijnen.

17. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Hier gisteren bij vk geweest voor eerst. Is een team van 3 meiden/vrouwen die je allemaal te zien krijgt op je afspraken zodat je sowieso een bekend gezicht treft tijdens je bevalling. Deze meid was erg leuk, lekker jong nog en kon met dr lache. Vind ik heel belangrijk :p
    Ze heeft geprobeerd om naar het hartje te luisteren, maar dat lukte helaas niet. Mag wel al een afspraak maken voor een echo zsm, zodat ze mn termijn kan bevestigen. Verder was mn bloeddruk en urine goed.
    Ben wel weer regelmatig FLINK misselijk. Heb nu okugest van VSM, dat helpt wel wat maar is ook weer snel uitgewerkt. VK zou uitzoeken of het geen kwaad kan en dan ga ik een abbonement op dat spul nemen.

18. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    @ skaya, En wanneer heb je je echo? Of nog geen afspraak gemaakt?
    En dat ze het hartje niet horen is denk ik vrij normaal. Bij mij moesten ze met 12 weken even zoeken. Nu is het veel duidelijker te horen.

@ kirsten, ben je er al uit of je naar de huisarts gaat?

19. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Pffff meiden...ik denk dat ik nu toch echt ongesteld ben hoor.
    Heb 2 weken gebloed, steeds minder en meer over naar bruinverlies.
    Toen heb ik za-zo-ma alleen slijmverlies gehad. Doorzichtig slijm.
    En nu bloed ik als een rund en loop ik krom van de menstruatiekrampene :(
    Eigelijk moet het nog helemaal niet kunnen, na 2,5 week....kan toch geen eisprong hebben gehad...maar dit gevoel ken ik nog zooo goed.
    Gelukkig donderdag naar de gyn. Kan ik het mooi ff vragen.
    Zou wel heel mooi zijn als het echt zo is.

20. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @skaya: jammer dat ze het hardje nog niet konden horen. Hopelijk kan je snel terecht voor een echo.

@Kirsten: al gebeld?

@Mams: zou idd snel zijn als je nu ongi bent. HOpelijk kan de gyn je meer vertellen.

Hier: net overleg gehad wat nogal uitliep. Nu even 'werken' (hier typen dus :) ) En zo weer een volgend overleg.
    Is het al bijna 2 uur?

Deel Deze Pagina