Ik weet het ook allemaal niet...snap er niks van. Verloor net een stolsel zo groot al een bonk(die grotere knikkers)
Sorry Dames.,! Vanmorgen weer 20km gefietst dus nu pas de laptop aan.., Ik heb vanmorgen gebeld en de ha zat vol vandaag., hij zou mij begin van de middag bellen voor een telefonisch consult omdat hij mij toch niet hoeft te onderzoeken maar nog geen telefoontje gehad daar baal ik erg van.,! Vriendjelief ondertussen ook al gebeld (helemaal uit zichzelf!) Hij is er ineens zo mee bezig., vet lief.., Ik denk dat ik zo zelf maar ff ga bellen. Skaya wat fijn dat het goed voelde bij de verloskundige dat is erg belangrijk.,! Top zeg.., Ik laat het jullie weten als ik de ha heb gesproken.
@ kirsten, ik zou nu zelf toch wel even bellen. Begin van de middag is voorbij. Hopelijk word je onderzocht.
Nou dames., was erg druk op de praktijk en hij zou mij na half 4 bellen., dit heeft hij net gedaan., Hij stuurt een doorverwijzing op naar mijn huis en dan kan ik bellen voor een afspraak!!! Jeeeeej!!!
Skaya: Fijn dat het zo klikt met de meiden van de vk praktijk Kirsten: Jeejjj! Nou hopelijk kun je snel terecht. En over de datum, hilarisch! Mams: Oh das vreemd. Ben benieuwd wat de gyn ervan zegt.
Skaya fijn dat het goed is bevallen bij de vk. Nu op naar de eerste echo. Spannend hoor! Mams dat is inderdaad een beetje vaag wat je nu hebt. Hopelijk is het een ongi, zodat je cyclus weer op gang kan komen. Kirsten de ha deed dus niet moeilijk. Dat is mooi. Nu kan je gelijk naar de hun toe. Dat scheelt weer tijd. Hier over een uurtje naar de vk. Ik hoop een kloppend hartje te horen en een minimensje te zien. Ik vind het toch ook spannend of het allemaal nog goed zit. Ik heb bruinverlies gehad zondag en gisteren. Vandaag nog maar heel weinig. Ik heb verder nergens last van gelukkig. Ook niet meer van mijn rug.
Kirsten wat fijn! Hopelijk snel duidelijkheid!! Kwiebje...hmm bruinverlies hoeft niet zoveel te betekenen. Jij krijgt natuurlijk gewoon een heel mooi minimensje te zien zodalijk!
Kwiebje spannend! Ben benieuwd wat je te zien krijgt. En inderdaad bruinverlies hoeft niets te betekenen. Mams sta je nu extra onder controle? Fijn Kirsten dat je doorverwezen wordt. Hopelijk snel duidelijkheid. Nino al meer duidelijkheid over jouw eitjes?
Hoi lieve meiden, hoop dat alles goed met jullie gaat! Even een ego-update tussen het regelen door! ...Nog maar een paar nachtjes slapen! Stress is gearriveerd Vandaag bij de fertiliteitsarts geweest, ze vond dat ik snel doorgestuurd was. Vonden wij zelf ook bijzonder, maar natuurlijk wel fijn dat we serieus zijn genomen door de huisarts. Gesprek gehad, ze voorziet nog geen problemen of aanknopingspunten. Maar...ik krijg wel een bloedonderzoek (progesteron) op dag 21 en 24 van de volgende cyclus en ze kijken of ik ooit chlamydia heb gehad ivm doorgankelijkheid eileiders. Manlief krijgt een zaadonderzoek. Hierna hebben we een telefonische afspraak. Afhankelijk van de uitslagen komt er wel of geen vervolg. Is er niks bijzonders maar word ik in de aankomende maanden niet zwanger dan gaan we in januari starten met het hele traject. Er werd overigens ook aangegeven dat ik naar de maatschappelijk werker kon. Dat voelde voor mij nog wat te vroeg. Maar dus nogmaals serieus genomen. Hoop natuurlijk dat er op dit moment al een frummeltje groeit, dat zou zomaar kunnen. En anders hoop ik dat de uitslagen goed zijn. Nou ik ga snel weer verder met mijn to do list. Misschien dat ik na de drukte weer wat meer hier te vinden ben. Foto's zullen vast op mijn Hyves verschijnen
Dus zij kunnen je ook niet verder helpen nu met je bloedingen? Lijkt me lastig die onzekerheid. Hopelijk komt je cyclus goed op gang.
Uiltje fijn dat er verder wat onderzoek gedaan wordt. Maar kan me voorstellen dat je huwelijk nu even bovenaan staat. Veel plezier met de laatste voorbereidingen!
Nouja ik kan natuurlijk altijd bellen en de vk kan ik ook wel bellen, en de ha. Maar aangezien ik toch donderdag naar de gyn moet wil ik het nog fftjes aankijken en als het niet over gaat, wil ik iig ff vragen of ze met een echo wil kijken of alles schoon is.
hopelijk vergeet ik niemand.. ga mijn best ff doen.. kirsten, fijn dat de HA je zo serieus neemt en je doorstuurt. mams, zou idd de gyn ff vragen.. hopelijk is dit het begin van een normale cyclus meis.. uiltje, spannend meis.. maak er een mooie dag van en geniet! ben benieuwd naar de onderzoeken.. kwiebje, hoe was het bij de VK? hier morgen naar de internist.. zo nog ff een tasje voor de jongens klaarmaken.. die brengen we om 7.00 bij mijn broertje en dan door naar dronten... mannetje gaat mee, dus das wel fijn.. alles ook ff duidelijk op papier gezet.. kan ik ook niets vergeten.. verder rustig aan.. vanochtend wel weer een leuk setje kleding voor de kleine gekocht.. een grijs jurk/tuniekje met een paarse romper en legging bij de hema vandaan.. mijn 2e setje.. maar zoooo schattig.. vanmiddag lekker 2 uur geslapen en toen ik terug kwam van school was manlief al lekker thuis... vanavond nog ff 3 klantjes gedaan.. en nu zo lekker mijn bedje in.. morgen om 7.00 de deur weer uit... dus truste............
@ Uiltje., ik wordt nu ook doorgestuurd, vind het best spannend.., Hoop ook voor jouw dat ze wat kunnen doen.., Ik moet wel zeggen dat ik heel erg blij ben dat we nu wat gaan ondernemen!! Die lange cyclussen..., bah! Zit nu op dag 57 als ik me niet vergis en nog niet ongi.., bah..,
Kirsten, dag 57 alweer!!! Is wel je langste cyclus!! Je zou denken dat het alleen maar korter en regelmatiger zou worden des te langer je van de anticonceptie af ben zeg maar. Gelukkig wordt je doorgestuurd..hopelijk weet je gauw meer! Uiltje, wat fijn dat je zo serieus genomen wordt. Ze zijn er wel snel mee, maar met die eerste onderzoekjes wordt je misschien al wel een heel stuk wijzer. Veel plezier met de laatste voorbereidingen van je huwelijk!!! Kwiebje, hoe was het bij de vk? Heb jij het hartje kunnen horen?? Misschien al een echo gehad zelfs? Ben benieuwdddd!! Mams, zou idd wel erg snel zijn voor een ongi en die flinke stolsels horen toch niet echt bij een ongi?! Of heb je dat wel vaker? Ben benieuwd wat de gyn morgen zegt ervan! Jannie, wat fijn dat je nu eindelijk die prikken 2x per week krijgt. Voel je je nu al wat beter? Juultje hoe is het met jou? Wen, nog steeds geen internet? Je ben zo stilletjes, zijn we niet gewend hor! Maandag 17 oktober heb ik mn eerste ECHO om half 4 smiddags!! Heb t gelijk maar tegen mn leidinggevenden verteld op het werk, aangezien ik vrij moet nemen smiddags en geen zin heb om allerlei smoesjes te gaan verzinnen. Heeft er iemand van jullie eigenlijk op eigen verzoek de combintietest gedaan? Van mij hoeft het niet echt, omdat de kans op down met mijn leeftijd heeeeel klein is, maar mijn vent die wil wel graag uitsluitsel...twijfel twijfel...
heeey meiden.. Daar ben ik weer haha. Sorry voor de late reactie, maar heb zoooo'n drukke weken gehad pfff... Mams/Kirsten: Nou idd vreselijk, die verhaallijn van ricky.. pff.. En nu weer met sjors dr onvruchtbaarheid.. Wel heeel veel slechte tijden tegenwoordig.... Skaya: Fijn dat t goed was bij de verlosk. en dat je over n paar weekjes n echo hebt Lijkt me best moeilijk om soms 'te vechten' tegen de cultuur.. t liefst zou je t toch van de daken schreeuwen?? En over die comb.test... Tja.. Als t een hoge kans op handicaps zou hebben laten jullie t dan weghalen of vervolg je dan gewoon de zwangerschap? Want ik denk dat je t daar mee moet afwegen.. Nino/Mira: Heel knap van jullie, dat jullie bewust wat afstand nemen van t forum.. kan t me goed voorstellen.. 5/10/21 km fietsen??? Moet er echt niet aan denken!!!! Pff.. Kamertje: Wij zijn nog helemaal nergens mee begonnen We moeten wachten tot half okt. dan komt de aannemer een dakkapel op zolder zetten zodat mn vriend zn kindje op zolder kan slapen.. en dan pas kunnen we haar kamer gaan verven enzo!! Dus moet ff geduld hebben.. Is wel heeeel moeilijk Zwangerschapscursus: Ik heb nu 2 bijeenkomsten gehad bij de zw.cursus. Is echt heel leuk!! Vanavond m'n 3e keer.. Is echt heel grappig, ik reed met iemand daar samen naartoe.. toen kwamen we er op de terugweg achter dat mijn vriend en zij ooit een blauwe maandag verkering hebben gehad in groep 7 whahaha zo grappig en toevallig Uiltje & Kirsten: Spannend! Die doorverwijzing.. alvast heeel veel suc6 Hartje luisteren: kan idd pas vanaf n week of 12/13... Daarvoor hoor je volgens mij alleen je eigen hartslag whahaha. Hier: Man man man.. had dit weekend een hormonenaanval Heb zoooo onwijs lelijk en stom tegen mn vriend gedaan.. schaamde me daarna echt kapot!! Hij kon echt nix goed doen, ik had overal last van enzo.. vreselijk.. Hoop dat die soort weekenden me voortaan bespaard blijven!! Brandend maagzuur: Is van t weekend bij mij begonnen.. wat vies zeg! BAH!!! Jullie ook last van?? Gewicht: Blijf nu hangen op + 7.5 kg.. vind dat prima! Vriendin van mij is 22 kilo aangekomen Die is over 2.5 week uitgerekend.. Leuk hoor!! Alleen dat aankomen is vervelend voor dr.. @ Deesje: Ik was gisteren nog in Terheijden Moest daar optreden! Denk dat ik nu alles gezegd heb wat ik wou zeggen haha. Zit je als nerd 20 pagina's terug te lezen met n kladblokkie whaha.
@mams, wel raar je bloedverlies. Ben benieuwd wat de gyn er van zegt. @ kirsten, dat is toevallig. Ik heb ook echo op 17 oktober, maar dan om 10:25. Tja en de combinatietest. Wij hebben laten doen. Er is bij ons een verhoogde kans uit gekomen. Je zit dat flink in onzekerheid. Heb toen een vlokkentest gehad. En hier was de uitslag gelukkig goed van. Het is een kans berekening. Je hebt na de combinatie nog een uitsluitsel of het wel of geen kindje is met down. Ik zou zelf voor je de test laat doen er zeker van zijn of je het wel of niet wilt weten. En hier moet je samen overeens zijn. @ stampertje, Daar woon ik nu niet meer. Heb ik gewoont. Waar moest je optreden?