Pink Ladies (Part II)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Tina85, 8 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    nog wat vergeten
    @ uiltje, wat fijn dat ze je door gestuurd hebben en nu daar ook serieus genomen word.
    Ik wens je een hele fijne trouwdag toe. Hoop dat je beter weer hebt dan dat het nu hier is. En ik kom foto's kijken op hyves

2. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    Ha lieve meiden!

Hier nog steeds gezeik met upc thuis, dus geen internet. Een telefoon die het heel slecht doet na z'n zwemles in de wc. En dan ben ik begonnen met een nieuwe collega aan het inwerken. Om straks mij te vervangen, en straks mee samen te werken.
    Dus druk, druk... En als ik ff tijd heb geen internet.
    Op je werk op zwpagina zitten is nou niet echt het goede voorbeeld.. :) Vandaag is ze er niet hahahaha...

Heb alles wel gelezen, maar weet het echt niet meer hoor. Moest echt lachen om stampertje, als een nerd met haar kladblok ernaast. hahahaha, moet niet gekker worden.

ff denken heb vast wel iets onthouden,

@uiltje, heel echt heel veel plezier vrijdag!! Ben zo benieuwd naar de foto's. En wat goed dat ze jullie serieus nemen in het zkhuis. Liever niet natuurlijk, maar moet het toch dan fijn dat ze het gelijk goed doen.

@kirsten, ook voor jou natuurlijk. Hoop dat er niks geks uit gaat komen, en jullie gewoon iets langer de tijd nodig hebben.

@skaya, oohh jeh!! Bijna je eerste echo. Die is zo bijzonder. Kan nog tranen in me ogen krijgen als ik daar aan terug denk.
    combitest hebben wij heel bewust niet gedaan, omdat down voor ons geen reden is om zwschap af te breken. En ze je toch nooit 100% zekerheid kunnen geven. Maar je moet doen waar jullie je samen goed bij voelen.

@jannie, las net goed nieuws op hyves over je prikken. Wat fijn!!!

uuhhh.... ja nu wordt het lastig..... *kraak, kraak, kraak*

Hoe kan ik deze vergeten..:D
    Minim, heel heel heel erg veel plezier vanavond!! Wij ook...:D
    Om 19:00 uur, ik kan echt niet wachten. Heb er zo vreselijk veel zin in. Ben zo beniewd hoe ze eruit ziet.

Hier zijn de vlekken in me gezicht weer eens tot een max gestegen. Zie er niet uit, het is ook helemaal warm. En vuurrood. Heel irritant... maar ja, nog even volhouden. Tis voor een goed doel.
    Alweer 26 wkn meiden, wat gaat het snel. Niet normaal.

Sorry ben zeker wat meiden vergeten, maar ben de rest ff kwijt. Hoop dat upc het weer gaat doen vandaag, dan kan ik wat vaker reageren. En foto's showen van de kleine vanavond laat!!

3. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    @ jannie, hier ook het goede nieuws op hyves gelezen. Wat fijn zeg dat er eindelijk iets aan gedaan gaat worden.

@ wen, 26 weken alweer. Wat gaat dat snel zeg. Nu is het toch levensvatbaar? Tis natuurlijk te hopen dat de kleine meid nog wel zeen week of 12 blijft zitten.

Hier vind ik het ook hard gaan. Zondag alweer op de helft. En volgens mij groeit de kleine boy goed. Buikje begint steeds meer zichtbaar te worden. Shirtjes gaan ook straker zitten. Nooit verwacht dat ik trots zou zijn op mijn buik. Altijd willen verbloemen en nu mogen ze het zien.

4. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    zo, nu ook ff op zp.. heb op telefoon een link naar hyves en facebook... en heb ze gelinkt, dus in de auto via internet van mijn mannetjes foon ff berichtje geplaatst..
    voel me geestelijk beter, helaas zal het lichamelijk nog wel ff duren... kans zit er volgens de internist zelfs in dat ik een terugslag krijg, maar daarna zal het dan beter gaan..
    mag vanmiddag al voor de eerste prik..
    werd echt serieus genomen.. de eerste vraag van hem... veel problemen met je HA? uhhh, ja, anders zat ik hier niet...
    nu 29 november pas terug en dan overleggen aan de hand van hoe ik me voel en de uitslagen hoe nu verder... en volgende x in lelystad, dat is met de trein lekker in de buurt..

wen, ben benieuwd naar je echo's meis... balen dat UPC problemen geeft.. zou geld terug eisen.. je betaald voor een dienst die ze niet leveren...

maagzuur... sinds gister last van...

deesje dees, gaat snel he...

hier behang wezen kijken voor de babykamer en onze kamer.. nog niets gekocht, maar wel uitgezocht :D

nu ff lekker plat.. mannetje is ook vrij..ging toch maar niet werken vanmiddag... gezellie :D

5. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Jannie, ga nog maar ff plat voor je eerste prik! Hoop dat je je daarna snel beter zal voelen en die tegenslag je bespaard zal blijven!

Wen, haha goed bezig met het goede voorbeeld geven voor je nieuwe collega!! Wat balen dat je weer zo een last hebt van die vlekken in je gezicht!! 26 weken gaat idd echt al opschieten en ze is idd levensvatbaar nu. Maar lekker nog even blijven zitten moet ze! :D

Deesje jaaa alweer bijna op de helft joh!! Mag ik vragen waardoor jullie een verhoogd risico lopen/liepen?

Denk dat ik toch afzie van de combinatietest. Zal het er nog eens goed over hebben met manlief. Ik weet niet of ik het kindje weg zou kunnen halen mocht het echt down hebben. En die combinatietest geeft alleen maar weer een kansberekening en die vlokkentest lijkt me ZO ENG! En er zijn nog zoveeel meeer dingen die het kindje zou kunnen hebben buiten het downsyndroom en dat wordt ook niet uitgesloten. En daarbij komt dat ik zelf heel erg het gevoel hebt dat het gezond is.

6. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    Ja jeetje, je bent ook al weer zo goed als op de helf. Ik vond dat zelf een hele mijlpaal. Wanneer hebben jullie de 20 wkn echo?
    En wees maar trots op je buik hoor, hij wordt met de dag mooier nu. Lekker showen meid!!!

@skaya, jullie moeten doen waar jullie je prettig bij voelen. Hoe denkt je vriend hierover?

@jannie, hier ook al druk voor het kamertje. Zo leuk! Over 2 weken wordt deze bezorgd. Nu druk met de aankleding.
    En hier sinds een paar weken ook al aardig last van maagzuur, echt zo goor.
    Darmen zijn ook goed van slag al een paar weken. Ga gem. 5 x per dag voor nr. 2 zeg maar..:) Zelfs snachts..

7. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    shit! Heb me een dag vergist in mijn afspraak met de bedrijfarts. Had er gisteren moeten zijn................................

Kan wel janken nu. Nog een week doorwerken. Ben zo moe.....

@Uitje: veel plezier op je trouwdag

@Jannie: fijn dat je nu wel serieus genomen wordt. HOpelijk hebben de spuiten snel succes.

8. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    @vaddie, ik heb alles telefonisch kunnen regelen, ben nergens langs geweest en er is hier ook niemand geweest. Bel ze anders gewoon.

9. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Vadddieee ohhhhh wat balennn!!! Tja je ben wel echt zwanger...die vergissen zich wel eens in dingen!

10. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Wen: was het maar zo simpel. Krijg geen foon nummer. Heb wel gemaild maar helaas geen reactie nog.
    Man schijnt er maar 1 dag in de week te zijn

11. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    Vaddie, niets doorwerken... Gewoon ziekmelden! Als een week doorwerken niet gaat, dan gaat het niet.!

Hier de prik gehad, maandag de volgende.
    Nu eten koken.....

12. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Juist! Duidelijke taal Jannie! Ben het met je eens!!

Fijn dat je de spuit gehad hebt! KookzE!

13. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    Hoi meiden,

hier ben ik weer eens. Na een druk weekend bij een vriendin en haar twee meiden heb ik het idee dat deze week de tijd voorbij vliegt en ik mezelf voorbij loop. Ben dus vrij weinig hier te vinden geweest, maar ondertussen natuurlijk wel op weg naar mijn ei en mijn eerste afspraak met de gynaecoloog. Ik probeer hier in ieder geval te blijven bijlezen, maar kan niet beloven dat ik de komende dagen meer kan reageren...

14. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Hahaha dames wat leuk op 17okt jullie echo.,! Dat is mijn verjaardag :D! Ik vind het een eer.., :p hihi

Vaddie., precies wat jannie zegt: Kom op., wat niet gaat dat gaat niet en daar moet je aan toegeven.., En ja vergissen en vergeten schijnt erbij te horen.

@Hier: Dag 57 is dag 1 geworden.., ik kan wel janken van de pijn!! Auw dit is niet normaal.., natuurlijk lekker weken lang vast zitten houden in mij en nu mag alles eruit.., jummie., maar goed vrijdag ga ik de gyn bellen voor een afspr en ik heb een brief thuis gekregen met een afspraaknr /doorverwijsnr zodat ik wat optijd aan de beurt ben., :) We zullen zien.., Ik ga lekker met chocolade en chips op de bank vanavond.,! (dat helpt vast wel wat tegen de buikpijn hihi)

15. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Ha allemaal,
    Sorry dat ik julie zo verwaarloos... Druk met het huis en ook werken.. En op tijd rusten, dus weinig tijd voor zp.

Maar huis schiet op en vanmiddag bij de vk geweest, weer alles oke!

Over en half uur de 3d echo! Ben zo benieuwd!

Wen, hoe was het bij jou?
    En zag dt je over 2 weken de meubeltjes krijgt? 3x raden... Wij ook! Hahahha goed op schema lopen we.

Dutch, succes van bij de gyn.

Jannie, heeft de prik al een goede uitwerking?

Nou ladies, ik ga er vandoor! Ons wonder bekijken!

16. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Kirsten, jemig wat een lange cyclus zeg!
    Vind het echt raar, je hebt er ook hele nette tussenzitten.

Ik ga zo de pc afsluiten en naar beneden.
    Vandaag vanaf half 9 op pad geweest(tandarts en verjaardagen)
    En ik begin een beetje in te storten...Niet zo raar natuurlijk, knijp em ook als een gek voor morgen.
    Ik hoop zo ontzettend dat we te horen krijgen wat er mis is gegaan.
    Ook wil ik dat ze een echo gaat maken ivm het vloeien, ben als de dood dat ik niet goed schoon ben gemaakt en nog een keer gecurreteerd moet worden.
    Vanacht heb ik ook al vreselijk slecht geslapen... Vreselijk aan het piekeren en manlief huilend aan de telefoon gehad. Die zat in Duitsland, helemaal alleen is daar zo hard met zichzelf geconfronteerd. Gelukkig is hij nu onderweg naar huis.

Ook is vannacht weer iemand uit de vriendenkring bevallen.
    Erg confronterend weer..
    Besef des te harder dat ik vrijdag 20 weken zwanger zou moeten zijn, een mooi bol buikje zou moeten hebben en een mooie echo zou moeten krijgen.
    Ons kleine mannetje zou moeten voelen schoppen die laat weten dattie er is...
    Maar hij is er niet meer :( En dat zal nooit meer veranderen.
    Hij is weg, ik ben niet meer zwanger, mijn 2e kindje...ons 2e wondertje.

17. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Jeetje mams.,! Snap de confrontatie.., blegh., dat is niet fijn.
    Kop op,! Het komt vast goed bij jullie echt waar.,

Ja ik snap ook niks van mijn cyclussen., hoop dat de gyn mij meer kan vertellen..,

@ MiniM: Verwaarloos? Kom op zeg., ! Dat valt wel mee gekkerd., je bent gewoon druk met het huis enzo, dat is toch heel begrijpelijk. zolang je maar aan jezelf je je kleintje denkt.,!!!

18. kwiebje

kwiebje Bekend lid

17 feb 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    Oh mams wat erg dat jullie daar nu weer zo mee geconfronteerd worden! Ik wens jullie heel veel sterkte toe.

Verder alleen even ego, sorry!

Gisteren zijn we naar de vk geweest. Het was zo mooi!! We hebben de kleine gezien en gehoord!!! Het kan dus al bij 10 weken. Gewoon uitwendig. Hij zette zich af af en gleed heen en weer. Zo lief! Hij lijkt op mama, haha! Die kan ook niet stil zitten. Trouwens de bobbel onderin mijn buik is toch mijn baarmoeder. Ik ben ook 2 dagen vooruit gezet. De datum is nu 28 april.
    Zoo ik ben helemaal trots. Dat had ik nooit verwacht! Gelukkig maar.

19. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Mams, sterkte meis!

Kwiebje, heerlijk he bij de vk! Leuk hoor!

Hier helemaal verliefd! Wat hebben we toch een knap wonder!

20. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    @mams, ik vind het zo erg voor je meid. Sterkte en een dikke knuffel.

Hier even snel via me telefoon. Het was super, wat is ze mooi. Ze is heel fijntjes. En duidelijk mijn kaak en kin. Zo leuk. Helemaal verliefd. Morgen op mijn werk probeer ik even
    Foto's te plaatsen.

@minim, wat een stuk!! :) prachtig!!

Deel Deze Pagina