Hier weer vroeg wakker. Als het goed is komen ze zo mijn dakgoot maken. (omdat de buurvrouw haar dak heeft laten vervangen zit mijn dakgoot niet aangesloten) Daarna werken. Wel geslapen als doornroosje.
Minim wat mooi!! Je kan het ook zo duidelijk zien. Echt geweldig. Ik zal vandaag mijn foto's scannen. Dan kan ik ze ook showen aan jullie. Vaddie doornroosje sliep 100 jaar. Dan ben je vast uitgerust nu
Pff wat een nacht. Ik ben echt bloedzenuwachtig voor vanmiddag. Wat ze gaat zeggen en wat ze gaan doen. Heb weer vreselijk geslapen. Gisteravond was ik ook helemaal uit mn doen. Lief kwam thuis en ik heb alleen maar lopen huilen.
Mams veel sterkte vandaag! Minim mooie foto;s hoor! Kwiebje fijn dat je echo goed was. Ook jij moet je foto's spammen. Kirsten balen van je ongi. Ik heb dinsdag de begrafenis gehad. Is heftig zo'n baby voelen trappen terwijl je iemand begraaft.
mams, sterkte vandaag... ga n u eerst naar school en boodschappen doen en daarna op de rest reageren... maar wilde mams optijd sterkte wensen....
@ skaya, wij hadden als uitslag een verhoogde kans. De nekplooi was goed. Ik denk dat deze verhoogde kans berekening kwam uit mijn bloed. Ik weet het niet. Maar als je je er niet prettig bij voelt moet je het niet laten doen. Die vlokkentest stelt niet veel voor. De tijd erna is veel erger. Je moet je een week rustig houden en ik moest 2 weken op de uitslag wachten. Gelukkig is alles goed. Brief word goed bewaard. @ kirsten, nou dan moet onze echo prachtig zijn als het op jou verjaardag is. Wat vervelend dat je zo ongi bent. Voor de buikpijn helpt alive. Maar dan die wel speciaal tegen menstruatiepijn. Ieder geval dat was bij mij. @ minim, wat een prachtige echo zeg. @ mams, sterkste straks. Hopelijk krijg je informatie waar je iets aan hebt. @ kwiebje, mooie he zo'n eerste echo. Ik kan er nu nog naar zitten kijken. @ hier, wilde even naar de stad gaan zo meteen. Nou er is hier nu een wolkbreuk bezig. Dat word lekker binnen blijven. Kijk vanmiddag nog wel een keer of het droog is.
@ Kwiebje: Wat leuk dat je een mooie echo hebt gehad!!! @ miniM: Jij had toch ook een echo op het fontys? Hoe was dat? Ik heb er daar ook een op 18 okt.. Mooi hoor die foto's!!! Supergaaf (L) @ Mams: Onwijs veel sterkte meid... En succes vanmiddag.. @ Kirsten: Aan de ene kant is t balen, aan de andere kant is t fijn dat je weer aan n nieuwe ronde kunt beginnen. @ Uiltje: Heeeeeel veel geluk en plezier morgen!! @ Wen: Fijn dat de echo mooi en leuk was Hier: Dochtertje van m'n vriend is jarig. Dus vanochtend al volle bak gezongen!! Ook de beeb heeft haar gefeliciteerd met een schopje tegen mijn hand.. echt zo lief
Juultje; moeilijk is dat he? Ik had dinsdagavond zo´n zelfde soort situatie.... Ik moest toen zingen op een herdenkingsdienst van overleden clienten in het verzorgingshuis.. Daarbij zing je hele gevoelige nummers om afscheid van iemand te nemen, terwijl zo´n klein nieuw leven in je buik schopt...
Wen en Kwiebje, komop met die fotoossss!!! Mams, heel veel sterkte vandaag, hoop dat je wat duidelijkheid krijgt vandaag. MiniM, mwaaauwww wat een stuk hebben jullie zeg!!! Ga maar lekker door met klussen enz hor, hoe eerder je klaar ben hoe beter tochh we begrijpen het Kirsten pffff 56 dagen zeg! Hoop dat de pijn niet zo lang zal aanhouden! Deesje, oke die uitslag kwam bij jullie dus echt uit de combinatietest. Dus dan heb je een verhoogde kans doorgekregen en dan alsnog is het gewoon allemaal goed. Zorgt wel voor de nodige spanning ook weer lijkt me. Mn vriend zegt nu ook wel van de combinatietest af te willen zien...probeer er maar gewoon vertrouwen in te hebben dat het goed zit. Juultje, jaaaa dan sta je echt op het randje van twee uitersten. Leven dat gaat en nieuw leven...heel confronterend. Hier vandaag weer een lange werkdag. Beetje misselijk, maar vooral voel ik me echt gesloooopt zeg! Ookal heb ik heerlijk geslapen! Hoop dat de dag een beetje snel gaat!
@ skaya, ja dat klopt. Omdat wij een kans van 1 op 146 hadden mochten we vervolg onderzoek. Ik was gelukkig nog net optijd voor de vlokkentest. Deze was goed. Je kan over de test op internet ook heel veel vinden als je nog twijfeld.
@mams, ik denk aan je vanmiddag! liefs.. meiden ff snel, zit op me werk. Mega druk. Maar wil even snel de foto's showen.
Dat is ze dan meiden!! Ons mooie moppie.. Ze heeft dezelfde kaak en halve punt kin als d'r moeder.. Ze is heel fijntjes volgens die vrouw. Met volle lippen, wel bijzonder die heeft mijn zusje ook heel duidelijk. Ze was niet groot, eerder net onder de gemiddelde lijn. Maar alles was helemaal goed. Ze lag werkelijk echt geen sec stil. Dus was moeilijk een hele duidelijk foto te krijgen. Vanavond de dvd even aan de opa's en oma's showen. Ik moet er helaas vandoor. Ben vandaag weer met me nieuwe collega. Maar kom snel weer meekletsen. Het komt er alleen ff niet van. Met al dat internet wat het niet doet. En de drukte op de zaak. Heel veel liefs voor iedereen hier!!
@Mams: sterkte @Wen: mooi Hier: kom er net achter dat ik echt voor een schijt bedrijf werk. Krijg een officieele berisping omdat ik de afspraak met de bedrijfsarts verkeerd had opgeschreven. Echt belachelijk. Echt giga pissig nu. Dat het stomme wijf (mijn leidinggevende dus) het gore lef heeft om te suggeren dat 'ik niet mee werk aan mijn herstel' Zodra ik weer sta te knikken op mijn knieen van vermoeidheid ben ik er dus helemaal klaar mee! (sorry hoor moet het even van me afschrijven, zo boos)
Mams, sterkte!! Stampertje, de echo bij de Fontys was op zich wel leuk maar niet super goed en duidelijk. Maar ja, we grijpen natuurlijk elke kans aan om ons kindje te zien! Wen, wauw!! Wat een knappe meid!
mooi fototjes vaddie, grrrr, word je niet vrolijk van, maar aan de andere kant is het bedrijf het verplicht, anders kunnen zij ook weer in de problemen komen (heb als leidinggevende gewerkt, dus helaas weet ik een klein beetje hoe het werkt). lekker naast je neerleggen meis en je niet te druk over maken... is gewoon een formaliteit, om te zorgen dat het bedrijf jouw niet aanwezig zijn straks zelf moet betalen... hier ff een ^&**( dag.. begon zo goed, maar helaas liet sjoerd zijn tas in de bus liggen waardoor ik extra veel moest lopen en lang in de kou en regen bij de bushalte heb gestaan om de goede bus weer op te kunnen vangen... kan nu bijna niet lopen van de pijn in mijn schaamstreek(wssl dus lekkere bekkenklachten) zo sjoerd maar weer halen en naar zwemles en mannetje vragen om hem op te halen, wat mij weer 2 straten lopen scheelt.... gelukkig daarna geen afspraken meer en eten we makkelijk, zodat ik ook niet hoef te koken.... zo maar eens googlen naar oefeningen die ik bij bekkenklachten kan doen....
@Jannie: de berisping snap ik ook nog wel. Kreeg een mail van hrm dat ze erg spijtig vonden maar dat ik toch die berisping krijgen vanwege het uwv. Begrijpelijk. Maar dat mijn leidinggevende mij dan een mail stuurt met 'dat ik mijn herstel tegenwerk' Dan word ik pissig. Heb er verder niet op gereageerd. Maar de eerst volgende keer dat ik sta te trillen op mijn benen van vermoeidheid ben ik de volgende dag ziek. Het is gewoon een stom mens.
Nou meiden, daar ben ik weer. 2 van de 3 uitslagen waren binnen (Mijn bloed en placenta) In mijn bloed is niks afwijkends gevonden(infecties,syfillis,5e ziekte e.d) In de placenta heeft de pathaloog een paar kleine aanwijzingen gevonden die richting een chromosoomafwijking wijzen. Maar in de placenta zelf zat ook niks fout. We wachten nu dus echt op de uitslag van de obductie op Mylan*. Daaruit zal dan moeten blijken of hij echt zeker een chromosoomafwijking heeft gehad, al gaan we daar zelf wel van uit. Ook hebben ze bij mij een echo gemaakt om te kijken hoe het ervoor staat. En ik ben helemaal schoon Mijn god wat een opluchting na dat bloed/stolsel fiasco van dinsdag weer! Ik hoef niet nog een x gecurreteerd te worden en als het een beetje meezit word ik binnen nu en een maand weer ongesteld En ook mogen we dan gewoon weer aan de klus! De 27e moeten we terug voor de uitslagen van de obductie en het afsluitende gesprek. Maar vandaag zijn we met een goed gevoel weggegaan. Ik ben schoon en gezond en dat ons mannetje is overleden heeft niet aan mij gelegen. Hoogstwaarschijnlijk is bij hemzelf iets niet goed geweest, wat we eigelijk wel wisten. Dat geeft rust.