Hallo allemaal, Hier weer thuis na een drukke klusdag. Sinds een paar dagen wel last van mn rug en beken dus moet op tijd rust nemen. Ff bijlezen... Mams, wat fijn dat je meer duidelijkheid hebt. Kirsten, wat een goed nieuws van je huis! Gefeliciteerd! En ook fijn dat je al snel bij de gyn terecht kan. Uiltje, je trouwdag vandaag? Hoop dat je ervan geniet!!! Skaya, fijn he al die kwaaltjes maar dan ben je welecht zwanger gaat goed komen hoor! Mira, sterkte
Ja fijn he dames zo snel naar de gyn., mijn ventje probeert vrij te krijgen, hoop dat t lukt en anders ga ik alleen. 4 nov. de sleutel van t huis en willen met anderhalve maand over zijn.., de keuken en badkamer verbouwen duurt te lang daar ga ik niet op wachten, zonde van mijn geld die dubbele maandlasten. Ben er erg druk mee., plannen, uittekenen op schaal, inrichting uitzoeken, keuken plannen bla bla.., maar wel erg leuk. Mira: sterkte ermee, leuk is anders., Uiltje: Hoe was je dag? Hoop dat je ervan genoten hebt.., MiniM: doe je rustig aan..,
@ mira, je mag veel eten he. Hier van de dietisten ook zo'n lijst van het voedingscentrum gehad. Ik eet alles behalve die 6 a 7 boterhammen. Dat krijg ik er echt niet in. Ik vond het erg fijn dat ik later ook een boek mee kreeg met alternatieve dingen. bijvoorbeeld als je ergens naar toe gaat en niet kan eten wat je thuis normaal doet. @ uiltje, hoe was je trouwdag? Binnenkort op huwelijksreis?
@Uiltje: hoe was je trouwdag? Niet weggespoelt?s Hier: vader komt een dagje niet klussen in de tuin, veel te nat. Dus buiten de rondleiding in het ziekenhuis van vanmiddag geen plannen. Heerlijk. Poetsen gisteren al weer genoeg gedaan dus hang nu lekker in mijn huispak met de laptop op de bank.
@ uiltje, wij willen foto's zien. Hi hi. @ hier, het is toch rustig hier. Mannetje is weg. Heeft vrijgezellenweekend van een vriend van hem. Nu dus alleen thuis. Zo dadelijk lekker houtkachel aan en dan voor de buis.
Goedemorgen, @ jannie, dat is ook lekker in bad. Hier helaas nog een oud bad. Is het water zo snel afgekoeld. @ hier, Was hier in de buurt een feestje. Kei harde muziek tot half 4. Daarna was het gelukkig stil. Maar ja vanmorgen alweer om 8 uur wakker. Nu maar beetje opruimen. Krijg straks visite. Huis is echt een puinhoop. Ben vandaag alweer 20 weken zwanger. Wat gaat dat snel zeg.
Hoi allemaal, Volgens mij heeft iedereen het lekker druk, er is maar winig geschreven hier het weekend. Hier ook nog druk met het huis maar het schiet wel goed op. Alle muren en plafonds zijn getext, meeste deuren en kozijnen zijn al geschilderd, vloeren liggen erin. Nu nog wat deuren schilderen, plinten zetten en dan alles schoonmaken. Vandaag ga ik wat ramen wassen en de rolgordijnen op maat maken. Kirsten, jij ook vast succes met alle voorbereidingen! Dees, 20 weken! Toch een mijlpaal he!
Gisteren lekker helemaal niks gedaan. Begin van de middag naar het ziekenhuis geweest voor een rondleiding op de kraamafdeling. Daarna samen met Lief voor de buis gehangen en opgenomen Hart in actie gekeken. S'avonds lekker samen een hapje gedaan. Waren allebei erg moe dus lagen al om 9 uur in bed. Wel een paar wakker geweest maar ook snel weer in slaap gevallen. Om half 6 hoorde ik de hond piepen en was zelf toen ook klaar wakker. Er maar even uit geweest en hondjes uitgelaten. Daarna weer terug naar bed en geslapen tot 10 uur. Nu wel hoofdpijn en zo stijf als een plank. Zo maar even wat kleine dingen doen. Daarna een verjaardag en vanavond komen vrienden langs voor een hapje.
Het is inderdaad erg stil hier., dat valt me al 2 weken op.., Maar we zullen allemaal indd wel erg druk zijn.., Dat schiet al op MiniM!! Leuk hoor.., Ja wij zijn ook giga druk.., maandag of dinsdag horen we wat we precies aan bouwdepot hebben en dan kunnen we kijken wat we met de badkamer willen.., de keuken zijn we al wel uit maar de vloer (laminaat of plavuizen ) hangt ook weer van het budget af.., leuk leuk! Gister dacht ik dat mijn menstruatie over was maar toen kwamen er ineens nog wat slierten (sorry!) heeeeel donker uit, dat heb ik nog nooit gehad maar misschien komt het omdat het zo'n lange cyclus was.., nog 1 weekje en dan naar de gyn en mijn ventje heeft vrij!! Wat fijn..,
Goedemorgen (al bijna middag, maar toch ) Gisteren volledig natgeregend (zeiknat!!!) met de kids vanuit de bossen terug naar onze Scoutingblokhut. Gelukkig daarna sluiten en de kids naar huis kunnen sturen, maar zelf nog oudersavond gehad (mmmm... heerlijk paar uur in een natte broek rond moeten lopen ). Vandaag een lamme dag, beetje voor de tv hangen en vanmiddag samen naar de bossen, even weg, lekker een eind lopen Komende week zou mijn NOD zijn als ik uit ga van 76 dagen, we zijn benieuwd...
Jeetje Mira: En ik zeuren over 56dagen.,!! Pfff 76 niet normaal..,!! Hoop voor je dat je NOD indd de aankomende week is., Wauw! Vaddie.., dat groeit goed..,!!! Mooi hoor..,
Hier ook bewust n rustig weekendje.. Heerlijk!! Vanmiddag weer visite, ook gezellig. Nu even poetsen. Have a nice weekend everyone xxx
@ mira, bah een nat pak. das niks. Hopelijk is het bij jullie beter weer dan hier. Anders ben je met wandelen in het bos ook weer nat. @ vaddie, wat gaat dat hard zeg met je buik.
Deesje, 20 weken alweer!!! Gaat echt hard!! Vind wel schandalig tot half 4 muziek keihard. Ben geen zeikerd en een feestje moet kunnen, maar doe wel na 12en de muziek uit of zacht! Ik ga daar wel wat van zeggen MiniM,zoooo dat klussen gaat hardd!!!!! Succes met de laatste dingetjes! Vaddie, woowww wat een mooie buik zeg!! Leuk ook met die blauwe band!
Nou volgens buienradar is het nergens droog., bah wat ziet dat er triest uit zeg., en vriendjelief is gevraagd om te helpen bij een storing en tsjah hij vind zijn werk leuk dus is nu in breda en waarschijnlijk de hele middag weer weg., ga zo maar eens aan de poets..,
Nee dat zou ik ook niet tof vinden Skaya., zelf ben ik volgende week jarig en dan houdt ik ook weer een feestje maar tegen twaalven gaat het wel rustiger aan indd., niet normaal zeg, half 4.,!