Neee het regent al 3 dagen volgens mij...pffff flink herfst gelijk na die mooie week. Mn hond verveelt zich tepletter binnen...normaal zittie uren in de tuin of op het balkon, maar dat gaat nu gwoon niet. Jaa ik heb ook wel eens een verjaardag, maar zeker als je in appartement woon moet je gewoon rekening houden met je buren. Je mag best dingen horen, maar muziek tot half 4..pff echt niet! Ze hebben hier boven ons ook plavuizen en staan ze ook welles te dansen tot half 4 met hakken. Nou maak me gek hor! Ik bel gewoon de politie als ze niet luisteren
Nou inderdaad., wat een goede keus zeg in een appartement., plavuizen. Sommige mensen kunnen echt niet nadenken he.., jeetje.., nou succes ermee., haha
Deesje: Hier regent het ook, gewapend met 2 paraplu's en regenjassen het bos door geweest, dus geen nat pak Net terug van een wandeltocht in het bos, 4,5 kilometer gelopen. Onderweg nog wat kastanjes gezocht (wilde manlief graag doen ) en wat gepraat over vanalles. Vond het heerlijk Hopelijk snel nog een keer. Ze hebben vanaf het bezoekerscentrum van natuurmonumenten nog 2 routes van 4 km en nog 1 van 10 km liggen die we zouden kunnen volgen. Dus nog route genoeg Nu net langs een supermarkt gereden en wat makkelijks voor vanavond gekocht *ssst, niet de diëtist vertellen hoor, maar is wel echt de laatste keer!!!*
Mira lekker dat je zo'n fijne middag hebt gehad! Het bos is ook altijd een plek waar je even kunt ontspannen en tot jezelf kunt komen. Fijn voor je!
heerlijk he mira, zo'n wandeling in het bos... probeer er regelmatig tijd voor te vinden.... en idd, tijdens zo'n wandeling kun je hele fijne gesprekken hebben! hier een druk weekendje gehad.. zaterdag heeft tjeerd alles geschuurt wat nog geverft moet worden.. kan ie volgende week als ie een dag vrij heeft gelijk beginnen met schilderen.. en gister een dagje bij mijn ouders, waar mijn broertje zijn verjaardag vierde.. vandaag maar huisje aan kant maken en de was wegwassen en sjoerd halen en brengen en mijn shotje halen kortom... het normale drukke leven gaat maar door
@ mira, dan heb je nog wel wat kilometertjes te lopen in het bos. Heerlijk is dat. Je moest toch deze week weer naar de gynecoloog? zo ik ben weer bijgeslapen van de korte nacht van zaterdag. Had het echt even nodig. Gisteren vrijgezellenfeestje gehad van vriendin. Was gezellie. Vanmiddag/ vanavond weer werken.
Goedemorgen dames. Hier weer aanwezig op het werk. Vandaag komt er dan eindelijk vervanging voor mij. (de uren dat ik niet werk) Dus nog even snel wat dingen op papier zetten. Heb niet zo heel lekker geslapen. Is echt niet te geloven; 2 dagen amper wat gedaan, een nacht van 14 uur slaap en ik ben nog steeds moe. Natuurlijk wel iets minder dan na een druk weekend maar toch..
Kwiebje: Was idd heerlijk Jannie: Niet alleen ik vond het prettig, manlief ook! Hij wilde wel vaker zo gaan wandelen in het bos (mooi, is weer meer beweging voor mij ). Onderweg kastanjes gezocht en wat van gegeten (manlief vind het lekker, ik niet zo ), veel paddenstoelen gezien en veel frisse lucht ingeademd! Deesje: We kunnen nog even vooruit in het bos, en dan op naar het volgende bos/duingebied Ja, dinsdag weer naar de GYN. Maar die had al aangegeven pas verder te willen doen als ik 7 kilo kwijt ben. En dat ben ik nog niet (ik val gewoon super lastig af). Dus waarschijnlijk alleen een gesprekje over de bloeduitslagen van 6 weken terug en daarna een nieuwe afspraak maken voor over 6 weken
Hey meiden, Mira: Heerlijk zo'n boswandeling met goed gesprek. Is bekend he dat je met PCOS moeilijk afvalt. Hopelijk willen ze toch iets gaan doen. Dees: Ik had echt super pist voor die deur gestaan haha! Knap dat je je in hebt kunnen houden. Hier vanmorgen weer een folikelmeting gehad. Hij was nu 12,5 mm. Zit wel wat schot in, maar nog wel wat weinig gegroeid in 3 dagen. Donderdag gaan ze weer kijken en dan eventueel samenlevingstest, bloed prikken etc. Poeh spannend allemaal.
Nino: Is idd bekend, maar toch lastig. Moest de diëtist vertellen wat PCOS was, en dat is lastig uit te leggen aan iemand die echt geen idee wat het is en wat het met afvallen te maken heeft... Ik ga voor je duimen hoor meid!!! Donderdag hopelijk een super mooi eitje en goed nieuws voor jullie! Op naar een Top-ei!
Hoi meiden! Hier eindelijk een betere dag! Ben ook weer aan het werk, dus ben benieuwd hoe lang ik dit volhoud. Ik probeer regelmatig wat te knabbelen en te eten om de misselijkheid tegen te gaan. Maar mag tot nu toe eigenlijk niet klagen. Midweekje vorige week was wel lekker. Ben wel ziekjes geweest, maar door de homeopatische pilletjes toch wat dingetjes kunnen ondernemen. En verder heel relaxt filmpjes gekeken en lekker geslapen Heb sinds gisteren een zwangerschapsbroek aan. Mèèèèèèn wat zit dat lekker! Geen gedruk meer op mijn buik, lekker relaxt zitten en het buikje begint stilletjes boller te worden. Al al ik van mezelf ook al een "bolletje" hoor Maar die broek zit dus wel relaxt! Komende vrijdag hebben we onze termijnecho. Ben zo benieuwd Heb verder wel wat bijgelezen, maar weet dus niet meer wat er allemaal gezegd is...verschrikkelijk! Zo vergeetachtig! Ben zelf mn mobieltje thuis vergeten! :x Ach ja... het is niet anders. Maar ik ga weer aan het werk. Heb zoveel in te halen! Maar ik lees wel mee met jullie hoor! en als ik niet reageer is het waarschijnlijk omdat ik dan te misselijk ben Doeidoei! Tina
@ mira, soms is het niet te geloven dat ze je niet willen helpen omdat je te zwaar bent. Hier schoven ze ook alles op omdat ik te zwaar was. Ik ga echt voor je hopen dat deze methode gaat helpen met af te vallen. Krijg je er wel wat af? @ nino, dat was ik ook wel van plan. Maar vaak helpt dat niet denk ik dan. En bedje lag veelste lekker. Had het koud. Mannetje was nl niet thuis. Hopelijk groeit het eitje goed door. Wat is een samenlevingstest?
@Nino: hopen dus op een super ei a.s. donderdag @Tina: fijn dat je minder misselijk bent. HOpelijk blijft dat zo en heb je er snel helemaal geen last meer van.
Deesje: Ach, ze houden gewoon een regel aan in het zkh en ik zit net aan de verkeerde kant Ben nog niks afgevallen sinds het vorige bezoek aan de GYN, lukt gewoon niet. Zei jaren geleden al "Zelfs van een glas water kom ik aan!!!" en dat is nog steeds zo Tina: Fijn om weer iets van je te horen meid! Lees maar lekker mee en als je misselijkheid wat minder is kun je lekker reageren Gewoon goed voor jezelf zorgen, dan komt de rest vanzelf!
Zo eindelijk weer internet hier, was iets fout met het kastje. Maar alles is keurig opglost en doet het weer. Heb even vluchtig terug gelezen maar is echt teveel om op alles te reageren, dus ik haak gewoon weer in. Weet nog wel een paar dingen.. @Nino, hoop dat het deze keer goed door gaat zetten, en ben net als Dees wel benieuwd wat een samenkevingstest is. @Dees, misschien dat ik er overheen heb gelezen, maar wanneer is jullie 20 wkn echo? @Tina, fijn weer even wat van je te horen. Het zit je niet mee hè, sterkte meid. Maar ben ook wel benieuwd naar je eerste mooie buikfoto straks. Moet toch even iets vertellen, gister is mijn buurvrouw bevallen van hun zoontje. Zij wilde absoluut thuis bevallen,maar is dus vanacht om 3 uur met de ambulance opgehaald. Omdat kindje in de bekken bleef hangen en hier geen beweging meer inkwam. Het ging slecht met de kleine dus moest opeens met spoed naar het ziekenhuis. Gelukkig alles nu goed. En kleintje helemaal gezond. Maar man oh man, ik weet gelijk weer waarom ik in het ziekenhuis wil bevallen..
Wat een mooie echo's zag ik voorbijkomen zeg, super! @Mams: wat fijn dat je daar wat rust in kan vinden, hopelijk helpt het jullie met de verwerking van dit grote verlies. @Kirsten: Wat fijn dat je al zo snel terecht kan! En proficiat met het rondkrijgen van jullie huis!!! @Mira: het is ook niet niks, dus het is helemaal niet zo vreemd dat je chagrijniger bent dan anders. Het doet gewoon veel met je! Waarschijnlijk kan de psycholoog hier wel bij helpen, maar ook dat heeft tijd nodig. Ik voel me sindsdien echt veel beter, maar ik heb nu ook nog steeds periodes waarin het beter of slechter gaat dan in andere periodes. Geef jezelf tijd en kijk waar JIJ baat bij hebt. Goed dat je ook je schoonouders gaat inlichten. Het lijkt me zo moeilijk om daar niks tegen te kunnen zeggen als er iets aan de hand is. Kun je met de diëtist niet bespreken wat lekkerder voor jou voelt? Ik ben bijvoorbeeld geen broodeter en de diëtist waar ik nu sinds twee weken loop heeft daar echt rekening meegehouden... @Uiltje: hopelijk heb je een super trouwdag gehad! @Deesjedees: alweer 20 weken, wauw! @Tina: vervelend dat je zo ziek bent, maar wat heerlijk dat frummel zo duidelijk wil laten weten dat hij/zij er zit Doe lekker rustig aan en kom wanneer het kan. Succes ermee!
Jeetje dames., ! WAT EEN WINDD!! Niet normaal zeg.,!! Gister een lange dag gewerkt., van 9 - 22.15u !! Hadden een speciale koopavond., wat een drukte.,! Maar wel gezellig en vloog voorbij., eenmaal thuis kon ik niet slapen dus tot 1 u tv gekeken hahaha, nu vroeg weer op want ga zo shoppen met een vriendin.,!!! We gaan naar de Primark, ben daar nog nooit geweest., erg benieuwd., Van mijn mannetje een budget gekregen om te shoppen als verjaardagskado Helemaal happy natuurlijk!! Haha., Tina: Wat fijn dat je niet meer zo misselijk bent zeg., hopelijk blijft dit zo., @ Dutch: Ja ben ook zo blij dat ik al zo snel kan..,! Had de HA voor mij geregeld.., Voor jou duurde het wel wat langer he..,? Eind van de maand pas.., @Wen: Jeetje., ik was eindelijk zover dat ik dacht dat thuisbevallen niet zo erg is., maar goed dan weer zo'n verhaal.,! Dit hoor je iets te vaak vind ik., Nouja ik moet eerst nog maar zwanger zien te worden. Ook al discussie hier over weten wat het wordt., Het leek me erg leuk om 1 van de weinige eigenwijsjes te zijn het niet te willen weten., maar vriendjelief staat erop terwijl hij eerder wel zei het niet te willen weten.., pff mannen!! Hahaha., we zien wel tegen die tijd., Fijne dag dames..,
@ wen, wij hebben de 20 weken echo as maandag. Ben heel erg benieuwd of alles goed is. Gevoel zegt van wel. Daar gaan we maar gewoon op af. Heeft het al 2 keer goed gehad. Met geslacht en uitslag vlokkentest. Ben ook erg benieuwd of hij weer goed gegroeid is. Ik zelf denk van wel. Gaat nu hard met de buik.
Tina meid goed om weer wat van je te horen en goed te horen dat je eindelijk een goeie dag hebt! Ben je echt aan het overgeven geweest ook?? Ik ben ook nog veel misselijk, vooral sochtends en na het avondeten. Gelukkig nog geen 1 keer overgegeven, wel paar keer moeten braken...bah bah. Maar die okugest idd, ik zweer er ook bij en blijven knabbelen idd! Wen, jaaaaaaa precies hoor!!! Dat is voor mij ook een goed voorbeeld waarom ik in het ziekenhuis wil bevallen. Stel je voor zeg je bent thuis en helemaal klaar om te persen en ze ontdekken iets dat niet goed zit....lekker dan!!! Hoe lekker het me ook lijkt om thuis te bevallen, geef mij maar de zekerheid van de medische zorg ter plekke! Fijn dat je weer internet hebt! Dees, jij je 20 wk echo maandag, ik mn termijnecho! Spannend heh! Keb er zin in!!!
@kirsten, er zijn natuurlijk ook genoeg verhalen van een thuis bevalling die gewoon vlekkenloos verloopt. Maar voor mij het zk graag.. @dees, natuurlijk heb je wat gezonde spanning. Maar 9 van de 10 x is alles nog goed. Dus daar gewoon vanuit gaan indd. Ik had ook een heel goed gevoel toen. Maar je zal zien hoe groot jullie kleine man straks is op die echo. Gaat echt zo hard. @skaya, ben blij dat de pilletjes helpen. En net die scherpe rand er voor je af halen. @dutchdiva, maar hoe is het verder met jou meid? Hier vandaag alweer 27 weken zwanger.. Het vliegt echt voorbij. Buik begint nu ook echt wel huge te worden.. Denk dat je me kan rollen straks met 40 weken..