Pink Ladies (Part II)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Tina85, 8 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Mams: Super bedankt voor de tips meid! Ik zal hier in huis eens rond gaan kijken wat ik allemaal kan doen. Ik volg al een beweegcursus (1e afspraak bij de psycholoog en de diëtist al gehad) en daarbij ga ik ook bewegen als de psy en diëtist goed op de rit zijn. Maar iedere tip is meegenomen :D

Tina: *Wrijft over haar kont* Auw... niet zo hard schoppen, dalijk heb ik alleen maar blauwe plekken ;) Thanks voor de peptalk! Ik ga positiever denken (kan over mezelf erg goed in de negativiteit blijven hangen ;)) over mezelf, afvallen en de beweegcursus. Kan je me af en toe niet een peptalk geven, gewoon zodat ik het positieve blijf zien?
    Het gesprek met de gyn vandaag heeft me ook motivatie en de nodige stimulans gegeven moet ik zeggen. Hij begreep dat ik het lastig vind en dat het eerder ook al niet gelukt is, maar geeft wel aan dat als ik af ben gevallen er niks meer in de weg staat om niet aan kinderen te beginnen en mijn eitjes daarbij te helpen.

De motivatie van jullie allemaal doet me goed! Net, voor het eerst in tijden, magere yoghurt (met ananas) gegeten als tussendoortje. Ik vind het niet lekker, maar... Alles voor de kilo's en een gezond eetpatroon :D:D:D

2. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Mira verder sluit ik me helemaal bij Tina aan.
    De allerbelangrijkste 1e stap is uit die negatieve spiraal te stappen.
    Denk niet, ik ben te dik. Denk: Voor een kindje moeten er wat kilo's af.
    Alles positief benaderen en dan zul je zien dat je de hele situatie zonniger in kunt zien.

3. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Meid, als jij een peptalk nodig hebt, dan roep je maar! Je eigen privé-peptalk-coach zit hier! :)
    Super goed bezig trouwens met die magere yoghurt! Ik ben trots op je!

4. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Mams: Negativiteit ten opzichte van mijzelf is iets wat ik altijd al gehad heb (laag zelfbeeld ;)). Hopelijk kan de psycholoog me daar voor een groot deel bij helpen! Maandag weer een afspraak ;)

Tina: Yeah!!! Tina is trots op mij :D
    Meid, ik ga je vast nodig hebben als mijn privé-peptalk-coach! Hopelijk ben je 24/7 beschikbaar tijdens al mijn inzinkingen ;)

5. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ik snap dat dat een moeilijk punt is Mira...Maar dan kom je maar een schop onder je hol halen als het nodig is ;)
    Zijn hier meerdere dames die je daar graag bij van dienst zijn.

6. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Halllowaaaa de kletsrace is weer begonnen!!!

Wat me is bijgebleven even snel:

Tina ahahahahah :D:D:D ik ga echt stuk over je droom met de breinaald in je muts, waar haaaaaal je het vandaan!! Ga stuk van het lachen joh!
    En dat gekke gevoel dat het lijkt alsof je zieker wordt als je aan je frummel denkt heb ik ook!!! Wil ook nog niet echt denken aan het verbouwen van de kinderkamer of shoppen voor de kleine want het lijkt idd wel of ik er misselijker en moeier van wordt!
    Gekke vrouwen!

Wen, wowwwieee!!! Ik wil wel een keer met je rollen hor!! Dat wordt wat als je nog dik 10 weken moet! Wanneer is die buik ineens zo een groeispurt gaan maken?

Mams, ik vind het sowieso knap dat je nog zoveel reageert. Ik vond het al moeilijk toen iedereen zwanger werd en ik niet. Kan je nagaan in jou situatie weet ik niet of ik zou kunnen blijven hangen! Lekker doen waar je je goed bij voelt! Wij zijn hier nog wel even ;)

Waar ik ook zo misselijk van wordt...is patat!! Alleen het woord al of de reclames ervan, walgelijk gewoon! Was gisteren stiekem bij de mac en heb gewoon alleen een burger besteld!
    En ohhhw wat heb ik trek in een goed glas rode wijn!!! Normaal is die drang nit zo hoog! Maar misschien juist omdat het niet mag nu ofzo. Jammer met de kerst! Ga wel zo een alcoholloze fles rose halen bij de bas vd heijde :p
    En nog even een praktisch eetvraagje...las dat je geen voorverpakte gerookte zalm mag eten...of ermee moet uitkijken voor die listeriabacterie. Maar kan je het dan wel eten in een restaurant? Ben gek op zalm met toast!!
    Sorry voor het eetverhaal, maar mn hoofd zit vol met eten! Ben net klaar! :p

7. juultje

juultje Bekend lid

2 jan 2011
    983
    0
    16
    Skaya even vragen of het vers is die zalm. Als het voorverpakt is mag het niet.

8. juultje

juultje Bekend lid

2 jan 2011
    983
    0
    16
    Idd Mams knap dat je er zo in staat en kan me voorstellen dat je met heel andere dingen bezig bent. Dus neem vooral je tijd.

Wen hele mooie buik!!!

Minim de laatste loodjes wat betreft de verhuizing. Moet een lekker gevoel zijn!

9. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    @skaya, ik eet alleen gerookte zalm als ik het zelf vers bij een goede visboer heb gehaald. Vertrouw het toch nooit helemaal in een restaurant.
    Ik heb het met filet american, water loopt echt in me mond als ik het iemand zie eten.

Buik heeft de laatste 2 weken echt een mega groei sprong gemaakt. Jij woont volgens mij het dichts bij, dus kom jij mij maar lekker rollen straks in mijn verlof..;):)

10. juultje

juultje Bekend lid

2 jan 2011
    983
    0
    16
    Wen mijn buik gaat nu ook hard. er zijn mensen die vragen of ik zeker weet dat t er maar eentje is.... :(((. Dus standaard antwoord is dan ook nee hoor ben gewoon dik :)))

11. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Nog een ideetje Mira...
    Lekker muziekje op tijdens het huishouden en al dansend poetsen (denk aan: I want to break freeheeeee al stofzuigend hahaha)

Meiden, dank jullie voor jullie begrip.
    Ik vind jullie gewoon zo'n gezellig stelletje!
    En het scheelt voor mij nu natuurlijk wel dat ik niet de enige ben die op dit moment niet zwanger is (al hoop ik natuurlijk dat ook de resterende dames snel zwanger mogen raken)

Wat ons er doorheen sleept momenteel is vertrouwen.
    Rotsvast vertrouwen dat moeder natuur ons behoedt heeft voor heel veel narigheid en dat ons een (gezond) 3e kindje gegund is.
    Vertrouwen in mijn lichaam en in ons "samenwerken";)

12. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    Hahaha, paar weken geleden zie iemand ook tegen mij. Laadste loodjes zeker, suc6...:$ uuhh nee, moet nog even.

Maar het gaat snel he, ben nu ook wel heel benieuwd naar jou buik..;)
    Hoe is het nu met de misselijkheid? En hoe heb je het nu geregeld met het aantal uren werken?

13. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    Daar geloof ik ook echt in, maar dat is voor mij heel makkelijk gezegd. Vind het super knap van jullie dat jullie je hier aan vasthouden.
    Natuurlijk overheerst het verdriet, maar ergens is het ook iets moois van ons lichaam. Dat het reageert als er iets niet goed is.
    Jullie 3e wondertje komt er echt hoor, 100% zeker!

14. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ik heb zo'n rotsvast vertrouwen in mijn lichaam...Misschien raar voor sommigen om te horen maar mijn lichaam is in alles zo duidelijk.
    Ziek worden - Blaartjes in mn mond paar dagen ervoor
    Mijn eisprong - 24uur creperen van de pijn, niet te missen
    menstruatie onderweg - pukkeluitbarsting van hier tot tokio
    zwanger - pijnlijke borsten
    En ook dit keer, maakte mijn lichaam duidelijk dat er iets niet goed was die dinsdag dat we ontdekten dat Mylan niet meer leefde.

Dus ik heb er echt vertrouwen in dat het ons weer gegund zal zijn en hopelijk sneller dan verwacht, net zoals bij Tygho(2mnd) en Mylan (3mnd).

15. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Mams: snap helemaal dat je zo veel vertrouwen hebt in je lichaam!

@Skaya: zou het inderdaad even vragen. Denk dat niet veel restaurant verse gerookte zalm hebben...

16. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    Bizar hoe goed je je lijf aan kunt voelen. Eigenlijk ook heel mooi. Als we dan toch maar van je pendel uitgaan. Ben je in dat zelfde tijdsbestek weer zwanger. :)
    Gewoon op vertrouwen dat dat weer zo snel gaat gebeuren!!
    Hoe is het met tygho? Heeft hij er veel van meegegregen, of is die daar nog net iets te klein voor.

17. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Het zou wel heel mooi zijn maar ook heel typisch, want dan zouden we geloof ik weer op september uitkomen??
    Tygho is er erg goed onder, en ontzettend sterk.
    Hij voelt ons verdriet erg goed aan en komt op die momenten juist extra vaak kusjes en knuffels geven.
    Savonds kijken we naar de sterretjes en zeggen we Mylan weltrusten.
    Ik wil dat hij weet dat hij een klein broertje heeft, ondanks dat die niet hier bij ons heeft kunnen blijven, dus we besteden er ook bewust veel aandacht aan.

18. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    Heel mooi. Zo klein ze zijn, zo gevoelig ook. Fijn dat je het ook zo met tygho kunt delen. Zou wel bizar zijn weer in september. Maar alles kan, misschien wel geen toeval. moet het gewoon zo zijn.
    Tussen mij en mijn zusjes zit precies 4 jaar. Niet gepland, maar toch zo gebeurt. En dan te bedenken, dat mijn moeder zwanger raakte van mijn jongste zusje terwijl mijn mijn vader er een knoopje in had laten leggen. Echt een hele, hele kleine kans dus. Helemaal bizar, weer ong 4 jaar later is ze weer zwanger geraakt. Maar dat kindje had helaas geen
    kansen te overleven. Het leven kan raar lopen..

19. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Dan kun je dus zeggen dat jou zusje voortbestemd was bij jullie te komen. Heel bijzonder!
    We kunnen nog zoveel plannen maken, maar het leven is toch iets wat je overkomt.

20. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    goeiemorgen meiden..
    Ik heb nog een pendell binnen...maar die nemen we maar ff met een korrel zout hahaha
    deze maand...Lijkt me heel sterk.

Deel Deze Pagina