Pink Ladies (Part II)

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by Tina85, Sep 8, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mams136

Mams136 VIP lid

Jun 26, 2007
    22,837
    0
    0
    achterhoek
    Ja ik mis echt de oude cast...heel jammer :(
    MAar er is genoeg op tv...Die recorder van mij draait overuren hahahaha.
    Vanavond lekker voor de buis. kwijlen bij Shemar Moore. Wat is dat een heerlijke vent zeg :p

2. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

Nov 10, 2010
    1,647
    0
    0
    @ dromen, Hier toch niet van de sex dromen gehad. Wel over de meest rare dingen. Ben benieuwd tina en skaya ben benieuwd bij jullie.

@ mams, wat fijn dat jullie nu voor een brusje kunnen. Hopelijk komen de pendels uit. En je weet maar nooit misschien is het wel oktober.

@ hier, ben helemaal gesloopt. Nu 3 dagen gewerkt. Morgen moet ik naar de pedicure, fysio en 's avonds zwemmen. Verder ga ik bij komen en uitrusten. Lijk wel een bejaarde. Ben gesloopt van 3 dagen werken.

3. vaddie

vaddie Fanatiek lid

Nov 30, 2010
    4,016
    1
    38
    Female
    In de buurt van Utrecht
    Dromen: ook veel sexdromen gehad. Is nu een stuk minder

Libido: tegelijk met die dromen ging ook mijn libido heel erg omhoog.
    Dromen zijn wel over, libido is nog steeds vrij hoog. Hier draait het pretpakket dus overuren aangezien mijn man me niet bij kan houden. (en ik vaak te moe ben)

Groente: nooit echt mijn ding geweest. Eet ik normaal. Fruit heb ik de eerste weken wel heeel veel gegeten.

Hier goed geslapen. Voel me nog steeds beroerd. Zo even proberen wat te eten

4. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

Aug 1, 2010
    1,304
    0
    0
    Ik zwaai even voorbij en ga snel weer verder met werken!

5. miniM

miniM Fanatiek lid

Jan 4, 2011
    2,592
    0
    0
    Mams, misschien ook een pendel vragen bij Hannah1974, ze had t bij mij goed! En wie weet klopt je nieuwste pendel ook wel! Ik hoop het voor je!

Jannie en Wen, een bad! Ik kijk er nu al naar uit! Na zaterdag hebben we ook een bad! Heerlijk!

Wen, wat zijn je klachten? Ik heb echt heel veel pijn op t moment. Heel de dag de fysio te bereiken maar zonder resultaat.... Morgen weer bellen!

6. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

Feb 11, 2011
    2,291
    0
    0
    @minim, alsof ik helemaal beurs en stijf ben van onder. En vanaf mijn onderrug pijnscheuten over mijn billen naar de achterkant van mijn benen.
    Bij jou echt je rug toch?

Nog ff volhouden meid, je zit bijna lekker in je nieuwe huisje! Wordt het helemaal zoals je had gehoopt?

7. Mams136

Mams136 VIP lid

Jun 26, 2007
    22,837
    0
    0
    achterhoek
    Ik had vorige keer 3 kloppende pendels, idd van Hannah en van Gimena, maar die laatste pendelt niet meer. En nog 1tje via iemand van Hyves...Die had het helemaal juist, ook het geslacht.

Maar ik heb meerdere aanvragen gedaan, en je kunt alleen aanvragen in de tijden dat hun aangeven te pendelen.
    Dus het is goed opletten geblazen.

8. kwiebje

kwiebje Bekend lid

Feb 17, 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    Hi ladies hier ik ook weer even. Ik had nog een foto van onze echo belooft. Hier komt ie.

En ook een (schuine) foto van mijn beginnende buikje.

9. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

Feb 11, 2011
    2,291
    0
    0
    Aahh kwiebje, zit gelijk met een glimlach op me gezicht. Wat mooi! En indd al een beginnend bol buikje..:)
    Voel je je goed?

10. kwiebje

kwiebje Bekend lid

Feb 17, 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    Mijn buikje is op de foto nog niet heel groot, maar ik ben normaal plat. Sinds die foto ben ik wel weer gegroeid. Ik kan nog maar twee broeken aan! ik moet dus binnenkort eens aan het shoppen.
    Zaterdag ben ik trouwens 12 weken. Een mijlpaal!

Verder even kijken of ik het onthouden heb.

Mams wat een goed nieuws! Ik zou ook bij Hannah een pendel aanvragen. Die had het bij mij ook goed!

Dromen heb ik ook. Vannacht nog dat er iemand achter me aan zat. het was alleen geen persoon maar een schaduw, brr. Toen ben ik maar even tegen manlief aan gekropen. Slapen jullie ook zo licht. Het lijkt soms wel of ik om de haverklap wakker ben. Heel irritant. Sexdromen heb ik ook gehad. Ik heb het maar niet tegen mijn mannetje gezegd, want die staat dan gelijk paraat, haha. Ik durf eigenlijk niet meer. Ben een keer bezig geweest en toen had ik gelijk bloedverlies. Mij te eng af, maar ja 9 maanden zonder is ook wat!

Groenten en fruit probeer ik ook op te letten. Soms best lastig als je moe bent. Maar tomatensap is heerlijk, vooral met een beetje peper. In de zomer drink ik dat best wel vaak.

Minim rustig aan doen hoor!! Klinkt pijnlijk wat je hebt.

Oh over klussen gesproken. We zijn in het hele huis laminaat aan het leggen en de kamer en gang zijn klaar. Het is mooi. hier komt een foto. Deze is wel wat gelig, omdat er een lamp op schijnt met een beetje gelig licht. Het is Vintage eiken. Dat lijkt op stijgerplanken.

11. kwiebje

kwiebje Bekend lid

Feb 17, 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    Wen ik zie nu pas je reactie. De foto is mooi he? Ik had nooit gedacht dat ik zo trots zou zijn. Hij zette zich af met zijn beentjes en gleed dat heen en weer. Volgens mij lijkt ie op mij, haha.
    Ik voel me verder goed. Ben minder snel moe, maar nog wel sneller dan normaal. Ik kan nu wel weer opblijven tot tien uur 's avonds, haha. Verder nog steeds niet misselijk geweest! Ik voel nu wel vaker mijn buik als ik een beetje ineen zit. Dan moet ik recht gaan zitten. Het steekt dan een beetje. Vast de banden.
    eten gaat ook beter. Avondeten vond ik vaak vies, maar dat heb ik nu alleen nog heel erg bij sla. Dat staat me zo tegen, brrr. Stom he? Terwijl dat niet heel sterk is of zo. Friet smaakt me gelukkig ook weer!
    Ik las bij jou dat je over 6 weken al verlof hebt! Jeetje het gaat opeens snel hoor! Kan je het allemaal wel bevatten?

12. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

Feb 11, 2011
    2,291
    0
    0
    @kwiebje, 12 weken is indd echt zo'n mijlpaal, super hoor! Het is tot nu toe zo ongelooflijk snel gegaan. Ben er nog niet, maar de weken vliegen echt voorbij. Soms heel fijn, maar soms ook heel eng. Soms denk ik, wou dat ze er al was. Soms ook wel eens, oohh nee nog even wachten ben er nog niet helemaal klaar voor. Het is ook allemaal zo spannend.
    Kan soms gewoon niet geloven dat er zo mooi klein meisje in mijn buik zit, je voelt haar dan wel heel goed. Maar soms is het gewoon wat onwerkelijk. Maar ben zo gelukkig met haar. Hou er nu al zielsveel van.
    Zijn echt de banden die je voelt. Wordt nog veel erger..:p
    Willen jullie straks weten wat het is?

13. miniM

miniM Fanatiek lid

Jan 4, 2011
    2,592
    0
    0
    Nou klinkt veel hetzelfde.. Hoop morgen of vrijdag bij de fysio terecht te kunnen!

Huisje gaat super! En ziet er beter uit dan verwacht dus dat gaat goed! Zaterdag verhuizen, zondag wakker worden in t nieuw huis!

14. miniM

miniM Fanatiek lid

Jan 4, 2011
    2,592
    0
    0
    Wauw!mooi hoor!

15. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

Nov 10, 2010
    1,647
    0
    0
    @wen, Ben je al naar de fysio geweest? Die kan je misschien wat oefeningen geven?
    Hier bij de fysio veel baad. Ik heb ook pijn in mijn been. Maar bij mij is het constant en word steeds erger. Komt van mijn bekkens af.

@ hier, had goed voornemen om beetje uit te slapen, helaas niet gelukt. Vandaag niet veel doen. Ben erg moe. Moet alleen naar de pedicure, fysio en vanavond lekker zwemmen.

16. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

Feb 11, 2011
    2,291
    0
    0
    @dees, kijk het even nog een weekje aan. Moet eerst even kijken of ik het met niet te lang achter elkaar zitten wat kan verlichten.
    Maar vanacht die pijn opeens weer tussen mijn schouderbladen. Pufff.... ben gesloopt. Heb geen oog dicht gedaan.
    Zit je dan op je werk, je nieuwe collega in te werken. Ga eerst nog maar eens een bakkie koffie zetten, hopelijk worden we dan een beetje wakker. :)

17. Mams136

Mams136 VIP lid

Jun 26, 2007
    22,837
    0
    0
    achterhoek
    Pfff wat een hobbie dat ongesteld zijn zeg *klaagklaag*

18. Skaya

Skaya Fanatiek lid

Jan 19, 2011
    4,337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    MAms, hoelang duurt je ongi meestal? Hoop dat het snel over is!

Wen en MiniM, balen dat jullie zo'n pijn hebben!! Hoop dat het niet lang aanhoudt en het gauw minder wordt!

MiniM, hopelijk wordt het voor jou minder als je dalijk in je huisje zit en weer meer rust kan pakken zonder het geklus. Lekker hor zaterdag al daar slapen!

Kwiebje, ohhhh wat een mooie echofoto!!! Jeetje dat het al zo goed te zien is heh met zo klein aantal weekjes eigenlijk nog maar. Wordt nu nog nieuwsgieriger naar mijn echo van maandag :D
    Zie een klein bolletje op je buik foto!! Ik ben ook zo plat, maar zie nog niks...vind opzich wel goed nog :p

19. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

Dec 15, 2010
    3,773
    1
    38
    NULL
    NULL
    goedemorgen meiden,

zag een prachtig kindje voorbij komen... *smelt*
    en een mooi beginnend buikje....*jaloers, mijn buik is zonder zwangerschap nog groter*
    en een mooie vloer... zo handig.. lekker makkelijk schoon te maken!

meiden met pijnen... denk om jezelf he.... mijn vk zei, laat het stofzxuigen maar aan je man over, dat schijnt toch best belastend te zijn...

hier gaat het steeds beter... voel me energieker en vandaag eindelijk een keer zonder bekkenband naar school gelopen... heerlijk!

de band met de kleine... vanaf dag 1 is het bijzonder.. en van alle 3 hou ik even veel :D

mams, ongi zijn vind ook ik geen pretje, daarom had ik ook een spiraaltje tussen de zwangerschappen door... word ik nl niet ongi... en voor die tijd slikte ik de pil een half jaar door :D dus 2x per jaar ongi :D

ga ff verder lezen en mijn theetje drinken en dan de strijk maar weer wegwerken.. was is bijna weg... en vanmiddag weer ff lekker plat... ook ik slaap sinds mijn zwangerschap heel licht... dus haal het tussen de middag lekker in!

20. Skaya

Skaya Fanatiek lid

Jan 19, 2011
    4,337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Jannie, fijn dat je je eindelijk beter gaat voelen!! Mag wel eens! Succes met de laatste was!!

Share This Page