Pink Ladies (Part II)

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by Tina85, Sep 8, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

Dec 19, 2010
    1,927
    0
    36
    Nederland
    Wow dames., jullie kunnen je niet voorstellen hoe druk ik ben!! Poeh., ik beloof jullie dat ik halverwege volgende week ECHT tijd voor jullie maak en dan ben ik ook bij de gyn geweest., hopelijk dan wat nieuws.,

Ik lees iets over dromen en plassen.., zooooo vaak heb ik dat.,! Heel irritant maar heb nou eenmaal een zwakke blaas en dan heb ik dat snel, nog nooit echt in bed gedaan gelukkig! Hoop ook niet dat het nog eens gebeurd., hahaha

Net een taart in de oven geschoven alvast voor mijn verjaardag., die is pas rond half 12 klaar dus wordt ff op de bank ik slaap dommelen denk ik en vriendjelief heeft WEER storing., Maarja extra geld voor ons huisje., daar doet ie het ook voor.,

Nou ik ga ff lekker tv kijken., mijn hoofd leegmaken want anders slaap ik slecht..,

Sorry dat ik verder niks gelezen heb maar ben ff op en veel te druk.., tot snel dames,!

2. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

Dec 15, 2010
    3,773
    1
    38
    NULL
    NULL
    goedemorgen dames... hier weer de kids klaarmaken om zo naar school te gaan.. half dagje vandaag... gister de winterjassen maar opgezocht, is als we weggaan rond het vriespunt...

overwerk... morgen moet mijn mannetje de hele dag werken en volgende week ook nog een avond... vind er geen zak aan...

3. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

Dec 15, 2010
    3,773
    1
    38
    NULL
    NULL
    miniM, denk aan jezelf he! en idd gewoon ff verder bellen en erbij vermelden dat je zwanger bent... dan willen ze nog wel eens eerder een plekje hebben....

4. vaddie

vaddie Fanatiek lid

Nov 30, 2010
    4,016
    1
    38
    Female
    In de buurt van Utrecht
    @MiniM: sterkte. HOpelijk vind je een fysio waar je eerder terecht kan.

@Jannie: is inderdaad flink koud s'morgens. Heerlijk. :) Het slaapt zo lekker.

Hier weer poetsdag. Zo boodschappen doen. Tussen 9 en 11 word ik gebeld door het uwv. Daar blijf ik maar even voor thuis. Is zo lullig als je vragen over de zwangerschap moet beantwoorden in de supermarkt. Daarna naar het park, kunnen de hondjes hun energie kwijt. Tussendoor poetsen.
    Vanmiddag even slapen want de dag is vroeg begonnen.

5. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

Dec 15, 2010
    3,773
    1
    38
    NULL
    NULL
    ben benieuwd wat uwv zegt meis..
    met winterjas aan is het goed te doen...
    had voor de jongens nog jassen liggen en de mijne past nog precies.. heb gelukkig mijn oudje nog niet weggegooit, kan ik die aan het eind nog aan (hoop ik).

net gelijk maar ff wat gedaan en nu ff bakkie thee... zo weer lekker bezig in huis... merk dat mijn spuiten nu echt gaan werken.. ook de tips via een site over mijn bekken helpen goed en loop weer zonder ondersteunende band.. slapen blijft lastig, want ben een buikslaper en dat gaat niet meer, dus dan maar op mijn zij... en dan elk uur omdraaien(wat dus wel bekkenpijn veroorzaakt) anders krijg ik last van mijn heup.... ach.. zijn ruim over de helft :D...

hier kaartje al uitgezocht en nu bezig met de tekst erop..
    de naam hebben we nog niet en het kamertje is alleen nog maar geschuurt.. moeten nog verven..(de muren verven we ook).
    de meubels heb ik nog van de jongens en de aankleding ga ik 5 november uitzoeken op de jonge gezinnenbeurs.. dus nog ff zoeken naar goedkope kaartjes...

dinsdag is manlief vrij, dus dan gaat tie lekker onze kamer en de kamer van de kleine verven... daarna onze kamer nog behangen en dan meubels aanschaffen en inrichten.... ohhh, wat kijk ik daar naar uit... (alleen matras wachten we nog ff mee tot na de bevalling, je weet maar nooit....)

6. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

Nov 10, 2010
    1,647
    0
    0
    @ minim, als je verteld dat het voor je zwangerschap is kun je er meestal wel tussen denk ik. En anders gewoon een andere bellen.

@ jannie, ik heb advies gekregen van de fysio om een kussen tussen mijn benen te doen als ik op mijn zei slaap. En proberen de onderste buikspier aan te spannen als je gaat draaien. die loopt van links naar rechts onder in je buik. Ongeveer ter hoogte van je heupen. Als je het geluid kssst(kat weg jagen) maakt span je hem aan. Die spier is het. Deze spier gebruik ik ook als ik uit bed kom.

@ vaddie, ben benieuwd wat het uwv zegt. Hopelijk zijn ze een beetje mee levent. Ik had dat de laatste keer wel. Echt super lieve vrouw.

@ hier, gisteren echt een geweldig gevoel in mijn buik. Mijn man zat beetje aan de zei kant te duwen/ aaien over mijn buik. Kreeg reactie. Werden weer bellen geblazen in mijn buik. Vond dat echt grappig.
    Hier goed geslapen vanacht en lekker uit geslapen tot half 10. Net boodschappen gedaan en nu het huis schoonmaken. Heb nu echt energie. Middag dutje heeft gisteren goed geholpen. Vanmiddag maar weer even plat.

7. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

Nov 10, 2010
    1,647
    0
    0
    @ jannie, ben jij wel eens naar die beurs geweest? Ik wil daar samen met mijn man eigenlijk ook naar toe. Nu met die bekkenband moet dat denk ik wel lukken.

8. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

Mar 30, 2011
    4,664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Nou dames, eindelijk duidelijkheid bij mij. Ben zojuist ongi geworden! Heb even 'YES' zitten roepen op het toilet, want na 78 dagen mag het eindelijk wel eens ;) Hoewel zwanger natuurlijk een beter alternatief zou zijn is dit ook wel weer eens goed. Zo ff een nieuwe banner aanmaken, kijken wat menstruatiekalender zegt en vol goede moed op naar een volgend ei (hopelijk met wat kilo's minder ;)).

9. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

Dec 15, 2010
    3,773
    1
    38
    NULL
    NULL
    ik slaap al met een voedingskussen tussen mijn benen.. maar het aanspannen van die spier is ook wel een idee... kijken of ik hem kan vinden....heb nl hele slappe buikspieren :(

die beurs ben ik nog nooit geweest.. ging altijd naar de 9mnden beurs, maar daar heb ik nu niets aan.. die is nl pas in februari.
    (neem als je gaat je jongegezinnenpas mee die je krijgt bij felicitas?? wie weet krijg je zo nog extra korting...)

mira, fijn dat de cyclus iig niet nog langer duurt... op naar de mindere kilo's en de kortere cylus, met een mooi resultaat... een prachtig kindje :D

10. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

Dec 15, 2010
    3,773
    1
    38
    NULL
    NULL
    oja, daarom kwam ik ff snel online.. vergeet het gewoon te zeggen....

voel me sinds weken vandaag echt super.. gister ging al goed en ook vandaag al lekker wat gedaan in huis... begin me weer een beetje mezelf te voelen.. en nu voelt de zwangerschap ineens ook minder zwaar :D ben zoooo happy! hopelijk is dit blijvend!!

11. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

Mar 30, 2011
    4,664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Jannie: Thanks! Ben er ook erg 'blij' mee. Klinkt zo vreemd dat je blij bent met je ongi, maar het duurt zo lang dat je er bijna een goede dag van hebt als die door breekt ;) Alleen is de ongi zelf dan vaak weer zo heftig dat de eerste paar dagen erna een bloedbad zijn :( En deze keer met een scoutingkamp erbij :(:(:(

Net mijn knijpfruitje en mijn yoghurtje weer op, over een uurtje mijn boterhammen weer... Krijg al een ritme in mijn nieuwe voedingspatroon. Had ik tijdens mijn schooldagen nooit voor elkaar gekregen! Nu ben ik veel thuis, dus kan ik eten op gezette tijdens, wat met een wisselend schoolrooster gewoon niet te doen is ;)

12. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

Nov 10, 2010
    1,647
    0
    0
    @ jannie, die spier zul je vast wel vinden. Bij mij helpt het goed als ik hem aan span. Word nu met minder pijn wakker. En soms zonder pijn. Heerlijk.

@ mira, wat fijn zeg dat je ongi geworden bent. Op naar die - 7 kilo en een kortere cyclus. Is er al wat af?

@ hier, de keuken is schoon. Moet alleen nog een keer de binnenkant van de kasten doen. Doe ik denk ik morgen. Vanavond ook nog naar een feest dus moet me wel beetje rustig houden. Nu boterhammen met soepje eten en dan zo nog de woonkamer stoffen en soppen. Zonnetje er zo bij word ik helemaal vrolijk van.

13. Nino

Nino Bekend lid

Feb 1, 2011
    863
    0
    16
    Pedagogisch medewerker
    sow er word de laatste tijd weer veel gekletst.
    Heb alleen ff geen puf om bij te lezen...
    Gister weer folikelmeting gehad. Eitje van 12,5 was weer verdwenen. Zo kut zeg! Sorry hoor. Ben er best verdrietig over. Het betekend dus dat clomid niet bij mij helpt. Zie de kans ooit zwanger te worden steeds kleiner worden.
    Nu maandag voor de zekerheid nog een keer folikelmeting. Woensdag bloedprikken voor de zekerheid om te kijken of tie niet tussendoor gesprongen is, maar die kan is heel klein. Dan weer een afspraak bij de gyn. Hopelijk hoef ik daar niet weer 2 a 3 maanden op te wachten. En dan kijken wat we dan gaan doen.
    Sorry voor dit egobericht. Uit bescherming voor mezelf zoek ik t forum niet teveel op. Wil jullie wel op de hoogte houden en ik lees tussendoor hoe t met jullie gaat. Reageer alleen niet altijd op, maar weet dat ik wel mee lees en wel aan aan jullie denk.
    Tina ook ik heb ff een peptalk van je nodig denk ik...

Mira: Fijn van je ongi. En zo te lezen ben je goed bezig met afvallen.

14. vaddie

vaddie Fanatiek lid

Nov 30, 2010
    4,016
    1
    38
    Female
    In de buurt van Utrecht
    Gesprek met uwv is erg prettig verlopen. Idd een vriendelijk, meelevende dame. Verhaal verteld. Van de vergeten afspraak, reactie van werkgever, buikgriepje van afgelopen week. Ook aangegeven dat ik zelf betwijfel of ik werken tot mijn verlof ga volhouden. Heeft ze allemaal genoteerd.
    Zei zelf dat als ik problemen met mijn werkgever blijf houden ik sommige dingen ook met hun direct kan regelen.

15. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

Nov 10, 2010
    1,647
    0
    0
    @nino, dat is k*t zeg. Snap heel goed dat je daarom ook niet zoveel op het forum bent.

@ vaddie, Fijn he dat je je verhaal kwijt kunt aan iemand die je begrijpt. Bellen ze nu over een paar weken weer? Hier wel iedergeval. Heb ik laatst een brief over gehad.

16. Nino

Nino Bekend lid

Feb 1, 2011
    863
    0
    16
    Pedagogisch medewerker
    Oh ja ik zou nog ff uitleggen wat een samenlevingstest is...
    Dan maken ze een soort van uitstrijkje... en kijken of ze er nog levende zaadjes in zitten. Of ze dus hebben overleefd in jou cultuur. Het betekend dus wel dat je binnen 10 uur de afspraak moet hebben. Dus al een aantal keer de opdracht gehad te seksen s avonds laat/s nachts, maar dus iedere keer voor 'niets' (niet dat het niet leuk is haha) geweest. Als er namelijk geen groot genoeg eitje is doen ze de test niet. Wel lastig voor mn mannetje aangezien om kwart over 5 zn wekker gaat...

17. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

Mar 30, 2011
    4,664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Deesje: Ik mag dinsdag weer naar de diëtist. Daar ga ik me dan wegen (thuis tussendoor wel gedaan, maar niet op dezelfde dag als de diëtist gewogen, dus weet de uitgangswaarde niet :(). Ik ga uit van weinig tot niets en alles wat er dan af is, is al meegenomen ;)

Nino: Verdorie meid, dat is echt super k*t voor je... Had zo gedacht dat het wel zou lukken met de clomid. Hopelijk gaat het eitjes toch nog groeien of is het al gesprongen en komt het deze ronde nog goed. Anders hoop ik dat er snel een oplossing gevonden wordt.
    Meid, neem je tijd hoor. Eerst zelf goed in je vel zitten en zo tussendoor wat hier lezen is prima. We horen graag hoe het met je gaat en leven met je hele avontuur mee. Knuffel!!!
    De pep-talk van Tina werkt super goed bij mij, dus hoop dat ze er ook een voor jou kan typen!

Vaddie: Fijn dat je gesprek zo goed ging. Nou, je weet wat je te doen staat: Bij meer problemen gewoon rechtstreeks bellen, zit je meteen bij de juiste persoon ;)

Zo maar eens wat boterhammen smeren, nog een wasje ophangen en wat poetsen voordat het weekend weer begint en manlief weer thuis is.

18. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

Feb 11, 2011
    2,291
    0
    0
    @kirsten, ik weet het echt niet meer.:) Maar morgen ben je toch jarig? Ik zeg gewoon alvast gefeliciteerd!! :D

@minim, andere afspraak kunnen maken met de fysio?

@vaddie, fijn dat het gesprek goed ging. Ik heb ze toen 1x aan de telefoon gehad. Paar weken geleden belde ze terug. Hoef nu niet meer te bellen als mijn uren veranderen, mag ze gewoon opgeven als niet gewerkt. Ik had er prima contact mee, was zelfs verbaasd hoe makkelijk alles ging.

@mira, ja.. blijf het altijd een rare zin vinden. Maar fijn dat je ongi is doorgebroken. Op naar een volgende kortere cyclus, of nog beter een mooie test!

@nino, ik dacht gister nog aan je. Hoopte zo op goed nieuws voor jullie. Klotezooi zeg..
    kunnen ze in het ziekenhuis onderbouwen waarom de clomid niet aan zou slaan? Hele dikke knuffel voor jou meid!!

@dees, fijn dat je zo goede dag heb. Geniet ervan.. En wat bijzonder dat je de kleine man steeds beter gaat voelen. Het is zo leuk. Hier is het nu al zo ver dat ik wel eens denk, ho ho dame rustig aan he...;):)

@jannie, wat fijn dat je spuiten zo goed werken. Geniet ervan!! Ben blij voor je..

Hier weer eens amper een oog dicht gedaan vanacht, raak er bijna aan gewend..pufff...
    Vandaag nog even tot half 6 en morgen nog een dagje werken, dan weer lekker weekend!!!

19. Nino

Nino Bekend lid

Feb 1, 2011
    863
    0
    16
    Pedagogisch medewerker
    Wen: Nee bij de ene werkt t bij de ander niet...
    Sommigen heb zijn immuun voor clomid.
    Dankje meiden voor jullie steun.

20. juultje

juultje Bekend lid

Jan 2, 2011
    983
    0
    16
    Nino wat klote zeg. Zijn er nog andere alternatieven voor bevordering eisprong?

Share This Page