Pink Ladies (Part II)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Tina85, 8 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    deesje, alles wat ik las over de bevalling kwam bij mij van internet.. heb echt totaal niets gelezen!

slim dat je stofzuigen ff laat.... hopelijk scheelt het!

2. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ik heb ook niks gelezen over de bevalling...vond ik toch wel zo'n onzin.
    Elke bevalling is anders, iedere vrouw heeft een ander lichaam en een andere pijngrens.
    Ik heb ook geen zwangerschapsgym/pufcursus gedaan en ik denk dat me dat goed heeft gedaan.
    Ben er zonder verwachten ingerold en ondanks dat ik echt soms ff dacht dat ik ermee heen zou gaan is het met 100% meegevallen.

3. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    Ben er nog niet echt in begonnen in het boek, ik laat weten wat ik er van vind als ik het uit heb.

Hier weer aan het werk, bureaustoel is echt killing vandaag, weet niet hoe ik moet zitten.. Dees, jij nog tips?? :)

@stampertje, hoe is het met jou meid? Alles ok?

Wat een heerlijk weertje he meiden! Iedereen die vrij is, Geniet ervan!!

4. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Babykamer staat in de verf. Nu wel helemaal gesloopt. Zo lekker douchen en pyama aan. Dus binnenkort gaat het grote schoonmaken en uitzoeken beginnen. Echt zin in.

5. stampertje89

stampertje89 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.035
    0
    0
    Heeey meiden!

Sorry dat ik jullie zo verwaarloos.. Heb veel last gehad van de blackberry-storing :s

@ wen: lief dat je aan me denkt.. Gaat goed hoor :) slaap alleen heel beroerd.. Komt vooral doordat er veel dingen nog moeten gebeuren.. Babykamer kunnen we pas over n week of 2 aan beginnen ivm plaatsing dakkapel :s dus wachten wachten wachten!! Grr.. Kan ik niet tegen haha.

Heb nog niet bijgelezen, hoop dat alles goed gaat met jullie!

@ zwangerschapscursus: ik ben zelf heel blij met die cursus.. Zo ben ik in ieder geval n beetje op de hoogte! Vind ik wel fijn.. Xx

6. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    hier ook nog niets aan de babykamer gedaan hoor... moeten eerst onze kamer doen en dat kan alleen op de zaterdag.. en vandaag moest mannetje werken, dus er is alleen nog maar geschuurt in onze kamer... hier kan het me ook niet snel genoeg gaan, maar zelf schilderen word afgeraden ivm schadelijke stoffen in de verf.. dus dan maar geduld hebben....

7. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Hoi,
    Lig in bed in ons nieuwe huis. Total loss maar blij dat alles verhuisd is. Ben benieuwd hoe de eerte nacht zal bevallen!

En slaaptips? Vertel!

8. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Goedemorgen allemaal,
    Ik ben net ontwaakt in ons nieuwe huis:)
    Gisteren een (te) drukke dag gehad met de verhuizing maar t merendeel staat al op de juiste plek, dus dat komt wel goed.
    Nog wat dozen uitpakken, lampen en gordijnen hangen enz.

En woensdag komen de meubeltjes voor de babykamer!

Ik heb niet meer terug gelezen maar haak vanaf nu weer in!

Fijne dag allemaal

9. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    lekker geslapen in je nieuwe huisje??
    ga je het vanaf nu wat rustiger aan doen???

hier druk dagje vandaag.. zo eerst naar de kerk, vervolgens bakkie doen, en vanmiddag een verjaardag waar we ook blijven eten... dan kids in bed en thuis weer bende opruimen, anders kom ik er maandag niet doorheen....

dussssss, fijne dag allemaal!

10. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Op zih lekker geslapen, wel een aantal keren wakker geweest en flink gedroomd over gordijnen uitzoeken, dozen uitpakken enz.

En beloof plechtig dat ik het rustiger aan ga doen! Moet ook wel want mn rug is killing... Vanaf morgen ook halve dagen werken!
    En hopelijk nu ook mentaal wat meer rust nu de verhuizing geweest is.

Voel me al wel thuis hier dus dat is een goed teken.

11. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    goeiemorgen meiden.

Nog 1 dagje en dan gaan wij er lekker ff tussenuit.
    Heb er onwijs veel zin in, zeker na de afgelopen periode.
    Vandaag is het alweer een maand geleden dat Mylan is geboren en dat we hem af moesten geven.
    Zo gek hoe het dagelijks leven en de routine het weer heeft overgenomen.
    Elke dag is hij bij ons en in onze gedachten maar dat wij met z'n 3en zo sterk zouden zijn hadden we nooit durven hopen.

Nu ga ik me eens lekker aankleden en de kleine man in de kleren hijssen.
    We gaan straks bij manlief kijken als die aan het voetballen is.
    Brrrrrrrr ahahahah

12. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    @ wen, voor zitten heb ik niet echt tips. Niet te lang zitten. Af wisselen met stukje lopen.
    Ik mag niet met mijn benen over elkaar zitten en het is wel niet zo'n gezicht maar je moet met je benen uit elkaar zitten. Net zoals een kleermakers zit op de grond. Dat scheelt weer een hoop. En goede steun in je rug. Verder gewoon aan de fysio vragen. De fysio waar ik loopt moet ik ook door geven waar ik moeite mee heb. Zij heeft meestal simpele oplossingen waar het beter mee gaat.

@ mams, een hele fijne vakantie. Waar ging de reis ook alweer naar toe?

@ hier, zo meteen auto's kijken en vanmiddag naar een verjaardag. Zijn voor een andere auto aan het kijken, maar wat is daar toch veel keus in zeg.

13. stampertje89

stampertje89 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.035
    0
    0
    @ hier: onderweg naar de efteling!! Zwaait heel fanatiek naar mira! :)

Have a nice day everyone! Xx

14. kwiebje

kwiebje Bekend lid

17 feb 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    Minim lekker al in je nieuwe huis! Gefeliciteerd hoor!! Dan is het nu tijd om te ontspannen.

Mams jullie hebben echt een vakantie verdient. Geniet ervan.

Dees een auto is idd lastig Wetene jullie al een beetje wat jullie willen? Ik rij zelf een vw Polo. Ben benieuwd of dat wel handig is.

Stampertje veel plezier in de Efteling.

Hier alles prima. Gisteren zijn we weer op pas geweest om rond te kijken naar meubeltjes en een kinderwagen. Ze hebben van Joolz nu de earth collectie. Die vinden we erg mooi. Nu nog ergens gaan proef lopen en kijken of hij in de auto past.

15. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    @ MiniM: Verstandig.., doe dat maar..,, dromen over gordijnen en dozen? Tsjah hier ook al hoor.., haha kan me altijd erg druk maken over dat soort dingen.,
    Maar nu rustig aan doen jij! En geniet van je nieuwe huisje.,

@ Mams: Een hele fijne vakantie gewenst.., geniet ervan.,!

@ Stampertje..,: Heel veel plezier., de efteling blijft leuk!

Bedankt voor de reacties dames., ik wordt morgen 24jaar., de leeftijd waarop ik altijd moeder wilde worden., hopelijk lukt dat nog!

Gister een geweldig kado gehad van Kylie: Een maansteen.., deze moet je cyclussen bevorderen en je verder helpen.., als het gelukt is met zwanger worden brokkelt hij af of gaat er iets van stuk.., heel bijzonder! Met een mooie kaart en tekst erbij.., Ik heb hem aan mijn navelpiercing gehangen zodat niet iedereen t kan zien en ik geen vragen krijg., want dat is niet de bedoeling maar ben er erg blij mee..,

Vanmiddag komen ook nog wat mensen dus weer een gezellige dag tegemoet maar gister was al GEWELDIGGG! Hihi.,

Taarten bakken? Tsjah ben er 1 avondje mee bezig maar dan heb ik 2 appeltaart gebakken en 2 kwarktaart gemaakt dus is zo gedaan., kost minder en ik vind het lekkerder ., hihi

Nou ik ga maar ff dweilen want het ziet er niet uit hier!! Fijne zondag dames.,

16. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @MimiM: lekker genieten van de zondag in jullie nieuwe huis. Nu rustiger aan gaan doen.

@Dees: succes met het uitzoeken van een nieuwe auto.

@Stampertje: veel plezier in de efteling.

@Kirsten: alvast gefeliciteerd met je verjaardag en veel plezier vanmiddag.

Hier gelukkig goed geslapen, wel redelijk op tijd wakker.
    Vanmiddag komen vrienden even langs. Ze helpen even met de babykamer van de zolder halen en daarna even met de kinderen en eigen honden + oppashond aan de wandel. Genieten van het heerlijke weer.

17. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    MiniM, fijn dat je over bent in jullie nieuwe huisje!! Wat rot van de pijn!!! Hoop dat of de vk of de fysio iets voor je kan doen!!

KWiebje, heb ze even opgezocht. Mooie kleuren zijn het, die cactusgroene en olifantgrijze :D Naar welke gaat jullie voorkeur uit? Hoe voel je je verder?

Kirsten, alvast gefeliciteerd en eetsmakelijk!! Wat leuk die maansteen! Hoopt dat het zal werken!!;)

Stampertje, veel plezier in de efteling!!! De achtbanen moet je overslaan nu heh? Dat is wel jammer :p Zelfs de villa volta mag volgens mij niet als je zwanger bent?
    Wij willen misschien naar het theater gaan van de efteling.

Dees, jaa ik ga ook nog voor een andere auto kijken. Rij nu in een polootje, maar dat wordt toch echt een mpv of stationwagen over een paar weekjes/maandjes! Naar wat voor merk gaan jullie kijken?

Mams, wat gaat de tijd onwijs snel zeg!! Alweer een maand geleden? Lekker hor even ertussen uit, dat hebben jullie wel verdient! Geniet ervan!

Morgen heb ik mn echo, vind het wel spannend worden!!! Hoewel ik weet en voel dat het goed zit, voel ik toch ook ineens wat onzekerheid. Hoop ook dat het gewoon uitwendig gaat lukken!!

18. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Stampertje: *Zwaait enthousiast terug ;)* Was op kamp op onze blokhut een dorp verderop, maar wilde toch even terugzwaaien :D

Net terug van overnachting op onze blokhut. Ben nog steeds ongi (gelukkig super licht, dus geen bloedbad :D) heb het de vrouwelijke medeleiding maar even gezegd voor als ik wat chagrijnig reageerde, vonden ze geen probleem (ze weten dat mijn cyclussen niet helemaal goed lopen, verder niks ;)). Zo onder de douche en daarna eten. Morgen ben ik hier weer te vinden, vanavond lekker vroeg erin, want ben doodmoe!!!

19. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Meiden, kom nog fftjes zwaaien.
    Morgen gaan we om11uur weg en voor die tijd nog harstikke druk dus geen tijd meer.
    Wens iedereen een fijne week en tot vrijdag!!!

20. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Mams: veel plezier

Hier gesloopt maar babykamer is vrijwel af. :)

Deel Deze Pagina