@mams, geniet ervan. Heerlijk er even tussenuit. @stampertje, fijn dat alles goed met je gaat. Hier ook nog niet echt aan de babykamer begonnen hoor. Niet druk om maken meid, we hebben nog even de tijd. @vaddie, jij bent volgens mij wel al een eind met de babykamer. Foto.. @kwiebje, fijn dat alles goed gaat meid. @skaya, geniet ervan morgen. Ben nu al benieuwd naar de foto van jullie kleine wondertje! Hier mega luie dag gehad. Morgenochtend ochtendje suikers prikken, dan eind van de ochtend een 2e groeiecho. Ben heel benieuwd hoe groot ze nu is. En in de middag naar de fysio. Slaap lekker meiden!
Skaya morgen je echo!!! Spannend hè? Ik werd vlak ervoor ook zenuwachtig. Hoort er allemaal bij volgens mij. Als je vlak voor je gaat wat drinkt dan is je blaas vol genoeg om uitwendig de school te doen hoor. Je bent slank, dus dat scheelt ook. Ik vind de grijze zelf mooi. Manlief de groene, dus dat wordt nog even overleggen. We moeten ook nog kijken of het in de auto past. Vaddie fijn dat het kamertje bijna af is. Scheelt jou weer veel werk. Wen wat is een groeiecho? Wat doen ze dan allemaal? Hier begint mijn buikje te groeien. Ik kan de broeken die twee weken geleden nog goed zaten niet meer aan! Ik heb vandaag dan ook twee tassen vol kleding gekocht! Heerlijk die broeken!
goedemorgen meiden... hier lekker drukke zondag gehad... was afgedraait.. nu eerst sjoerd naar school brengen en langs de assistente om mijn prik weer te halen.. daarna onze slaapkamer zo veel mogelijk leegruimen.. tjeerd gaat morgen verven, dus zo veel mogelijk (op de grote meubels na) naar de babykamer.... kortom, jannie gaat lekker gebruik maken van alle energie fijne dag allemaal en denk tot vanavond.. dan ben ik alleen thuis..
Kirsten gefeliciteerd! Ondanks dat je het algevierd hebt hoop ik dat he leuke dagvandaag hebt. Ik mag over twee dagen er een jaar bijtellen. Skaya heel veel plezier en succes bij de echo. Hoe laat heb je het? Gisteren zagen we mijn buik bewegen. Zo leuk!
Goedemorgen, Skaya, veel plezier vanaag! Kirsten, gefeliciteerd! Hier vandaag de overdracht van mn flat, en starten met halve dagen werken.
Dankjewel dames., ga zo naar het werk en vanvond chinees halen en lekker met mijn vent chinees eten een gezellig avondje met een toastje., prima na zo'n druk weekend., even samenzijn! Morgen naar de gyn.., ben benieuwd,.! Dames van de echo.., MiniM en..., stamper? Sorry als ik het verkeerd heb onthouden.., Veel plezier bij het kijken naar jullie wonder.,!
@ kirsten, gefeliciteerd met je verjaardag. Lekker hoor chinees vanavond. @ auto, we zijn naar van allerlei merken weesten kijken. Nog niet in proefgereden, maar ik vind de hyundai i40 een prachtige auto. Lekker ruim en van alles erop er eraan. Die komt nu vaak als reclame op tv. @ skaya, veel plezier vandaag bij je echo. @ wen, waarom krijg jij groeiecho's? @ hier, Om 10:25 de echo. Ben erg benieuwd of alles goed is. Ook benieuwd hoe groot dat hij nu is.
Mams: Veel plezier! Geniet ervan en lekker tot rust komen Kirsten: Gefeliciteerd meid! Gisteren niet meer gereageerd, en wilde je eigenlijk op je verjaardag feliciteren. Dus, maak er vandaag een gezellige dag van! Vandaag weer een afspraak bij de psycholoog. Hopelijk komen we vandaag weer een stuk verder!
ben ik weer ff.. sjoerd is op school, prikje gehaald en beneden is de vloer weer schoon... nu wachten tot tie droog is en dan naar boven.. nu dus bakkie thee bij de computer... mira, s6 bij de psych! miniM, s6 met werken en de overdracht... kirsten, gefeliciteerd meis.. geniet lekker van je mannetje! en spannend morgen de gyn.. ben benieuwd! deesje, leuk leuk, echo, veel plezier... en altijd leuk kijken voor auto's.. hier hebben we een lease, en omdat ik niet werk is mijn citroën AX eruit gegaan... juultje, leuk he.. als je buik zo beweegt... blijft bijzonder... kwiebje, draag hier voornamelijk mijn treggings (onder mijn buik) en heb 2 positiebroeken(workers) van de h&m en nog een jongingbroek van de prenetal... dat is het enigste wat lekker zit... heb wel meer, maar dat gaat uit zodra ik thuis kom(nette pantalon, spijkerbroek, rokjes) skaya, veel plezier bij de echo mams, geniet van jullie midweekje weg... wen, is het alleen ff prikken of een complete curve? en idd.. waarom groeiecho's??? iig veel plezier bij het gluren naar de kleine... en s6 bij de fysio, hopelijk geeft het verlichting... hmmm, hopelijk niemand vergeten... en anders sorry... hier gaat het steeds beter. zo heerlijk om je weer vol energie te voelen en geen koppijn te hebben... helaas nog wel last van restless leggs.. zo irri.. maar goed, das iets neurologisch en dat heeft nu eenmaal meer tijd nodig... zelfs de assistente merkte en zag het verschil... en ik merk ook dat ik weer veel geduldiger ben naar de kids en weer met ze ga spelen ipv af te wimpelen... dat voelt eigenlijk nog het beste... donderdag maar eens proberen te gaan fietsen.. kijken hoe dat gaat en of het nog lukt met voorzitje, of dat ik echt de fietskar moet gebruiken voor de langere afstanden (sjoerd kan kleine afstanden fietsen, maar nog niet naar school bijvoorbeeld... dus dan moet jelle in de fietskar als voorop niet meer gaat)
Groeiecho, ja ze zijn hier blijkbaar iets strenger. Verschilt per stad. Normaal (ook niet overal) krijg je groeiecho's vanaf BMI 35. Hier bij ons is het vanaf BMI 30. Mijn BMI was tussen de 28 en 29 toen ik zwanger raakte. Ze twijfelde om ons die groeiecho's te geven. Maar omdat met name vriendlief een behoorlijk grote baby was en ik ook niet heel klein. Heeft de vk in overleg met ons voor de groeiecho's gekozen. Daar zit dus ook gelijk standaard suikers prikken bij. Vanmorgen al 2 x geweest, zo nog een laatste keer. Echo net ook gehad. Alles was perfect. Ze is precies gemiddeld. Lag al met de koppie beneden, maar dat kan nog makkelijk veranderen. Gewicht was nu 1159 gram. Alle andere meiden vandaag met echo's en dokterbezoekjes suc6. Ben benieuwd naar alle verhalen en foto's. @Juul, super leuk is dat hè als je je buik ziet bewegen. Je kan gewoon echt al met ze spelen in de buik. Zo leuk. Gaan jullie nog een 3D echo doen? @Kirsten, vandaag dus echt gefeliciteerd!! Om 4 uur naar de fysio. Lekker ff de boel los gooien..
Ik ben net terug van de psycholoog en boodschappen doen en heb inmiddels geen vervolgsafspraak meer staan. Ze vond dat ik er allemaal positief in stond en het zonder haar hulp ook wel zou redden. Dus mocht ik toch met problemen zitten, dan kon ik haar mailen. Psycholoog zag alles dus heel zonnig in en ik moet zeggen dat ik me zo ook voel. Mag van haar aan de fysiotherapie beginnen! Dus het bewegingsaspect ga ik waarschijnlijk morgen regelen Morgen afspraak met de diëtist (ze zit bij de fysio in het gebouw, dus vandaar morgen fysio regelen ). Ik hoop dat zij ook blij is met mijn aanpak en eetpatroon, maar dat zal vast wel! Ongi is goed doorgezet, gelukkig geen bloedbad Hopelijk houdt het ook snel weer op, maar ik vermoed dat het wel weer 10 dagen zal aanhouden. We zien het vanzelf!
Heeej meiden! ...Er mag weer iemand op het roze lijstje!! Ik ben ZWANGER!! Wat heerlijk.... De bruiloft was helemaal te gek en we zijn dus toch met z'n drietjes getrouwd, hoe mooi
Uiltje: Dubbel gefeliciteerd meid! Zowel met de bruiloft (hoe is het geweest? Lekker genoten van alle aandacht?) als met je zwangerschap
woehoe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! gefeliciteerd meis!!! mira, wat super dat de psych zo positief is! vooral zo doorgaan! hier wachten op een belletje van mijn mams.. ze is vanochtend plotseling opgenomen met pijn op de borst en heeft op dit moment de fietstest.. weer reuze spannend dus... ze is al 5x gedotterd en heeft ook al een bypass... ze is pas 51 vind het altijd weer zo eng....
Kirsten, ik heb geen echo... Was het maar waar! Dees, hoe was jouw echo? Jannie wat fijn dat het beter gaat! Wen, fijn dat alles weer goed is met de kleine meid! En ook fijn dat je naar de fysio kan! Ik kan pas donderdag... WHAAAAAA!!!! Uiltje, ik lees jouw berichtje nu pas! Wat een geweldig nieuws! Gefeliciteerd meid! Jannie, al nieuws van je moeder? Hier de overdracht van de flat gehad, alles oke, dus daar zijn we lekker van af! En een halve dag gewerkt en nu relaxen op de bank. Ook fijn!
volgens mij is dit de meest recente lijst NOD lijst: 23 september - DutchDiva (gegokt op 33 dagen, 10e ronde, 1e kindje, 28 jaar) Onbekende datum - Mira85 (, 1e kindje, 26 jaar) ZWANGERLIJST: - Zoetje: ... uitgerekend, 1e kindje, 2e ronde - miniM: 11 januari 2012 uitgerekend, 1e kindje, 5e ronde - Wen29: 12-01-2012 uitgerekend, 1e kindje, 3e ronde - Jannie1980: 21-01-2012 uitgerekend, 3e kindje, 2e ronde na 2eMK, 30 jaar 20 weken echo: zwanger van een meisje. 20 sep. VK - Juultje: 29-01-2012 uitgerekend, 1e kindje, 4e ronde - Stampertje89: 20-01-2012 uitgerekend, 1e kindje, 5e ronde. - Vaddie: 05-02-2012 uitgerekend, 1e kindje, 4e ronde - deesjedees; 28-02-2012 uitgerekend, 1e kindje, 1e ronde na 2de mk - Kwiebje: 29-04-2012 uitgerekend(volgens de calculator), 1e kindje, 7e ronde. - Tina85: +/- 11-05-2012 uitgerekend, 1e kindje, 23/09 2de vroege echo - Skaya: 16-05-2012 uitgerekend, 1e kindje, ronde 6! - Uiltje: Vlindertjes - Tina85: BBZ 30-01 7wkn - Jannie1980 22-2 vmk 4w3d 23-3 vmk 4w3d - Kylie1986, 11-5 MA 12 wkn, juni vmk 4wk - Deesjedees, apr '11, mei ,11 - Me83, juli '11 (x2) Engeltjes: -Mams136- Mylan, geboren op 16-09-2011 na 17 weken zwangerschap. Het-even-niet-meer-weten-lijstje: -Kirsten87
NOD lijst: 23 september - DutchDiva (gegokt op 33 dagen, 10e ronde, 1e kindje, 28 jaar) 17 november of 29 december - Mira85 (gegokt op 34 of 76 dagen, 4e ronde, 1e kindje, 26 jaar, PCOS) ZWANGERLIJST: - Zoetje: ... uitgerekend, 1e kindje, 2e ronde - miniM: 11 januari 2012 uitgerekend, 1e kindje, 5e ronde - Wen29: 12-01-2012 uitgerekend, 1e kindje, 3e ronde - Jannie1980: 21-01-2012 uitgerekend, 3e kindje, 2e ronde na 2eMK, 30 jaar 20 weken echo: zwanger van een meisje. 20 sep. VK - Juultje: 29-01-2012 uitgerekend, 1e kindje, 4e ronde - Stampertje89: 20-01-2012 uitgerekend, 1e kindje, 5e ronde. - Vaddie: 05-02-2012 uitgerekend, 1e kindje, 4e ronde - deesjedees; 28-02-2012 uitgerekend, 1e kindje, 1e ronde na 2de mk - Kwiebje: 29-04-2012 uitgerekend(volgens de calculator), 1e kindje, 7e ronde. - Tina85: +/- 11-05-2012 uitgerekend, 1e kindje, 23/09 2de vroege echo - Skaya: 16-05-2012 uitgerekend, 1e kindje, ronde 6! - Uiltje: Vlindertjes - Tina85: BBZ 30-01 7wkn - Jannie1980 22-2 vmk 4w3d 23-3 vmk 4w3d - Kylie1986, 11-5 MA 12 wkn, juni vmk 4wk - Deesjedees, apr '11, mei ,11 - Me83, juli '11 (x2) Engeltjes: -Mams136- Mylan, geboren op 16-09-2011 na 17 weken zwangerschap. Het-even-niet-meer-weten-lijstje: -Kirsten87 Vind het lichtblauwe rijtje wel erg kort worden *krijgt spontaan een dipje in haar net zo zonnige humeur...* Ik probeer even positief te blijven, want vind het niet leuk om de jubelstemming nu te doorbreken... Zo, mezelf even aangepast (stond er zo zielig, datumloos) naar 34 of 76 dagen, maar niks is meer zeker nu ik met die beweegcursus begonnen ben Hopelijk snel goed nieuws voor ons allemaal!!!