Pink Ladies (Part II)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Tina85, 8 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Vind t zo leuk voor jouw/jullie!!!
    (maar heel eerlijk na het ophangen kwam de klap toch aan.., sorry maar je snapt het wel.., ik wacht morgen af maar ben ECHT wel blij voor je)!

2. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    kylie...meid ontzettend gefeliciteerd!!! super joh!!! prachtige test al! hoe voel je je verder?

kirsten, snap dat het heel moeilijk is..hoop en duim ook nog steeds voor jou! komt goed!!

3. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    wow dames!! Ik heb eindelijk na veel zoeken Fleurop gevonden en wat denken jullie.., die heeft gewoon al een maand een zoontje!! 12 sept. als ik me niet vergis., ik zal haar ff een privé berichtje doen om te feliciteren namens ons allen? Ik neem het initiatief en ben zo brutaal om het uit naam van ons allemaal te schrijven.,

4. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Ik had dit inderdaad al gezien.

Kylie, gefeliciteerd!

5. juultje

juultje Bekend lid

2 jan 2011
    983
    0
    16
    Kirsten succes vandaag bij de gyn.

Kylie gefelifiteerd!

6. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Kylie: gefeliciteerd

Nu eerst maar een beetje wakker worden enzo. Zo geen zin vandaag

7. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    @ wen, ik heb volgende week een afspraak bij de vk. Ga het gewoon even vragen hoe het bij hun zit. Altijd leuk om nog meer naar onze kleine meneer te mogen kijken.

@ kylie, gefeliciteerd. Hopelijk blijft alles goed gaan nu.

@ kirsten, prima om een berichtje naar fleurop te sturen. Had al wel iets vernomen dat ze bevallen was.

@ skaya, mooie echo hoor. Tis idd prachtig om zo'n kleintje al te zien bewegen.

8. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Overijssel
    hallo dames,

Kreeg een privebericht van Kirsten, super lief!
    Inderdaad ben ik bevallen van een gezonde zoon, Sam.

Ik met met 37 weken ingleid, omdat na 4 metingen de schatting was dat het anders een 10 ponder zou worden en dus kans groot op keizersnede. Nou... het was er uiteindelijk 1 van 3355gram.
    De bevalling was zwaar, alleen maar rugweeen gehad en moest aan de ctg, dus mocht alleen maar liggen. Onregelmatige weeen, hartslag reageerde niet goed van Sam waardoor ze me eigenlijk geen pijnstilling wilden geven (dus ook maar niet gehad), vroegtijdig gebroken vliezen, vacuumpompbevalling... dat soort ellende. Maar geloof me; het cliche is echt waar, als je een gezonde baby op je buik hebt liggen vergeet je het al weer snel.
    Sam had wel wat opstartproblemen, wilde niet drinken aan de borst, viel snel af, geen energie meer. Na bijvoeding werd het in een keer een heel ander mannetje, meer energie en kwam veel aan. Helemaal goed! Hij wilde in een keer aan de borst.
    Helaas ben ik hier vorige week me gestopt. Want Sam zuigt niet krachtig genoeg waardoor hij te weinig binnen kreeg. Met als gevolg dat hij wel een uur aan de borst wilde, en dat elk half uur. Ik was helemaal op, geen energie meer, en kapotte tepels zijn niet leuk.
    Heb heel veel moeite gehad dat ik hem geen borstvoeding meer kon geven (wel nog af en toe kolfen). Maar die fles geeft zoveeel meer rust!!

Bedankt voor jullie interesse en felicitaties! Ik wens iedereen veel kracht toe en vooral veel geluk straks als jullie kleintje er is!
    En voor de dames die nog zwanger willen worden; hzet em op ;)

9. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Wat fijn van je te horen Fleurop.,! Ineens dacht ik: Hoe zou het met haar zijn..,? Hihi.,

En goed om te horen dat na alle minder fijne dingen het cliche waar is dat je het snel vergeet!! Hihi..,

Juul Thnx.., ben wel een beetje nerveus maar goed., zal wel goed komen., over een uur moet ik er zijn! Spannend!!!

10. stampertje89

stampertje89 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.035
    0
    0
    Hey girls.

Sorry maar n heel kort bericht! Enige wat ik ff snel heb opgevangen is t supernieuws van uiltje..wat super! Gefeliciteerd!!

Hier onwijs veel last van m'n rug, kon bijna mn bed niet uit.. Ik probeer vandaag ff de manager aan te spreken, en kijken of ik minder kan gaan werken want t gaat niet meer :( vind t zooo zwaar klote he :(

Vanmiddag wel weer de beeb bewonderen :D jeeejh, das wel weer heel erg leuk. Om 14,15 heb ik de afspraak. Xx

11. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    ff kijken of ik alles onthouden heb..

skaya, wow wat mooi! zo bijzonder zo'n kleintje
    kirsten, s6 bij de gyn, ben benieuwd! en jou reactie is heel natuurlijk meis... tuurlijk komt het hard aan!
    fleurop gefeliciteerd!
    stampertje, meis, doe het rustiger aan met werken.. beter nu al afbouwen en doorwerken tot het laatst als over 3 weken compleet thuis te komen zitten... veel plezier bij de echo straks.
    vaddie, s6 bij de bedrijfsarts

12. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    nino, wat onwijs ^&*&(*().... hoopte zo op ander nieuws!
    wen, wat fijn dat de fysio geholpen heeft!
    kylie, nogmaals gefeliciteerd meis!

hier mannetje druk aan het schilderen... ondertussen voor mezelf in de stad ff nieuwe laarsen gekocht.. kan ik weer jurkjes aan... had nl geen nette laarsen meer :(
    ga zo beginnen met de babykamer, wat nu nog rommel/logeerkamer is, op te ruimen.. eens kijken wat daar in de kasten ligt wat weg kan of naar zolder kan...

zwaai zwaai!

13. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Kirsten: succes bij de gyn. (maar misschien ben je nu al wel klaar?)

@Stampertje: he getver. Das niet fijn, zoveel pijn. Is er geen verlichting mogelijk?

Hier een mutsen actie: eerste een uur te vroeg opgestaan. Daarna een uur te laat vertrokken. Was zo lekker bezig in de babykamer. :) Op het werk maar gezegt dat de trein vertraging had.

14. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Iedereen is zo te lezen weer lekker aan de slag overal.

Ik ben net naar de diëtist geweest. Besproken hoe de afgelopen dagen zijn gegaan en waar ik nog meer op mag gaan letten. Vooral zo doorgaan, proberen wat meer melkproducten te eten voor mijn calciuminname en kijken of ik wat meer nadruk op het ontbijt kan leggen zodat ik de dag goed begin (nu is dat een knijpfruitje en een klein bakje magere vruchtenyoghurt, maar dat moet dus wel wat meer worden). Ook weer op de weegschaal gegaan, was 0,5 kilo afgevallen en mijn tailleomvang was 2 cm kleiner :D Diëtist was ook positief hierover, dus ikke ook ;) Vanavond hebben ze multidisciplinairoverleg en praten ze dus alle mensen door die aan de cursus meedoen en dan gaan ze bespreken of ik ook met het beweegdeel mag beginnen, want de diëtiste wilde graag dat ik ook zelf wat meer ging doen dan alleen op de fysio leunen. Dus wandelschoenen maar uit de kast laten en veel bewegen ;) 1 november de volgende diëtistenafspraak en hopelijk dus goed nieuws vanuit de fysio...

15. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    @kylie, oohh wat goed! gefeliciteerd!!!

@kirsten, kan me zo goed voorstellen dat dit ook moeilijk en dubbel is voor jullie. Je mag dan ook best even verdrietig zijn, wel hoop houden hoor meid. Komt echt goed bij jullie. Ben benieuwd hoe het vanmiddag bij de gyn is geweest.

@dees, ja vraag het gewoon bij je vk. Ik denk niet dat ze het doen, anders had ze je denk ik al doorgstuurd. Je bmi zal dan nog wel onder de 35 liggen? Het zijn ook maar hele korte echo's hoor, maar indd altijd leuk weer ff spieken je buik.
    Hoe gaat het met de kleine voelen, merk je nu dat het iedere dag een beetje meer wordt?

@fleurop, leuk om wat van je te lezen. En gefeliciteerd met je mooie zoon!! :)

@stampertje, ben jij al bij een fysio geweest? Doen hoor. En anders net al minim en ik waarschijnlijk gewoon minder uurtjes gaan werken hoor. We moeten nog even. Sterkte meid!
    Wat voor echo heb je vanmiddag? Pret 3d?

@jannie, hoe is het met je moeder?
    Heerlijk nieuwe laarzen, heb echt een laarzen tik hier. :)
    Ben benieuwd naar je kamertje straks, leuk!!

@mira, kijk super! Het begin is er. 2 cm en 0,5 kilo eraf! Op naar meer!

@Tina, hoe is het met jou???

16. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Wen: Idd, het begin is er. Ik had me vanmorgen thuis al gewogen voor het douchen en moest volgens die weegschaal nog 6,9 kilo kwijt (het schommelt bij mij echt enorm :(), bij de diëtist moet ik (met kleding aan, schoenen uit) nog 9,5 kilo en volgens mijn tailleomvang nog maar 8 kilo... Dus we gaan gewoon door en met de extra aanpassingen in het eetpatroon en beweegpatroon zal het vast allemaal wat sneller gaan ;)
    En het belangrijkste is: Ik heb bewezen te kunnen afvallen :D De diëtist was vooral blij met de omvangsmeting. Het aantal cm van je tailleomvang schijnt vrijwel gelijk te staan aan je gewicht in kg.

Mijn moeder belde net: "Ik belde even om te vragen of je vandaag al bij de diëtist bent geweest?" "Ja, vanmorgen." "Nou, kom op, vertel!" "Halve kilo en 2 cm kwijt..." "Wauw, super goed hoor meid, ben trots op je!!!" "Dank je mam :D". Heb een supermama!!! *Is trots op haar lieve mama*

17. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    @ wen, mijn bmi in het begin van de zwangerschap was 34.9. Dus net geen 35. Ik ga het gewoon vragen. Altijd leuk om extra te mogen kijken. Heb allemaal het idee dat het een flink kind is.

@ fleurop, leuk dat je een berichtje plaats. Lekker van je zoon genieten.

@ mira, goed hoor. Het begin is er. Nu gaat er de rest ook vast wel af. En als je straks lekker gaat bewegen komt het helemaal goed.

18. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    @ wen, het vaker voelen van onze kleine man kon nog wel even duren. Mijn placenta ligt aan de voorkant. Vandaar dat het wat langer kan duren. Ze had het over een aantal weken. We wachten dus rustig af. Voel hem nu om de paar dagen.

19. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Deesjedees: maar als je doorgestuurd wordt vanwege je bmi heeft dat wel iets meer consequenties dan alleen extra echo's. (je hebt dan medische indicatie en mag niet meer thuis bevallen bijvoorbeeld) Het verschilt per ziekenhuis hoe er mee omgegaan wordt.

@Mira: hardstikke goed hoor. 2 cm is echt goed. En omvang verliezen schijnt moeilijker te zijn dan kg.

Gesprek met bedrijfsarts verliep erg prettig. Blijf voorlopig 50% werken. Over 6 weken weer terug. Mocht ik aanvoelen dat het me zwaar wordt dan ik mijn leidinggevende verzoeken de afspraak te vervroegen. Dat mag ze namelijk niet weigeren. :)

20. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Hoi Dames.,

Nou vanmorgen bij de Gyn geweest., en ja hoor wat ik al dacht: PCOS is ook bij mij geconstateert., en misschien endometriose maar dit moet nog onderzocht worden.,
    Dag 2 of 3 van mijn cyclus moet ik bloed laten prikken dus dit is even afwachten wanneer dat is en mijn vent moet sperma inleveren., we moeten 13dec terugkomen en dan gaan we verder kijken aan de hand van mijn bloedonderzoek en zijn sperma onderzoek.,
    Ook moet ik iets afvallen., een kilo of 5., dus ook hier weer de eeuwige strijd tegen de aanleg om snel uit te dijen.

En misschien krijg ik een kijkoperatie om te kijken of mijn eileiders wel open staan.., pfff dames ik heb het er best moeilijk mee maar mijn vent is heeeel positief en daardoor wordt ik dat ook wel weer maar leuk is anders.,

Sorry dat ik even niet op de rest heb gereageerd maar hoe egoistisch het ook klinkt heb ik even genoeg aan mezelf (sorry sorry sorry!!)
    We gaan ons nu lekker richten op de verhuizing en 13 dec zien we wel weer verder.,

Deel Deze Pagina