Pink Ladies (Part II)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Tina85, 8 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    @skaya, volgens mij is het kwartje gevallen hè..;) je bent zwanger!!!:D
    Ik was ook helemaal in de wolken na die eerste echo.
    Heb je het je schoonouders nu ook verteld?

Weet niet wie er als eerste zal bevallen, ik gok op Jannie op 1 of andere manier. Heb het gevoel, vraag me niet waarom, dat minim en ik na de uitgerekende datum gaan bevallen.
    We gaan het allemaal meemaken.

@Kirsten&nino, indd verstand op nul met zulk soort onderoeken. Er is niks sexy aan..:p

2. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Ik denk omdat Jannie al 2 kids heeft gehad en het dan soms sneller gaat als bij de eerste.,

3. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    Ja hoor. Dat kan goed. Hier is ze de ene dag ook drukker als de andere dag. Leuk hè..:)

4. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    Okay, vond het zo raar. Gisteren bij de echo vertelde ze dat het nog wel even kon duren voordat ik hem goed ging voelen en vaker, omdat mijn placenta aan de voorkant ligt. Tis echt een raar gevoel.

5. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Dees: en dan te bedenken dat je baby over een week of 3 zo hard kan schoppen dat je er wakker van word. :)

6. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    meiden, net terug van werken... niet echt terug gelezen, maar las iets over 1ste bevallen..
    bij de jongens ben ik 11 en 12 dagen eerder bevallen, maar heb het gevoel dat deze dame het langer gaat volhouden.... ik gok op 18 januari..

ga nu snel naar bed, vanmiddag niet kunnen slapen omdat het zo koud was en tjeerd aan het schilderen was in onze kamer.. hopelijk is de lucht een beetje weggetrokken.... en anders maar op de bank crachen vandaag,,,

oja, mijn mams... is ff afwachten of de medicijnen aanslaan.. heeft tijd nodig... maar voorlopig geen werken voor haar... en ze zit al zo lang thuis.. elke keer begint ze met werken en dan gaat het weer mis....

7. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Goedemorgen,

Vandaag 28 weken zwanger:D en vandaag komt de babykamer en kinderwagen:D
    Dus wordt vast een mooie dag!

8. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Wat leuk MiniM!! Wat voor kleur is de babykamer? De meubeltjes?

Hier al een paar dagen last van mijn rug maar het wordt er totaal niet beter op.., nog even aankijken en anders maar langs de HA., jeetje wat ben ik aan het sukkelen de laatste tijd., bah!
    Gister nog wat dingen opgezocht over endometriose maar daar werd ik niet zo vrolijk van en dit spookt door mijn hoofd., pfff dan duurt 13 dec heel lang., laten we maar snel de sleutel krijgen zodat ik genoeg aan mijn hoofd heb!!

9. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    Dat lijkt me helemaal vreemd. Maar ben benieuwd hoe dat dan gaat voelen. Nog even afwachten.

10. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    @ minim, Dat word idd een leuke dag. Wel foto plaatsen als de kamer klaar is he. Ben erg benieuwd.

@ kirsten, Wanneer krijgen jullie precies de sleutel van het huis?
    Kunnen ze aan endometriose niks doen? Ik ga heel hard voor je duimen dat het dat niet is. Pcos is al erg genoeg.

11. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Ik moet het even afwachten en ik had niet moeten speuren op internet want dan kom je rare dingen tegen.., Ik weet niet zo goed hoe het zit met endometriose maar ik ga er niet te veel meer bij nadenken en hopen dat we op 13dec goed nieuws krijgen.,

4 nov krijgen we de sleutel dus dat schiet al op., vandaag de voorschouw van ons huis van de woningbouw zodat we weten wat er hier moet gebeuren en ga ook al verder met inpakken dus komt helemaal goed ;)

12. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    @Juul, GEFELICITEERD!! :D ga je het nog vieren?

@minim, Joepie 28 wkn. Had het er gister met mijn vriend nog over. Lijkt wel vorige week dat we met die test in ons handen zaten. Het gaat zo snel allemaal.

@Dees, ik snap wel dat de vk nog niet roept dat je het nu al kan voelen. We zouden dan helemaal in de stress schieten als we niks zouden voelen. No even dan gaat je man het ook voelen, dat is helemaal super.

13. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    @ kirsten, dat is idd al snel dat je de sleutel krijgt. Zit de keuken en badkamer er dan al in? Of moet dat dan nog gedaan worden.

@ wen, ja ook wel logisch dat ze dat zeggen. Vandaag is het ook weer rustig in mijn buik. Zal ons mannetje wel weer anders liggen. De echoscopiste had ook gezegd dat ik het waarschijnlijk onder in mijn buik zal voelen. en daar voelde ik het gisteren ook. We wachten nog maar rustig af. Ben zo benieuwd hoe dat is.

@ juul, gefeliciteerd met je verjaardag. Ontbijt op bed gehad ;) Hoe jong word je?

14. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Kirsten: moet je nog veel doen in de huurwoning? Of kan je je meteen richten op het klussen in jullie nieuwe huis?

@Jannie: hopelijk gaat het snel beter met je moeder en doen die medicijnen goed hun werk.

@Dees: het harder schoppen komt vanzelf.

@MiniM: leuk! Dus je hebt wat te doen vandaag. :)

Hier echt giga suffig. Komt omdat ik zo moe ben. WErken tot 1 uur en dan lekker naar huis om een paar uurtjes te slapen

15. juultje

juultje Bekend lid

2 jan 2011
    983
    0
    16
    Meiden dank je wel. Ik ben vandaag 27 jaar oud geworden. Geen plannen vandaag lekker een beetje tutten en vanmiddag mezelf laten verwennen bij de kapper. Vier mijn verjaardag begin november samen met mijn vriend die dan 30 word.

Minim 28 weken alweer. Gaat lekker hard. Tijd vliegt.

16. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Juultje: Gefeliciteerd met je verjaardag :D Maak er een leuke dag van (maar zo te lezen wordt dat het wel ;)).

17. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Juultje: gefeliciteerd.

18. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Juultje, HAPPY B-DAY!!! :D:D

MiniM, wowwie 28 weken ookal!!! Ben super nieuwsgierig naar je spulletjes die komen!! Geniet ervan!!! Hoe gaat het met je pijn?

Dees, volgens mij kan het ook best dat je de kleine ineens (bewust) voelt bewegen!! Heeeeeerlijk!!! Ik heb geen geduldd!!!

Hier vandaag 10 weken!!! :D Het genieten is nu goed begonnen, maar ben ineens ook zo ongeduldig!!! Wil alles tegelijk gaan doen en heeel graag nog een echo :p vond het zoo leuk!! De vrouw van het echocentrum zei dat ik door de vk misschien nog een keer mag omdat ze niet veel meer kon zien dan de termijn bepalen en kijken of het kindje 'compleet' was. Ga me er maar niet te veel op verheugen!

19. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Ohw en we gaan het van het weekend aan mn schoonouders vertellen en dan zeg ik er gelijk maar bij dat we een keer op maandag willen trouwen, gewoon voor de formaliteit, zonder iemand erbij naast de getuigen!
    Reacties vind ik sinds de echo niet meer zo belangrijk! Het interesseert me allemaal niet meer zo wat mensen vinden dat moet! En alles is liefde gewoon! :D:p Komt helemaal goed!

20. juultje

juultje Bekend lid

2 jan 2011
    983
    0
    16
    Haha Skaya zo vorozichtig als je in het begin was zo happy ben je nu. Leuk om te horen!

Deel Deze Pagina