Pink Ladies (Part II)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Tina85, 8 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    @minim, oohh 11 dozen..:) hahaha. Nou het is er in ieder geval. Luiertas, da's een goeie die heb ik nog niet. Wil graag een leren, maar heb nog niks maar me zin gezien. Of ze kosten gelijk een vermogen.
    Misschien wacht ik daar nog wel even mee, mooi kerstcadeautje..;):)

2. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Wat last van m'n rug en moe..Maar verder niet, mag niet klagen hé..

@Kirsten: Love you!

3. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Nou van slapen is niet veel gekomen. Man was erg vroeg thuis dus lag pas net in bed toen hij thuis kwam. Er toen maar weer uit gekomen. Net lekker gedoucht, nu even wat eten en straks heel even naar een vriendin die een paar huizen verder woont.

4. Kylie1986

#1324 Kylie1986, 19 okt 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 okt 2011
    23 oktober
    - DutchDiva (gegokt op 33 dagen, 11e ronde, 1e kindje, 28 jaar)
    17 november of 29 december
    - Mira85 (gegokt op 34 of 76 dagen, 4e ronde, 1e kindje, 26 jaar, PCOS)

ZWANGERLIJST:
    - ?????? Zoetje , 1e kindje, 2e ronde
    - 11-01-2012 miniM , 1e kindje, 5e ronde
    - 12-01-2012 Wen29: , 1e kindje, 3e ronde
    - 20-01-2012 Stampertje89, 1e kindje, 5e ronde
    - 21-01-2012 Jannie1980, 3e kindje, 2e ronde na 2eMK,
    - 29-01-2012 Juultje, 1e kindje, 4e ronde
    - 05-02-2012 Vaddie 1e kindje, 4e ronde
    - 26-02-2012 deesjedees , 1e kindje, 1e ronde na 2de mk
    - 29-04-2012 Kwiebje 1e kindje, 7e ronde.
    - 11-05-2012 Tina85 1e kindje, 23/09 2de vroege echo
    - 16-05-2012 Skaya 1e kindje, ronde 6!
    - ???????? Uiltje:
    - 26-06-2012 Kylie1986 1e kindje,ronde 5 na MA en vmk

Vlindertjes
    - Tina85: BBZ 30-01 7wkn
    - Jannie1980 22-2 vmk 4w3d 23-3 vmk 4w3d
    - Kylie1986, 11-5 MA 12 wkn, juni vmk 4wk
    - Deesjedees, apr '11, mei ,11
    - Me83, juli '11 (x2)

Engeltjes:
    -Mams136- Mylan, geboren op 16-09-2011 na 17 weken zwangerschap.

Het-even-niet-meer-weten-lijstje:
    -Kirsten87

5. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    @kylie thnx love you to!! Ben echt wel blij voor jullie hoor.,!

6. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Iedere keer als ik het lijstje wil quoten dan zegt ie dat ik minimaal 3 tekens moet toevoegen maar ik heb dan al een hele zin getikt! Arrggh irritant.., nouja dan niet.,

7. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Ik heb deze;
    Little Company Today Cartoon | Tassen | Baby-Dump

8. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    goede morgen mreiden... gister de hele dag lekker met de kids bezig geweest... voelt weer zo lekker om actief met ze te kunnen zijn! helaas mannetje moest mannetje overwerken, dus moest ze ook alleen naar bed brengen.. das dan weer iets minder...

zo sjoerd naar school brengen en mijn shotje halen en daarna maar weer wat in huis doen... vanmiddag zwemles van sjoerd, dus dagje weer lekker gevult... vanaaf maar lekker bankhangen met tjeerd :D

9. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Oh dat wil ik ook, bankhangen... Maar vanavond mn 1e les zw.gym. Ik ben benieuwd....
    En dt nog wel op mn tv avond met Expeditie Robinson.... Dat zal ik maar opnemen dan.

Verder staat het ledikantje al en de halve commode, morgen ofzo gaan we verder met de andere helft en de kast. Maar t ziet er al goed uit!

verder vandaag eindelijk naar de fysio!

Fijne dag!

10. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    @minim, leuke tas! Ik heb er gister nog 1 gevonden. Even reactie afwachten, stonden geen maten bij. Anders kan die het nog wel eens worden.

Lekker naar de fysio! Hoop zo dat het wat voor je verlicht.

@Jannie, ik kijk ook al weer uit naar vanavond. Lekker bankhangen. Heerlijk!!

11. Kylie1986

Bankhangen, daar ben ik goed in!

Moet zo ook naar de fysio, maar dan om te sporten..

12. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    @ minim, ik zwem ook op donderdag. Heerlijk vind ik het. Je voelt dat je pijn niet. Ben benieuwd wat je er van vind.
    Hopelijk gaat de fysio aan slaan. Heb je oefeningen mee gekregen om thuis te doen?

@ kamer, ik ben heel erg benieuwd wanneer onze babykamer komt. Als het goed is begin november. Das het bijna. Manlief is boven nog hard aan het klussen om het kamertje netjes te maken. We hadden in deze kamer alleen nog maar nieuwe kozijnen en glas in gezet. Verder nog niks aan gedaan. Word nu al prachtig. Ben benieuwd hoe het er uit gaat zien als de meubels erin staan.

@ hier, bah bah wat een weer zeg. Komt hier met bakken tegelijk naar beneden. Wilde eigenlijk boodschappen gaan doen. Wacht nu maar even. Ga ik nog wat in huis doen.

13. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Even klein egobericht, maar moet het jullie even vertellen: vanmorgen weer op de weegschaal gaan staan voor het douchen en was vergeleken met 2 dagen geleden 1,1 kilo afgevallen :$ Ik vermoed dat het te maken heeft met mijn ongi waar ik inmiddels middenin zit en daarbij mss ook een beetje met eetpatroon, maar ben er echt super blij mee. Volgens de thuisweegschaal moet ik nog maar 5,8 kilo afvallen! Komt helemaal goed dus :D

Verder mijn inname melkproducten opgeschroefd van 1 yoghurtje naar 2 yoghurtjes (aangezien ik anders daarvan te weinig binnen krijg en om mijn ontbijt wat meer in verhouding tot mijn lunch te laten komen). Eetpatroon gaat nog steeds niet vervelen. De boterhammen gaan er steeds makkelijker in, heb verschillende soorten beleg die ik eetbaar vind en die een beter keuze zijn, dus valt me allemaal nog mee :D Ik heb niks meer van de diëtist of de fysio gehoord, dus ik neem aan dat ik nog niet mag beginnen met de fysio en nog 1 afspraak bij de diëtist moet afwachten. Jammer, maar dan ga ik zelf wel aan de slag met bewegen. Zondag gaat manlief naar een concert van zijn favoriete dialectband en ik heb gezegd dat ik dan wel alleen ga wandelen in de bossen. Niet zo gezellig, maar wel even fijn om mijn gedachten te ordenen ;)

Ik zie het gewoon helemaal zitten om op 1 december die benodigde kilo's kwijt te zijn :D Op naar een 'schop onder de kont' voor mijn eitjes!!!

14. Kylie1986

@Mira85: gaat helemaal goed komen zo te lezen!

15. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Kylie: Ik hoop het ook :D Ik zou echt super blij zijn als ik op 1 december te horen krijg dat we met behandeling gaan beginnen en ik aan de clomid mag. Nog 6 weken!!!

16. Uiltje

Uiltje Actief lid

2 apr 2011
    168
    0
    0
    Noord-Brabant
    Kirsten: Nee, zelf geen endometriose. Was er onder andere op onderzocht omdat het ook in mijn familie voorkomt. Wel zijn er toen wat verklevingen gevonden, maar niets om me ongerust over te maken. Maar het hele proces rondom die kijkoperatie heeft me psychisch wel veel gedaan. Het is alweer een jaar of 3 geleden maar blijkbaar doet het me nog heel veel aangezien ik jankend bij de fertiliteitsarts zat laatst, toen we het daar over hadden.

Vertellen: Niemand wist hier dat we waren gestopt met de pil. Na een tijdje alleen goede vrienden van ons. De reden dat we nu wel aan ons gezin hebben verteld dat er een wezentje in mij groeit is omdat we inderdaad ook willen kunnen terugvallen op deze mensen wanneer het onverhoopt fout gaat. Maar daar gaan we natuurlijk niet van uit!

Zwangerschapspillen: ik denk dat ik voor die van Davitamon ga.

Mira: Goed zo!

MvM: Vanavond komt die dame van moeder voor moeders. Mijn plasje heb ik vanochtend opgevangen. Ben een beetje bang voor de test, want hoor dat sommigen een lichte streep of soms geen streep hebben. Een minder gevoelige test ofzo. Hmmz, hoop niet dat ik daarvan in de stress raak. Hoe was dat bij jullie?

Zwanger & hoogtepunt: Jemig, wat een kramp kreeg ik daarna! Ik ben gelijk internet opgegaan, bang dat er iets mis was. Maar je wordt er niet wijzer van…. Is dat wel slim zo vroeg in de zwangerschap en hebben jullie daar ook last van??

Echo: Op 4 november de eerste echo!! Ik heb eerst het ziekenhuis gebeld in de hoop een vroege echo te krijgen en dat is gelukt. Ik ben dan rond de 8 weken. Daarna zal ik wel naar de verloskundige moeten denk ik. Zal ik al wel contact moeten opzoeken met een verloskundige denken jullie voor een intake of eerst de afspraak in het ziekenhuis afwachten?

Succes met klussen voor een hoop hier, leuk hoor al die babykamertjes enzo.

17. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    @uiltje, komt helemaal goed hoor met die test van mvm. Hier knaldie die eraf toen.

En ja de seks en zeker de hoogtepunten zijn hier ook heel anders sinds ik zwanger ben. Het wordt nog veel gekker, en het voelt ook anders vind ik..:D Ik vind ze nu richting einde nog beter.. hahahaha..
    Ik krijg nu echt een kei maar dan ook keiharde buik gelijk na het klaarkomen. Is echt bizar..

Je slikte toch ook al foliumzuur toen je stopte met de pil?

18. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    mira, goed bezig meis!!! ga zo door :D

uiltje, dat je kramp kunt krijgen na een hoogtepunt is normaal.. je baarmoeder is nu heel druk bezig en met een hoogtepunt trekt je baarmoeder samen.. zo lang het maar niet te lang (bvb langer als een uur) aanhoud... laat je mannetje een lekkere warme kruik maken om ff op je onder buik te leggen...
    *fijn dat je al zo vroeg terecht kan meis!
    en die afspraak bij de vk kan je gewoon maken hoor..
    want wssl zullen ze je rond de 11/12 weken nog een keer willen zien om een termijnecho te maken...

hier eerst nog onze kamer doen.. ben de babykamer alleen nog maar aan het leegruimen... daarna moet de muur nog gerepareerd word, alles gesaust en de kozijnen allemaal geverft... kortom.. moet nog ff wachten voor ik kan gaan inrichten :(

ga ff snel eten en nog een uurtje plat... moert om 14.15 de deur alweer uit... en dan pas rond 18.15 thuis...

19. Uiltje

Uiltje Actief lid

2 apr 2011
    168
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik hoop dat het een knaltest wordt ja, geeft toch weer een goed gevoel!

Haha, ja het wordt allemaal wat gevoeliger he, las ik. Ben benieuwd, maar vond het nu een beetje eng..

Ja ik slik al sinds het stoppen met de pil FZ, maar wil nu dus over op zwangerschapspillen.

20. Uiltje

Uiltje Actief lid

2 apr 2011
    168
    0
    0
    Noord-Brabant
    Het duurde een minuut of tien, maar was wel heftig, schrok ervan!

Ja fijn he, vind ik ook. Ik zal dan ook maar eens op zoek gaan naar een vk. Misschien wel de vrouw die mij ter wereld heeft gebracht bijna 30 jaar geleden :p

Succes met het uitruimen en doe rustig aan!

Deel Deze Pagina