Pink Ladies (Part II)

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by Tina85, Sep 8, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Skaya

Skaya Fanatiek lid

Jan 19, 2011
    4,337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Dat is ook het Albert Schweitzer toch die grote bij de ijsbaan?
    Lees net op hun site dat je heel 2012 ook in zwijndrecht kan bevallen...good to know :D

2. Skaya

Skaya Fanatiek lid

Jan 19, 2011
    4,337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Mira, thanx!! Zeker handig! Want als ik zelf op alle sites de premies en de vergoedingen ga vergelijken wordt ik helemaal gek! Vind ook helemaaaaal niet leuk om uit te zoeken :p

3. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

Feb 11, 2011
    2,291
    0
    0
    Ja precies, heb je goede verhalen over Z'drecht? Of is dat gewoon dichtbij voor jullie. Ik zit daar namelijk ook heel snel.

4. Mams136

Mams136 VIP lid

Jun 26, 2007
    22,837
    0
    0
    achterhoek
    Nee dat ik ook gemist.

Gefeliciteeeeeeerd!!!

5. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

Dec 15, 2010
    3,773
    1
    38
    NULL
    NULL
    weer wakker..

hier agis gezinnenpolis... kan gewoon in het ziekenhuis bevallen, krijg een kraampakket, hoef mijn eigen bijdrage van de kraamzorg niet te betalen en kan nog 16 uur extra zorg afnemen (en geloof dat ik daar dan wel de eigen bijdrage van moet betalen)

ook hier via independer vergeleken en ook afgesloten, dan krijg je nl nog eens extra korting!

6. Mams136

Mams136 VIP lid

Jun 26, 2007
    22,837
    0
    0
    achterhoek
    en over mezelf nu..
    Ongi gehad t/m maandag dus 6 dagen en dat is normaal voor mijn doen.
    Had wel momenten dat ik niet vloeide en dan ineens weer wel maar eigelijk alles soepel verlopen.
    Volgens mijn vorige cyclussen heb ik binnen een week mn eisprong maar ik ga zelf uit van binnen 3-10 dagen. dus we gaan weer lekker aan de klus.
    Nou scheelt het natuurlijk wel dat ik mn eisprong onwijs goed voel *au*gruwelt al bij het idee *hahaha*
    We gaan er weer voor meiden :D
    Ik doe weer mee...

7. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

Dec 15, 2010
    3,773
    1
    38
    NULL
    NULL
    mams, fijn dat je lijf weer zo snel op orde lijkt.. hopelijk is je lichaam idd klaar voor een nieuwe zwangerschap! gun het jullie zo!

hoe snel van je van tygho en van mylan zwanger??

8. Uiltje

Uiltje Actief lid

Apr 2, 2011
    168
    0
    0
    Noord-Brabant
    Vaddie: Hoop dat het weer een stuk beter gaat met je/ thuis.
    Goede tip met die lijstjes Jannie! En een fijne herfstvakantie.

Skaya: ik doe ook effe aan onthouding nu hoor, vind het toch nog een beetje eng allemaal hihi Wat betreft het wandelen met de hond. Van de week schoot dat ook door mijn hoofd en dan hebben wij maar een middelmatige hond. Ze trekt wel enorm en dan met gladheid inderdaad. Je vent wat vaker naar buiten sturen tegen die tijd!

Kirsten: Ja is het ook, het is allemaal niet zomaar iets. Je werkgever is maar kortzichtig, maar komt dan nu allemaal ook even extra aan. Doe rustig aan meid!

Stampertje: Wat een verhaal joh met die echo haha, dan schrik je wel even! Ook weer mooie foto’s! Bijna beginnen aan de babykamer.

Huishouden: Momenteel doe ik alles omdat ik nu meer tijd heb dan mijn man, maar hiervoor en vanaf volgende week hebben we alles netjes opgedeeld. Een hele fijne huisman heb ik wat dat betreft.

Mams: Beetje bijgekomen? Altijd fijn om weer thuis te komen ook he! Fijn dat alles bij jou weer een beetje op gang begint te komen. Veel plezier met klussen!
    Enne, ik ben dus zwanger ja!!

Wen jammer dat je niet mee kan!

Goed zo Dutch Diva!

Verzekering/Ziekenhuis: Ik wil ook in het ziekenhuis bevallen en heb al een tijd geleden mijn verzekering omgezet naar het VGZ Gezin pakket. Hoop inderdaad toch wel dat dan een hoop vergoed gaat worden, maar zal het over een tijdje is na gaan kijken.

MvM: Ben sinds gisteren in de kannen aan het plassen. De test was knal!! Toch altijd weer een geruststelling. Ze noemde zelfs even een tweeling…zou wel heel leuk zijn! Heb een mooie armband gehad en een boek: de geboortegids. Er werd me gevraagd iedereen in te lichten over MvM. Dus als er binnenkort iemand zwanger wordt, en dat gebeurt!!, dan meedoen natuurlijk (en als je dat via mij doet krijg ik nog een extra kadootje haha).

Ik zal nog eens wat foto’s plaatsen van mijn testen trouwens.

Vanavond mijn zusje verrassen!

Fijn weekend!

9. Mams136

Mams136 VIP lid

Jun 26, 2007
    22,837
    0
    0
    achterhoek
    Jannie ik was van Tygho in de 2e ronde zwanger en van Mylan* in de 3e ronde dus ik heb er veel vertrouwen in dat het ons gewoon weer gegund gaat zijn.

Nou niet echt bijgekomen hoor...ben kapot, dag in dag uit met 10 man bij elkaar op de lip is onwijs druk!! maar het was wel heel gezellig :D

10. Mams136

Mams136 VIP lid

Jun 26, 2007
    22,837
    0
    0
    achterhoek
    ohja...Buurman kwam net aan de deur.
    Pakketje van moeders voor moeders, een tas.
    Nou wist ik dat die zou komen maar het kaartje dat erin zit deed toch wel ff pijn.
    Er staat letterlijk: Jij gaf, Wij kregen.....
    Uh ja inderdaad...Ik kreeg niet:(
    Maargoed, schud het weer van me af en ga weer verder.

11. miniM

miniM Fanatiek lid

Jan 4, 2011
    2,592
    0
    0
    Haai allemaal,
    Ik ga na mn tekst-kwijt-moment van gisteren weer ff mn best doen om bij te lezen en te reageren... Maar sla het stuk van gister wel ff over.Sorry.

Kylie, testverslaafd zie ik? Ik herken het helemaal;)

Wen, wat jammer dat je niet mee kan shoppen... Wel kei leuk dat jullie dat elk jaar doen! Maar jou shoptijd komt nog wel als de kleine er straks is!

Dutch; goed bezig!

Skaya, je kunt je vraag over ziekenhuisbevalling en verzekering enz ook bij je vk neerleggen. Ze weet er vast meer van voor jou buurt.

Mams, welkom terug!

Hier gister bij de fysio geweest; beginnende bekken instabiliteit. Dus gas terug nemen om te zorgen dat de klachten niet erger worden.
    En gister ook de 1e les zwangerschapsgym. Wat een types zijn er toch zeg.... Ik heb mn ogen weer uitgekeken! Incl plaatsvervangende schaamtemomenten. Ik kijk nu al uit naar de partneravond wat voor mannen er bij die vrouwen horen!

Kamer; ledikant en commode staan al. Ziet er al goed uit. MOrgen de kast.

Ik ga zo lekker tapas eten, dus tot later!

12. vaddie

vaddie Fanatiek lid

Nov 30, 2010
    4,016
    1
    38
    Female
    In de buurt van Utrecht
    Hier de meest uitgebreide verzekering van VGZ. Dus krijg alles vergoed.

Vandaag lekker gepoetst. Kon goed merken dat ik had 'uitgeslapen' tot half 9. Nu wel erg moe. LIef is nu bezig met eten maken. Vanavond natuurlijk weer the voice kijken. :)

13. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

@MiniM: Ik testverlaafd? Valt wel mee hoor..
    Heb nog 1 test (kv) liggen voor zondagochtend en dan voor dinsdag (precies met 5 weken) die van Mvm,..ze woensdagavond geweest, veel te vroeg natuurlijk..Streepje was zichtbaar op die test, maar de heeft er nog 1 achter gelaten voor me..
    Mooi hé dat boek?

14. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

Dec 19, 2010
    1,927
    0
    36
    Nederland
    Thnx dames., ! Heb het wel moeilijk vandaag.,bah!
    Op mijn werk weet nog niemand het en dat wil ik graag zo houden.., mijn contract loopt in febr af en als het nog niet nodig is het te vertellen wil ik dat ook niet., puur om zekerheid van mijn baan (we weten allemaal hoe dat werkt denk ik:S helaas).

Vriendjelief heeft storingsdienst tot vrijdag en is nu bij een storing, net alleen gegeten en nu ff wat opruimen en komt mijn schoonmoeder zo., dus wederom goed houden maar vanmorgen is er al een hoop uitgekomen gelukkig.
    Dinsdag komt kylie als het goed is en ik vrees dat het janken wordt zussie! t moet er toch uit he..., hihi.

Verzekering: Ik ga wel overstappen maar waarheen?? Ik vrees dat ik weer moet gaan vergelijken tot ik een ons weeg., maar wil wel goed verzekerd zijn!

Vandaag een soort ongi krampen maar zit op dag 17!! Dat kan echt niet!! Ben benieuwd wat het is.., als het aanhoudt en ik me er niet fijn bij voel ga ik dinsdag de gyn bellen., mocht altijd bellen met vragen zeiden ze..,

@ Mams: Lekkere dagen gehad?? Hoop dat jullie ervan genoten hebben..,

15. Skaya

Skaya Fanatiek lid

Jan 19, 2011
    4,337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Kirsten, kan dat je ei eraan zit te komen?! De ene keer voelde ik ook een soort krampjes en de andere keren helemaal niks.

MiniM, jaaa ik ga die vraag idd ook aan de vk stellen.
    Beginnende bekkeninstabiliteit??? Halloooowa, als je nu al zoveel pijn hebt, hoe erg is het dan als je gevorderde instabiliteit hebt! Veeel gas terug meid!

Wen, mijn moeder is van mij in dordt bevallen en vond het daar een stuk minder 'persoonlijk' doordat het veel groter is en ze trof daar precies een paar chagerijnige zusters. Van mijn broertje is ze in Zwijndrecht bevallen en daar is ze veel meer over te spreken. Sfeer is persoonlijker, mensen vriendelijker en je voelt dat het iets minder op grote schaal is.
    Maasstad rotterdam is ook gigantisch natuurlijk. In Zwijndrecht voel ik me meer 'thuis'. Hoor over Dordt ook wel goede verhalen van andere mensen, het zal maar net zijn hoe je er zelf ook in staat en welk personeel je treft ;)

Uiltje, leuk heh die armband en weer een extra test als bewijs van je zwangerschap!! Ik heb geen boek gehad????
    Succes met plassen in de kannen! Ik ben net aan mn 5e set kannen begonnen. Krijg jij er ook 8 per week? Krijg er steeds maar 6 vol, omdat ik het niet meeneem naar werk.

Merk dat ik snachts nu vaker moet plassen. Afgelopen nacht wel 3x en dan ook echt veel en dan elke keer heel vroeg in de ochtend voor nr2! Super irritant. Plas in 1 nacht bijna een MvM kan vol :D Overdag is het eigenlijk best weinig, terwijl ik wel gewoon drink. Lijkt wel of alles blijft zitten tot snachts.

16. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

@Skaya: Dat boek is pas sinds 1 of 2 weken, ze mogen een beperkte oplage weggeven..
    Dat armbandje van de eerste zwangerschap heeft m'n moeder toen meegenomen om te dragen, ik ben niet van de armbanden.. De nieuwe mag ze inruilen voor de oude (als ze weet van dit beebje), dan kan de oude in de doos met spulletjes van het eerste beebje..

@Kirsten: Ja, dat wordt zeker huilen,..

17. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

Nov 10, 2010
    1,647
    0
    0
    @ minim, nou dan moet je goed gas terug geven. en goed naar je lichaam luisteren. Kan je vertellen gaat alleen maar zeerder doen. Straks een bekkenband is heerlijk. Dan kun je net even wat meer. Daarna wel rust houden.

@ verzekering, ik zit bij het cz. Heb wel collectieve korting via mijn werk. Heb geloof ik comport plus. Middelste pakket iedergeval. Je kan in 2012 altijd weer wisselen.

@ hier, ga zo lekker languit voor de buis hangen. Mannetje heeft vergadering van de carnaval. Het bouwen gaat weer beginnen. Dat word weer wat avondjes alleen. Vind ik niet zo erg. Lekker op tijd naar bed dan.

18. miniM

miniM Fanatiek lid

Jan 4, 2011
    2,592
    0
    0
    Dees, ik hoop dat t hierbij blijft en ga daar ook alles aan doen( of eigenlijk juist voor laten)...
    Een band werd juist niet geadviseerd, omdat je spieren dan nog slapper/ luier worden. Laatste middel zei de fysio, als je echt niet meer kan lopen.
    Ik was bang ook echt door mn bekken te zakken, maar dat kan dus niet, gelukkig.

19. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

Nov 10, 2010
    1,647
    0
    0
    @ minim, ik gebruik hem ook alleen maar als het echt moet. Als we ergens naar toe moeten waar ik veel moet lopen en staan. Verder probeer ik hem zo min mogelijk te gebruiken. Fietsen is ideaal vind ik. Lopen kan ik niet meer zo ver. Maar op de fiets kom ik bijna overal.
    Goed aan jezelf denken dan komt het wel goed.

20. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

Dec 15, 2010
    3,773
    1
    38
    NULL
    NULL
    goedemorgen.. rustig aasn he miniM..
    hier de band ook alleen op slechte dagen.. en alleen bij lopen... fietsen nog niet geprobeerd... moet 2 kids mee op de fiets... dus das extra veel gewicht mee..

hier inmiddels al lekker druk in huis.. tjeerd staat te schilderen en ik druk met de was, de keuken en nu ff boodschappen doen.. straks ff de laatste bloesjes strijken.. hoef ik alleen nog 2 wassen te vouwen en van 1 van die draaien evt. nog wat te strijken...
    vanmiddag naar mijn schoonouders... die waren donderdag 33jr getrouwd, maar waren op vakantie... gan wssl op de pannenkoekenboot eten :D
    ben er vandoor.. fijn weekend!!!

Share This Page