Pink Ladies (Part II)

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by Tina85, Sep 8, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. vaddie

vaddie Fanatiek lid

Nov 30, 2010
    4,016
    1
    38
    Female
    In de buurt van Utrecht
    Ondanks dat ik alleen maar last heb van mijn stuitje en mijn bekken verder pijnvrij zijn hier ook veel aan het fietsen. Goed op mijn houding letten zodat mijn stuitje niet zeer gaat doen en ik kom een heel eind. Grotere stukken met de hondjes doe ik ook op de fiets omdat lopen zo langzaam gaat dat de honden me soms kwijt zijn.... (had normaal nogal een marstempo)

Vanmiddag maar weer even slapen, morgen naar de dierentuin met de hondjes.

2. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

Feb 11, 2011
    2,291
    0
    0
    Oohhhhh...... Wat was dit lekker, en wat had ik het blijkbaar nodig. Gister na de Voice in slaap gevallen en ben nu net pas wakker. Hahaha.. Heerlijk.

Had gister al op de zaak gezegd dat ik vandaag niet zou komen werken, was zo vreselijk moe. En kon bijna niet meer bewegen van de pijn.
    Dus heerlijk lang geslapen.

Ga zo even boodschappen halen, dan laat ik lekker het bad vollopen. Daar kruip ik in met een boek. Daarna ga ik lekker me mooi aankleden en me haar doen. Begin van de avond naar vrienden om daar te eten. Komt helemaal goed vandaag..:D

@minim, nou goed rustig aan doen dus. Gelukkig zijn we al een heel eind in de zwschap. En die bekkenband, hier was de fysio er ook geen fan van. Juist trainen die spieren had hij het ook over.

@Jannie, grappig de pannenkoekenboot, leuk! Veel plezier.

@uiltje, zie je nou wel, gewoon een knaller van een test!! :)

@Juul, hoe gaat het met je misselijkheid? Gaan jullie nog een 3D echo laten maken?

@kwiebje, alles ok?

@mams, fijn dat je ongi weer gelijk zijn oude ritme heeft opgepakt! Op naar een knalei!

Meiden, fijn weekend!

3. Skaya

Skaya Fanatiek lid

Jan 19, 2011
    4,337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Wen, heeeeeeeeerlijk heh!!! Je hebt gewoon ongeveer 14 uur geslapen dan!! Je hebt zeker wat slaap kunnen inhalen, lijkt wel een mini winterslaapje!
    Ik had eergisteren van 22u tot 10u geslapen...zoo lekker!!
    Geniet van je bad en je etentje vanavond :D!

Vaddie, welke dierentuin gaan jullie? Wij zijn 3 maandjes terug ook naar het ouwehands in Rhenen geweest met de hond. Die vond de Ijsberen en het berenbos helemaal geweldig!

Hier vandaag rustig aan het opstarten. Wat was aan het opvouwen geweest, zo ff afwassen, boodschappen doen, de hond uitlaten en vanavond uit eten met vrienden in Rotterdam!

Morgen naar mn schoonouders om het te vertellen! Ben benieuwd!
    Gisteren aan mn andere oma het nieuws verteld en die vond het super leuk en een eer dat ze het nog mag meemaken. Ze kon ook niet wachten om het door te vertellen. (Vandaar dat ik wat langer heb gewacht haha)

4. vaddie

vaddie Fanatiek lid

Nov 30, 2010
    4,016
    1
    38
    Female
    In de buurt van Utrecht
    @Skaya: we gaan idd naar Rhenen.

5. miniM

miniM Fanatiek lid

Jan 4, 2011
    2,592
    0
    0
    Babykamer is klaar! Volgende week op pad voor de aankleding!

6. vaddie

vaddie Fanatiek lid

Nov 30, 2010
    4,016
    1
    38
    Female
    In de buurt van Utrecht
    @MimiM: yes. Leuk. Foto's!?

Hier niet zo lekker geslapen. Flinke rugpijn waar ik wakker van werd. Zo verkeerd gezeten dus gisterenavond.

7. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

Feb 11, 2011
    2,291
    0
    0
    Yeah! Leuk! Hier vandaag laatste stukje kozijn verven en dan komen hier morgen de meubeltjes. Heb al een lamp besteld, de rest ga ik doen als morgen of van de week alles staat.
    Wil een kleed op de grond, maar voor de rest weet ik het nog niet. Komt goed! Heb er zin in..

Oohh hier weer heerlijk geslapen, slaap opeens weer goed de laatste week. Heerlijk.

Morgen ook weer naar de fysio, lekker los gooien die boel!

Gister deed ze me trouwens voor het eerst beetje pijn. Stond in de badkamer na het bad en opeens draaide ze helemaal om volgens mij. Leek wel of ze even door me navel naar buiten wilde komen..:)

8. juultje

juultje Bekend lid

Jan 2, 2011
    983
    0
    16
    Minim heerlijk dat de kamer af is. Geeft een beetje rust denk ik.

Vaddie klinkt niet lekker. Loop je al bij een Fysio?

Wen de misselijkheid is er nog steeds maar geef nog maar 1 keer per week over. Kan er de klok bijna op gelijk zetten. Maar is te doen. Verder werk ik nog steeds veel. Soms wat zwaar en zorgt t voor discussie thuis en sommige weken gaat t best aardig. verder zijn we lekker aan het rommelen met de kamer en een beetje bezig met de namen.3 d echo twijfelen we nog een beetje over. we zijn bang dat we dan aan de trekken kunnen zien of het jongen of een meisje wordt.

Vriend wordt binnenkort 30. Hebben jullie nog tips voor een leuke verrassing?een pop of iets dergelijks?

9. miniM

miniM Fanatiek lid

Jan 4, 2011
    2,592
    0
    0
    Goedemrgen,
    De foto's volgen nog. Eerst eea nog verder aankleden. Heb zo'n stoere loopauto, aluminium, zo'n oud model, maar dan nieuw. Ff kijken f er een plaatjeop internet staat. De meubeltjes zijn wit. Aankleding wordt grijs en blauw. De grijze rolgordijntjes hangen ook al. En wat kleertjes in de kast. Ik moet alles nog wassen, maar het staat nu al gezellig.

Dit is de auto;
    Kennisgeving voor omleiding

Slapen; ik slaap eigenlijk wel goed. En dat in ons nieuwe huis! T andere apparteent in truwens verhuurd sinds vrijdag! Dus super fijn!

Wen, leuke dag voor jou morgen!

Juul, vervelend zeg dat je nog steeds moet vergeven.

Fijne dag allemaal! Ik ga eens ff lekker in bad! Wat heerlijk, dat konden we voorheen niet.

10. miniM

miniM Fanatiek lid

Jan 4, 2011
    2,592
    0
    0
    Haha die naam van de link voor de auto...:(:D

11. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

Feb 11, 2011
    2,291
    0
    0
    Hhahahaha, ja ik dacht ook al. Maar hij is echt geweldig. Zo stoer.

@Juul,nou gelukkig al een hele verbetering. Heb je er moeite mee om minder uren tebgaan werken! Of gaat het je nog goed af.

Weet dat eigenlijk niet of je verschil van jongen of meisje ziet puur alleen dan aan het gezicht tijdens zon echo. Vraag het daar eens na bij het echobureau, die kunnen je vast goed adviseren.. Het is wel heel erg leuk hoor..

En leuke verassing voor je vriend, en pop hahaha.. Kan die vast oefenen..;) zal het niet weten, welke richting wil je op?

12. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

Mar 30, 2011
    4,664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Kamertjes: Ik ben benieuwd hoor meiden hoe die kamertjes eruit gaan zien. Heb zelf al een idee in mijn hoofd (voor als we dan een koophuis hebben zodat ik helemaal los kan gaan op schileren enz ;)), maar eerst nog eens zwanger worden ;)

Gisteren drukke dag gehad: Scouting (installatie, dus mijn medeleiding en ik zijn nu officieel Welpenleiding en de kids officieel Welpen :D) en daarna feest van schoonvaders (veel familie en vrienden over de vloer ;))
    Gisteren heeft een tante en oom van manlief bij mijn schoonouders meegegeten. Natuurlijk super leuk en gezellig, alleen minder dat ze dan een (onbewust) vervelende opmerking maakte (schoonzus pakt een luier bij uit de kast "Zoow, jullie hebben nog kleine luiers liggen, die moeten maar snel op!" (nichtje heeft nu luier maatje 3 en schoonouders hadden nog bijne een heel pak maatje 2 liggen) Waarop die tante zegt "Ach, dat is voor de volgende!" Schoonzusje daarop "Ja, hallo, ik hoef er geen 4!!!" Tante "Maar ik bedoel ook voor iemand anders...!" En bedankt :().
    Eenmaal later op het feest in de keuken (schoonzusje en ik hebben de hele avond meegelopen met drinken, snacks enz) haar gezegd ofze een 'geheim' wilde weten. Daarna een beetje vertelt over waarom ik bij de diëtist loop en dat ik daarom af moet vallen. Afgesproken om vandaag in de bossen te gaan wandelen, nichtje van 5 maanden mee :D, en dan even de kletsen over alles. Ze zei meteen al "Als er iets is, dan heb je mijn nummer!!!". Ik kan echt goed met haar overweg, dus is wel fijn dat zij het alvast weet, dan is de stap naar schoonouders mss weer wat minder.

Maar ik ben ook weer heeeeeeeel erg trots op mijzelf. Normaal vind ik het super moeilijk om van al het lekkers af te blijven op een feest. Deze keer heb ik in totaal 1 handje chips op en 1 toastje met ham/prei-salade :D Niet eens gebak of een koek!!! Manlief is super trots op mij, dus ik ook!

Net ook een kaartje van mijn moeder gekregen (gisteren binnengekomen net geopend) om me een hart onder de riem te steken: "Mira, even een kaartje om je te zeggen dat ik je een kanjer vind! Het begin is gemaakt, de rest komt nog. Mama". I love my mom :D

Goed, ik zie dat dit wel weer erg veel over mezelf gaat (behoorlijk ego dus), maar wilde het even delen ;) Geniet allemaal nog van de zondag, dan doen wij het hier ook!

13. juultje

juultje Bekend lid

Jan 2, 2011
    983
    0
    16
    Wen bedoel meer een abraham pop....:) beetje die toer.

14. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

Feb 11, 2011
    2,291
    0
    0
    Whahaha whahaha, oohh sorry Juul. Ik dacht al? Hahahahaha aha.....:):D

Ga je een suprise feest houden? Ik denk dat ik hier een echtscheiding heb als ik zo pop voor de deur zou zetten..:p

15. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

Nov 10, 2010
    1,647
    0
    0
    @ juultje, hihi een abrahampop. die is grappig.
    Hier heb ik het huis met vlaggetjes versierd en een sticker van een verkeersbord met 30 erop opgehangen. Niet veel geks.

@ mira, je bent heel goed bezig geweest. Moeilijk is dat het al dat lekkers te laten staan. En vandaag lekker wandelen in de bossen. Je hebt er heerlijk weer op. Ben erg benieuwd of je deze week ook zo'n goed resultaat hebt.

@ minim, wat een gave auto zeg.

16. Skaya

Skaya Fanatiek lid

Jan 19, 2011
    4,337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    MiniM, wat gaaaaff!!! En idd die naam van die link...waar dei dat vandaan haalt haha :p
    Ben heel benieuwd naar een foto van het kamertje. Ik wil ook graag een grijstint gecombineerd met een kleurtje of 2 :p ligt er nog even aan welke kant we op gaan...roze of blauw.

Wen, heeft ze een koprol gemaakt ofzo? Weet je hoe ze nu ligt? Waar met dr hoofd, rug enz?

Mira, goed bezig meid! En wat lief van je moeder! Zulke steun is heel belangrijk! Laat ze maar lekker vaak zeggen hoe trots ze op je zijn :p

Juultje, hahahahah super grappig zo een pop! Hier zou mijn vent dat ook niet echt kunnen waarderen denk ik :d Ik vind het wel een super grappig idee!
    Shit dat je nog steeds moet overgeven, hoewel 1x per week voor jou al een heeeeeeel stuk minder is toch? Wie weet stopt het nog wel voor je gaat bevallen ;)

Vanmiddag mn schoonouders verteld dat we zwanger zijn en die waren laaiend enthousiast. Tenminste mn schoonmoeder :p mannen zijn toch wat rustiger/droger vaak. Heb dr al lekker zitten pesten met oma enz. Kon ze hard om lachen. :D
    Er is niks gezegd over dat we nog niet getrouwd zijn of dat de hond uit huis moet, vind ik netjes! Denk dat we die discussie nog wel krijgen, maar dat komt wel goed.

17. vaddie

vaddie Fanatiek lid

Nov 30, 2010
    4,016
    1
    38
    Female
    In de buurt van Utrecht
    @Juultje: nee geen fysio. Gevalletje van avond onderuitgezakt zitten op een bank. Had dus flinke rugpijn. Gelukkig is mijn rug door al dat lopen weer lekker los.

@Mira: fijn zo'n zorgzame moeder. En natuurlijk lekker dat je het weer met iemand hebt kunnen delen. Knap dat je van die hapjes af hebt kunnen blijven.

@Skaya: gaat de hond dan de deur uit vanwege de baby? Of willen je schoonouders dat alleen graag?
    Mooie dat ze zo leuk reageerde op jullie leuke nieuws.

Dierentuin was erg zonnig en gezellig. En druk. Hondjes en ikzelf liggen nu uitgeteld op de bank.

18. Skaya

Skaya Fanatiek lid

Jan 19, 2011
    4,337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Vaddie, ja ze willen dat de hond de deur uit gaat...normaal al, maar met een kindje des te meer. Er zijn wel meer mensen die het eng vinden. Hij is wel gigantisch met zn 63kg, maar denk dat zolang het kind niet strontallergisch is, de hond alleen maar een aanwinst is voor de veiligheid van de kleine. Denk dat hij het zal bewaken met zn leven...groot monster, maar klein hartje!
    Leuk heh dat de hond meekan naar die dierentuin!!! Vond het zo leuk om die hond zn reacties te zien bij al die beesten. Vooral bij de roofdieren ging die helemaal uit zn dakkie :D en de giraffen staan op ooghoogte, dat vond tie ook wel bijzonder!
    Fijn dat je rug weer losgekomen is door het gewandel! Is ook wel een goeie om te blijven bewegen denk ik? Als je stil gaat zitten, dan gaat het alleen maar vaster zitten.

19. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

Feb 11, 2011
    2,291
    0
    0
    @skaya, leuk dat je schoonouders zo blij zijn. Het Kleine moppie ligt nu met haar kont helemaal bovenin, ruggetje links, en dus beentjes rechts en koppie onder. Zo leuk, je kan het heel goed voelen nu als ze hoog ligt.

Morgen komt het kamertje en de box en het wippertje! Yeah!
    Volgende week de rest van de spullen..:D me happy..:D

Morgen ook weer even lekker naar de fysio, en het wordt prachtig weer. Topdag dus...:)

20. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

Feb 11, 2011
    2,291
    0
    0
    :D ben zo blij, me nicht is zojuist bevallen van een heel mooi klein lief meisje. Liza, 2900 Gr. 47 cm. Klein poppie maar helemaal gezond. Ben zo blij, moest het ff kwijt..:)

Share This Page