Pink Ladies (Part II)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Tina85, 8 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    hier word 1 muur lila en de rest gewoon wit. de meubeltjes, zal eens kijken of ik een foto van de kamer van de jongens kan vinden zo.. zijn nl dezelfde meubels...
    aankleding ben ik verder nog niet helemaal uit..
    word of lila/paars of lila grijs.. maar daar kom ik 5 november wel uit op de jonge gezinnenbeurs...
    zal blij zijn als ik met de aankleding kan gaan beginnen... maar ja.., eerst moet onze kamer... kan straks iig de wieg staan.. (ze ligt de eerste weken bij ons op de kamer, zodat de jongens niet wakker worden van de nachtvoedingen (die doe ik gewoon lekker in ons bed nl :D )

ben maar gestopt met behangtrekken..., kreeg harde buiken... moet manlief vanavond maar verder gaan....

2. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
  3. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
  4. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    Hahaha geweldig, wat een bekkie..:D

Hier zijn al de meubeltjes net van het witte af. Aankleding gaat denk ik grijs/wit met wat lichtroze worden. Als straks alle meubeltjes in elkaar staan. Ga ik eerst kijken waar ik ze neer ga zetten, en dan bedenken of ik nog wat met een muur wil gaan doen.

5. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Jeetje, wat balen! dus ff omschakelen nu? Alles voor een goed doe he...

Ik herken er wel veel van. MAg ook niet zwemmen, lopen, lang staan enz.
    Waar staat sig voor?

6. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Wen, getver wat balen zeg!! Lijkt meteen ook zo definitief als het een naampiej krijgt, hoewel het natuurlijk wel tijdelijk is, maar toch!
    Achhh arme man van je! Wist hij zich wel een houding te geven in de supermarkt? Je kan er niks aan doen, het gebeurd!
    Begrijp wel wat je bedoelt. Op me werk op de groep heb ik een mannetje met downsyndroom en hoe lief hij ook is...ik hoop zooo dat mijn kleintje gezond is!

Jannie, leuk lila!!! Als het een meid wordt wil ik ook iets van paars/roze. Je meubels zijn ook heel mooi. Als ik rondkijk valt mijn ook ook steeds op de meubels met combi hout/wit. Leuk! En wat een heerlijk vrolijk manneke heb je zeg!!

Stampertje ohhhhwwww ze moeten wel ff gaan opschieten nou hor met die dakkapel! Gelukkig zijn het de laatste dingetjes, dan kan je eindelijk beginnen!

Huisdieren en trainen: Helaas heb ik een ras uitgekozen dat zo dichtbij de natuur staat dat het niet te trainen valt. Ze zijn erg onafhankelijk. Er zijn al vele kynologen geweest met het standpunt dat je elke hond kan laten luisteren, maar ze komen er stuk voor stuk op terug.
    Hoop heel erg dat tie ineens heeeeel rustig en lief wordt buiten als de kleine erbij is. Op alle andere gebieden is het echt een engeltje :p

7. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Kan het niet laten om even een foto van het grote varken te plaatsen! Hebben jullie een idee :p. Tis de middelste!

Vind ook dat je een dier nooit alleen kan laten met een kind! Niet dat ze kwaad willen, maar ze zouden er maar perongeluk op gaan liggen ofzo. Mijn kat die heeft ook de neiging om snachts op je borst te komen liggen slapen...lekker benauwd krijg je het dan kan ik je vertellen :p maffe beesten!

8. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Skaya: anatolische herder? Turks hondenras toch? (verder echt geen verstand van hondenrassen hoor)

Is wel even iets anders dan die van mij. (labrador achtig)

Hier weer gezeik op mijn werk. (het zal eens niet) Volgens hoofd v.d. afdeling moet ik ziekenhuisbezoek op mijn vrije dag plannen. A.s. woensdag de eerste afspraak die niet op mijn vrije dag is gepland. (en duurt meteen de hele ochtend) Nadat ze 20 minuten tegen me aan heeft lopen lullen was ik het beu en gezegd dat de afspraak van a.s. woensdag wel vrije uren op zal nemen. (volgens haar heb je daar vrije uren voor) Maar even per mail nagevraagd bij het uwv hoe dat zit.
    Daarna belde directe leidinggevende dat er 'klachten' waren dat ik niet alle werkzaamheden doe. Ehm.... ja dat ik 3 maanden geleden zo afgesproken. Volgens haar waren die komen te vervallen omdat ik maar 50% werk.
    Ik vroeg dus waarom omdat de klachten natuurlijk niet verdwenen zijn. En ondertussen zijn sommige dingen wettelijk geregeld. (bukken en tillen enzo)

Ben het dus weer helemaal beu. Nu dus maar weer vragen of de gyn iets kan betekenen. Moet er dus woensdag heen. (en heb glucosetest)

9. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Vaddie, ja klopt is een Anatolische herder...met stamboom! :D
    Gatverdamme zeg!!! Ik vind het echt walgelijk dat mensen ten eerste naar hun leidinggevenden gaan om te klagen en ten tweede dat ze uberhaupt durven te klagen over je!! Ze zouden wel wat meer empathie mogen tonen!! Ik zou uiteindelijk echt mn waffel niet meer kunnen houden en al die mensen even goed de waarheid vertellen...op de semi-rustige manier...maar wel dat het goed duidelijk is dat het geen kwestie is van luiheid of dat je ongemotiveerd ben ofzo! Grrr!

10. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Skaya: semi-rustig is niet echt mijn ding. En nu ik zwanger ben al helemaal niet.
    Weet je wat het probleem is? We weten dat er een grote reorganisatie aankomt in juni. Er moeten 420 mensen uit in de ondersteunende diensten. En laat ik nou net in de ondersteunende dienst werken...... Natuurlijk zullen ze het nooit toegeven maar op de manier waarom ze nu bezig zijn heb ik gevoel eruit gewerkt te worden.

11. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Kom ook weer even een teken van leven geven.
    Vakantie was toch wel erg druk, ben vant weekend een beetje ingestort.
    Zal de combinatie van de drukte en de spanning voor donderdag wel zijn...Voel me zo down momenteel.
    Kan geen dikke buiken of baby's zien zonder in tranen uit te barsten.
    Dus ik hou me een beetje terruggetrokken de laatste dagen...
    Ook niet verkeerd zo af en toe.
    Tygho is momenteel ook erg moeilijk hanteerbaar... Fikse puberstreken, zelfs op de psz hebben ze het er maar zwaar mee.
    Ben benieuwd wat dat wordt als hij maandag voor het eerst op de schoolfoto moet.

12. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    @ mams, heel logisch dat je je afzijdig houd. Sterkte donderdag.

@ vaddie, ik dacht dat de afspraken voor je zwangerschap in werktijd mochten. Dacht dat je die uren gewoon terug krijgt. Had ik ergens op internet gelezen.

@ hier, vanmorgen naar de verloskundige geweest. Ben weer helemaal goed gekeurd. Moest alleen oppassen met zout. Houd vocht vast nl. Heb met 30 weken een groei echo. Kunnen niet goed voelen of onze guppie goed groeit omdat mijn placenta aan de voorkant ligt.

13. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Mams: Het is allemaal ook niet niks! Je hebt zoveel meegemaakt de laatste tijd, dat moet je allemaal verwerken. Ook Tygho zal jullie verdriet voelen en daar ook wat van slag van raken. Knuffel voor jullie alledrie!!!
    Wat spannend, de eerste schoolfoto :D Hopelijk wil hij dan even meewerken.

Gisteren, op verzoek van een agrarische kinderopvang hier in de buurt, met scouting op hun locatie een programma gedraaid om de kinderen kennis te laten maken met scouting en voor ons om meer leden binnen te halen. Er waren 21 drukke kindjes tussen de 4 en 12 die allemaal dolenthousiast waren om mee te helpen (aanhanger uitladen, 2 of 3 kindjes die samen een paal van 2 meter uit de aanhanger tillen en naar het buitenterrein sjouwen ;)) en waarmee we dus een aantal spellen gespeeld hebben en daarna bij het kampvuur hebben gezeten.
    Als ik onze kinderen later bij een BSO/kinderopvang wil inschrijven dan daar! Super groot buitenterrein met een teletubbietuin voor de kleinste (0 - 4 jaar) en een (minimaal) voetbalveld groot grasterrein met speelheuvel, kampvuurkuil, zandhoop en koeienstallen om in te spelen. Een van de pedagogisch medewerksters vertelde dat ze daar overals, regenjassen en laarzen hebben die de kinderen mogen pakken om buiten te spelen, zowel in zon als regen. Het is op het erf van een boerderij, dus de kinderen mogen mee de koeien voeren, helpen in een moestuin, spelen in het zand... Echt super gaaf. En 1 koeienstal is nu kinderopvang/BSO met 2 verdiepingen. Echt gaaf!!! Zo zou iedere kinderopvang moeten zijn, veel ruimte om buiten en binnen te spelen, heerlijk :D

14. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Mams: denk idd dat het logisch is dat je het er moeilijk mee hebt. En hetzelfde geldt voor Tygho. Sterkte!

@Deesjedees: dat dacht ik dus ook. Maar volgens mijn werk is dat niet zo omdat ik maar 50 % werk. Nu dus even aan het uitzoeken

@Mira: klinkt idd heel erg leuk zo'n kinderopvang.

Hier echt brak geslapen. Waren echt 100 redenen waarom ik maar niet in slaap viel. Uiteindelijk ergens tussen 1 en 2 toch in slaap gevallen. Daarna natuurlijk nog 100 keer moeten plassen. Dus niet echt een zonnig humeur dus.

15. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    mams, dikke knuf.
    denk dat thygo jou heel goed aanvoelt en daar ook weer op reageerd... komt wel weer goed...
    doe rustig aan en denk lekker aan jezelf!

vaddie, zat het in de lucht... kon hier ook niet in slaap komen en vervolgens vaak naar de wc gemoeten... dus ook hier brak... lekker joggingbroekdagje dus en de deur niet uit... maar verder met behangtrekken.. pokkeklus... tjeerd zou verder gaan, maar moest onverwachts gister nog werken (kon gelukkig thuis, want ik was weg...)

16. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    @mams, logisch allemaal. Denk maar goed aan jezelf. Dikke knuffel!

@vaddie, volgens mij heeft je werk daar wel gelijk in. Maar zou het als ik jou was ook even natrekken.

@dees, fijn dat alles goed was.

Hier vanmorgen ook naar de vk geweest, alles was goed. HB, Bloeddruk, suikers alles perfect. Nou dat is mooi.
    Hoef ook niet om de 3 weken te komen nu, mag nog een keer om de maand.

@jannie, het is er ook wel weer voor ook. Zo dagje in je joggingbroek. Heerlijk.

Hier nu aan het werk, kijken hoe lang het goed gaat. Vanavond weer geitengym..

17. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    @Dees, merkte je zelf dat je vocht aan het vast houden bent? Aan je handen en benen?

18. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    @ wen, ja ik voel het aan mijn benen. Die zijn stuk dikker dan eerst. Aan mijn handen merk ik het omdat ik mijn trouwring echt niet meer aan kan. Dus nu met goed opletten met zout eten. Mocht ook een af ondere vochtafdrijvende thee drinken. Maar kan dat hier in het dorp nergens vinden.

19. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    Misschien kan je de thee op internet bestellen. Ik heb zelf nog geen last van vocht vasthouden. Maar heb er normaal wel snel last van. Ik spoel op advies al echt trouw iedere dag me benen heel goed af met ijskoud water na het douchen, ook mijn polsen.(lekker is anders hoor..:p) En smeer daarna me benen in met dit Venal® Crème - Hart en bloedvaten - Bional.nl
    Heb echt het idee dat het werkt. Eigenlijk dat het zelfs minder is als normaal. Misschien ook iets voor jou.

20. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Hier ook nog niet heel veel last van vocht vasthouden. Wel toen het warmer was. Kon toen mijn trouwring ook niet aan. Maar nu weer wel. Voeten en enkels zijn wel iets dikker maar pas gelukkig mijn schoenen nog. :)

Heb wel last van rusteloze benen. Klinkt het iemand bekend? Als je bijna slaapt een onrustig gevoel in vooral mijn kuiten.

Deel Deze Pagina